אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חשוב ללקוח ✔למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, חשוב ללקוח, שיטת ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפול בהתנגדות, איך לגרום למישהו, הגדלת מכירות, לכתוב טקסט משכנע, סדנת מכירות, רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, התמודדות עם התנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP טיפול, טכניקות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך להצליח למכור, אימון מכירות, לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע הורה, אימון עסקי, לשלוט בתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp לימוד בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ללמוד nlp, התמודדות עם התנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח?

במהלך מכירת מוצר ללקוח, עולה השאלה האם הלקוח צריך לדעת ממי הוא רוכש את המוצר, או אם מה שחשוב לו הוא רק המוצר עצמו. כלומר, האם על המוכר להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה על מנת שיסמוך עליו וירצה לרכוש דווקא ממנו?

שני סוגי מכירות: מכירת המוצר ומכירת עצמך

ישנם מצבים שבהם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה לרכוש. במקרים כאלה, כמו רכישת מוצרים בסיסיים כמו פירות וירקות או מוצרי צריכה יומיומיים, הלקוח יבחר את המוצר בלי תלות במי שמוכר לו אותו. במקרים כאלה, המוכר מתמקד במכירת המוצר ולא בהצגת עצמו.

אך ישנם מקרים שבהם הלקוח חווה ספקות לגבי העסקה, במיוחד כאשר מדובר במוצרים מורכבים יותר או כאלו שהוא פחות מבין בהם. לדוגמה, כאשר הלקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ, או מוצר טכנולוגי מתקדם. במקרים כאלה, הלקוח לא רק סומך על איכות המוצר, אלא גם על המוכר. במקרה כזה, המוכר לא מוכר רק את המוצר, אלא גם את עצמו. כלומר, הלקוח מחפש את תחושת הביטחון לא רק מהמוצר, אלא גם מהמוכר.

הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר

ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה וככל שהלקוח מרגיש יותר חוסר ודאות לגבי העסקה, כך יש לו צורך גדול יותר להרגיש ביטחון במוכר. במקרה כזה, המוכר לא רק מוכר את המוצר, אלא גם את עצמו. הוא לא רק מוכר את המוצר בפועל, אלא גם את האמון של הלקוח בו ובמה שהוא מציע.

כיצד מוכרים את עצמך ללקוח?

השלב הראשון במכירת עצמך ללקוח הוא להבין ממי הלקוח היה רוצה לקנות את המוצר. המוכר צריך לשאול את עצמו: אילו דמות הלקוח היה רוצה לראות מולו בעת הרכישה?

לדוגמה:

- אם מדובר במוצר לתינוקות, הלקוח יסמוך יותר על מוכר שיש לו ניסיון אישי עם תינוקות.

- אם מדובר במטוס, הלקוח יסמוך יותר על מוכר עם רקע תעופתי, כמו טייס.

- אם מדובר במוצר טכנולוגי מורכב, הלקוח ייטה לסמוך יותר על מומחה בתחום עם ידע טכני מוכח.

המטרה היא להתאים את עצמך לדמות שהלקוח יוכל להרגיש איתה בנוח ולסמוך עליה. המוכר לא צריך רק להתחבר באופן כללי ללקוח, אלא צריך לדעת בדיוק מה הלקוח היה רוצה לראות במוכר ולהתאים את עצמו לדמות הזו.

מסקנה

במהלך מכירה, המוכר צריך לזהות אם הלקוח מתמקד רק במוצר עצמו או שגם המוכר משחק תפקיד חשוב בהחלטה. במקרים בהם הלקוח בטוח במוצר, די לו במידע על איכותו. אך כאשר יש ספקות או חוסר ודאות, חשוב שהמוכר ישדר אמינות, מקצועיות וביטחון, על מנת שהלקוח לא רק ירצה את המוצר, אלא גם ירצה לרכוש אותו דווקא מהמוכר.
האם ועד כמה חשוב לקונה לדעת ממי הוא קונה את המוצר?

כאשר אדם מוכר מוצר ללקוח, עולה השאלה: האם חשוב שהלקוח יידע ממי הוא קונה את המוצר, או שמה שחשוב לו הוא אך ורק המוצר עצמו? במילים אחרות, האם במהלך המכירה המוכר צריך להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה, כדי שיסמוך עליו וירצה לרכוש ממנו דווקא?

