אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כיצד לשכנע אנשים? ✔איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר? ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כיצד לשכנע אנשים?, כישורי שכנוע, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע את החברה, איך לשכנע עובדת, איך לשכנע ילדים, NLP תקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, אמנות הנאום, הבסיס למכירות nlp, איך לשכנע את האשה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP טראומה, לשכנע פירוש, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את החברה, nlp מזה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את המפקד, NLP מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp למתחילים, גישת NLP, דמיון מודרך ו nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטת nlp, איך למכור יותר טוב, יועץ תקשורת, איך לשכנע אשה להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את בן הזוג, NLP טיפול, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, ללמוד לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:11איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך להפוך התנגדות בטענה לתמיכה בשכנוע?

כאשר מנסים לשכנע אנשים, בדרך כלל מופיעות התנגדויות רבות. רוב האנשים נוטים להתמודד עם ההתנגדות באמצעות ניסיון להפריך אותה או להקטין את חשיבותה. למשל, אם מישהו אומר "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא", התגובה הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה.

הבעיה בגישה הרגילה הזו היא, שהיא מקבלת את הנחת היסוד של המתנגד. למשל, מי שאומר שהצ'יפס לא בריא, מניח באופן סמוי שמשהו לא בריא הוא רע ושלא כדאי לאכול אותו. מי שמנסה לשכנע אותו אחרת בעצם מסכים עם ההנחה הזו ומנסה לשכנע אותו שזה לא כל כך נורא. אבל יש דרך שכנוע טובה הרבה יותר, שאליעד כהן מציג בהרצאתו.

מהי הדרך האידיאלית להתמודד עם התנגדויות בשכנוע?

הדרך האידיאלית שאליעד כהן ממליץ עליה היא לקחת את הסיבה שבגללה האדם מתנגד, ולהפוך אותה בדיוק לסיבה שבגללה הוא כן צריך להשתכנע. במקום לנסות להפריך או למזער את החשיבות של ההתנגדות, צריך להשתמש בה בדיוק כפי שהיא כדי לחזק את הטיעון ההפוך.

לדוגמה:
  • אם מישהו אומר: "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא", התגובה תהיה: "אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הצ'יפס".
  • אם לקוח אומר: "המוצר יקר לי", המוכר יגיד לו: "נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו".
מה שעושים כאן הוא לקחת את ההתנגדות עצמה ולהפוך אותה לנימוק בעד ההחלטה שרוצים שהאדם יקבל.

איך בדיוק עובד ההיגיון מאחורי שיטת השכנוע הזו?

ההיגיון הוא לנצל את הנחות היסוד של האדם עצמו לטובת השכנוע. כאשר האדם מעלה התנגדות, הוא יוצא מנקודת הנחה מסוימת. אם נצליח לזהות את ההנחה הזו ולהפוך אותה לטובתנו, השכנוע יהיה יעיל הרבה יותר.

לדוגמה:

אדם אומר: "אני לא רוצה להצטרף לתוכנית המנויים של מפעל הפיס כי אני לא מהמר".

במקום לנסות לשכנע אותו שזה לא הימורים, התגובה הטובה ביותר תהיה: "דווקא בגלל שאתה לא מהמר, תוכנית המנויים הזו בדיוק בשבילך".

איך ניתן לנתח את ההתנגדות ולהפוך אותה לטובת השכנוע?

כדי ליישם את השיטה בצורה מוצלחת, אליעד כהן ממליץ לפרק את הטענה של המתנגד ולמצוא מהן ההנחות הסמויות שלו:
  • אם הוא אומר: "אני לא מהמר כי אפשר להתמכר להימורים", התגובה תהיה: "דווקא בגלל החשש הזה, תוכנית המנויים היא בשבילך - התשלום קבוע ואין סיכון להתמכר".
  • אם הוא אומר: "אני לא רוצה להפסיד כסף", התגובה תהיה: "זו בדיוק הסיבה שכדאי לך להצטרף, כי התשלום ידוע מראש ואין הפתעות".
  • אם הוא אומר: "אני לא יכול לישון בלילה מחשש להפסדים", התגובה תהיה: "בתוכנית המנויים המספרים נבחרים עבורך אוטומטית, כך שאין לך על מה לחשוב".
כך בעצם לוקחים את הסיבה להתנגדות ומציגים אותה כסיבה להצטרף או להסכים.

