אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לשכנע אנשים? ✔יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כיצד לשכנע אנשים?, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע ללכת לרופא, סודות ההשפעה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP להורים, NLP טיפים, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, ייעוץ לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, אנשי מכירות, להתראיין נכון, תורת המשחקים, לשכנע אנשים בכל דבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ייעוץ תקשורתי, NLP תוצאות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, תכנות התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע, איך לנצח בוויכוח, איך למכור יותר טוב, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP סרטונים, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע מישהו, לשכנע בעל, הגדלת המכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:16יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
איך לנסח מסר פוליטי בצורה אפקטיבית?

אליעד כהן מנתח מסר פוליטי ספציפי שהשתמשה בו מפלגת "המחנה הציוני" בקמפיין נגד בנימין נתניהו, המסר: "תשע שנים של כלום". המשפט הזה לכאורה טוען שנתניהו לא עשה דבר במהלך תשע שנות כהונתו, אך לאמיתו של דבר, המסר הזה מכיל בתוכו מספר בעיות שעלולות לגרום לו לפעול נגד כוונת הקמפיין.

אליעד מסביר שכל מסר מורכב משני רבדים חשובים: מה שאומרים בפועל ומה שלא נאמר. לפעמים, גם אם נאמר דבר שלילי על מישהו, הוא יכול להשתמע כמשהו טוב אם קיימת אפשרות להציג את אותו הדבר בצורה שלילית הרבה יותר. במקרה של המסר "תשע שנים של כלום", ההצהרה לכאורה שלילית כלפי נתניהו, אך בפועל אינה מספיק ברורה וחדה, ולכן דווקא עשויה להועיל לו.

מדוע המסר "תשע שנים של כלום" לא אפקטיבי מספיק?

כדי להבין את הבעיה, אליעד מחלק את הפעילות האפשרית של נתניהו לשלושה מצבים:
  • תקופה טובה - כלומר, עשה דברים טובים שהועילו למדינה.
  • תקופה רעה - גרם לנזק משמעותי למדינה.
  • "כלום" - לא עשה לא טוב ולא רע, מצב נייטרלי.
כשהמחנה הציוני אמר "תשע שנים של כלום", הוא למעשה ויתר על שתי אפשרויות משמעותיות:
  • הוא לא אמר שנתניהו גרם נזקים, מה שמותיר מקום לטעון שנתניהו לא היה מזיק למדינה.
  • הוא גם לא אמר שנתניהו עשה דברים טובים, אך השאיר לנתניהו אפשרות קלה מאוד להגן על עצמו ולהציג רשימת הישגים.
אליעד מדגיש שכאשר אומרים לאדם שהוא לא עשה "כלום", למעשה נותנים לו הזדמנות להגיד שייתכן ויתחיל לעשות דברים חיוביים בעתיד. כמו שאומרים לילד "לא הכנת שיעורים", זה נשמע פחות גרוע מלומר לו "הכנת שיעורים בצורה לא נכונה". במקרה של נתניהו, כשאומרים שלא עשה כלום, זה יכול להתפרש כאילו הוא יכול להתחיל לפעול מעכשיו ולעשות דברים טובים.

איך היה אפשר לשפר את המסר של המחנה הציוני?

אליעד מציע מסר חלופי שיכול היה להיות חזק ומשכנע יותר: "תשע שנים של נזק". המסר הזה ברור, חד, ולא מאפשר לפרשנות מקלה. במסר כזה יש כמה יתרונות:
  • הוא לא מאפשר לתומכים של נתניהו לטעון שנתניהו היה נייטרלי או בלתי מזיק.
  • הוא מקשה על נתניהו להתגונן בקלות, כי נתניהו צריך להתמודד עם הטענה שהוא גרם נזקים משמעותיים.
  • הוא מונע מהציבור לחשוב שאפשר לתת לנתניהו הזדמנות נוספת.
כשאומרים "תשע שנים של נזק", ברור לציבור שהמצב בעייתי וצריך להחליף את ההנהגה מידית. זה שולל לחלוטין את הטענה שהוא יכול לשפר את דרכיו, כי ברור שכבר נעשה נזק לאורך זמן רב.

מה המשמעות של מסר לא חד מספיק?

