אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות מכירות בטלפון ✔מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשלוט בתת מודע, לשכנע ילד, NLP טיפול בחרדה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP הגדרה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, סוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, גישת NLP, יועץ אישי, מיומנויות שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, ניתוח טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לבחור בך, מומחה במכירות, לשכנע למכור, nlp מטפל, התמודדות עם התנגדויות במכירות, מהו nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP טיפים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP שיווק, טיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע את אשתי, לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע שיחות יוצאות?

אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש לו צורך במוצר.

הקושי המרכזי בשיחות יוצאות הוא שהמוכר מרגיש תלוי בלקוח, מכיוון שהוא נדרש לשכנע אדם שאין לו חיסרון ברור או מוגדר. כדי להצליח בשיחות יוצאות, על המוכר לייצר בעצמו את תחושת החיסרון אצל הלקוח. תהליך זה מורכב וקשה יותר מבחינה נפשית מאשר למכור למישהו שכבר מביע עניין.

מהי הסיבה העמוקה לחשש של אנשים לבצע שיחות יוצאות?

אליעד טוען שהקושי העמוק יותר של אנשים לבצע שיחות יוצאות קשור באופן הדוק לתחושת חוסר האושר הכללי שלהם בחיים. הוא מסביר כי רוב האנשים אינם מאושרים, מכיוון שהם לא מצליחים להגשים את הרצונות שלהם. כאשר אדם חושב שרצונות מסוימים בלתי אפשריים להשגה, הוא נמנע מלנסות להשיגם, ובכך מגביל את עצמו ומקטין את תחושת האושר הפוטנציאלי שלו.

בשיחות יוצאות, המוכר ניצב מול משימה שנתפסת אצלו כבלתי אפשרית - למכור לאדם שלא מעוניין. כאשר המוכר חושש שאינו יכול להצליח, הוא בעצם מתחבר לתחושת הכישלון הפנימית שלו, וזו הסיבה המרכזית שהוא נמנע מלבצע שיחות יוצאות.

מה הקשר בין תחושת האושר ובין היכולת לבצע פעולות בלתי אפשריות לכאורה?

אליעד מסביר את הקשר שבין תחושת האושר לבין ביצוע פעולות הנתפסות כבלתי אפשריות. הוא מציין כי אדם מרגיש אושר כאשר הוא חווה שהוא יכול להשיג כל מטרה שהוא מציב לעצמו. מנגד, כאשר הוא נתקל במטרה שנראית בלתי אפשרית, הוא חווה חוסר אושר. לכן, אדם שרוצה להגביר את תחושת האושר שלו חייב להתרגל להתמודד עם פעולות שנתפסות כקשות או בלתי אפשריות.

אליעד מדגים זאת באומרו שאם אדם היה מסוגל לעבור דרך קיר, הוא היה חווה תחושת אושר גדולה מאוד, כי דבר זה נתפס כבלתי אפשרי. הוא ממליץ שלא להתחיל מיד בדברים הנתפסים כבלתי אפשריים לחלוטין (כגון לעבור דרך קירות ממשיים), אלא להתחיל בפעולות פחות קשות ולהתקדם בהדרגה לפעולות יותר ויותר מורכבות.

כיצד ניתן להצליח בשיחות יוצאות ולהתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות?

אליעד מציע למוכרים גישה פרקטית להתמודדות עם שיחות יוצאות. הוא אומר שהמוכר חייב להתמקד במה שהלקוח צריך או יכול לרצות, במקום להתמקד בחוסר הנוחות שלו עצמו בתהליך המכירה. במקום לחשוב "מה הלקוח רוצה ממני", עליו לחשוב "איך אני יוצר אצל הלקוח רצון למוצר שלי". על המוכר למצוא את נקודת החיסרון המדויקת של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להכיר בצורך במוצר, גם אם צורך זה לא היה ברור לו קודם לכן.

כיצד התמודדות עם הבלתי אפשרי מובילה להצלחה גדולה יותר?

