אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות ✔אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות, איך לכתוב טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, איך לשכנע את הלקוח, לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP סדנא, סודות ההשפעה הסמויה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, התנגדות במכירה, לשכנע מורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים למכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, ללמוד nlp בחינם, פרסומות, לשכנע עובדים, ספר nlp, אמנות הנאום, איך לשכנע בחורות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, ייעוץ אישי למנהלים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע דוד, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים למכירות, NLP ספר, NLP שיטות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מהו nlp, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
איך לגרום למישהו להאמין לך כשיש לו ספקות?

כאשר אדם שואל אותך שאלה חשדנית, מאשימה או לא נעימה, ואתה מעוניין לשכנע אותו שאתה דובר אמת, קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא תחושה שאתה מסתיר משהו או מנסה להתחמק. הדרך לפתור זאת היא באמצעות תגובה ישירה לשאלה עצמה, אבל לפני התשובה, חשוב מאוד לחזור על השאלה בצורה מפורטת ולפרט אותה בצורה שתראה לצד השני שהבנת בדיוק מה הוא שואל ולמה הוא שואל זאת.

מדוע חזרה על השאלה יוצרת אמינות?

כשאדם מאשים אותך, למשל, "למה גנבת?", יש שתי דרכים נפוצות להגיב. דרך אחת היא להתחמק במהירות: "לא גנבתי, מה פתאום, זה לא אני". דרך זו פחות אמינה משום שהיא משדרת פחד מהשאלה, כאילו יש משהו להסתיר. הדרך השנייה, המומלצת על ידי אליעד, היא דווקא להשהות את התשובה ולהגיד לאותו אדם: "רגע, אתה בעצם אומר שגנבתי, נכון? למה אתה חושב שגנבתי?" אתה מחזיר את השאלה אליו, מה שמעיד שאתה לא מפחד ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר.

איך מוכר יכול להגביר אמינות מול לקוח שמתנגד למחיר?

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?" אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל לחזור על השאלה: "אתה שואל אותי בעצם למה המוצר הזה כל כך יקר, נכון?" אפשר גם להרחיב את השאלה, להגיד למשל: "אתה כנראה תוהה מדוע המחיר שלי גבוה יותר משל המתחרים, אולי אתה מרגיש שהמחיר מוגזם או שאתה חושב שהוא אמור להיות נמוך יותר, זה מה שאתה שואל, נכון?" הפעולה הזאת מראה שאתה מבין אותו לגמרי ושאין לך סיבה להסתיר את הנושא. רק אחרי שהסברת והרחבת את השאלה אתה נותן לו את התשובה. זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר.

האם יש גבול להרחבת השאלה?

כן, צריך להיזהר שלא להגזים בהרחבת השאלה. אם מישהו שואל אותך "למה בגדת בי?", ואתה מתחיל לפרט יותר מדי: "את אומרת לי שבגדתי בך, בגלל שאיחרתי, בגלל שדיברתי בטלפון, בגלל שפעם היה סיפור דומה עם מישהי אחרת?" אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב להרחיב את השאלה מספיק כדי להראות שאתה לא מפחד להתמודד איתה, אבל לא יותר מדי.

למה אנשים לפעמים לא מבינים את התשובה שלך?

אליעד מסביר שהרבה פעמים אדם לא מבין את התשובה שלך כי הוא בעצמו לא מבין עד הסוף מה הוא באמת שואל. הוא לא בטוח שהוא שאל את השאלה הנכונה, או שהוא לא הציג את כל המידע שהיה לו בראש. למשל, אם מישהו שואל אותך: "למה הגעת מאוחר ובגדת בי?" ואתה עונה: "לא בגדתי, פשוט נתקעתי בעבודה", יכול להיות שהוא לא יקבל את זה כי השאלה האמיתית שמטרידה אותו היא משהו אחר לגמרי, למשל: חשדות קודמים שיש לו כלפיך.

במקרה כזה, כאשר אתה חוזר על השאלה ומבהיר: "אתה שואל אותי את זה בגלל מקרה קודם שקרה בינינו, או כי כבר איבדת בי אמון בגלל משהו אחר, נכון?" אתה עוזר לו להבין טוב יותר מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר.

איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה?

כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון.

כיצד להתמודד בביטחון עם האשמות קשות כמו בגידה?