שני סוגי מכירות: מכירת המוצר מול מכירת עצמך

ישנם מצבים שבהם הלקוח בטוח לחלוטין במה שהוא רוצה, הוא יודע מהו המוצר שהוא צריך, והוא מרגיש מספיק בטוח לבצע את הרכישה ללא תלות במי שמוכר לו. דוגמאות לכך הן רכישת מוצרים בסיסיים כמו פירות וירקות, מוצרי צריכה יומיומיים ועוד. במקרים כאלו, הלקוח אינו מרגיש צורך לבדוק מי המוכר, והוא מקבל את ההחלטה על בסיס המוצר עצמו.

לעומת זאת, ישנם מצבים שבהם ללקוח יש ספקות רבים לגבי העסקה. זה קורה כאשר מדובר במוצר מורכב יותר או כזה שהלקוח פחות מבין בו. למשל, כאשר לקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ או מוצר טכנולוגי מתקדם, הוא נדרש לסמוך לא רק על איכות המוצר אלא גם על האדם שמוכר לו את המוצר.

הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר

ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה, וככל שהחלטת הרכישה כוללת יותר אלמנטים של חוסר ודאות, כך הלקוח זקוק יותר להרגיש ביטחון במוכר. במקרה כזה, המוכר אינו מוכר רק את המוצר - הוא מוכר גם את עצמו. כלומר, הלקוח אינו רק מחפש מוצר טוב, אלא מחפש גם מוכר שהוא יכול לסמוך עליו, כזה שייתן לו תחושת ביטחון בעסקה.

כיצד מוכרים את עצמך ללקוח?

אם הבנו את החשיבות של מכירת המוכר עצמו ללקוח, עולה השאלה: כיצד ניתן לעשות זאת? כדי להצליח למכור את עצמך ללקוח, עליך להיכנס לראשו ולשאול את עצמך - ממי הוא היה רוצה לקנות את המוצר הזה?

למשל:
  • אם מדובר במוצר לתינוקות - הלקוח יסמוך יותר על מוכר שיש לו ניסיון אישי עם תינוקות.
  • אם מדובר במטוס - הלקוח יסמוך יותר על אדם עם רקע תעופתי, כמו טייס.
  • אם מדובר במוצר טכנולוגי מורכב - הלקוח יסמוך יותר על מומחה בתחום עם ידע טכני מוכח.
המטרה היא לזהות את הדמות שהלקוח היה רוצה לראות מולו כמוכר, ואז לשדר את הדמות הזאת בפועל. זה לא רק לנסות להתחבר ללקוח באופן כללי, אלא להתאים את עצמך לדמות שהלקוח יוכל לתת בה אמון.

מסקנה

במהלך מכירה, עליך לזהות האם ללקוח חשוב רק המוצר עצמו, או שגם המוכר משחק תפקיד מרכזי בהחלטתו. אם הלקוח בטוח במוצר, די לו לשמוע על איכותו כדי להחליט. אך אם יש לו ספקות וחוסר ודאות, חשוב מאוד שהמוכר ישדר אמינות, מקצועיות וביטחון, כדי שהלקוח לא רק ירצה את המוצר, אלא ירצה לקנות אותו דווקא ממנו.
כימיה עם לקוח, אמון עם לקוח, איך לשכנע לקוח? התנגדויות לקוח בגלל המוכר, ממי הלקוח רוצה לקנות, ממי הלקוח רוצה לרכוש, מי הלקוח רוצה שימכור לו?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... מראש באופן מפורש. למה חשוב לא להניח מראש מה הלקוח מחפש? אליעד מדגיש שלא כדאי למוכר להניח מראש מה חשוב ללקוח, כיוון שהנחה כזו יכולה להוביל למצב שבו הלקוח יקבל רושם מוטעה לגבי המוצר. אם הלקוח לא חשף את הצורך ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקי? אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים חברת ניקיון ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר ... להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך. וככה תוכל לנסות להבין מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך ועד כמה הם ימשיכו לקנות ממך ותרוויח יותר או פחות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: חשוב ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, חשוב ללקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, הדרכת מכירות, מכירות בנושא חשוב ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4531 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 12:24:57 - wesi28