אליעד מסביר שכאשר מסר אינו חד מספיק, הוא משדר שהאדם שמעביר אותו אינו בטוח בעצמו. כמו להגיד "2 ועוד 2 זה כמעט 4", האמירה הזו יוצרת ספק כי אם באמת מדובר ב - 4, אין צורך להוסיף "כמעט". באופן דומה, אמירה מעורפלת לגבי נתניהו מעידה שהדובר לא בטוח שנתניהו באמת גרם נזק גדול.

כדי לזהות מסר לא חד, יש לשאול ארבע שאלות מרכזיות:
  • מה בדיוק נאמר?
  • באיזה אופן זה נאמר? האם בטון ברור או בטון מעורפל?
  • מה אפשר היה לומר ולא נאמר?
  • מדוע בחרו בניסוח הספציפי ולא בניסוח אחר?
אם יש משהו שהיה אפשר לומר בצורה ישירה יותר, אך זה לא נעשה, כנראה שהדובר בעצמו לא בטוח לגמרי באמיתות הדברים שלו.

מתי דווקא כן כדאי להשתמש במסרים מעורפלים?

אליעד מדגיש שיש מקרים בהם עדיף בכוונה להשתמש במסרים מעורפלים ולא חד - משמעיים, כגון במצבים הבאים:
  • כשחוששים מתגובה שלילית חריפה מדי מצד הציבור.
  • כאשר רוצים לשכנע בהדרגה מבלי לעורר התנגדות חזקה מידית.
  • כאשר מעוניינים להשאיר מקום לפרשנות ולא להיות מחויבים לעמדה חד - משמעית.
אולם, כשמטרת המסר היא לתקוף ולהבהיר עמדה חד - משמעית, מסר מעורפל רק מחליש את עוצמת הטענה, ועלול להשאיר מקום לפרשנות הפוכה לזו שהתכוונו אליה.

מה החשיבות של מה שלא נאמר במסר?

אליעד מבהיר שוב ושוב, שהמסר האמיתי כולל תמיד שני דברים: מה שנאמר ומה שלא נאמר. מה שלא נאמר יכול להיות חשוב לא פחות, ולעיתים אף יותר, ממה שכן נאמר. לכן, חשוב לשים לב מדוע הדובר בחר להימנע מניסוח ברור או חמור יותר. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא רוצה משהו, אבל לא מביע התלהבות גדולה מדי, זה מעיד שבתוכו יש גם חלק שאינו רוצה את אותו הדבר. הדבר נכון גם להפך - אם אדם אומר שאינו רוצה משהו, אך לא אומר זאת בצורה חד - משמעית, כנראה שבתוכו הוא עדיין קצת מעוניין.

כאשר אנשים מעבירים מסרים, במיוחד בתחום הפוליטי, חשוב לשים לב לניסוח המדויק, לבדוק מה היה אפשר להגיד ולא נאמר, ולנסות להבין מכך מה באמת הדובר חושב ומרגיש לגבי המסר שהוא עצמו מעביר.

לסיכום, כיצד להעביר מסר חד וברור?

אם המסר אמיתי וחד משמעי, חובה להעביר אותו בצורה ברורה, חדה וממוקדת, ללא מקום לפרשנויות. רק מסר חד משמעי יגרום לקהל להאמין שהדובר עצמו משוכנע במסר שלו. לעומת זאת, מסרים מעורפלים ולא מדויקים משדרים חוסר אמון וחוסר ביטחון מצד הדובר עצמו, ומחלישים את יעילות המסר.

אליעד ממליץ תמיד לחשוב על כל ההיבטים של המסר ולשים לב לא רק למה שנאמר, אלא במיוחד למה שלא נאמר - כי פעמים רבות מה שלא נאמר, הוא האמירה החשובה באמת.
ניתוח מסר פוליטי: "תשע שנים של כלום"

בקמפיינים פוליטיים, הדרך שבה מנסחים מסר היא קריטית לאופן שבו הוא נתפס בציבור. המסר "תשע שנים של כלום" שהופנה נגד בנימין נתניהו בקמפיין של "המחנה הציוני" הוא דוגמה מצוינת לכך שמסר לא רק משדר מסר חיובי או שלילי, אלא גם מה שהוא לא אומר יש לו משמעות קריטית.