אם אתה יודע בוודאות שלא עשית משהו שמאשימים אותך בו, אליעד ממליץ אפילו "לשחק" קצת עם השאלה. למשל, אם בת הזוג שלך אומרת: "בגדת בי!" ואתה בטוח שלא עשית זאת, במקום להיכנס לפאניקה או להתגונן מיד, אתה יכול לשאול בנחת: "את בעצם אומרת לי שבגדתי בך? יש לך הוכחות או משהו?" אתה יכול אפילו להרחיב: "את חושבת ככה כי ראית משהו מסוים, או בגלל שקרה משהו בעבר, נכון?" בכך אתה מראה ביטחון מלא, כי אתה יודע שאתה חף מפשע. מי שאין לו מה להסתיר לא מפחד להיכנס לעומק השאלה עצמה.

איך נכון להשתמש בשיטה הזו בצורה חכמה?

חשוב לבצע את השיטה במינון ובחוכמה. לא להגזים בהרחבת השאלה עד כדי איבוד המיקוד בתשובה, אך גם לא להתחמק ממנה. יש למצוא את האיזון המדויק שבו הצד השני מרגיש שהבנת אותו לעומק, ובמקביל נשאר פתוח וממוקד לקבל את התשובה שאתה עומד לתת לו.

איך לגרום למישהו להקשיב לתשובה שלך?

אליעד מסביר שלפעמים אדם לא באמת מקשיב לתשובה שלך, כי הוא עדיין טרוד בשאלה עצמה - האם הוא שאל נכון, האם הוא באמת העביר את מה שמטריד אותו. על ידי חזרה והסבר מפורט של השאלה, אתה עוזר לו "לחתום" שהבנת אותו. רק אז הוא יהיה פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך.
איך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך?

כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה שבה מישהו מפקפק בכנות שלך.

השיטה: לחזור על השאלה ולהסביר אותה

אחת הדרכים החזקות ביותר ליצור אמון היא לחזור על השאלה של הצד השני ולהסביר לו אותה. לדוגמה, אם מישהו בא אליך ואומר לך: "למה גנבת?", אפשר לענות ישירות "לא גנבתי", אך דרך טובה יותר תהיה לומר: "אוקיי, אתה בעצם אומר שאני גנבתי. למה אתה חושב שגנבתי?" בכך אתה מפגין פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה.

דוגמה למוכר ולקונה

אם לקוח שואל: "למה זה כל כך יקר?", ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על השאלה: "אוקיי, אז אתה שואל למה זה יקר, נכון? אני אסביר לך את זה."

ניתן להרחיב ולהעמיק:

"אתה שואל למה זה יותר יקר מהמתחרים? למה המחיר גבוה מהציפיות שלך? למה אתה חושב שזה צריך להיות זול יותר? זה מה שאתה שואל, נכון?"

הרחבת השאלה לא רק מראה שאתה מקשיב, אלא גם מאפשרת לצד השני להרגיש שמבינים אותו. היא גם גורמת לו להיות פתוח יותר לקבל את התשובה.

מדוע השיטה הזו יוצרת אמון?

אדם שמשקר או מסתיר משהו יטה לברוח מהשאלה ולמהר לתת תשובה ישירה. לעומת זאת, כאשר אתה חוזר על השאלה, מסביר אותה, ואפילו מחזק את הלוגיקה שלה - אתה משדר ביטחון ואמינות.

למשל, אם בן או בת הזוג שואלים: "למה בגדת בי?"

אפשר לענות "לא בגדתי" מיד, אך עדיף לשאול:

"את אומרת שבגדתי בך? למה את חושבת כך? בגלל שבאתי מאוחר? בגלל שהייתי בטלפון יותר מדי? בגלל שקרה משהו אחר?"

כך, במקום להתגונן מיד, אתה מראה שאתה מוכן להתמודד עם ההאשמה ושהיא אינה מאיימת עליך.

חשוב לא להרחיב יתר על המידה

אם תחזק את השאלה יותר מדי, הצד השני עלול להיתקע בשאלה עצמה ולא יהיה פנוי להקשיב לתשובה שלך. לדוגמה, אם בן או בת הזוג שואלים למה בגדת, ואתה מתחיל לפרט להם את כל הסיבות האפשריות, הם עלולים להתמקד בהן ולא בתשובה שלך.

לכן, יש לבצע את השיטה במינון נכון - לחזור על השאלה ולהסביר אותה, אך לא להרחיב אותה יותר מדי.

כאשר מישהו לא מבין את התשובה שלך

הרבה פעמים אנשים לא מבינים תשובות כי הם לא הבינו את השאלה שלהם עד הסוף. כאשר אדם מקבל תשובה אך אינו מסופק ממנה, ייתכן שהוא לא הגדיר לעצמו היטב את מה שהוא באמת רוצה לדעת.

