אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לאנשי מכירות ✔קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע את חברה שלך, לשכנע לקוח, nlp לחינוך ילדים, nlp לימוד בחינם, לשכנע הורים, איך לשכנע בוויכוח, איך לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדות במכירה, דיאטת nlp, שיטות לשכנע אנשים, אסטרטגיה שיווקית, סדנת מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ראיון בתקשורת, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, פרסומות, איך למכור מוצר, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, NLP דמיון מודרך, לשכנע בראיון, לשכנע אנשים בטלפון, טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע את אשתי, למכור יותר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות קניה, התנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, איך למכור יותר, לשכנע לקוח לקנות מוצר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
איך להתמודד עם התחושה שהמוצר יקר מדי?

אחד הקשיים המשמעותיים שאנשי מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא "מרמה" את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן.

מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר?

הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - נוחות גדולה עם הפער הזה. הוא מתמודד עם המחשבה: "זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?". איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי.

האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר?

נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו לנסוע למקום מרוחק או לחפש בחנות אחרת, ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק.

איך להבין מה באמת יקר ומה לא?

חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל הכנסה גבוהה, אותו מוצר בדיוק עשוי להיחשב זול ביחס לתועלת שהמוצר מספק לו. למעשה, ישנם מוצרים שאנשים מסוימים לא יקנו רק בגלל שהם זולים מדי בעיניהם, משום שהם חושדים שמחיר נמוך מעיד על איכות נמוכה. לכן המחיר אינו המדד היחידי, אלא צריך לראות את המחיר ביחס לתועלת.

איך להתגבר על הקושי ולמכור מוצר יקר בביטחון?

אליעד כהן נותן מספר טיפים כדי להתמודד עם תחושת אי - הנוחות במכירת מוצר שנתפס כיקר:
  • להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור.
  • לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק.
  • לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד.
  • להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה לפעמים אף מוסיף למכירה.
הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: "האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם?" כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם.

האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח?

נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים שאפילו אם הלקוח יקבל אותם בחינם, הם לא יהיו שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה יותר מהמחיר. זו החשיבה שצריכה להנחות אנשי מכירות, שכן המושג "יקר" תמיד יחסי לערך המתקבל ולא לכסף שמשולם.

לסיכום, מה עליך לעשות כדי להרגיש בנוח למכור מוצר יקר?

אנשי מכירות שחווים קושי במכירת מוצר יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: "האם המחיר שמשולם על ידי הלקוח שווה את התועלת שהלקוח יקבל?" אם התשובה היא כן, אז למעשה, אין סיבה לחוש אי - נוחות או להתקשות במכירת המוצר. מכירה מוצלחת מתבססת על ערך ולא על מחיר בלבד.
איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי?

אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא "מרמה" את הלקוח.

מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי?

לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח.

מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר?

- מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור.

- מוצר נחשב "יקר" רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר.

- גם מיקום וזמינות משפיעים - אם לקוח נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר.

- המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק.

איך לשנות את הגישה כדי להצליח במכירת מוצרים יקרים?

1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם?

2. בחן את השוק - אם המוצר מספק ערך שאין לו תחליף זול יותר, הרי שהוא שווה את מחירו.

3. התאם את הגישה שלך ללקוחות שונים - לקוחות שונים תופסים מחירים בדרכים שונות, בהתאם למצבם הכלכלי ולצרכים שלהם.

4. הבין שהמחיר לא תמיד המכשול - יש לקוחות שלא יקנו מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי.

סיכום

הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך איש המכירות יכול להתמודד עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות "הגון" שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח.

והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת הדרכים היא בעצם להבין מה פרוש המושג "יקר" אז מהיבט מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח הוא אומר "זה עלה לנו שקל, אני יודע שהם קנו את זה פה בשקל, למה אתם מוכרים את זה במאה שקל?".