דוגמאות ליישום השיטה בחיי היומיום:

אליעד כהן מביא דוגמאות מחיי היומיום להמחשת השיטה:
  • אדם אומר: "אני לא צריך ייעוץ כי אין לי בעיות". התגובה תהיה: "דווקא בגלל שאתה חושב שאין לך בעיות אתה צריך ייעוץ, כי אנשים שחושבים שהכל בסדר יכולים לפספס דברים שחשוב לשפר".
  • אדם אומר: "אני לא צריך ביטוח בריאות כי אני בריא". התגובה תהיה: "דווקא כשאתה בריא אתה צריך ביטוח, כי ביטוח עושים לפני שחלילה נהיים חולים".
מדוע השיטה הזו עובדת טוב יותר מאחרות?

שיטת השכנוע הזו יעילה כי היא משנה את כללי המשחק. במקום ויכוח, שבו כל צד מנסה להוכיח שהשני טועה, השיטה הזו יוצרת היגיון פנימי חדש במוחו של המתנגד. הוא מתחיל לחשוב מחדש על העמדה שלו, והתנגדותו יורדת באופן משמעותי, כי הוא כבר לא נמצא בעימות ישיר.

איך חוקרים הנחות יסוד באופן עמוק יותר?

כדי להפוך התנגדויות באופן מוצלח, כדאי לשאול שאלות עומק:
  • מה מניח האדם כשהוא מתנגד?
  • האם ההנחות שלו אכן נכונות?
  • איך ההנחה עצמה יכולה לחזק את הטענה ההפוכה?
לדוגמה, כאשר מפריע רעש שמונע לישון בלילה, התגובה הרגילה היא לסגור את החלון כדי להפסיק את הרעש. אבל אפשר לשאול: אולי דווקא טוב שיש רעש, כי זה אומר שאולי עדיף שלא אירדם עכשיו, או שאולי הרעש דווקא יכול להרדים אותי טוב יותר באופן עקיף?

המטרה היא להרגיל את המוח לחפש דווקא את ההיגיון ההפוך מהרגיל, וכך להרחיב את טווח האפשרויות.

איך ליישם את השיטה באופן מעשי?

לפי אליעד כהן, בכל מצב של התנגדות:
  1. האזן היטב להתנגדות ולזהות את ההנחות הסמויות.
  2. מצא כיצד ההנחות האלו יכולות לשמש דווקא לטובת השכנוע שלך.
  3. הצג למתנגד את הטיעון המחודש, שמבוסס על ההנחה המקורית שלו, אך הפוך מבחינה לוגית.
ברגע שזו תהיה הגישה הטבעית, השכנוע יהפוך להרבה יותר קל ואפקטיבי.
שכנוע באמצעות הפיכת טענה נגדית לטענה תומכת

כאשר מנסים לשכנע מישהו, לרוב מתמודדים עם התנגדויות. ההתנגדות הראשונית שמעלה האדם היא הסיבה שבגללה הוא אינו רוצה לעשות את מה שמנסים לשכנע אותו לעשות. הדרך האינסטינקטיבית להגיב היא לנסות להפריך את ההתנגדות, למשל אם מישהו אומר "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא", התגובה הטבעית תהיה לנסות להראות לו שזה לא כזה לא בריא, או שזה לא משנה כי זה טעים, או שצריך ליהנות בחיים.

הגישה הרגילה לשכנוע
  • מישהו אומר "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא".
  • התגובה הרגילה היא להסביר לו למה זה לא באמת לא בריא או למה זה לא משנה.
  • אם מישהו אומר "המוצר יקר", התגובה היא להסביר למה הוא לא באמת יקר או למה הוא שווה את המחיר.
  • אם מישהו אומר "אני לא רוצה לעשות שיעורים כי אני רוצה ללכת לחברים", ההורה ינסה להסביר לו למה שיעורים יותר חשובים.
בגישה הזו, האדם שמנסה לשכנע מסכים עם הנחת היסוד של המתנגד ומנסה להראות לו מדוע זה לא רלוונטי או נכון במקרה הזה. כלומר, אם מישהו אומר שצ'יפס לא בריא, הוא בעצם מניח שאם משהו לא בריא אז לא כדאי לאכול אותו, ובמקום לשבור את ההנחה הזו, מנסים להראות לו למה במקרה הספציפי הזה היא לא תקפה.