המסר ומה שמשתמע ממנו

המשפט "תשע שנים של כלום" אומר לכאורה שנתניהו לא עשה דבר בתקופת כהונתו, אך בפועל יש לו כמה משמעויות נוספות. כדי להבין זאת, יש להסתכל על שלושה מצבים אפשריים:
  • תקופה של "עשיית טוב" - כלומר, נתניהו היה רוצה שיגידו עליו "תשע שנים של הישגים".
  • תקופה של "עשיית רע" - האופוזיציה הייתה יכולה לטעון שהוא עשה נזקים.
  • תקופה של "כלום" - אמירה שמשמעותה שהוא לא עשה לא טוב ולא רע.
כאשר בוחרים להציג את נתניהו כמי שלא עשה כלום, במקום להאשים אותו בפעולות מזיקות, זה מאפשר פרשנויות מקלות:
  • אם הוא לא עשה כלום, אז לפחות הוא לא הזיק.
  • אם הוא לא עשה כלום, ייתכן שהוא יכול להתחיל לעשות דברים טובים עכשיו.
  • אם הוא לא עשה כלום, קל לו להפריך זאת ולהציג רשימה של הישגיו.
השלכות המסר על דעת הקהל

כשאומרים על מישהו "תשע שנים של כלום", יש בכך מסר דו - משמעי. מצד אחד, הוא לא עשה דברים טובים, אך מצד שני, הוא גם לא עשה דברים רעים. זה משאיר פתח לתומכיו לטעון שהוא לא פגע במדינה, וזה אף עשוי להישמע כאילו ניתן לתקן את המצב בקלות.

במקום זאת, אילו הקמפיין היה אומר "תשע שנים של נזק", המסר היה חזק יותר:
  • זה היה מדגיש שהוא לא רק שלא עשה טוב, אלא ממש עשה רע.
  • זה היה שולל את הטענה ש"הוא יכול להתחיל לעשות דברים טובים" - כי אם עשה נזקים, למה שימשיך לכהן?
  • זה היה מקשה עליו להתגונן, שכן היה עליו להוכיח שהוא לא הזיק.
כוחה של השמטה במסר

מסרים פוליטיים אינם מורכבים רק ממה שנאמר, אלא גם ממה שלא נאמר. כאשר אדם אומר "לא עשית כלום", הוא נמנע מלומר "עשית רע". עצם ההשמטה הזו יוצרת תחושה מסוימת אצל השומעים. כלומר, אם היה נכון שנתניהו עשה נזקים, מדוע לא אמרו זאת? אם לא אמרו זאת, אולי אין לו באמת נזקים חמורים? כלומר, אם המסר לא חד מספיק, הוא עלול להפוך למסר שמשרת דווקא את הצד השני.

איך לזהות מסרים לא חדים?

כאשר רוצים להבין את המשמעות האמיתית של מסר, יש לשאול:
  • מה נאמר?
  • איך זה נאמר - בטון חד וברור או מעורפל?
  • מה יכלו לומר ולא נאמר?
  • מדוע בחרו לנסח את זה כך ולא אחרת?
אם אפשר לומר משהו בצורה ישירה אך נמנעים מכך, זה אומר שהדובר עצמו לא בטוח באמת בטענתו. אם למשל אומרים "2 ועוד 2 זה כמעט 4", זה אומר שהדובר לא בטוח שזה 4. אם אומרים "ביבי לא עשה כלום" ולא אומרים "ביבי הזיק", ייתכן שהדובר עצמו לא חושב שבאמת נעשו נזקים משמעותיים.

מתי כן להשתמש במסר מעורפל?

יש מצבים שבהם דווקא כדאי להימנע מהצהרות חד - משמעיות:
  • כאשר חוששים מתגובה חזקה מדי מהציבור.
  • כאשר רוצים להשאיר מקום לפרשנות.
  • כאשר רוצים לשכנע בהדרגתיות ולא לעורר התנגדות מיידית.
עם זאת, במסר התקפי בקמפיין פוליטי, יש יתרון ברור למסרים חדים וברורים, שממקדים את דעת הקהל ומונעים אפשרות להתגוננות נוחה.

