אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו, לשכנע מישהו, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את הבוס, ללמוד לשכנע, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדות מכירות, אומנות הראיון, איך לשכנע את בן הזוג, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הדרכת מכירות, איך לשכנע את הבעל, לנסח טקסט משכנע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp דוגמא, NLP ביקורת, להתמודד עם התנגדויות מכירה, ניתוח טיעונים, איך לשכנע אשה להתחתן, דרכים לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע, nlp תרגול, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP עובד, טיפול אישי, ללמוד nlp, סדנת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP עוגן, יועץ תקשורת, טיפול בהתנגדות לקוח, שכנוע עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1 מתי נכון לבקש ממישהו להגדיר מושגים בשיחה? אליעד כהן מסביר בהרחבה על חשיבות הגדרת מושגים ... יותר. איך לנהל שיחה בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה להגדיר מושגים בשיחה? איך אפשר לשכנע אדם שהוא יהיר? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מה ההבדל בין יהירות לביטחון עצמי? למה אנשים מתנגדים לקבל עצות? איך לגרום למישהו להבין שהוא מתנשא?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום למישהו, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציג את עצמך ללקוח העלאת מחיר ללקוחות חדשים לקוח משקר תמחור מוצר בטלפון קרבה עם לקוח אני לא מצליח למכור להצליח בשכנוע עקיף לקוח אומר שהוא לא מעוניין עלויות השיווק למכור מוצר ללקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח להוזיל את המוצר לקוח לא רוצה לתכנן את הכנת חומרי השיווק באפשרותך למכור שיווק לטווח המיידי לגרום למישהו לחשוב לפני איתור צרכי הלקוח נאומים של איש המכירות טכניקות מכירות לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר שיווק כשיש המון ביקוש תכנון קמפיין שיווקי בחירת הלקוחות שלך לגרום למישהו לכבד לשכנע מישהו לקנות שיווק לטווח מיידי האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? למכור מכוניות מוקד מכירות טלפוני גישות לשכנוע אנשים שיטות משא ומתן לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך האם כדאי לייצר מוצר? התנגדות של לקוח למכור פריט אקראי לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לגרום ללקוח להאמין בך לגרום למישהו להגיע טיימינג של שכנוע מוצר רווחי שכנוע של מנהיגי כתות מקצועיות בעיני לקוח לגרום למישהו להתעניין אומנות השכנוע של ביבי נתניהו לקנות מוצר השקעה בשיווק תוכנית להכנת חומרי שיווק מוקד מכירות מבוא למכירות לקוח שואל משהו לשכנע את עצמי לקוח קודם ביטל בקשת רכישה מניפולציות בהתנצלות פשוט למכור קושי רגשי למכור לרכוש אמון לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית לשכנע אנשים לבחור בך מניפולציות של יועצי משכנתאות כמה חומרי שיווק ליצור? למכור את המספרים של הלוטו לאבד לקוחות לא רוצה להשתכנע ספרים על מכירות אגרסיביות כלפי לקוח כמה מוצרים? מתחרים של מוצר למה קשה לשכנע מישהו? איך מראיינים אנשי מכירות? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק ליצור אמון עם אנשים להצליח לעבוד במכירות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? להגדיל לקוחות להיות מנהיג משכנע יוצר אמון לשכנע מישהו לספר את האמת הלקוח לא צודק למה הלקוח לא סומך עליך? לגרום למישהו לפתח חוש הומור איך לגרום למישהו לא לעשות? לדבר עם לקוח לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לגרום לאקסים לתת בך אמון למכור ללקוח מוצר חיבור עם לקוח איך למכור מוצר זול ופחות טוב? לגרום למישהו לטפל בעצמו איך ללמוד שכנוע? לשדר אמון לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף שיקולים בבחירת חברת שיווק נתינה ללקוח לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק מה גורם למוצר להיות יקר? לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לשכנע מישהו להצביע למפלגה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מומחה בשיווק, מומחה שיווק בנושאי לגרום למישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5322 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 02:58:38 - wesi28