אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוח ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוח, NLP סרטונים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP שכנוע, איך לשכנע טוב, התנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP מאמרים, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ראפור, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, יועץ פוליטי, השפעה על אנשים, מה זה nlp, השפעה על התת מודע, לשכנע הורים, לשכנע בחור, התמודדות בראיון, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע שופט, לשכנע גבר לחזור, NLP דיאטה, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp וחרדות, לימודי nlp, לשכנע את החברים, NLP תרגילים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמה פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמה: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמה פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות ... בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים ... אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה. איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו? 1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את ... הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ... אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, ... מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות ... בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. ... לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא ... שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר. ואת המילה למה הסתרנו אותה בתוך המילים מה הסיבה. ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת ... ועוד צריך לדעת, שאם הלקוח נותן סיבות למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך ...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח , התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, ... חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך ...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח , סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות וכאן אבאר עוד מספר טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות וחוסר הסכמה של אנשים באופן כללי. ואיזה שאלות עליך לדעת לשאול את עצמך, כדי דרכם לגלות איך להשפיע ולשכנע את האדם ... ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול ...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
... יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת ... של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה . לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו מסיבות אחרות, שאינן קשורות למחיר של ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה ... במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך ... כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל ... המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה ... למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה ... לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם ... אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש ... את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד ... מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל ... שלו, עדיף לומר זה טוב בשבילך. אם רוצים להדגיש את עליונות המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - הכי טוב, אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? עכשיו תגיד לי משהו, מה יותר טוב בעינייך טוב או ...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות ... לשאול, כיוון שההסתרה נמצאת בדיוק בשאלות האלה. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מה זה גילוי נאות במכירה? איך להשתמש בכנות בשיטות מכירה? איך לזהות מניפולציות ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות ... חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה ... המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית ... בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה במכירות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות לקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, רטוריקה, לשכנע בנושא התנגדויות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:30:25 - wesi28