אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מדריך אישי, לשכנע את החברה, לשכנע פירוש, לשכנע ילדים, NLP קשב וריכוז, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP לימוד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, דיאטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, הדרכה אישית, איך לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירה, אסטרטגיות שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP אומנות הפיתוי, איך לשכנע את ההורים, דיבייטינג, התמודדות עם התנגדות במכירות, מומחה במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את האקסית לחזור, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע אנשים, איך לשכנע את המנהל, טכניקות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, לשכנע אנשים בכל דבר, לשכנע את עצמי לעשות ספורט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר בצורה נכונה?

מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות של המוצר, כמו גם יכולת להתמודד עם התנגדויות הלקוח בצורה אמפתית ומשכנעת. אליעד כהן מציין שהשיטה הרווחת גורסת כי אם אתה מאמין במוצר שאתה מוכר, תוכל למכור אותו בצורה טובה. אך יש כאן עוד רבדים שדורשים התבוננות נוספת.

האם רק האמונה במוצר מספיקה למכור אותו?

תיאוריה אחת טוענת שאם אתה מאמין במוצר, תוכל למכור אותו בצורה מיטבית. כלומר, אם תשתמש במוצר ותהנה ממנו, אתה תוכל לשדר את יתרונותיו בצורה אמיתית ומשכנעת. עם זאת, המצב האמיתי הוא שונה מעט. מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שמכיר את כל צדדיו של המוצר - את היתרונות וגם את החסרונות. אדם כזה יכול להתמודד עם התנגדויות הלקוח ולהגיב בצורה מושכלת ומעוררת אמון.

החשיבות בהכרת חסרונות המוצר

בכדי למכור מוצר בצורה אפקטיבית, חשוב להבין את חסרונותיו. כשאתה רואה רק את היתרונות של המוצר, אתה עשוי להתעלם מהחששות וההתנגדויות של הלקוח. הלקוח, לעומת זאת, לא עיוור לחסרונות - הוא רואה אותם ויכול להימנע מרכישת המוצר אם לא תתמודד עם ההתנגדויות שלו. אם תוכל להבין את החסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות בצורה חכמה ומבוססת, תוך שדרוג האמפתיה שלך כלפי הלקוח.

השלב הראשון - הכנה והתבוננות

לפני שאתה מתחיל למכור את המוצר, עליך לבחון את כל היבטיו - היתרונות והחסרונות כאחד. שאל את עצמך שאלות כמו:
  • מהם החסרונות של המוצר?
  • מדוע לקוח עשוי להימנע מרכישתו?
  • מה ההתנגדויות שיכולות לעלות מצד הלקוח?
  • למה הלקוח יעדיף לקנות מוצר מתחרה?
לאחר שבחנת את המוצר מכל זוית, תוכל להתקדם לשלב הבא, שהוא טיפול בהתנגדויות הלקוח.

איך להתמודד עם התנגדויות הלקוח?

לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך להיערך לתגובה על התנגדויות. אליעד כהן מציע שבמקום להתעלם מהחסרונות, תמצא דרכים להסתכל עליהם כיתרונות יחסיים. תנסה להפוך כל חיסרון שמצאת למשהו שאפשר להתמודד איתו בצורה אמפתית ומשכנעת.

יישום הגישה גם בתחומים אחרים

הגישה הזו אינה מוגבלת למכירת מוצרים בלבד. היא ניתנת להחלה גם כשמדובר בשכנוע כלשהו. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו אחר, אין זה מספיק לחזור על הטענות שלך שוב ושוב. במקום זאת, כדאי להתבונן ולהבין מה עשוי להיות לא נכון בטיעונים שלך, באילו תחומים ניתן להטיל ספק, ואילו התנגדויות אפשריות עשויות להתעורר.

סיכום

לסיכום, אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. עליך להבין את חסרונותיו ולטפל בהתנגדויות הלקוח בצורה מכובדת ומבוססת. כשאתה משלב את האמונה במוצר עם מודעות לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה אפקטיבית יותר.
איך למכור מוצר בצורה נכונה?

כאשר אתה רוצה למכור מוצר, עליך לחשוב על כמה היבטים חשובים. ישנה תיאוריה שאומרת שאם אתה תאמין במוצר, תוכל למכור אותו בהצלחה ללקוח. כלומר, אם אתה משתמש במוצר, נהנה ממנו ורואה כמה הוא טוב, תוכל לשכנע לקוחות לרכוש אותו. אך האם זה באמת מספיק?

מי יכול למכור מוצר טוב יותר?

אדם שמאמין במוצר או אדם שלא מאמין בו? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שמי שמאמין במוצר יוכל למכור אותו טוב יותר. אך למעשה, מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שגם מאמין במוצר וגם מכיר את חסרונותיו.

החשיבות של הכרת חסרונות המוצר

אם אתה רואה רק את היתרונות של המוצר, יהיה לך קשה למכור אותו. הסיבה לכך היא שהלקוח רואה לא רק את היתרונות אלא גם את החסרונות. כאשר אתה לא מכיר את חסרונות המוצר, לא תוכל להבין את ההתנגדויות של הלקוח ולא תהיה אמפתי לחששותיו.

לפני שאתה מוכר מוצר, עליך לשאול את עצמך:
  • מהם החסרונות של המוצר?
  • מדוע הלקוח עשוי להימנע מרכישתו?
  • אילו התנגדויות הלקוח עשוי להעלות?
  • מדוע כדאי ללקוח לבחור במוצרים מתחרים?
כאשר אתה מודע לחסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות של הלקוח בצורה טובה יותר. השלב הבא הוא ללמוד כיצד לטפל בהתנגדויות של הלקוח ולענות על חששותיו באופן משכנע.

איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות?

לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך לחשוב כיצד ניתן לטפל בהם ולהפוך אותם ליתרונות יחסיים. אם לאחר ניתוח החסרונות והיתרונות, אתה עדיין מאמין שהמוצר טוב ושווה רכישה - תוכל למכור אותו בביטחון מלא.

יישום הגישה גם בתחומים אחרים

גישה זו נכונה לא רק למכירת מוצרים אלא גם לכל סוג של שכנוע. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו, אין זה מספיק לחזור שוב ושוב על הטיעונים שלך. במקום זאת, נסה להבין מדוע ייתכן שטיעוניך אינם נכונים, מה הספקות שניתן להעלות ומהן ההתנגדויות האפשריות.

לסיכום

אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. בדוק גם את חסרונותיו, הבן את ההתנגדויות של הלקוח, למד כיצד להתמודד איתן, ושדר אמינות ואמפתיה. כאשר תשלב בין אמונה במוצר לבין מודעות מלאה לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה משכנעת ואפקטיבית יותר.
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש בדיוק? האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק מהשאלה הבעייתית? מה לעשות ואיך לפעול? אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן צריך לבדוק גם, איך הלקוח יתייחס לזה...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמה נגיד קח אם אתה קונה את השולחן הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם סתם דוגמה, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אחכ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות. משום שלא בטוח שאתה רוצה בכלל לגרום ללקוח שלך...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו. ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה / יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...לכלול את התשובה בתוך הצגת המוצר. דוגמה: במקום לחכות שהלקוח ישאל למה הרכב הזה כל כך יקר?, אפשר כבר בהתחלה לומר: הרכב הזה מצויד בטכנולוגיות חדשניות שפותחו במשך שנים בהשקעה של מיליארדי דולרים. מדובר ברכב עם סטנדרטים של בטיחות, ביצועים ונוחות שאין דומים להם. אם הלקוח ישאל אחר כך אבל הרכב הזה יקר!, אפשר להשיב בקלות: כבר ציינתי שהרכב הזה עבר פיתוח מתקדם וההשקעה עליו עצומה. הוא מספק ערך משמעותי יותר מהרכבים המתחרים, ולכן מחירו מוצדק. שלב שלישי: איזון נכון בין מענה מראש לבין תגובה ישירה עם זאת, חשוב לא...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות. 4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה. כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים? הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניפולציה על אנשים להיות כנה עם לקוח באיזה שלב הלקוח נמצא? לשבח מוצר מה זה מוצר יקר? שיווק יהפוך את המכירות למיותר לגרום ללקוח לסגור עסקה מוצר באיכות בינונית מסרים סמויים בפרסומות טקסט שיווקי לקוח ששואל הרבה שאלות צורת החשיבה של הלקוח איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? להסתיר מידע מהלקוח איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך אפשר למכור? תוכן קידום מכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך איך לגרום ללקוח שלך לקנות? למכור את העסק שלך לגייס מנהל מכירות מניפולציות רכישה לשתול מחשבה שלילית תרתי משמע בשתילת מחשבות איך לשכנע בוחרים להצביע לך? ללמוד להיות איש מכירות הפרת חוזה על ידי לקוח לקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו להתייחס התנגדויות בשיחת מכירות למכור על הנייר להגדיל סיכוי לשכנע שימור לקוחות איך להשיג מכירות? nlp למכור נכון ולהרוויח איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח טעויות של אנשי מכירות מקצועיים איזה חומר שיווקי להכין? למה הלקוח אומר יקר לי? מה זה שיווק גרוע? לקוח רוצה התחייבות על תוצאות איך לא לעשות ראפור? מסרים בפרסומות בטלביזיה שיטות שכנוע גלויות למכור את עצמך לעובדים שלך להיכנס לתת מודע שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לקוחות מתלוננים באינטרנט איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? לקוח שואל בשיחת מכירה האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך למכור? לפתח יכולת שכנוע איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? להתאים את המוצר משבר אמון איך לשכנע ילד לסדר? להצליח למכור מוצר יקר לעזור לאיש המכירות שכנוע אובייקטיבי יציבות של לקוחות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע אמינות של איש מכירות איך המחיר משפיע על הלקוח? מוצר דומה לשכנע מישהו לא לעשות שיווק ועודף ביקוש לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח לא רוצה את המוצר איך לגרום למישהו לרצות אותך? מניפולציות של מאמנים לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו בקשות לא הגיוניות של לקוחות איך למכור ללקוח? לשכנע אנשים בעלי סמכות לשתול מחשבות ללקוח לשכנע אישה לרצות אותך לנסות לשכנע את הלקוח תמחור עסקה מול לקוחות איך לגרום ללקוח לקנות שוב? כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר לקוח שואל בשיחת הטלפון אין לקוחות למכור הרבה בזול גורמים למחיר המוצר לקוח לא סוגר עסקה רעיון למוצר חדש האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? מה פרופיל הלקוח הבא שלך? מסרים שיווקים חוסר הבנה מול לקוח שכנוע גלוי או שכנוע סמוי שיחה עם הלקוח איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה איך להשפיע על עצמך? התלבטות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, שכנוע, תורת המשחקים בתחום התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 05:39:55 - wesi28