אליעד מסביר שכדי להצליח בגדול בחיים ובמכירות בפרט, אדם חייב להתמודד עם דברים הנתפסים כבלתי אפשריים. הצלחה משמעותית דורשת לא להמתין רק ללקוחות שכבר מעוניינים, אלא לפנות באופן פעיל למי שאינו מעוניין או לא מודע לצורך שלו. התמודדות זו עם הקושי והפחד של "הבלתי אפשרי" מחזקת את המוכר ומאפשרת...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה,...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...הוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא סגור...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...ללקוח שההבדל של 20 סמ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות. מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות? השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר. מה הלקוח צריך...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק אחכ תאמר לו את התשובה שלך להתנגדות שלו. לדוגמה: נניח שיש לקוחות ששואלים אותך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. ונניח שאתה רוצה מראש לספר ללקוח שלך, מה היתרון שלך על המתחרים שלך. זו לדוגמה תהיה טעות...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...הלקוח שלי חושב שכל האנשים חושבים שהמוצר שלי יקר, או שגם הוא חושב שמישהו אחר יכול לחשוב שהמוצר לא יקר. כאשר, המישהו האחר הזה, בעצם יכול להיות הלקוח עצמו. או שאלה נוספת, האם זה שהלקוח הזה אומר שהמוצר הזה יקר לו, האם זה אומר שכל הלקוחות חושבים שהמוצר הזה יקר להם? האם אפשרי שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה המוצר הזה לא בהכרח יקר? ואיך כן אפשרי להסביר את זה ללקוח הנוכחי? לסיכום, כמו תמיד ניתן לראות, שמי שלומד לחשוב נכון ולשאול את השאלות הנכונות, ממילא הוא...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי. ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה / יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את תהליך המכירה היא להיערך מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות, ולהטמיע את התשובות אליהן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני שהלקוח מעלה אותן. שלב ראשון: הכנת רשימה מראש לפני...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח אוקי תקשיב אין את המאפיין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות מכירות בטלפון, איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשקר את הלקוח? תעריף של מוצר לשכנע מישהו להתעניין שיווק באופן עקיף מתי להציג את עצמך ללקוח? בקשות של לקוח ניהול אנשי מכירות לגרום למישהו לענות האם למכור רק מוצרים איכותיים? איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? למכור למישהו מנטורים לשיווק nlp כמותג שיווקי איתור צרכים של לקוח לשכנע אקס האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה תת המודע של הלקוח האם כל אחד יכול למכור? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? נגד nlp התמודדות עם לקוחות בעייתיים ללמוד שיווק ומכירות למכור מנייה בהפסד לשכנע בחורה לרצות לשכב איתך אפשרויות גרועות ללקוח איך למכור פגישה? איך לשכנע פקידים? המוצר יעזור ללקוח איך לעשות מניפולציה? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח מוצר עם חסרונות איך לדבר ללקוח? מה לא לבקש במשא ומתן? להשפיע על מישהו לעשות משהו שיווק רוחני לשכנע מישהו לשתף אותך להזדהות עם אנשים המוצר יותר יקר חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות דוגמה לטקסט שכנוע איך למכור פגישה בטלפון? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה? אנשי מכירות רובוטיים למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה לשתול מחשבות בתת מודע איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך שיטות שיווק לעסקים מודל תגמול לאנשי מכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים איך לשכנע את שופטי בגץ? תכנון הכנת חומר שיווק לקוח שרוצה לקבל הנחה ללמד למכור איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? למכור עגבניות משפך שיווקי בחינם טכניקות nlp איך ליצור לקוחות חוזרים? למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? איך למכור את עצמך ביוקר? טריקים בשכנוע אנשים בלי לרמות את הלקוח איך להתמודד עם לקוח עצבני? לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה בקשה לא סבירה של לקוח לגרום למישהו להצביע לך איך לשכנע את האקסית? ביקורת של לקוחות על העסק שלך לשתול מחשבות לעצמך להציג ללקוח סודות השכנוע למתקדמים לגרום לאיש המכירות שלך להתמודד עם מניפולציה כמה לנסות לשכנע לקוח? לדעת מי הלקוח האידיאלי מוצר שלא כדאי למכור אותו טיפול בהתנגדויות הלקוח יכולת ניהול משא ומתן מה זה שיווק יעיל? לשכנע את עצמך לא לעשן איתור התקציב של הלקוח איך למכור בטלפון? תגמול יעדי מכירות אפשרויות בחירה גרועות ללקוח בניגוד לציפיות של הלקוח לעצור לקוח נוסחה לשכנע אנשים התנסות הלקוחות במוצר האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? משפך שיווקי צר לגרום ללקוחות להתחבר אליך למכור מוצרי יוקרה אמפתיה כלפי לקוח איך לעשות מניפולציה על לקוחות? לשכנע לקוח לחזור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, להשפיע, מומחה מכירות בתחום התנגדות מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 10:19:27 - wesi28