מסקנה

כשמעבירים מסר, חשוב לשים לב לא רק למה שאומרים, אלא גם למה שיכלו לומר ולא אמרו. מה שלא נאמר לפעמים אומר יותר ממה שכן נאמר. בקמפיין נגד נתניהו, אילו היו אומרים "תשע שנים של נזק" במקום "תשע שנים של כלום", ייתכן שהמסר היה אפקטיבי יותר, מכיוון שהיה מונע את האפשרות לראות את כהונתו כנטולת נזקים ולמנוע ממנו את הדרך הקלה להתגונן.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא שכנוע בקמפיינים פוליטיים ואני רוצה לנתח היבט בקמפיין הפוליטי של מפלגת "המחנה הציוני" נגד ביבי וזה הולך ככה, זה אומר "תשע שנים של כלום, ביבי בתשע שנים לא עשה כלום ולכן נכשלת תלך הביתה" משהו מעין זה. ההתמקדות שלי רוצה להיות במסר של "תשע שנים של כלום", אוקי אז כפי שכבר הסברתי הרבה מאוד פעמים כל מסר שמעבירים אותו יש את מה שאומרים ויש את מה שלא אומרים, לפעמים אומרים למישהו משהו שנשמע מאוד גרוע אבל עדיין היה אפשר להגיד את זה הרבה יותר גרוע ובגלל שלא אמרנו את זה הרבה יותר גרוע לכן ממילא אמרנו דבר טוב.

אותו דבר הפוך לפעמים אומרים למישהו משהו טוב אבל היה אפשר להגיד הרבה יותר טוב ובגלל שלא אמרנו את זה הרבה יותר טוב בעצם אמרנו משהו טוב אבל זה בעצם גרוע. ואני אתן דוגמה מהקמפיין הספציפי הזה לדוגמה נגיד שאומרים "תשע שנים של כלום", עכשיו מה המשמעות של "תשע שנים של כלום"? תשע שנים של כלום זה כמו להגיד "לא עשית שום דבר טוב, לא עשית שום דבר רע לך הביתה", כי מה זה כלום? כלום זה כלום, כלום זה לא טוב ולא רע. מה ביבי היה רוצה שיגידו לו? "תשע שנים של טוב". בא נניח שיש לנו שלושה מושגים "טוב רע וכלום" בקצה אחד "טוב" בקצה השני "רע" ובאמצע נמצא "כלום" כי "כלום" זה לא טוב ולא רע.

אז נגיד שביבי היה רוצה שיגידו עליו "תשע שנים עשית דברים טובים" וההפך של זה, זה בעצם "תשע שנים עשית דברים רעים". עכשיו כשאומרים "ביבי תשע שנים לא עשה כלום" זה בעצם להגיד הוא גם לא עשה דברים רעים, אוקי אז שימו לב כשאומרים "תשע שנים של כלום" זה בעצם להגיד אבל גם דברים רעים לא עשית. עכשיו אם מישהו אומר לביבי "תשע שנים לא עשית כלום" מה שני המסרים הסמויים שיש פה? מסר סמוי ראשון זה "אבל הוא יכל לעשות דברים טובים כאילו אוקי אז מעכשיו הוא יתחיל לעשות, תראה זאת לא בעיה כל כך חמורה אומנם הוא לא עשה כלום אבל הוא גם לא גרם לנזקים אז מה הוא לא עשה? הוא לא זה וזה טוב הוא ילך לעשות את זה עכשיו מה הבעיה. טוב לא שטפת כלים לך תשטוף כלים כאילו לא עשית כלום בסדר, אז לא עשית כלום נו אז לך תעשה עכשיו".

זאת אומרת שכשאומרים "לא עשית כלום" בעיה ראשונה זה כמו להגיד "אבל הוא יכול לעשות משהו טוב, הוא לא עשה שום דבר טוב אבל הוא יכול לעשות משהו טוב. ביבי אין לך שום תוכנית מדינית אבל הוא יכול שתהיה לו תוכנית מדינית, ביבי למה אתה לא מראה אתה התוכניות שלך? אבל הוא יכול להראות את התוכניות שלו, ביבי נכון שלא עמדת בתוכניות שלך? אבל הוא יכול לעמוד בתוכניות שלו", הבנתם זאת בעיה ראשונה במסר של כלום "כלום" פירושו יכול להיות אבל יכול להשתנות אתה יכול לעשות דברים טובים. בעיה שניה במסר כשאומרים "ביבי לא עשית כלום" מה הבעיה של ביבי הוא יכול להגיד "מה לא עשיתי כלום? בואו אני אראה לכם דברים שעשיתי, עשיתי אז ועשיתי את זה יש דברים טובים שעשיתי", אוקי ולכן מאוד קל להתגונן מהמסר שאומר "לא עשית כלום" כי הוא פשוט יכול להגיד "כן עשיתי הנה אני אראה לכם מה עשיתי".