הגישה האידיאלית לשכנוע

במקום לנסות לשלול את טענתו של האדם, יש להשתמש בטענתו כדי לתמוך דווקא בעמדה ההפוכה. כלומר, לקחת את הסיבה שבגללה הוא לא רוצה ולעשות ממנה את הסיבה שבגללה הוא כן צריך לעשות את זה.

דוגמאות:
  • אם מישהו אומר "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא", התשובה תהיה "נכון, ולכן אתה צריך לאכול צ'יפס".
  • אם מישהו אומר "המוצר יקר לי", התשובה תהיה "נכון, ולכן אתה צריך לקנות אותו".
היגיון מאחורי השיטה

הרעיון הוא לזהות את ההנחות הסמויות של המתנגד ולהשתמש בהן לטובת השכנוע. לדוגמה, אם מישהו אומר "אני לא רוצה להצטרף לתוכנית המנויים של מפעל הפיס כי אני לא מהמר", התגובה הנכונה תהיה "בדיוק בגלל זה אתה צריך להצטרף - כי התוכנית הזו נועדה בדיוק לאנשים כמוך שלא מהמרים". כאן מנצלים את ההנחה שלו (שלא כדאי להמר) כדי להראות לו שהתוכנית דווקא מתאימה לו.

איך לנתח טענות ולהפוך אותן?

כדי להפוך טענה שמתנגדת לשכנוע לטענה שתומכת בו, צריך לפרק את ההנחות הסמויות שלה ולמצוא כיצד הן תומכות דווקא בעמדה ההפוכה. לדוגמה:
  • מישהו אומר "אני לא מהמר כי אפשר להתמכר לזה" - אפשר להגיד לו "בדיוק בגלל זה אתה צריך להצטרף לתוכנית המנויים, כי פה אתה לא יכול להתמכר - זה קבוע מראש ולא תלוי בך".
  • מישהו אומר "אני לא מהמר כי אני יכול להפסיד כסף" - התשובה תהיה "בדיוק, ולכן בתוכנית המנויים אתה שולט בסכום מראש ואין סיכון להפסדים בלתי צפויים".
  • מישהו אומר "אני לא מהמר כי אני לא יכול לישון בלילה ולחשוב על זה" - התשובה תהיה "בדיוק בגלל זה אתה צריך את התוכנית, כי המספרים נבחרים אוטומטית ואתה לא צריך לחשוב על זה בכלל".
יישום השיטה במצבים שונים

השיטה הזו שימושית בהרבה מאוד מצבים, כולל מצבים יומיומיים:
  • אם מישהו אומר "אני לא רוצה לקבל ייעוץ כי אין לי בעיות", התשובה תהיה "בדיוק בגלל זה אתה צריך ייעוץ - כי אנשים שחושבים שיש להם בעיות כבר מטפלים בהן, אבל מי שחושב שאין לו בעיות עלול לפספס דברים שיכולים לשפר אותו".
  • אם מישהו אומר "אני לא רוצה לקנות ביטוח בריאות כי אני בריא", התשובה תהיה "בדיוק בגלל זה אתה צריך ביטוח - כי ביטוח קונים כשאתה בריא, לא כשאתה כבר חולה".
למה זה עובד?

השיטה הזו עובדת כי היא משנה את הדינמיקה של השיחה. במקום להיכנס לוויכוח שבו כל צד מנסה לשלול את טענתו של האחר, משתמשים בטענת האדם עצמו כדי לתמוך בשכנוע. זה יוצר תחושת היגיון פנימי אצל הצד השני, גורם לו לחשוב מחדש על עמדתו, ומוריד את רמת ההתנגדות.

הרחבה על חקירת הנחות יסוד

כשמתקלים בהתנגדות, אפשר לשאול:
  • מה בעצם מניח האדם כשהוא אומר את מה שהוא אומר?
  • האם הנחות היסוד שלו בהכרח נכונות?
  • איך אפשר לקחת את ההנחה ולהפוך אותה כך שהיא דווקא תומכת בשכנוע?
סיכום

במקום להתווכח ישירות עם ההתנגדות של האדם ולנסות להראות לו שהיא לא נכונה, עדיף לקחת את ההנחה שממנה הוא יוצא ולהפוך אותה לנימוק שמחזק את השכנוע. השיטה הזו עובדת כי היא לא יוצרת עימות אלא משתמשת בלוגיקה של האדם עצמו כדי לשנות את דעתו.
עוד משהו בנושא הזה של שכנוע אתה בא לשכנע מישהו במשהו לדוגמה אתה בא לשכנע מישהו לאכול צ'יפס ואז הוא אומר לך "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא", עכשיו מה ה - default אומר שמה עושים בדרך כלל כשמישהו אומר לך "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא אז מה אומרים לו מה האינסטינקטיבי שאתה אומר לו? אומרים לו כל מיני דברים שמסבירים לו למה זה לא משנה שזה לא בריא ואז מה אם זה לא בריא אבל זה טעים.

