אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות ✔טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טעויות של אנשי מכירות, NLP דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע לקוחות לקנות, התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp תרגול, מיומנויות שכנוע, NLP פוביה, NLP מאמרים, NLP הרזיה, להשפיע, NLP ומכירות, NLP להורים, לשכנע גבר, לשכנע את המפקד, איך לשכנע אשה להתחתן, איך לשכנע את הבעל, להתראיין נכון, איך להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP שיווק, התניה קלאסית, אומנות המכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול בהתנגדות, איך למכור נכון, סוגסטיה, ניתוח טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא?

אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד כהן, איש המכירות חייב לדעת להבחין בין מצבים בהם ביטחון עצמי הוא הכרחי לבין מצבים שבהם דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח.

באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג את הנתון הזה בצורה חד - משמעית ובטוחה: "המוצר הזה מגיע עם חמש שנות אחריות". באופן דומה, אם המוצר זכה לציון גבוה במיוחד בקטגוריה שלו, איש המכירות צריך לומר את זה בביטחון מלא וללא כל היסוס: "המוצר הזה קיבל את הציון הגבוה ביותר השנה בקטגוריה שלו". גם כשמדובר במידע טכני שניתן לבדיקה ולאימות בקלות, חשוב להציג את הדברים בביטחון מוחלט וללא הססנות.

יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף או מתוכנן מראש. למשל, כאשר שני עדים נותנים עדות דומה באופן חשוד, מילה במילה, זה עלול לעורר חשד אצל החוקרים, משום שזה מעיד על כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש מכירות שמדבר בצורה רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת או אמינות אמיתית.

אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: "המוצר הזה מתאים לך בדיוק!", כדאי לומר: "אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו".

כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם "למכור בכוח". היכולת להכיל ספקות, במיוחד כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה.

מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח?

עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין רובוט לבין בן אדם. רובוט יכול להציג מידע בביטחון מוחלט, ללא ספקות או היסוסים, כי הוא מתוכנת לומר את הדברים הללו ללא קשר לאמת או שקר. אך דווקא העובדה שאין שום ספק בדבריו הופכת אותו ללא אמין. כך גם איש מכירות שמדבר בצורה מוחלטת מדי וללא היסוס - במיוחד בדברים שיש בהם מרחב של ספק - עלול להיראות "מתוכנת" מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח.

כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ולדעת מתי כדאי לוותר על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח.

כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות?

המפתח למכירה מוצלחת לפי אליעד הוא האיזון בין ביטחון עצמי לבין הססנות. כאשר מדובר בעובדות חד - משמעיות, הביטחון הוא הכרחי ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון.

איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ניתן להבטיחם בוודאות, הוא עלול לעורר חשד מיותר שיפגע במכירה. מצד שני, כאשר הוא מכיר במגבלות הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה.

מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי?

אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים בביטחון רק כי אמרו להם לעשות זאת ולא בגלל שהם באמת בטוחים במה שהם אומרים. לפעמים המוכר אפילו ישדר בכוונה הססנות, כטריק למכירה, למרות שהוא בטוח לחלוטין במה שהוא אומר. לכן, הלקוח חייב להיות ערני ולשים לב מתי הביטחון או ההססנות של איש המכירות אותנטיים ומתי הם טכניקה שנועדה להטעות אותו.

מסקנה סופית: איזון ורגישות הם המפתח במכירות

אליעד כהן מסכם את ההרצאה ואומר שאין כלל מוחלט האם לשדר ביטחון תמיד או להיות מהוסס. כל מצב דורש שיקול דעת והבנת ההקשר: עובדות ברורות מצריכות ביטחון מוחלט, ואילו נושאים עם ספקות דורשים הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח. איזון נכון בין ביטחון עצמי להססנות הוא סוד ההצלחה של כל איש מכירות אמין.
מתי לשדר ביטחון עצמי במכירות ומתי לא?