ודבר נוסף כשאומרים "ביבי לא עשית כלום" זה בעצם להגיד "גם לא עשית דברים רעים", זה כמו להגיד לילד "לא הכנת שיעורים" יש "עשית שיעורים" יש "לא עשית שיעורים" ויש "עשית שיעורים בצורה שגויה, עשית טעויות" ולהגיד "לא עשית כלום" זה בעצם להגיד "גם לא עשית דברים רעים". בקיצור בשורה התחתונה יש בעיה בצורת ניסוח הזאת ולכן לצורך העניין היו צריכים / יכולים להגיד "ביבי תשע שנים כבר אתה גורם לנו לנזק כי ביבי אתה תשע שנים עושה פה נזקים, ביבי אתה תשע שנים עושה נזק", עכשיו ברגע שאומרים כזה דבר ממילא הסרנו את האופציה שמישהו יחשוב שהוא לא עשה כלום אבל הוא גם לא עשה נזקים, הסרנו את האופציה שהוא יגיד "אבל עשיתי דברים טובים כי זה לא משנה שעשית דברים טובים אבל עשית נזקים" אנחנו מנסים למקד את השומע בנזקים ודבר נוסף גם אם הוא עשה נזקים אז גם למה שניתן לו לתקן הרי הוא עשה נזקים הרי הוא כבר תשע שנים עושה נזקים, הוא לא מתקן שום דבר מה פתאום שהוא יתקן.

אז אנחנו גם שוללים את האופציה של "אבל הוא לפחות יכול לעשות עכשיו" לא, אנחנו רוצים להפסיק את מה שהוא עושה אנחנו לא רוצים שביבי יתחיל לעשות דברים טובים אנחנו רוצים שהוא יפסיק לעשות דברים רעים. אוקי בקיצור זאת הייתה דוגמה ממש פשוטה איך כשאומרים למישהו "משהו רע" אם היו יכולים להגיד את זה יותר רע ולא אמרו את זה יותר רע בעצם אמרו דבר טוב ולכן הרבה פעמים, אני מסביר עוד פעם הרבה מאוד פעמים כשמישהו אומר מסר צריך לשים לב לא רק מה הוא אמר אלא מה הוא יכל לומר והוא לא אמר ובכך הוא בעצם אמר כי אם משהו נכון ב100% אז למה אתה לא אומר את זה בצורה חד משמעית.

הרבה פעמים כשמישהו אומר מסר צריך לשאול "מה הוא אמר? אוקי, למה הוא אומר אמר את זה ככה הוא יכל להגיד את זה גם בדרך אחרת, הוא יכל להגיד את זה בדרך הרבה יותר טובה והוא יכל להגיד את זה בדרך הרבה יותר טובה, בדרך הרבה יותר עדינה או בדרך הרבה יותר קשה, למה הוא לא אמר את זה בדרך הרבה יותר עדינה למה הוא לא אמר את זה בדרך הרבה יותר קשה, למה הוא אמר את זה ככה למה הוא לא אמר את זה אחרת".

אוקי אז שימו לב גם כשאתם אומרים מסר שימו לב לא רק למה אמרתם אלא גם למה יכולתם לומר ולא אמרתם כי הבן אדם שומע בתת מודע שלו לא רק את מה שנאמר אלא גם את מה שלא נאמר כי גם מה שלא נאמר אמרנו. אוקי אז מה שלא נאמר אומר המון, אוקי אז מה שלא נאמר אומר המון וצריך לשים לב אם אתה רוצה להעביר מסר חד משמעי אז אם אפשר להגיד את מה שאתה רוצה להגיד בצורה יותר חדה וברורה להגיד את זה בצורה יותר חדה וברורה למה כי אם אתה יכול להגיד את זה בצורה יותר מדויקת יותר חדה וברורה ואתה לא אומר את זה אתה בעצם אומר שאתה עצמך לא חושב את המסר בהקצנה שלו, אתה בעצמך אומר שאתה לא מסכים עם מה שאתה רוצה להגיד ולכן צריך להגיד את הדברים בצורה חד משמעית.