ש: צריך ליהנות בחיים.

אליעד: צריך ליהנות בחיים ומי אמר לך שזה לא בריא וזה בכלל בריא ויש מחקרים שאומרים שזה בריא.

ש: צריך לאכול את זה דווקא שזה לא בריא.

אליעד: שנייה נכון, עכשיו מישהו בא בטענה אתה אומר לילד שלך תעשה שיעורים הוא אומר לך "אני רוצה ללכת לחברים עכשיו אני לא יכול לעשות שיעורים" אז אתה תנסה להסביר לו למה הוא לא רוצה ללכת לחברים למה זה עדיין חשוב לעשות שיעורים אבל ואז בעצם אתה מסכים איתו על הנחת היסוד שאומרת שאם לא כל הסיבות האלה אז באמת היה עדיף לו לעשות שיעורים, שאם באמת הצ'יפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הצ'יפס.

עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך "זה לא מתאים לי" ואז אתה מסביר לו למה זה מתאים לו נגיד אבל הדרך האידיאלית יותר לשכנע היא אחרת.

ש: אידיאלית.

אליעד: אידיאלית לפחות שתהיה לך ב - memory אחר כך תבחר מה לשכנע, נגיד שמישהו אומר לך "אני לא רוצה לאכול צ'יפס כי זה לא בריא אז הוא בעצם רוצה שתסכים איתו שזה שזה לא בריא זה רע ומהסיבה הזאת עדיף שלא יאכל את הצ'יפס ואז אתה עכשיו מתווכח איתו אחרי שהסכמת איתו על זה אבל מה שאני אומר באידיאל זה שאתה צריך להגיד לו "אתה צודק זה לא בריא ולכן אני אומר לך לאכול את הצ'יפס", נגיד הוא אומר לך "המוצר יקר לי, לכן אני חושב שאתה צריך לקנות אותו אתה צודק שהוא יקר לך ולכן אתה צריך לקנות אותו".

ש: למה שאני צודק?

אליעד: למה זאת שאלה אחרת תכף נסביר אבל קודם כל אתה צריך שיהיה לך היגיון איך הסיבה שהוא אומר שבגללה הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך הסיבה הזאתי היא הסיבה שבגללה הוא צריך לקנות את המוצר. אני אתן דוגמה בא בן אדם מנסים להחתים אותו על תוכנית המנויים של מפעל הפייס, אוקי ואז הוא אומר "אני לא רוצה להצטרף, למה אתה לא רוצה להצטרף? כי אני לא טיפוס שמהמר" ואז אני רוצה להגיד לו "אתה עוד לא יודע תוכנית המנויים של מפעל נועדה לאנשים שלא מהמרים בכלל בגלל שאתה לא מהמר לכן אתה צריך למלא את זה".

איפה השכל שבדבר פה קודם כל מה המהות היא שאתה לוקח את הסיבה שבגללה הוא רצה לא ובאותה סיבה אתה לא אומר לו "אבל זה לא הימורים" לא, אתה אומר לו "בגלל זה אתה צריך דווקא בגלל שאתה לא מהמר לכן אתה צריך את זה זה בשבילך בכלל בנינו את זה". עכשיו מה השכל נגיד פה בסיפור הזה של תוכנית המנויים מה הסיפור פה שהוא אומר "אני לא מהמר" ואז אנחנו צריכים למצוא סיבה למה דווקא זה שהוא לא מהמר זה אמור לגרום לו לרצות למלא את מפעל הפיס, למה איך אנחנו יכולים לפרוץ כזה דבר?

ש: אתה אומר לו אתה קונה את זה פעם אחת זהו ויותר לא מהמר.

אליעד: אתה רוצה שהוא יעשה תוכנית מנויים שימלא כל חודש.

ש: לא יש כרטיס כזה.

