אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות בטלפון ✔הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות בטלפון, NLP תת מודע, לשכנע את עצמי, מניפולציות, איך לשכנע אשה להתחתן, לשכנע הורה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, מניפולציה, איך לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את החברה, איך לשכנע את חברה שלי, nlp עבודה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדות לקוח, שיטות לשכנע אנשים, ייעוץ אישי, סודות הסוגסטיה, איך לשכנע את המורה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP ודמיון מודרך, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע את המנהל, הגדלת המכירות, לשכנע את המפקד, NLP המלצות, שיטות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, סודות הרטוריקה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP מה זה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
מה הכוונה כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

במהלך ההדרכה, נדרש להבין את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר "זה יקר לי". ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר.

כאשר לקוח אומר "זה יקר לי", יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך:
  • הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל.
  • הלקוח רואה יותר חסרונות מיתרונות במוצר או בשירות.
  • הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר.
  • הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי.
  • הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו.
לסיטואציה בה לקוח אומר "זה יקר לי" יש גם פירוש אחר: יכול להיות שהלקוח בכלל לא מבין את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל.

מה לעשות כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי"?

במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה יותר מאחורי ההתנגדות. שאלות שיכולות לסייע בזיהוי הסיבה האמיתית:
  • "למה אתה אומר שזה יקר לך?"
  • "מהו המחיר שאתה מוכן לשלם?"
  • "האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר?"
  • "האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת?"
אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים.

אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע.

האם ישנן בעיות נוספות כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

לעיתים, כאשר מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של "יקר לי" גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל.

מה צריך בעל העסק לעשות במקרה כזה?

הדבר הראשון שעל בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי", בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר...
עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "זה יקר לי", מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר "זה יקר לי" למה הוא מתכוון מה האפשרויות. עכשיו למה זה משנה מה הפירוש כי אתה רוצה עכשיו איך קוראים לזה רוצה בעצם למכור לו אז אתה רוצה לדעת איך להתמודד, עכשיו אני מניח שכולם פה יגידו שהוא בעצם אמר שהוא לא רוצה לקנות וזה שהוא אמר זה יקר לי זה רק פירוש כי אולי זה תירוץ והוא לא מתכוון לזה.

בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון "יקר לי" בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר "יקר לי" מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - "יקר לי" ואני גם אתן דוגמה נגיד שהוא אומר "יקר לי" והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר "תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה 20% פחות אני קונה" זאת אומרת שמחויב במציאות שזה עניין כספי.

הוא אומר לך "אם תיתן לי בעשרה שקלים אני קונה ב12 שקלים לא קונה" זאת אומרת מחויב, הוא אומר לך "אני רוצה לקנות את זה אבל בעשרה שקלים לא ב12 שקלים" זאת אומרת שהוא בעצם אומר שיקר לו מה האפשרויות שיש מאחורי ה - "יקר לי" הזה מה אתה אומר?

ש: אם הוא אומר "יקר לי ואני לא קונה" זה סימן שהוא רואה יותר חסרונות מיתרונות.

אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי מה אמרתי? אם הוא אומר "לא אני רוצה לקנות רק שיהיה יותר זול".

ש: אוקי הוא אומר "אני רוצה שיהיה פחות חסרונות מבחינתי".

אליעד: נכון אבל מה יש עוד איזה שתי אפשרויות יש מאחורי ה - "היקר לי", הוא אמר "יקר לי" יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר "יקר לי".

ש: "יקר לי" אומר המחיר גבוהה ביחס לתועלת כלומר, שהחסרונות גבוהים מהיתרונות ואני יכול בכסף לעשות אולי משהו אחר.

אליעד: הוא אמר לך "יקר לי" מה אתה אומר לו, הוא אמר לך "יקר לי זה יעלה שני שקל פחות אני קונה" מה אתה אומר לו בהנחה שאתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר לך "זה יקר לי" וברור לך שזה העניין של הכסף ואתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר "יקר לי".

ש: צריך להדגיש יותר את היתרונות.

אליעד: אז אני טוען שלפני שאתה עונה לי מה צריך להגיד לו צריך להבין למה הוא התכוון כשהוא אמר "יקר לי" יש לזה כמה משמעויות.