אותו דבר גם בן אדם ששומעים מסר שהוא אומר ואנחנו רוצים לדעת מה הוא חושב אז גם אם מישהו אומר "לא אני לא רוצה" גם אם מישהו אומר "כן אני רוצה", סתם כמשל זה היה "רוצה ולא רוצה" עדיין כשהוא אומר "לא רוצה" הוא יכל להגיד את זה בצורה הרבה יותר קשה כשהוא אמר "כן רוצה" הוא יכל להגיד את זה עם הרבה יותר התלהבות, "למה הוא לא אמר את זה עם יותר התלהבות, למה הוא לא אמר לא רוצה בצורה יותר קשה?" כי גם בתוך ה - "לא רוצה" יש את ה - "כן רוצה" הוא לא כל כך לא רוצה הוא רוצה אבל הוא גם לא כל כך היה מסרב וגם כשהוא אומר "כן רוצה" הוא לא כל כך רוצה כי אם הוא היה כל כך רוצה הוא היה מבטא את זה אחרת. בקיצור לשים לב גם למה לא נאמר ולשאול "למה זה לא נאמר ככה?".

עכשיו צריך לשים לב לעוד היבט שהרבה פעמים כשרוצים לשכנע מישהו במשהו אז דווקא יש מצבים שעדיף להגיד את זה בדרך האמצע לא להגיד את זה בדרך של מוחלטות, למה כי אם אנחנו חושבים שהוא הולך להביע התנגדות אז אפשר לנסות לעדן את המסרים. אוקי אבל בגדול כשבן אדם רוצה להעביר מסר אחד הסימנים לדעת שהוא משקר זה שהוא לא אומר את הדברים הוא לא הולך עם זה עד הסוף הוא מעביר חצאי מסרים, מסרים לא ברורים מסרים, מסרים מעורפלים מסרים שיש להם תרתי משמע מסרים לא מספיק קיצוניים "2 ועד 2 כמה זה? 4, למה לא כמעט 4 למה לא 4 וקצת?" זה 4 זה לא כמעט 4 וזה לא 4 וקצת. אם מישהו אומר "2 ועוד 2 זה כמעט 4", "רגע למה כמעט 4 למה זה לא היה 2, זה לא היה 2 ועוד 2 אז למה אתה אומר כמעט 4, למה אתה לא אומר 4 למה אתה אומר זה 4 וקצת זה היה 4, מה זה לא היה 2 משהו פה לא מסתדר אתה לא בטוח שזה 4, אתה לא בטוח שזה 2 אתה לא בטוח שזה 2 ועוד 2 מה קורה פה?".