נגיד שאיש מכירות קשה לו למכור את המוצר הזה ללקוח ומה שצריך לדעת שמצד האמת כמה המוצר הזה עלה לך הוא לא בהכרח קשור, לא אומר לא קשור בכלל כי יש לזה היבטים שהוא כן קשור אבל הוא לא בהכרח קשור האם המוצר הוא יקר או זול. מוצר יקר או זול זה ביחס לתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר וביחס לעלות של המוצר עבור הלקוח, זאת אומרת יש כמה הלקוח שילם ויש כמה תועלת הלקוח קיבל. עכשיו אם הלקוח יכול להשיג את אותו מוצר בדיוק בלי להתאמץ אפילו טיפה אחת יותר, כי שימו לב אפילו ללכת לחנות רחוקה בצד השני של הכביש זה גם סוג של להתאמץ, הלקוח רוצה שיהיה לו מתחת לבית שלו את המוצר הזה, מבחינתו של הלקוח ללכת עכשיו עוד שני רחובות זה גם סוג של מאמץ.

אבל בהנחה שהלקוח יכול להתאמץ בדיוק את אותו מאמץ ולקבל בדיוק את אותו מוצר בפחות מחיר אז הוא אומר שהמוצר הזה, אולי גם אז אני לא בטוח, אולי המוצר הזה ניתן לומר שהוא יקר עבור הלקוח, למה? כי הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותו מוצר בדיוק את אותה תועלת בהרבה הרבה פחות מאמץ. יחד עם זאת מאחר שבדרך כלל זה לא המקרה אז צריך עוד פעם להסתכל על זה מהכיוון השני האם הכסף שהלקוח שילם, זה כמובן גם תלוי בכמות הכסף שיש ללקוח כי הרבה פעמים איש המכירות אין לו הרבה כסף והוא אפילו לא יכול להרשות לעצמו לקנות את המוצר שאותו הוא מנסה למכור למישהו אחר ואז המוצר נראה לו מאוד יקר אבל ההוא שקונה ממך את המוצר יש לו כסף פי מיליון ממך והוא יכול לקנות את המוצר הזה ועוד אלף מוצרים אחרים ועוד יישאר לו עוד כסף ועבורו המוצר הזה בכלל זול.

יש הרבה מאוד מוצרים שנראים מאוד יקרים ויש אנשים שלא יקנו את המוצר הזה כי זה נראה להם מוצר זול מדי. כל זה באופן יחסי אבל בגדול מה שאני מנסה להגיד שאיש המכירות שרוצה למכור את המוצר וחושב שהמוצר יקר צריך לשאול את עצמו "האם אני כאיש מכירות הגון וישר, האם אני חושב שהמוצר הזה שהכסף שהלקוח משלם על המוצר, האם הוא שווה ללקוח את התועלת שהוא מקבל מהמוצר?" זה הכל. יש מוצרים שגם אם בן אדם יקבל אותם בחינם לא שווה להשתמש בהם ויש מוצרים שגם אם ישלמו לך כסף, תשתמש במוצר? לא שווה להשתמש בהם אבל יש מוצרים שגם אם שילמת עוד שקל, עוד שניים עוד 100%, עוד 200% זה לא משנה עוד כמה עדיין התועלת שהבן אדם קיבל מהמוצר היא גדולה מהעלות של המוצר.

