אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות במכירות בטלפון ✔טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע בחורה לשכב איתך, לשכנע מישהו, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP שיווק, מטפל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP ביקורת, התמודדות עם התנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ניתוב לשוני פיזיולוגי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, NLP הרצאות, שכנוע עצמי, איך לשכנע את המנהל, איך לשכנע את אשתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP שיטות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp חינם, יכולת לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP טיפול אישי, סוגסטיה עצמית, לשכנע אנשים לבחור בך, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח, nlp עבודה, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו "המוצר יקר לי", "הוא לא מתאים לי", "אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר" ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר "המוצר יקר לי", עלינו לברר מה המשמעות של "יקר" עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר.

דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים". במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה.

השלב השני: לבדוק מה האמת

לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר "לא בא לי להכין שיעורים", עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?

לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר למצוא פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר.

סיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב.
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד להתמודד איתן בצורה נכונה.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר.

אם לקוח אומר "זה יקר לי", עלינו לברר:
  • מה המשמעות של "יקר" עבורו?
  • מה התקציב שלו?
  • מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר?
  • לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר?
אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • למה לא בא לו?
  • האם יש לו סיבה מוצדקת?
  • האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים?
בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק.

השלב השני: לבדוק מה האמת

אחרי שהבנו את ההתנגדות, עלינו לבדוק עד כמה היא מבוססת על אמת.

אם לקוח אומר שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, אפשר לבדוק:
  • האם באמת הוא לא יכול להחליט לבד?
  • האם זו דרך מנומסת לסרב בלי להתעמת?
  • האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר?
כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך?
  • האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?
  • מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו?
רק כאשר נבין את האמת שמאחורי ההתנגדות, נוכל לגשת לטיפול בה.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר להתמודד עם המצב.

הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו.

אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק.

רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק.
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות במכירות בטלפון, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לחשוב ניהול משא ומתן על שכר איפה ללמוד איך לשכנע? תחרות אנשי מכירות ללמד את איש המכירות שיטות מיתוג מוצרי יוקרה מתי לנסות למכור ללקוח? איך להסביר ללקוח? למדוד את איכות מנהל השיווק פגישת מכירות להשפיע על תת המודע איכות מנהל השיווק התאמת סגנון המכירה למוצר לגרום למישהו לאהוב להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח כסף במכירות ללקוח קשה להחליט להזדהות מוצרים בינוניים לקוח מפחד לקבל החלטה מבצעי מכירות חומרי שיווק לטווח קצר הרגשת אמון שיווק באופן כללי איך לומדים nlp? לא יודע לשכנע התועלת של הלקוח מהמוצר לגרום למישהו לשמוע לשכנע שאתה מנומס חייב למכור איך לגרום ללקוח להרגיש... איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? כתיבה שכנועית המשמעות של לתת הנחה ללקוח הכאב של הלקוח אצל המתחרים מוטיבציה לאיש מכירות לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים לשכנע מטופלים להמליץ עליך כדאיות ייצור מוצר כמה לשלם על מוצר? ניהול משא ומתן למתקדמים לשכנע בוחרים להצביע אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מוכרים מוצר לקוחות רלוונטיים אנשי מכירות רעים איש מכירות כמו רובוט כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר לשווק מוצר מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? חשיפה ללקוחות לגרום למישהו שאפשר להשתנות האם המוצר מתאים ללקוח? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות הזדהות רגשית התאמת המוצר לצורך אינטונציה של לקוח כתיבת טקסט שכנוע המוצר זול איך לעשות שיווק? לעשות שטיפת מוח ללקוח ביצועי קמפיין שיווקי לשתול מחשבות לעצמך לתת אמון לשכנע מישהו ללכת מסרים סמויים בפרסומות איך אפשר למכור? להרגיש טוב למכור לא ליצור תחושת זרות מהלקוח להתקבל לעבודה כאיש מכירות איך למכור ללקוחות? לעשות מניפולציה חסרונות המוצר של המתחרים לעבוד עם לקוחות בעיתיים שפת הגוף של הלקוח לשכנע מישהו לרצות פחות משהו מה התקציב של הלקוח? לגרום למישהו להרגיש אשם לעשות אוטומציה ללקוח שיטת מכירות איזה מוצר להראות קודם? איש המכירות רוצה למכור למכור בשפה של הלקוח חבר של הלקוח לשכנע בחור לרצות אותך לגרום למישהו לא לשקר אותך לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לגרום למישהו לפרש לגרום למישהו לא להתנגד לתת ללקוח הנחה מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? שקרים ומכירות לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר אמון הלקוחות זיהוי הכאב של הלקוח פגישת היכרות עם לקוחות איך לנהל משא ומתן על שכר? הלקוח לא תמיד צודק אסטרטגיית שיווק למתחילים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מאמן עיסקי, מאמן אישי בנושא התנגדות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6719 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 16:06:30 - wesi28