במהלך תהליך שכנוע לקוחות ומכירה, עולה השאלה האם על איש המכירות לשדר ביטחון עצמי. באופן טבעי, כאשר המוכר מציג מידע מסוים, עליו לשדר ביטחון כדי שהלקוח יאמין לו. אנשים נוטים לדבר בביטחון כאשר הם מאמינים שמה שהם אומרים נכון, ואילו הססנות עלולה לשדר שקר או חוסר וודאות. לכן, באופן כללי, כאשר איש מכירות מוסר מידע עובדתי על המוצר, מומלץ שידבר בביטחון.

האם עודף ביטחון עצמי עלול להיתפס כלא אמין?

למרות שההנחה היא כי ביטחון עצמי משדר אמינות, ישנם מקרים בהם דווקא עודף ביטחון יגרום ללקוח לחשוד. לדוגמה, כאשר עדויות נשמעות זהות מדי, הן נראות מתוכננות ובלתי אמינות. כך גם במכירות - אם המוכר מציג את דבריו באופן רובוטי, ללא ספקות כלל, הלקוח עלול להרגיש שהוא חוזר על טקסט שנלמד בעל פה. כאשר אדם בטוח באופן מוגזם בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות, הדבר עלול לעורר חשד.

מתי על איש מכירות לשדר ביטחון מלא?

ישנם מקרים בהם אין מקום להססנות:
  • כאשר מדובר בעובדות ברורות - אם למוצר יש 5 שנות אחריות, יש לומר זאת בביטחון מלא: "המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות".
  • כאשר המוצר זכה לציון גבוה בקטגוריה שלו - יש להציג זאת כעובדה מוגמרת.
  • כאשר מדובר במידע שניתן להוכיח בקלות - למשל, תכונות טכניות של המוצר.
מתי עדיף לשדר הססנות או להימנע מביטחון מופרז?

לעומת זאת, ישנם מקרים בהם ביטחון עצמי מופרז עלול לפגוע במכירה:
  • כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי.
  • כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ושידור ביטחון מוחלט עשויה לגרום לו לחשוב שהמוכר לא מבין את צרכיו.
  • כאשר מדובר בהבטחות עתידיות - אם לא ניתן להבטיח בוודאות תוצאה מסוימת, עדיף שלא להציג זאת כאמת מוחלטת.
כיצד ניתן לשדר אמינות וליצור אמון עם הלקוח?

במקרים בהם הלקוח מביע חשד או מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז "המוצר הזה בדיוק בשבילך", ניתן לומר: "אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו". כאשר המוכר מכיל את ההתלבטות של הלקוח, הוא משדר הבנה ואמינות.

מסקנה: איך למצוא את האיזון?

המפתח למכירה מוצלחת הוא לדעת מתי לשדר ביטחון ומתי להיות מעט מהוסס. יש להציג עובדות ודברים וודאיים בביטחון מלא, אך כאשר יש ספק או כאשר מדובר בשיקול דעת אישי של הלקוח, עדיף לשדר הבנה ולתת ללקוח להרגיש שההחלטה היא שלו.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בתהליך של שכנוע לקוחות ומכירות ללקוחות והנושא הוא ביטחון עצמי של המוכר. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם זה טוב צריך וכדאי שהמוכר ישדר ביטחון עצמי? אז בהנחה שהלקוח לא רוצה שירמו אותו אז כמובן שכאשר המוכר אומר מידע מסוים והוא צריך לשדר ללקוח שמה שהוא אומר זה נכון, בדרך כלל כשמישהו אומר משהו נכון הוא בטוח בעצמו בדרך כלל בן אדם שלא בטוח בעצמו הוא נשמע כמהסס וכו' כי הוא משקר או כי לא בטוח שהוא צודק, בדרך כלל כשבן אדם חושב שמה שהוא אומר זה נכון אז הוא דיבר בביטחון.

שימו לב לא אמרתי כבן אדם אומר משהו נכון הוא מדבר בביטחון אלא כשהוא חושב שמה שהוא אומר זה נכון הוא מדבר בביטחון, יכול להיות שבן אדם טועה אבל בגלל שהוא חושב שזה נכון לך הוא דיבר בביטחון למרות שזה לא בהכרח נכון. בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח "תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך".

יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר ביטחון ולשדר שהם בטוחים בעצמם וכו' בתהליך של מכירה אף על פי כן צריך לדעת שלמרות שמצד אחד ביטחון עצמי של המוכר משדר ללקוח סוג של אמון, סוג של אמת כי אם המוכר מדבר בביטחון כנראה שמה שהוא אומר זה נכון כי בדרך כלל אנשים שמשקרים מדברים בחוסר ביטחון אף על פי כן צריך לדעת שלפעמים דווקא עודף ביטחון עצמי של המוכר דווקא הוא משדר סוג של שקר. ולמה מי מדבר הכי הרבה בביטחון בעולם? לדוגמה רובוט, רובוט נתכנת אותו להגיד משהו מסוים והוא יגיד את הדבר הזה בדיוק כמו שאמרו לו להגיד אותו ואפילו הוא לא ימצמץ הוא לא יבטא אפילו טיפ טיפה צל צלו של ספק, למה? כי הוא רובוט לא אכפת לו אם זאת אמת או שקר הוא פשוט אומר את מה שהוא התרגל להגיד.

לדוגמה נגיד שחוקרים עדויות של שני אנשים ואומרים לו "מה ראית?" ושואלים את הבן אדם השני "מה ראית?" בנפרד שואלים אותם והם אומרים סיפור דומה כמעט מילה במילה, מה מבינים? אם הם השתמשו כמעט מילה במילה אותם ביטויים כנראה שמישהו לימד אותם מה להגיד כי אחרת איך יכול להיות שיצא להם מילה במילה אותו דבר. מה אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר חשדנות כי מרוב שהוא מדבר בביטחון משהו פה נשמע חשוד זה כאילו משדר ללקוח "הבן אדם הזה למד את המשפטים האלה בעל פה והוא חוזר עליהם וזה בכלל לא מזיז לו אם זה נכון או לא נכון הוא פשוט אומר את המשפטים האלה כי הוא אומר את המשפטים האלה".

ומה לעשות שלפעמים בחיים זה לא שחור ולבן, זאת אומרת לא כל דבר או שהוא מתאים ללקוח או שהוא לא מתאים ללקוח לא כל דבר או שהלקוח צריך אותו או שהוא לא צריך אותו ולכן אם המוכר ידבר בעודף ביטחון "כן אתה צריך את זה ואת זה, זה מתאים לך לזה ולזה כדאי לך זה וזה" זה דווקא יכול ליצור את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו "רגע הוא מדבר בover- ביטחון על דברים שהוא לא יכול להיות בטוח בהם" ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר טוב זה גורם ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמה המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד "יש לו 5 שנות אחריות" בביטחון, מה אתה מהסס דבר בביטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד "המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו" זאת עובדה, זאת אמת דבר בביטחון אל תדבר בהססנות.

אבל יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמה כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמה שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמה כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בביטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו בביטחון "כן זה מתאים לך" בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח "כי המוכר אמר לי בביטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?".

ה - over ביטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח "שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי" גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בביטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר ביטחון הוא דווקא גרם ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי בביטחון על דברים שהוא לא אמור לדבר איתו על ביטחון. לפעמים ללקוח יש התלבטות והמוכר צריך לדעת להכיל את ההתלבטות של הלקוח ולהזדהות עם ההתלבטות של הלקוח ולשדר ללקוח שהוא מסכים עם הספק שלו, זאת אומרת לפעמים הלקוח בהתלבטות וכדי לסגור את המכירה צריך לדבר ללקוח בביטחון הלקוח לא יודע אם כן או לא ואנחנו רוצים לשכנע אותו שכן, הלקוח לא בטוח אם כך או כך אבל אנחנו רוצים לדבר בביטחון שככה כי אם אנחנו נישאר בהתלבטות של הלקוח יכול להיות שהעסקה הזאת תברח.