ש: "יקר לי" זה אומר ככה אין באפשרותו לקנות בכלל.

אליעד: לא יש לו את הכסף בכיס.

ש: אוקי אם יש לו "ויקר לי" זה אומר שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות.

אליעד: אני אמרתי שיש שתי אפשרויות למה מתכוון מאחורי "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: אני אומר יכול להיות שצריך לשאול אותו מה זה יקר לך יכול להיות שיש לו עשרה שקלים בכיס.

אליעד: לא יש לו 12 יש לו מאה בכיס.

ש: לא אבל פירוש אחד שיכול להיות זה שיש לו.

אליעד: לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את המאה ועדיין כשהוא אומר "יקר לי" שני פירושים.

ש: עכשיו מה המחיר של הקנייה כמה עולה?

אליעד: 12 הוא אומר לך "תן לי ב - 10 אני אקנה" יש לו בכיס מיליון מאה מיליון.

ש: ואנחנו רוצים שהוא יקנה?

אליעד: כן אני מנסה לטעון לפני מה אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב.

אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר "אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12".

ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז הוא יקנה גם ב - 12.

אליעד: אז כשהוא אמר "יקר לי" למה הוא התכוון?

ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר.

אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות שכשהבן אדם אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון שתי אפשרויות.

ש: אני רוצה להרוויח יותר.

אליעד: או אני רוצה להפסיד פחות כן זה ההפך של זה.

ש: כן אני להיכנס איתך למשא ומתן זה גם פירוש.

אליעד: לא בהנחה שאין פה משא ומתן.

ש: שהוא לא באמת רוצה את זה.

אליעד: אתה איתנו אמרתי בהנחה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

ש: זה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

אליעד: לא אז בהנחה שהוא בפוליגרף והוא רוצה את זה בסדר בהנחה שהוא רוצה את זה, זה שהוא אמר "זה יקר לי" אולי לא הבנת טוב אולי הוא דיבר בפורטוגזית.

ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר?

אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו "לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי" זה הכל ואז הוא אומר "מה לעשות" ואז אני אמרתי לו קודם כל צריך להבין מה זה "יקר מדי" ובהנחה שבאמת מדובר על ההיבט הכספי ובהנחה שבאמת יש לבן אדם גם את הכסף לשלם.

כמובן שצריך לבודד את האופציה של אולי בכלל זה לא יקר הוא מתכוון להגיד משהו אחר אולי בכלל אין לו את הכסף, לא בהנחה שיש לו את הכסף וזה באמת הוא התכוון יקר מבחינה כספית כשהוא אמר "יקר" למה הוא התכוון יש שתי אופציות. מה אתה אומר?

ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר "מה התועלת שתצא לי ומה הכסף ששווה לי לשלם עבור התועלת הזאת".

אליעד: מה שתי הפירושים שיכול להיות שהוא מתכוון "יקר".

ש: אחד זה מה שאמרתי.

אליעד: אפשרות אחת שהוא אומר "יקר" הוא מתכוון לומר ש...?

ש: "שאיזה תועלת תצא לי וכמה כסף אני מוכן לשלם תמורת התועלת של המוצר הזה שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: מה?

ש: "כמה אני מוכן לשלם".

אליעד: מה כמה אני מוכן לשלם?

ש: הוא שואל את עצמו כשהוא אומר "יקר לי" הוא רוצה לומר במילים אחרות "אני התועלת שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: שווה לי רק עשרה שקלים.

ש: רק עשרה שקלים.

אליעד: ומה הפירוש השני?

ש: והפירוש השני שהוא רואה במקום אחר את זה יותר זול.

אליעד: זה לא נכון זה אותו דבר ולכן הוא מוכן לשלם רק עשרה שקלים.

ש: לא הראשון קודם כל נכון?

אליעד: הראשון נכון בשני הפירושים כי אם הוא אמר "זה יקר" אז זה אומר שהוא התכוון להגיד "שאני שווה לי רק עשרה שקלים".

ש: לא מהאפשרויות שאתה התכוונת הראשון נכון?

אליעד: הראשון לא נכון כאילו הוא נכון אבל לא אחד מהפירושים כי הוא נכון בשני המצבים, אני צריך משתי אפשרויות שונות. הוא הצביע קודם הלאה.