הכסף שהוא שילם שווה את התועלת ולכן אני אומר עוד פעם, מי שמרגיש שקשה לו למכור בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה יקר עבור הלקוח מה שהוא צריך לעשות זה להסתכל על התועלת שהלקוח מקבל ושהיא תהיה הפרמטר להשוואה, לא כמה זה עלה לך לייצר, לא כמה הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר, תשאל את עצמך "האם הכסף, האם הסכום הזה שווה את התועלת הזאת והזאת?" זה הכל. הבנו? אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
... להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ללקוחות? הרבה אנשי מכירות מתמודדים עם תחושה לא נעימה של להציק ... במכירות איך להתמודד עם אי נוחות במכירות? איך לשפר מיומנויות טלמרקטינג? למה קשה לי למכור? איך להאמין במוצר שלך? טיפים לאנשי מכירות מתחילים
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע איך ניתן לנתח טקסטים ולהשפיע על ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, ...
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור? מה לא מלמדים בקורסי מכירות? במהלך הקורסים למכירות, יש טעויות ...
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות ... מה שהלקוח מחפש ומציע לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, חוויית הקנייה הופכת ליותר מספקת, והמכירה הופכת לאפקטיבית. מהם הטיפים לאנשי מכירות? איך למכור יותר ביעילות? מהם החוקים הבסיסיים במכירות? איך להבין את צרכי הלקוח? כיצד לשפר את כישורי המכירה? איך ... תצליח להבין את מה שהוא באמת מחפש, תוכל להפוך את חוויית הקנייה ליותר מספקת ולקדם מכירה בצורה אפקטיבית. מהם הטיפים לאנשי מכירות? איך למכור יותר ביעילות? מהם החוקים הבסיסיים במכירות? איך להבין את צרכי הלקוח? כיצד לשפר את כישורי המכירה? פעם ...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים אומר... שבשיחת מכירה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טיפים לאנשי מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, טיפים לאנשי מכירות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח מחיר בטלפון לגרום ללקוחות טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי לשכנע מישהו לבקש עזרה מוצר רווחי איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? לגרום למישהו להרגיש חבר שלך למכור ללקוח את המוצר שיווק בשוק תחרותי האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך לקבל את ההצעה של הלקוח איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לגרום למישהו להגיע למפגש? תהליך של איתור לקוחות להיראות חכם בעיני הלקוח מומחה במכירות למה לקוח צריך לחשוב על זה... לקוח שאכפת לו רק מהמחיר לתכנן מסע לקוח לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לקוח שרוצה הנחה לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים למכור את המוצר הטוב ביותר להיות מטפל ב nlp להגדיל מכירות של מוצר אפיון צרכים עם לקוח לקצר את התהליך של הלקוח להחליט להצליח כאיש מכירות למכור את עצמי איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? פחד למכור תסריט שיחה של איש מכירות מתי ליצור הזדהות? הגיוני למכור מוצר בהפסד תרתי משמע בשתילת מחשבות זיהוי צרכים של הלקוח להבין לקוח האם להשקיע בלקוחות? להטעות לקוח לגרום למישהו לרצות אותי יצירת תוכן שיווקי לגרום למישהו באופן אקראי איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? לתכנן משפך שיווקי לשדר מקצועיות מול לקוח מילים שיווקיות למה הלקוח מפחד להחליט? להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים להבין נכון את הלקוח לשכנע מישהו להתייחס הכנסת עיזים למשא ומתן איך לקנות מוצר? איך להתמודד עם לקוח עצבני? לבחור את הלקוח לקוח שצריך לחשוב על זה... מניפולציות בשיווק איך להשפיע על מישהו? לשכנע לקוח יכולת למכור לרכוש את אמון הלקוח לשכנע אקסית להתגעגע אליך לשכנע מישהו לא לחשוד בך ההשפעה של אובמה לתאם פגישה עם הלקוח מוצר חדש להציע ללקוח מחיר בטלפון ביטחון עצמי למכור את עצמי לתת ללקוח למכור לך שיווק קורסים באינטרנט ניהול משא ומתן מתוחכם מה זה שיווק? איך השיווק עוזר למכירות? איך לענות ללקוח כמה זה עולה? איכות של מוצר פחד לא למכור איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה איתור התקציב של הלקוח חשיבות איש המכירות בארגון מה הלקוח באמת צריך? לקוח שחשוב לו תחושת ריחוק מול הלקוח לייצר מודעות למוצר לגרום למישהו לספר איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת? לשכנע ילד לאכול ירקות אימון לשיווק התנגדויות של לקוח לקוחות חדשים לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו איך לגרום למישהו לדבר? פרזנטציה ללקוח למכור משהו בראיון עבודה איך לא לבטל עסקה עם לקוח? למכור בשוק רווי תחרות להיות מומחה למכירות כתיבה שכנועית לעמוד בעומס לקוחות השקעה במכירות איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? להתמודד עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, שיפור מכירות, קאוצינג בתחום טיפים לאנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1563 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 22:34:00 - wesi28