יחד עם זאת יש מצבים שהלקוח בהתלבטות וצריך לשדר לו שמסכימים עם ההתלבטות שלו כי אם הלקוח בהתלבטות ואנחנו נגיד "מה פתאום זה בטוח ככה וככה" אז הלקוח בתת מודע שלו אומר "מה המוכר הזה מבלבל את המוח מה הוא לא מבין שיש פה התלבטות מה הוא לא מבין את הספק, המוכר הזה סתם מנסה למכור ולא מבין מימינו ומשמאלו". אוקי ולכן אותו דבר עכשיו מהצד ההפוך, מה זה אומר מהצד ההפוך? זה אומר שהלקוח כלקוח כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר בביטחון והוא מדבר בביטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו לו לדבר בביטחון ולפעמים יכול להיות שמוכר מדבר אבל בחוסר ביטחון הוא רק משדר לך חוסר ביטחון אבל מצד שני הוא בטוח שהוא רוצה למכור לך, הוא רק עושה לך טריק שכאילו חוסר ביטחון והוא מאוד בטוח ומנסה למכור לך איזה משהו ככה שהחוסר ביטחון הוא לא תמיד מבטא חוסר ביטחון והביטחון לא תמיד מבטא.

ולכן אני אחדד עוד פעם את הנקודה בדברים שהמוכר אומר על המוצר שלו תשדר ביטחון זאת עובדה, תגיד את האמת תשדר ביטחון אבל באופן כללי האם צריך כשלקוח מביע התנגדות האם כשלקוח יש לו ספק, האם צריך דווקא לדבר בביטחון? לא בהכרח הכל תלוי בהקשר. אז שלאה יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: טעויות של אנשי מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, טעויות של אנשי מכירות, דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שקרים ומכירות התנגדויות הלקוח לשפר את יכולת השכנוע להרשות לעצמך לאבד לקוחות לתמרץ את אנשי המכירות שלך איך לענות ללקוח ששואל? להשקיע במכירות או בשיווק המוצרים של המתחרים מחיר מכירה של מוצר הדרכת מכירות לאנשי מכירות מוצרים מצוינים הפצת חומר שיווקי מסרים תת הכרתיים בפרסומות לגרום ללקוח עצוב לתמחר מוצר יותר יקר להיות איש מכירות שטח לשכנע מטופלים להמליץ עליך התאמת סגנון המכירה למוצר השפעה חברתית איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לעשות ראפור? לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר להצליח למכור ללקוח לקוח ששואל כמה זה עולה לבקש בקשה בצורה משכנעת לקצר את התהליך של הלקוח להחליט מענה ללקוח בקשה משכנעת nlp לימוד לא רוצה עוד לקוחות הצלחה בשכנוע עקיף לימודי nlp להיות עשיר ממכירות להגיד ללקוח לקוחות לגרום למישהו להעריץ אותך לשכנע בחור לאהוב דיבייט איך ליצור לקוח חוזר? לקוחות של העסק שלך תכנון אסטרטגיית שיווק לעשות איתור צרכים עם הלקוח ליצור מכנה משותף עם הלקוח למכור מוצרי מידע לגרום למישהו לאהוב רק אותך שיטת nlp איך יוצרים שכנוע עצמי? השפעה לגרום למישהו להתאהב בי לגרום ללקוחות חדשים שליטה בתת מודע לגרום למישהו לכבד אותך מניפולציות על לקוחות מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להציג ללקוח מוצר לדוגמה תהליך שיווקי אווירה טובה עם לקוח שכנוע רטורי כוונת שכנוע התמודדות עם לקוח לקוח מתעניין מבוא למכירות וודאות של לקוח בעסקה לגרום למישהו לאהוב אותי כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת לנסות למכור ללקוח לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה זיהוי הכאב של הלקוח לקוחות חוזרים שכנוע ברמת הפוטנציאל שכנוע מוחלט לשכנע גבר לרצות אותך לפתח קריירה במכירות לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה לנסח משפט בצורה משכנעת מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך ליצור השפעה? למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע את אבא תמחור מוצר יקר לייעץ ללקוח מסרי מכירה ללקוח לשכנע לקוח לאהוב אותך איך להשפיע על התת מודע? ביקורות שליליות של לקוחות איך לגרום ללקוח לחשוב? לגרום לאקס לתת בך אמון סרטון שיווקי פרובוקטיבי התנסות הלקוחות במוצר לשכנע את עצמך להרגיש טוב מחיר שמותאם אישית ללקוח איך להגדיל מכירות? למכור למישהו רעיון חשק למכור לשכנע לקוח להגיע להיות מנהיג משכנע השכנוע וההשפעה של אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, NLP, לקוחות בתחום טעויות של אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4849 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 01:49:19 - wesi28