אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירות בטלפון ✔התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפול אישי, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, איך לנצח בוויכוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP לימוד עצמי, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע שכנה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לכתוב טקסט משכנע, איך לגרום לאנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP שיטות, איך למכור מוצר, ייעוץ פוליטי, קורס nlp, תכנות התת מודע, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, nlp שיטת טיפול, לשכנע אישה, שכנוע ושינוי עמדות, NLP עוגן, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP שתילת מחשבות, שיפור כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להגדיל את המכירות, לשכנע בוויכוח, NLP סוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.

אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים.

אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה להיכנס אליו. כי כמו שאמרתי, אני מדבר על מצב שבו הלקוח הולך לדבר איתך על חיסרון, שאין לך שום פתרון ושום מענה לבעיה הזאת. והשאלה היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק מהשאלה הבעייתית? מה לעשות ואיך לפעול?

אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן צריך לבדוק גם, איך הלקוח יתייחס לזה שאתה מעביר נושא? האם הלקוח ישים לב לזה? איך הלקוח יפרש את זה שאתה מעביר נושא? האם הנושא בכל מקרה יצוף בהמשך השיחה? האם יש לך העדפה שהנושא יעלה בהמשך השיחה ולא עכשיו? האם בכלל אתה באמת יכול לגרום ללקוח לא לחשוב על הבעיה שהוא רוצה להעלות? בקיצור, יש כאן כל מיני שיקולים שונים.

אבל כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, והוא על נקודת המבט שאומרת, שדווקא זה שאתה תדבר עם הלקוח על בעיה שיש לו, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת.

אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות, כמו שתכף אסביר.


אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים, הרי שכאשר אתה מנסה לשכנע את הלקוח שבמוצר יש יותר יתרונות מאשר חסרונות, הרי שבתת המודע של הלקוח הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח במוצר, יותר יתרונות מאשר חסרונות. אבל אם הוא היה מעלה את החיסרון שאין לך פתרון עבורו, הרי שהמאזן היה מתהפך וגם אתה היית מסכים איתו, שהמוצר יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות.

ולכן מנקודת המבט הזו, כאשר הלקוח מדבר על החיסרון שהוא רוצה לדבר, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שבמובן מסוים, אם אחרי שהלקוח מציג את הבעיה שלו באופן מודע, אם אחר כך אתה אפילו מתעלם ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון.

אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום פתרון, הרי שזה עוזר ללקוח להבין, שאתה כאיש מכירות שאולי הוא סומך על שיקול דעתך, הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך.

ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה.

ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה.

ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו.


נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות מכירות בטלפון, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות מכירות בטלפון, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נאמנות של לקוחות איך לשכנע דתי? לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך לשכנע לקוח לאהוב אותך מנטורים למכירות עלויות איש מכירות לגשת ללקוח בעיה של לקוח אובדן לקוחות אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך לפנות ללקוח? חוקי ההזדהות לדבר עם התת מודע טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות מוצר חדש סמנכל מכירות התנגדות של הלקוח לשכנע אנשים בקלות עלויות של מוצר לגרום למישהו ללכת להצליח למכור את עצמך לשכנע קבוצה של אנשים מוצר בהתנגדות לענות ללקוח בצורה חברית לשתול מחשבות בת מודע לקוח לא רוכש מוצר יקר לגרום ללקוח שלך לקנות לתמחר מוצר חוסר השפעה שיווק מוצר לגרום ללקוח לרכוש מוצר סוגים של מניפולציות איך לעצב חומר שיווקי? שיטת מכירות לקוח שעושה צרות מוצרים באיכות בינונית למכור מכירות לשקר לקוח איך להצליח למכור? ליצור קשר עם הלקוח הזדהות רגשית שיפור מוצר שיטת שיווק איך יוצרים אמון אישי? טעויות של מכירות לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו האם איש מכירות טוב? לשכנע את עצמך לרצות משהו המלצות של לקוחות באינטרנט לגרום למישהו לכעוס על עצמו לימוד nlp למתקדמים מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? לעשות איתור צרכים עם הלקוח משא ומתן בחוסר תום לב שיווק עצמי בגוגל לגרום למישהו להקשיב תכנון מיתוג שיווקי התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל להיות חבר של הלקוח לשכנע ילד התנגדויות במשא ומתן להשפיע על צרכנים עובדים כלקוחות זיהוי צרכי לקוח למכור ללקוח יותר טוב איך לשפר כושר שכנוע? תמחור מוצרים ושירותים אנשי מכירות בראיון עבודה להיות תותח במכירות יכולות השכנוע וההשפעה משא ומתן ביעילות לקוחות באינטרנט ליצור ללקוח כאב חדש למה חשוב ללקוח? איך לענות ללקוח כמה זה עולה? האם לתת אמון? לגרום ללקוח להישאר על הקו לשכנע את האקס להשפיע על עובדים לגרום למישהו לחשוב שהשתנית לגייס מנהל שיווק לעמוד בפני מניפולציות מה הלקוח צריך? לגרום למישהו להימשך אלי למה קשה לי למכור את עצמי? להתמודד עם מניפולציות למכור כשאתה מרגיש רע לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו צורך אמיתי של לקוח שכנוע טכניקות ויכוח יכול לשכנע כל אחד בכל דבר להצליח למכור בלי לשקר איש מכירות צריך לדעת לשקר לשכנע לקוח עצוב לשכנע ילד לא לצעוק לקוח שואל כמה זה עולה האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט שיווק לטווח ארוך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה מכירות, רטוריקה בנושא התנגדויות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 14:00:51 - wesi28