ש: אם הוא ראה את אותו מוצר במקום אחר בעשרה שקלים אז הוא רוצה לקנות את זה בעשרה שקלים.

אליעד: אוקי אז אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון להגיד "אני יכול להשיג את אותו מוצר שם בעשרה שקלים", אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון?

ש: הוא אומר "אני צריך לקנות עוד מוצרים נוספים ואם אני לוקח את זה בעשרה שקלים".

אליעד: לא בהנחה שיש לו את הכסף בהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים. המהות של השאלה היא מה גרם לבן אדם להגיד "יקר לי" זאת מהות השאלה ואחר כך יש לזה עוד מהות אחרת, בסדר מה אתה אומר?

ש: אולי יש פה עניין של בחירה.

אליעד: עכשיו משהו מפילוסופיה הגעת אלינו?

ש: לא.

אליעד: הלקוח אמר "יקר לי" למה הוא אמר "יקר לי" תענה לי על השאלה הזאת, מה שתי הסיבות שבגלל יכול להיות שהוא אמר "יקר לי" בהנחה שיש לו את הכסף ובהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים ובהנחה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ש: כי הוא רוצה שזה יהיה בתנאים שלו.

אליעד: ובהנחה שאין קטע של אגו בסדר. אתה.

ש: הוא רוצה שתחשוב שיקר לו ולא באמת יקר לו.

אליעד: לא בהנחה שהוא אומר "יקר לי" ואם לא הוא לא קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע אותך?

ש: כן להוריד מחיר.

אליעד: אבל למה הוא רוצה להוריד את המחיר? כי זה לא שווה לו, למה זה לא שווה לו מה אתה אומר אתה דבר.

ש: כן "יקר לי" זה תקליט כזה שמסתובב.

אליעד: אוקי הוא פשוט מאמין שזה יקר לו, לא בהנחה שהוא לא קוקו בהנחה שהוא אמר "זה זול וזה זול רק זה יקר" לא בהנחה שאין לו את התקליט הזה בראש, כאילו מה שאתה אומר זה נכון יכול להיות שהוא טיפוס פשוט שרגיל שכל דבר שמציעים לו הוא אומר "זה יקר לי" גם זה יכול להיות שמה שלא יגידו לו "טוב אתה רוצה בחמישים שקלים? יקר לי, אתה רוצה ב25 שקלים? יקר לי, אתה רוצה שנשלם לך? לא שילמתם לי מספיק" הכל בסדר. מה אתה אומר?

ש: שיש לו השתוות של הטוב והרע באותו המוצר.

אליעד: מה הפירוש השני?

ש: הפירוש השני זה מה שאמרו פה מקודם שהוא יכול להשיג את אותו המוצר.

אליעד: הוא אמר "יקר לי" כי אין לו השתוות.

ש: מן סוג אחר של טוב ורע כלומר.

אליעד: בהנחה שאין לו הגבלה בתקציב אין לו הגבלה הוא יכול לקנות.

ש: לא בתקציב לא.

אליעד: אז לא הבנתי את הפירוש הראשון שלך לא הבנתי את הראשון תגיד לי את הראשון.

ש: הפירוש הראשון זה שיש השתוות בין הטוב לרע בזה שהוא קונה את המוצר הרי הוא עושה פעולה כדי לשבור איזון בין הטוב והרע.

אליעד: אז הוא אמר "יקר לי" כי הוא חושב שאם הוא יקנה לא יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

ש: הוא חושב שאם הוא יקנה בפחות כסף האיזון בין הטוב והרע יהיה יותר טוב פחות רע.

אליעד: יפה אוקי ובמקרה השני הוא לא חושב את זה?

ש: ובמקרה השני הוא חושב שהוא יכול להשיג את זה במקום אחר.

אליעד: אני שאלתי שאלה במקרה השני הוא לא חושב שהאיזון של אותו סיפור של האיזון גם במקרה השני מחויב שאם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע לא משנה איך תסובב את זה בסיפור שני שלישי רביעי.

ש: כן זה הראשון.

אליעד: נכון אבל גם בכל פירוש אחר שתביא זה עדיין יישאר כמו הראשון, לא משנה מה קרה שם אם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע או שאם הוא יקנה יהיה יותר רע מטוב. טוב בפשוט התשובה היא פשוטה יש שתי אפשרויות למה הבן אדם אומר "יקר לי" אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא חושב שאת אותו מוצר בדיוק הוא יכול לקנות במקום אחר ביותר זול, אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא יודע מה נתת לו במוצר.