אליעד: כן.

ש: יש כרטיס.

אליעד: כן שכל חודש אתה מהמר כל חודש אתה משלם.

ש: בסדר אבל אתה לא עושה את הפעולה של ההימור אתה לא בא וממלא וקונה.

אליעד: מה זה משנה אבל הוא לא מתעסק בהימורים, איך מנתחים את זה אתה עוד פעם אתה הולך על התשובות איך מנתחים את זה.

ש: אוקי מה זה הימור.

אליעד: יפה עכשיו, שנייה אז הוא אומר "אני לא מהמר" עכשיו אנחנו צריכים לבדוק מה הנחות היסוד שלו שהוא לא אומר למה הוא לא מהמר, הוא אומר לך "אני לא רוצה למלא את תוכנית המנויים כי אני לא מהמר" למה הוא לא מהמר בא נבין למה הוא לא מהמר ואז נגיד הוא אומר "אני לא מהמר" נגיד "כי אפשר להתמכר לזה אני לא מהמר כי אני יכול לשרוף בזה כסף, אני לא מהמר כי אז אני לא יכול לישון בלילה כל הזמן חושב מה יהיה".

ואז הוא אומר לו "בשביל זה בדיוק יש לך את תוכנית המנויים, למה יש לך את תכונית המנויים כי אתה לא יכול להתמכר לזה כי זה סכום מוגבל לצורך העניין, אתה לא כל הזמן מתעסק עם המספרים כי זה הכל עובד באופן אוטומטי וזה נכנס לך לחשבון אוטומטית".

ש: מה עם לא ישן בלילה?

אליעד: אתה בכל מקרה לא ישן בלילה.

ש: מה הוא?

אליעד: לא הוא, לא למה הוא לא ישן בלילה כי הוא אומר "אני כל יום בודק איזה מספרים יצאו" הוא אומר "פה אתה אפילו לא יודע איזה מספר יש לך אתה לא יודע איזה מספר יש לך אנחנו בוחרים לך מספר אקראי וזה מה שיהיה יהיה אתה לא יכול לא לישון בלילה כי אתה לא יודע מה יהיה". עכשיו אני מסכים שתמיד אפשר להכניס איזה חיסרון אבל אני אומר במהות לדוגמה פה אתה אומר לו "תקשיב בשביל זה יצרנו את זה".

הרעיון זה אם לדוגמה אתה נגיד רוצה להגיד ל - x נגיד "לך לקבל יעוץ" הוא אומר לך "לא אני לא צריך יעוץ הכל טוב אצלי" איך אתה אומר לו "ברור בגלל זה אמרתי שתלך לקבל יעוץ" כי הוא מניח שאתה תגיד לו "לא לא הכל טוב אצלך צריך לשפר את זה ואת זה" הוא אומר "מה פתאום בגלל זה אני חושב שכדאי לך ללכת לקבל יעוץ כי אתה חושב שהכל טוב אצלך". בוא נמצא מה החיסרון שהכל טוב אצלך איך זה שאם תלך לקבל יעוץ זה יפתור לך את זה ודרך זה ננסה לשכנע אותו שהוא צריך ללכת לקבל את היעוץ.

הוא אומר לו "תראה יעוץ זה לא נועד לאנשים שחושבים שיש להם בעיות בחיים כי אנשים שחושבים שיש להם בעיות הם בכל מקרה כבר לומדים מטפלים בזה בודקים, דווקא אנשים שחושבים שהכל טוב אצלהם הם צריכים שמישהו יעיר אותם שהם יוכלו לראות איך הם יכולים להשתפר כי הצרה הכי גדולה של הבן אדם זה שהוא חושב שהכל טוב אצלו, אין דבר יותר גרוע מבן אדם שחושב שהכל טוב אצלו אתה חייב לקחת יעוץ בגלל שאתה חושב שהכל טוב".

ואם הוא אומר לך "לא מה פתאום לא הכל טוב אצלי, לא צריך להיסחף אני לא חושב שהכל טוב אצלי" אתה אומר לו "מה לא טוב אצלך?" הוא אומר לך x, אתה אומר "נכון בשביל ה - x צריך לקחת יעוץ". עכשיו מה המהות של מה שאני אומר עוד פעם המהות היא תנסה אני לא אומר שזה קל, אני אומר שהמהות היא תיקח את הסיבה שבגללה לא ותהפוך אותה לכן. לדוגמה נגיד שאתה להירדם ואז יש לך נגיד רעש מבחוץ ואז אתה בא לסגור את החלון ואז המוח אומר לך "לא משנה שיש רעש" אתה אומר "בוא נחשוב הפוך למה זה שיש רעש".