לכן, כאשר אתה חוזר על השאלה ומסביר אותה, אתה מסייע לו להבין את עצמו טוב יותר. לאחר שהוא מסכים שהשאלה נוסחה היטב, הוא יהיה פתוח יותר לשמוע את התשובה שלך.

שימוש בגישה זו במסגרת טיפולית או בשיחות קשות

כאשר רוצים לומר למישהו משהו ויודעים מראש שהוא לא ירצה לשמוע, ניתן להשתמש בשיטה הזו.

לדוגמה, אדם שואל אותך: "מה לעשות אם יש לי בעיה כזו וכזו?"

במקום ישר לתת תשובה, תוכל לחזור על השאלה:

"אתה שואל אותי מה לעשות במקרה כזה וכזה, נכון?"

ברגע שהוא מאשר שזה מה שהוא רוצה לדעת, הוא יהיה הרבה יותר קשוב לתשובה שתיתן לו.

לסיכום

כשמישהו שואל אותך שאלה או מאשים אותך במשהו:
  • אל תמהר לתת תשובה ישירה.
  • חזור על השאלה שלו והסבר לו אותה.
  • הראה שאתה מבין את הלוגיקה שמאחוריה.
  • תן לו להרגיש שאתה מקשיב לו באמת.
  • בסוף, תן את התשובה שלך בצורה ברורה.
ביצוע נכון של השיטה יגרום לצד השני להרגיש אמון כלפיך ולהיות פתוח יותר לקבלת תשובתך.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il איך ליצור אמון, איך לשדר אמינות, איך לענות על שאלות קשות, איך לטפל בהתנגדויות ועוד.
התמודדות עם חשדות, היא חושדת בי, הוא חושד בי, לגרום למישהו לסמוך עליך, יצירת כימיה בין אישית, תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, איך להסיר חשד?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות מכירות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שטויות של nlp איתור צרכי הלקוח לפני רכישה מיינדסט של איש מכירות לשמור על הסכמה עם לקוח חוויית אמון לשכנע מישהו לשנוא משהו האם למכור מוצר בינוני? הכנת חומרי שיווק אין ללקוח כסף שאלות הכאב של לקוח לשכנע בעל מקצוע איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לקוח שחשוב לו רק המחיר בניית משפך שיווקי איך ללמד אנשי מכירות? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? נאום משכנע למה המוצר כל כך יקר? שתילת מחשבות בדייטים למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? לשכנע גבר לאהוב תכנון הכנת חומר שיווק לגרום למישהו לאהוב אותי סוגסטיה עצמית לגרום למישהו סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו התאמת המוצר לרצון של הלקוח לשכנע מישהו לשתף שקרים ומכירות לאהוב את הלקוחות שלך מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? מנהל צוות מכירות לשתול מחשבות בת מודע מניפולציות טובות לקוח לא רוצה איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לשכנע אדם לשנות את עמדתו איך לרכוש לקוחות? לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו תהליך מכירות ללמוד רטוריקה למכור ללקוח בהתכתבות לשכנע אקסית לחזור אמונה בתת מודע לגרום ללקוח להבין אותך טיפים לשכנוע לקוח מתעניין איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? לבנות אמון אחרי בגידה איך לעשות מניפולציה על מישהו? צרכי הלקוח לשכנע חולה נפש מוצר בהרבה עטיפות לקוח לא רוכש פגישה עם לקוחות פוטנציאלים כאב של לקוח לקבוע מחיר של מוצר לקוח רוצה התחייבות על תוצאות איך ליצור קרבה עם לקוח? לשכנע מישהו לרצות להקשיב מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לשכנע מישהו להפסיק זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח איך לדעת מה התקציב של הלקוח? לקוח מבקש הנחה הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה שיטות שכנוע מתקדמות איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? אנשי מכירות האלטרנטיבות של הלקוח לקוח שואל משהו להתמקד בכאב של הלקוח ביטול עסקה עם לקוח לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר להתעלם משאלה של לקוח למכור מוצר שצריך לשפר איך למכור את המוצר? תוכן שיווקי מקצועי איך להתחיל משא ומתן? מסרים שכנועים להיות איש מכירות תותח לשכנע מישהו לסלוח לך למה צריך לשקר לקוח? מוצר פרימיום לשלוט בתת מודע קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מכתב בצורה משכנעת פגישה עם לקוח כמה לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו להצביע לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב לגרום למישהו לא להסכים חומרים לקמפיין שיווקי איך לתמחר מוצר? איך ללמוד שיווק? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? מנהל השיווק אשם עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, מומחה במכירות, תורת המשחקים בתחום התנגדויות מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 18:13:10 - wesi28