הוא אומר "המוצר הזה יקר לי" יש "יקר לי" ביחס לזה ששם מוכרים את זה ביותר זול ויש "יקר לי" כי הוא לא הבין מה המוצר לך הוא אומר "זה יקר" לי, כלקוח אמר "תקשיב המוצר שלך יקר לי" אפשרות אחת שהוא מתכוון להגיד "תקשיב אני מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר" אפשרות נוספת כשהוא אומר "יקר לי" היא לא בגלל שהוא אומר "אני יכול להשיג את זה שם בחצי מחיר" או שהוא אומר "זה לא שווה לי את הכסף" כי הוא לא יודע מה נתת לו.

לא תמיד ה - "יקר לי" נובע מזה, יותר מזה בא נניח נגיד שלקוח אומר לך "זה יקר לי כי שמה זה חצי מחיר" אפשרות אחת שזה יקר לו כי שמה זה חצי מחיר, אפשרות שנייה שהוא לא יודע זה לא באמת יקר כי יש נגיד עוד שלושה פיצ'רים במוצר שלך שהוא לא יודע מה הם יכול להיות שאתה גם לא יכול להגיד לו מה הם, יכול להיות שאסור לך להגיד לו מה הם יכול להיות שאין אפשרות שהוא יבין מה הם זה לא משנה את העניין המהות היא שיכול להיות שכשהוא אמר "יקר לי המוצר הזה יקר לי" הוא לא ידע מה המוצר הזה בכלל הוא לא הבין מה.

ש: הוא לא רואה את התועלות.

אליעד: נכון וכשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון ביחס לתועלות שהוא מכיר ולכן כלקוח אמר לך "זה יקר לי".

ש: זה משפיע על מידת הטוב שיצא לו מהמוצר.

אליעד: על מה שהוא חושב שיצא לו מהמוצר אתה מבין ולכן כשלקוח אומר "יקר לי" קודם כל צריך להבין מה אומר ה - "יקר לי" אתה בכלל מבין מה המוצר קודם כל נראה שהוא מבין מה המוצר בהנחה כמובן שיש לו את הכסף בהנחה שאתה אומר לו "ואם זה יותר זול היית קונה? כן" בהנחה שיש לו את הכסף ואין לו בעיה בהנחה שבאמת זאת בעיה כספית, צריך לבדוק האם בכלל הוא מבין מה המוצר יכול להיות שהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא מבין למה זה יותר טוב מהשכן גם זאת אופציה.

ש: כן אבל אמרנו את זה בהנחה שהאינפורמציה זהה.

אליעד: זה מה שאמרנו גם את זה אמרנו?

ש: לא זאת ההנחה שלי הייתה מקודם.

אליעד: ההנחה שלך תודה רבה.

ש: בסדר ואמרת לא בהנחה של זה ובהנחה של זה אוקי.

אליעד: נכון אבל את זה לא אמרתי מה אתה רוצה?

ש: בסדר.

אליעד: סבבה לא, מחויב שהוא חושב שהתועלת היא פחות מהעלות ואז יכול להיות כי הוא חושב שהוא יקנה את זה במקום אחר אבל יכול להיות שהוא לא מכיר את התועלת. עכשיו בא נתקדם את התועלת הכוונה היא היתרונות, עכשיו בא נחדד עכשיו יכול להיות מצב. אתה?

ש: השאלה היא האם זאת המחשבה שלו או הוא עדיין בתוך מחשבה של.

אליעד: לא יודע אין לי מושג הלאה, לא יודע הלאה עכשיו בא נתקדם, לא יודע אני לא מבין בזה כבר הלאה עכשיו בא נתקדם. עכשיו יש עוד ווריאציה נגיד שמישהו אומר בוא אני אתן דוגמה אחרת אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט" בא ניקח את זה עכשיו למקרה כללי יותר גנרי יותר, אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט, לא רוצה ללכת לסרט" אפשרות אחת שהוא יודע מה זה הסרט הזה והוא לא רוצה ללכת אליו ואפשרות שנייה שהוא לא רוצה ללכת לסרט כי הוא לא יודע מה זה הסרט הזה.