ולכן כשאומרים את האמת בהנחה שאומרים את האמת אז אומרים את הדברים כפי שהם אם אתה חושב שביבי גרוע לצורך העניין כמטאפורה תגיד "ביבי גרוע ביבי עשה נזקים בא נחליף אותו, אנחנו לא נעשה נזקים" נניח. אוקי בין כך ובין כך לשים לב לא רק למה שאומרים אלא גם למה שלא אומרים כי מה שלא אומרים אומר לא פחות ממה שאומרים, אז שלא יעבדו עליכם.
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ... להיות נכונים. העניין הוא לדעת לזהות את הנימוקים מאחורי כל דעה ולהציג את כל האפשרויות. מה זה היפוכים במחשבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך להעלות את רמת הקושי בשכנוע? מהי ... של שכנוע אלא כלי לפיתוח החשיבה האישית. זהו גם כלי חשוב כדי להבין שהמחשבות שלנו אינן מוחלטות, ולפעמים כל מחשבה ניתנת לשינוי. מהי רטוריקה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד ניתן לשפר ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? ... עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר. איך לשכנע אנשים? איך לשפר כושר שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות איך לשפר ... לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי. איך לשכנע אנשים איך לשפר כושר שכנוע איך ללמוד לשכנע אנשים טיפים למכירות איך לשפר יכולות ...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? כדי לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה, אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד לגרום לצד השני להרגיש טוב עם עצמו. אנשים, באופן כללי, ... שהוא באמת בעל ערך, ושעל ידי העזרה לך הוא מחזק את התפיסה העצמית החיובית שלו. באופן זה, האדם ישתכנע לעזור לך מתוך תחושה של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש בעלי ערך? מהן טעויות נפוצות בשכנוע? איך לגרום לפקיד לעזור לך? ...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות ... עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן ... ללקוח להרגיש בנוח עם הבחירה שלו, עדיף לומר זה טוב בשבילך. אם רוצים להדגיש את עליונות המוצר על אחרים, יש להשתמש ב - הכי טוב, אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
... אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך טון הדיבור שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן מלא וללמוד לשכנע אותם, יש לשים לב לטון הדיבור, אינטונציה, והדרך ... בטון הזה? התרגיל הזה לא נועד רק להבנת העצמי אלא בעיקר ללמידה עמוקה יותר על איך לשכנע אנשים אחרים. אליעד מכנה זאת טכניקת השכנוע המתקדמת או טכניקת המודעות העצמית שמאפשרת לנתח ולדייק בשכנוע. מדוע חשוב לנתח לעומק את בחירת המילים שלנו? אליעד ... להבין אנשים לפי אינטונציה? שיטות שכנוע מתקדמות איך לנתח שפת גוף ואינטונציה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? טכניקות NLP לשכנוע אנשים כיצד להשתמש נכון בתעוזה בשכנוע? ...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
... מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
... עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו ... מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך לשכנע אנשים אחרים , בדעות שונות. כי האדם, כל הזמן נמצא באינטראקציה עם אנשים אחרים. ורצוי מאוד לאדם שילמד ושידע, איך הוא יכול לשכנע אנשים אחרים, להסכים עם דעתו ולחשוב כמו מה שהוא רוצה שהם יחשבו ואיך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו ועוד. ומי שיודע את חוקי השכנוע, אז ממילא יש לו כושר שכנוע גדול יותר, והוא מסוגל לשכנע ... הראשונה שתצמח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ילמד איך לשכנע אנשים לחשוב, איך שהוא רוצה שהם יחשבו וכולי. והתועלת הנוספת שיכולה לצמוח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שברגע שהאדם ... על ידי הבנת המנגנון של חוקי השכנוע באשר הם, שמהם אפשר לדעת, גם איך לשכנע אנשים אחרים, וגם איך לשכנע את עצמך (אוטוסוגסטיה עצמית). כך, שיש כאן שתי תועלות. והראשונה היא, שהאדם לומד איך לשכנע אנשים אחרים. והשנייה היא, שהאדם לומד איך לשכנע את עצמו, לחשוב, איך שהוא רוצה לחשוב, ולעשות את מה שהוא רוצה לעשות. והאדם לומד, ... עצמו. וברגע שהאדם לומד טכניקות שכנוע, ולומד איך לשכנע את עצמו ואיך לשכנע אנשים, אז ממילא הוא יודע לזהות, כאשר מופעלת עליו טכניקת שכנוע כלשהי. והוא יודע להטיל בה ספק, ולהיזהר ממנה. ולפעמים, יש אנשים ... ולעומקם. כי זה מביא לאדם המון תועלות. והתועלות הן: 1 - האדם יודע איך לשכנע אנשים אחרים, לעשות ולחשוב את מה שהוא רוצה שהם יחשבו ויעשו. 2 - האדם יודע גם איך לשכנע את עצמו, לחשוב ולעשות את מה שהוא רוצה ...
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
... כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ... מניפולציות שיווקיות איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך להפוך לאוטוריטה? איך לדרג מומחים ממך? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לזהות מניפולציות של מנטורים? איך להצטייר כמומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה גאון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך להיות בר סמכות? להפוך לבר סמכא, מיתוג אישי באינטרנט, מיתוג אישי ... להיות אוטוריטה? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך לאוטוריטה? איך לבנות אוטוריטה? איך להיות בר סמכות בתחומך? ...
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
... המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם פחד באמצעות פעולות דומות? ... כך המוח לא ייגרר לפעולות או מחשבות לא רצויות, והאדם ימנע מטעויות או התפתויות. איך לשכנע אנשים ולהוביל לשיחה על נושא מסוים? השיטה הזו ... איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות ... מסוים, עליו להימנע מלהזכיר כל נושא קרוב שעלול להוביל בטעות לאותו נושא בלתי רצוי. איך לשכנע אנשים או להוביל אותם לנושא הרצוי? אליעד מסביר ... איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות ... צריך להימנע גם מלדבר על נושאים שקשורים אליו, וכך להפחית את הסיכון שהנושא יעלה. איך לשכנע אנשים או להוביל אותם לנושא הרצוי? באותו אופן, אם ... איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות ...
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
... בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, במיוחד כאשר מדובר ... מהי תזונת פליאו? האם בשר מזיק לבריאות? איך לשכנע לשמור על תזונה בריאה? האם מלח מזיק לבריאות? איך לגרום למישהו להתחיל לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, ומדגיש את הקושי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כיצד לשכנע אנשים?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, כיצד לשכנע אנשים?, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, השפעה, שינוי עמדות בתחום כיצד לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 20_07_2025 השעה 09:29:12 - wesi28