ש: ירדים אותי יותר.

אליעד: לא "למה זה אומר שאני צריך להשאיר את החלון פתוח" אל תלך ללא משנה תלך להפך. המוח אומר לך "תקשיב סגור את החלון כי יש רעש" ואז הביניים שלו אומר "לא משנה אם יש רעש או אין רעש, אין לך כוח לקום אל תקום כי אין לך כוח לקום, אל תקום כי לא משנה שיש רעש אל תקום כי בכל מקרה הרעש יפסק" כל מיני סיבות.

ש: אז למה לא לעשות ההפך שהרעש ירדים אותי יותר טוב.

אליעד: אני אומר מה הנחת היסוד הנחת היסוד שאומרת שרעש, דוגמה כן נגיד נכון ואני אומר ונגיד שהוא לא מרדים אותך נגיד שזה מחויב מצד החושים מצד החושים רעש לא מרדים אותך נניח, נניח שזה מחויב אבל עדיין "האם מחויב שאני ארצה לסגור את החלון כי הרעש אולי בגלל שיש רעש לכן עדיף שאני לא ארדם אולי עדיף שאני לא ארדם, אולי הרעש ירדים אותי בווריאציה כזו או אחרת, אולי יותר טוב שאני אהיה עייף".

כי המוח בדרך כלל כשיש לו משהו רע הוא מנסה להגיד או שהוא הולך ללא משנה או "בוא נראה יתרונות אחרים" אבל בדרך כלל המוח לא לוקח את החיסרון עצמו ואומר "לא זה בכלל יתרון על מה אתה מדבר זה בכלל טוב שזה ככה זה לא רע זה טוב".

ש: איך אני מנתח את זה עם החלון?

אליעד: אתה בודק מה הנחות היסוד שלך הנחת יסוד ראשונה שיש רעש הנחת יסוד שנייה שהוא מפריע לך לישון הנחת יסוד שלישית שאתה צריך לישון.

ש: רביעית זה בשביל לישון אתה צריך לסגור את החלון.

אליעד: האם זה נכון האם אתה צריך לישון האם באמת יש רעש כן החושים אומרים שיש, אוקי האם אתה צריך לישון? לא יודע אולי צריך להגיד "עכשיו אני אשאיר את החלון פתוח כדי שאני לא אשן".

ש: ואם אני שומע "כן אני צריך לישון".

אליעד: יפה למה אתה צריך לישון "כי אז אני לא אהיה מרוכז בעבודה", אוקי "אני לא אהיה מרוכז בעבודה ולכן צריך לישון" מה הנחת היסוד שאתה צריך להיות מרוכז בעבודה ושאם לא תישן לא תהיה מרוכז, אוקי "אולי אם אני לא אשן אני אתרכז בעבודה, אולי זה יותר טוב שאני לא אתרכז בעבודה אבל אם אני לא אתרכז בעבודה יפטרו אותי" אז עוד פעם הנחות יסוד "אולי יותר טוב שיפטרו אותי אני עכשיו אשאיר את החלון פתוח ואז יפטרו אותי יותר טוב כבר שיפטרו אותי".

ש: אני מסכים איתך אבל הבעיה שהבן אדם רוצה את זה ואת זה ואת זה.

אליעד: קודם כל אין שום בעיה.

ש: אני לא אמרתי שיש לך בעיה.

אליעד: אבל אתה אמרת "שהבעיה היא ש..." אני לא ראיתי פה שום בעיה אני ראיתי פה פתרון בכלל.

ש: הבעיה שלי.

אליעד: אז תגיד מה הבעיה שלך מה הבעיה שלך?

ש: הבעיה שלי היא שאני רוצה.

אליעד: אתה אמרת הבעיה היא שהבן אדם רוצה אתה דיברת באופן כללי נכון?

ש: הבעיה שלי בסדר נכון אמת, אמרתי שבן אדם לא אמרתי שאתה.

אליעד: הבן אדם כמו בן אדם אני לא יודע על מה אתה מדבר אתה אומר "בא בן אדם" אני לא יודע על מה מדובר תדבר על עצמך הלאה.