אז לפני שאתה מתווכח איתו אם ללכת לסרט הזה או לא "לא נכון זה סרט טוב" או "למה אתה לא רוצה ללכת לסרט" קודם כל תראה אם הוא בכלל מכיר את הסרט. אתה אומר למישהו "אולי תדליק מאוורר" הוא אומר לך "לא אני לא רוצה" אפשרות אחת שהוא מבין את הבעיה הוא מבין את הפתרון ובכל זאת הוא לא רוצה, אפשרות שנייה שהוא לא מבין את הבעיה ולא מבין איך המאוורר יפתור את הבעיה ואז זאת גישה אחרת.

אז לפני שקופצים ומדיינים קודם כל בא נבין מה העניין האם הוא לא מבין את התועלת האם התועלת לא מספיק גדולה עבורו או שהעלות גדולה עבורו כי הוא חושב שיש אלטרנטיבה כי הוא חושב ככה כי הוא חושב ככה, מה שניסיתי לחדד פה זה שכשמישהו אומר "אני לא רוצה משהו" לא תמיד בהנחה שיש לו את היכולת וכו' לפעמים זה נובע מכך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך ללמוד איך לשכנע אנשים? לשכנע ללמוד לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך להישמע מתנשא כלפי לקוח משא ומתן בחוסר תום לב לפטר לקוח איך לעשות דמיון מודרך? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד בעיית תקשורת עם הלקוח טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי לשווק מוצר יקר פחד לא להצליח למכור התנסות במוצר להציג ללקוח אפשרויות תוכן שיווקי פרובוקטיבי לקוח מבקש בקשה לא סבירה מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? לקנות בזול למכור ביוקר ליצור השפעה מכירות למתחילים לגרום למישהו לא להיות תלותי בך התמודדות עם לקוחות קשים לגרום ללקוח שלך לקנות שיווק לטווח הקצר לשכנע מישהו לומר לך את האמת להשתפר במכירות כיף למכור איך לנהל משא ומתן על המחיר? לנסות לשכנע סלוגן שיווקי אמצעי שכנוע לקבל מידע מלקוח לשכנע בוס לקדם אותך מכירות עם AI ייעול תהליכי המכירות לקוחות קשים פגישה עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים לכל כיס לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך לשקר ולהצליח למכור איך לאהוב למכור? לשכנע שופטים טכניקות של nlp שיווק מצוין לקבל חשיפה ללקוחות לפטר את הלקוחות צורך של הלקוח ראפור של מנטורים חשיפה ללקוחות פוטנציאלים איפה ללמוד מכירות? מסרים לתת מודע להשפיע על לקוחות כמה הלקוח מבין את המוצר? להסביר ללקוח את המחיר באיזו התנגדות לקוח להתמקד? לקוחות שלא מכירים את המוצר הגדלת מכירות לגרום ללקוח להבין אותך להישחק במכירות לגרום למישהו לא להתאהב במישהו לשכנע מישהו להבין דברים יצירת אמון עם שותפים עסקיים איכות מוצר לקוח שלא מרוצה מהמתחרים הרגשת קרבה עם לקוח הצגת טווח מחירים ללקוח מיתוג מוצרים זולים איך מבצע משפיע על הלקוח? לשכנע מישהו להחליף מחשבות עצבות של לקוח מניפולציות שיווקיות של מנטורים לגרום למישהו לבקש יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות הגדלת מחזור מכירות שיטות השכנוע של מנטורים למכירות איך לשכנע לקוח לרכוש? סדר לאתר את צרכי הלקוח האם לוותר על הלקוח? להצליח לעבוד במכירות השקעה בשיווק להרגיש הזדהות לגרום למישהו שאפשר להשתנות לקוח חושש לעשות טעות לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? איך לבקש בצורה משכנעת? שיווק עצמי במקום העבודה להיראות חכם בעיני הלקוח לגרום למישהו להביא תחושת קרבה עם לקוח להגדיל סיכוי למכור איתור צרכי לקוח להתמודד עם חוסר הצלחה למכור מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? מוצרים בינוניים לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לשכנע אדם הטבה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן אישי, מומחה בשיווק בנושאי התנגדות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.2969 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:56:25 - wesi28