אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוח ✔תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוח, אומנות הסוגסטיה, לשכנע את אמא, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את עצמי ללמוד, הזדהות רגשית, nlp השפעה על אחרים, טיפול אישי, סודות השכנוע, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, NLP הרצאות, לשכנע פירוש, איך לשכנע את החברה, מומחה בשיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מיומנות רטורית, מניפולציות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע אנשים, טכניקת nlp, NLP טיפולים, איך למכור יותר טוב, לשכנע שופט, ללמוד לשכנע אנשים, שאלות בראיון, לשכנע בטיעון, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע לקוחות בטלפון, סודות הסוגסטיה, איך לשכנע את בן הזוג, טיפול בשיטת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בת זוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיו"ב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח.

אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית.

וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אא"כ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי / טלפוני וכיו"ב.

אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיו"ב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח?

אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש.

ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה היתרונות שהלקוח חושב שיש לו בלקבל מידע מרחוק ולא בפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלקבל מידע מרחוק? ומה ההבדלים שהלקוח חושב שיש, בין להגיע לפגישה פיזית לבין לקבל מידע מרחוק באופן וירטואלי?

אז כאן ניתן כמה דוגמאות לחסרונות שלקוח עשוי לחשוב, שיש בלהגיע לפגישה פיזית. 1 - עניין של זמן, כי להגיע לפגישה זה לוקח זמן, פקקים, דלק, למצוא חניה וכיו"ב. 2 - בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, בנחת, בצורה מסודרת, בבית שלו, כשהוא פנוי נפשית ומחשבתית, לעבור על החומרי שיווק של המוצר, באופן מסודר, אות אחרי אות, במקום להגיע לפגישה, שלא ברור איך היא תנוהל בפועל.

איזה יתרונות הלקוח יכול לחשוב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? אולי שהמידע יועבר בצורה יותר מוחשית, או שהוא יבין יותר טוב מי האנשים שאיתם הוא הולך לבצע את העסקה וכיו"ב.

ולכן לדוגמה הלקוח עשוי להעדיף שלא להגיע לפגישה, אלא לדרוש לקבל עוד מידע מקדים בטרם הפגישה. כי הלקוח מאמין שהמידע שהוא יקבל מרחוק, הוא יהיה מספיק טוב ואולי אפילו יותר טוב, מאשר המידע שהוא יקבל בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי.

אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק בלי פגישה, מצד שני להקטין את הערך של המידע הזה ביחס לפגישה פיזית. כדי שהלקוח יבין את התועלת שתצא לו מלהגיע לפגישה פיזית. בנוסף עלינו לבנות אמון עם הלקוח, שהוא יבין שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית.

ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח.

במידה והצלחנו לעשות את זה, עכשיו צריכים לגרום ללקוח לרצות לעשות 2 פעולות. 1 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את הצרכים המדויקים שלו. 2 - לגרום לנו ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו.

דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא.

ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה מסודרת להבין יותר טוב, את נקודות הכאב של הלקוח, ואת הצרכים המדויקים של הלקוח.

ובנוסף, לא משנה כמה מידע נעביר ללקוח מרחוק, עדיין יש המון מידע שלא ניתן להעביר באופן דיגיטאלי. ובנוסף לא בטוח שהלקוח מבין נכון את המידע. והמידע הדיגיטאלי, לא באמת ממצה את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות לקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אנשי מכירות טובים למכור לאנשים קורסים המלצות של לקוחות בפייסבוק למה הלקוח רוצה רק להתכתב? למה קשה למכור? המשפך השיווקי לא עובד לשכנע גבר שכנוע בעסקים למכור כל דבר בראיון עבודה פחד מהעתקת חומרי שיווק פחד לדבר עם לקוח לימוד nlp איך לגרום למישהו ליהנות לתת? לגרום למישהו דתי חוסר תום לב במשא ומתן לשכנע מישהו ללכת איך לעשות דמיון מודרך? למכור למרות שקשה לקוח שמפר חוזה התאמה של המוצר ללקוח תהליכי קבלת החלטה של הלקוח להציע ללקוח מרגיש לא בנוח למכור מוצר לא רווחי הסרטון השיווקי הראשון שלך ליצור אמון אישי nlp דמיון מודרך לקוח שלא תמיד משלם הלקוח צריך או רוצה מה לדרוש במשא ומתן? תורת המשא ומתן למכור הרבה בזול או מעט ביוקר הפחדה של לקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה לגרום למישהו להאמין ברעיון איך להסביר ללקוח? הזדהות עם בעלי חיים שקר לטובת הלקוח לגרום למישהו לרצות פחות משהו להתקבל לסמנכל מכירות למה מוצר עולה מחיר? מניפולציות מכירה יקר ללקוח למכור פגישה בטלפון מוצר יוקרתי לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לנתח משפך שיווקי לשכנע שאתה מנומס לקוח לשכנע מישהו להאמין מדידת ביצועי מנהל שיווק לבדוק את איכות השיווק מניפולציות במסחר במטח לגרום למישהו לענות לך כן תכנים למשפך שיווקי ליצור קשר עם הלקוח הזדהות עם לקוח איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? למכור ללקוח את המוצר לא רוצה להשתכנע למה באמת לקוח מבקש הנחה? איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? האם למכור רכב? לכתוב מסרים שיווקיים לגרום למישהו לא לחזר אחריך לגרום למישהו לענות פחד של לקוח חוק סימון מוצרי מזון לשכנע מישהו לתת בך אמון לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר טיימינג של שכנוע עקיף לבנות איש מכירות רובוטי שיווק למכירות שתילת מחשבות ללקוח לאהוב למכור ללקוחות לגרום למישהו לא להיקשר לגרום למישהו לשאול אותך שאלות למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? עזרה לאנשי מכירות מוצרים ברמה ירודה למדוד את ביצועי מנהל השיווק לגרום למישהו להיות בעדך המחיר בעיני הלקוח שכנוע שופטי בגץ אסטרטגיית שיווק למתחילים לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם תכונות של מוצר רעיון למוצר חדש איזה חומרי שיווק להכין? ניהול משא ומתן לשכנע מישהו לעשות דיאטה עמלה על מכירות הדרכת מכירות למכור לכל אחד איך להציג מוצר ללקוח? מניפולציות על התת מודע למה למכור כמה מוצרים? לא להצליח למכור שאלות להתנגדויות לקוחות nlp למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מומחה שיווק, דמיון מודרך בתחום התנגדויות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.1875 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 11:55:48 - wesi28