ש: הבעיה שלי שיש רצונות שאני כן מחויב אליהם, רוצה שיהיו איך נקרא לזה רצונות שאני רוצה.

אליעד: איך מגיעים לזה בא נתקדם, איך מגיעים לזה על ידי שאתה לוקח את הנחות היסוד שלך ואתה חושב "אולי זה לא נכון" לא רק "אולי זה לא נכון" גם "אולי ההפך המוחלט של זה הנכון", כשאתה עושה את זה אז המוח מתפתח ואז כשמישהו אומר לך "אני לא רוצה לאכול כי x" אז אתה אומר לו "בגלל זה אתה צריך לאכול", "אני לא רוצה לעשות את זה כי משהו" אתה אומר לו "בגלל זה אתה צריך לעשות את זה בכלל".

עכשיו מה האמת שגם לא תמיד צריך להגיד את זה אבל אם יש לך ב - memory את ההפך המוחלט של הטענה של הבן אדם השני אז יותר קל לך גם לשכנע אותו אתה לא לחוץ אתה לא מאוים יש לך עוד טווח תנועה עוד אפשרויות.

ש: אני מסכים הבעיה אם הם מצליחים לראות את הזה, ואם יש קיבוע של רצונות הוא אומר לך "מה אתה מבלבל לי את המוח אני רוצה ככה וככה" יגיד לי "הנה אתה מסכים איתי שככה וככה זה אומר שככה וככה" השאלה אם זה באמת ככה.

אליעד: אתה תבדוק מה הנחות היסוד שלו ותהפוך גם אותן.
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ולשכנע אנשים בצורה יצירתית? הנושא המרכזי בהסבר של אליעד הוא כיצד לפתח את ... יכולים להיות נכונים. העניין הוא לדעת לזהות את הנימוקים מאחורי כל דעה ולהציג את כל האפשרויות. מה זה היפוכים במחשבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך להעלות את רמת הקושי בשכנוע? מהי הטעיה בתהליך השכנוע? מה היתרונות בשכנוע עצמי? כיצד להתמודד עם דעות מנוגדות? ... עניין של שכנוע אלא כלי לפיתוח החשיבה האישית. זהו גם כלי חשוב כדי להבין שהמחשבות שלנו אינן מוחלטות, ולפעמים כל מחשבה ניתנת לשינוי. מהי רטוריקה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד ניתן לשפר את כושר השכנוע? מהם ההיפוכים במחשבה? האם תמיד יש צד אחד נכון בשיחה? איך ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות למה כל מילה חשובה ... שני, עד שכל אינטראקציה חברתית או עסקית מתבצעת עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר. איך לשכנע אנשים? איך לשפר כושר שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? ... להשתמש בדוגמאות מחיי היום - יום כדי לחדד מודעות לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי. איך לשכנע אנשים איך לשפר כושר שכנוע איך ללמוד לשכנע אנשים טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה איך לשפר יכולות שכנוע עכשיו ...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? כדי לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה, אליעד כהן מסביר שחשוב מאוד לגרום לצד השני להרגיש טוב עם עצמו. אנשים, ... החיובית שלו. באופן זה, האדם ישתכנע לעזור לך מתוך תחושה של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש בעלי ערך? מהן טעויות נפוצות בשכנוע? איך לגרום לפקיד ...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף ... להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם ... טוב, אך בזהירות כדי לא לעורר התנגדות. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
... ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך טון הדיבור שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן מלא וללמוד לשכנע אותם, ... הזה לא נועד רק להבנת העצמי אלא בעיקר ללמידה עמוקה יותר על איך לשכנע אנשים אחרים. אליעד מכנה זאת טכניקת השכנוע המתקדמת או טכניקת המודעות העצמית שמאפשרת לנתח ולדייק בשכנוע. מדוע ... שיטות שכנוע מתקדמות איך לנתח שפת גוף ואינטונציה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? טכניקות NLP לשכנוע אנשים כיצד להשתמש נכון בתעוזה בשכנוע? ...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
... מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש? וכאן נדבר ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
... עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני ... מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך לשכנע אנשים אחרים, בדעות שונות. כי האדם, כל הזמן נמצא באינטראקציה עם אנשים אחרים. ורצוי מאוד לאדם שילמד ושידע, איך הוא יכול לשכנע אנשים אחרים, להסכים עם דעתו ולחשוב כמו מה שהוא רוצה שהם יחשבו ואיך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו ועוד. ומי שיודע את חוקי השכנוע, אז ממילא יש לו כושר שכנוע גדול יותר, והוא מסוגל לשכנע אנשים לחשוב, כפי מה שהוא רוצה שהם יחשבו. כך, ... הראשונה שתצמח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ילמד איך לשכנע אנשים לחשוב , איך שהוא רוצה שהם יחשבו וכולי. והתועלת הנוספת שיכולה לצמוח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שברגע שהאדם לומד את סודות השכנוע, אז ממילא הוא מפתח גם כושר ... על ידי הבנת המנגנון של חוקי השכנוע באשר הם, שמהם אפשר לדעת, גם איך לשכנע אנשים אחרים, וגם איך לשכנע את עצמך (אוטוסוגסטיה עצמית). כך, שיש כאן שתי תועלות. והראשונה היא, שהאדם לומד איך לשכנע אנשים אחרים. והשנייה היא, שהאדם לומד איך לשכנע את עצמו, לחשוב, איך שהוא רוצה לחשוב, ולעשות את מה שהוא רוצה לעשות. והאדם לומד, איך הוא יכול ליצור אצל עצמו מוטיבציה פנימית, ... את עצמו. וברגע שהאדם לומד טכניקות שכנוע, ולומד איך לשכנע את עצמו ואיך לשכנע אנשים, אז ממילא הוא יודע לזהות, כאשר מופעלת עליו טכניקת שכנוע כלשהי. והוא יודע להטיל בה ספק, ולהיזהר ממנה. ולפעמים, יש אנשים שמפעילים על האדם טכניקות שכנוע, גם בלי שהם עצמם ... ולעומקם. כי זה מביא לאדם המון תועלות. והתועלות הן: 1 - האדם יודע איך לשכנע אנשים אחרים, לעשות ולחשוב את מה שהוא רוצה שהם יחשבו ויעשו. 2 - האדם יודע גם איך לשכנע את עצמו, לחשוב ולעשות את מה שהוא רוצה לחשוב ולעשות. 3 - האדם יודע גם איך לא להשתכנע ...
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
... מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ומניפולציות שיווקיות? כיצד ... לעומק ולא להאמין לכל מי שמציג עצמו כמומחה. איך להיות מומחה בתחומך? מניפולציות שיווקיות איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך להפוך לאוטוריטה? איך לדרג מומחים ממך? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לזהות מניפולציות של מנטורים? איך להצטייר כמומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה גאון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך להיות בר סמכות? להפוך לבר סמכא, מיתוג אישי באינטרנט, מיתוג אישי בפייסבוק, רוצה להיות ... להידמות לחכמים ממך, להידמות למומחים ממך, לראיין מומחים ממך, איך להפוך להיות אוטוריטה? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? איך להפוך לאוטוריטה? איך לבנות אוטוריטה? איך להיות בר סמכות בתחומך? ...
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
... לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם פחד באמצעות פעולות דומות? אליעד כהן מסביר ... לפעולות או מחשבות לא רצויות, והאדם ימנע מטעויות או התפתויות. איך לשכנע אנשים ולהוביל לשיחה על נושא מסוים? השיטה הזו עובדת גם בכיוון ההפוך ... פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך להתמודד עם ... מלהזכיר כל נושא קרוב שעלול להוביל בטעות לאותו נושא בלתי רצוי. איך לשכנע אנשים או להוביל אותם לנושא הרצוי? אליעד מסביר שאותה שיטה יעילה מאוד ... פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך להתמודד עם ... מלדבר על נושאים שקשורים אליו, וכך להפחית את הסיכון שהנושא יעלה. איך לשכנע אנשים או להוביל אותם לנושא הרצוי? באותו אופן, אם אדם רוצה לדבר עם ... פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? עכשיו אם יש ...
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
... לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, במיוחד כאשר מדובר בשינוי הרגלי תזונה כמו מעבר לתזונה ... לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, ומדגיש את הקושי בשכנוע, במיוחד כאשר מדובר בשינוי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: כיצד לשכנע אנשים?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, כיצד לשכנע אנשים?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, פרסומות, סוגסטיה בתחום כיצד לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 20_07_2025 השעה 09:24:05 - wesi28