אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משיכה למראה חיצוני, אני נמשך אליה כי היא יפה, אני חושב שהיא יפה כי אני נמשך אליה, למה אני חושב שהיא יפה? למה אני נמשך אליה? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להימשך, דמיון מודרך nlp, טיפול אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, יחסי ציבור, עזרה איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, פרסומות, קורס דמיון מודרך, כיצד לשכנע אנשים, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP ערכים, טיפול nlp, מיומנות רטורית, NLP טיפים, טכניקות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ניתוח רטורי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שפע, לשכנע בן אדם, NLP עקרונות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מומחה מכירות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ייעוץ אישי למנהלים, טקסט משכנע, סודות המכירה, NLP וסוגסטיה, איך לשכנע לקוח לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטת ה nlp, NLP עוגן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משיכה למראה חיצוני, אני נמשך אליה כי היא יפה, אני חושב שהיא יפה כי אני נמשך אליה, למה אני חושב שהיא יפה? למה אני נמשך אליה? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? איך לגרום למישהו להימשך אליך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך?
מה גורם לנו להימשך למראה חיצוני של אדם אחר?

השאלה המרכזית שאליעד כהן מציג היא האם אדם נמשך למישהו אחר משום שהוא חושב שאותו אדם יפה, או האם הוא מתחיל לראות את אותו אדם כיפה משום שהוא כבר נמשך אליו מסיבות אחרות. שתי האפשרויות האלו קיימות במקביל, ומתרחשים תהליכים פסיכולוגיים מורכבים בתוך המוח שלנו המשפיעים על האופן שבו אנו תופסים יופי ומשיכה.

האם המשיכה ליופי מגיעה לפני המשיכה הרגשית?

אפשרות אחת היא שאדם נמשך למישהו פשוט משום שהוא מוצא אותו יפה. זה קורה כאשר התכונה המרכזית שגורמת למשיכה היא המראה החיצוני עצמו. לדוגמה, אם מישהו פוגש בחורה, והדבר הראשון שהוא שם לב אליו הוא המראה החיצוני שלה, ואז נמשך אליה בדיוק בגלל המראה הזה, המשיכה כאן מבוססת בעיקר על הערכה ויזואלית מוקדמת של יופי. במקרה זה, אפשר לומר בבירור: "אני נמשך אליה כי היא יפה".

האם אנחנו רואים אדם כיפה בגלל משיכה שכבר קיימת?

במקרים אחרים, המשיכה מגיעה קודם כל מסיבות אחרות, כמו אופי, אישיות, הומור או חביבות, ואז המוח מתחיל לשכנע אותנו שאותו אדם הוא יפה. לדוגמה, אדם עשוי להכיר מישהי שבתחילה הוא לא רואה אותה כיפה במיוחד, אבל אחרי שהוא מגלה שהיא מצחיקה, חכמה, או מתחשבת, הוא מתחיל לראות אותה בצורה חיובית הרבה יותר. הסיבה לכך היא שהמוח מתפקד בצורה כזו שהוא נוטה להעריך באופן חיובי את הדברים שאנו כבר אוהבים ורוצים. כאן אפשר לומר: "אני חושב שהיא יפה כי אני כבר נמשך אליה".

הדוגמה שנותן אליעד כהן ממחישה זאת היטב: אם מישהו רוצה בת זוג שהיא גם יפה וגם מצחיקה, והוא פוגש מישהי מצחיקה אך שאינה נראית מושכת באופן מובהק, אז נוצרת סיטואציה שבה המוח חש איום פנימי - "אם לא אראה אותה כיפה, לא אוכל להיות איתה", והמוח מתחיל לייצר אשליה או הערכה חיובית מוגזמת של היופי שלה. במילים אחרות, המוח יוצר מנגנון הגנה שמאפשר לאדם להרגיש בנוח עם עצמו, ולהמשיך להרגיש משיכה לאותו אדם למרות פער אפשרי בין הרצוי למצוי.

האם המוח מייצר אשליית יופי כדי להגן על הרגשות שלנו?

אליעד מסביר שמנגנון הגנה דומה מופעל גם בכיוון ההפוך: כאשר אנחנו רוצים מישהו שאינו רוצה אותנו, המוח מנסה לשכנע אותנו שאותו אדם אינו אטרקטיבי או שיש בו תכונות שליליות, כדי להגן על עצמנו מתחושות של דחייה או אכזבה. לדוגמה, אם מישהו נמשך מאוד לאישה יפה, אך היא אינה מעוניינת בו, הוא עשוי להתחיל לחשוב עליה שלילית ("היא כנראה מטומטמת"), כדי לא להרגיש רע מכך שאינו משיג אותה. זה מנגנון פסיכולוגי שמטרתו להפחית את תחושת האכזבה או הכאב מהדחייה.

כיצד נוצרת "העצמת היופי" בעקבות משיכה רגשית?

תהליך נוסף שמוסבר בהרצאה הוא העצמה של יופי קיים בעקבות משיכה שכבר התפתחה. לדוגמה, ייתכן שאדם רואה אישה שהיא יפה ברמה מסוימת (למשל "שמונה" מתוך עשר), אבל אחרי שהוא מפתח משיכה אליה מסיבות אחרות כמו אינטליגנציה או חביבות, הוא מתחיל לתפוס אותה כיפה הרבה יותר (למשל "עשר"). התהליך הזה מתרחש כי המוח נוטה להגזים בתכונות חיוביות של אנשים שאנחנו רוצים או אוהבים, על מנת להגביר את ההתאמה בין המציאות לבין הרצונות הפנימיים שלנו.

איך לגרום למישהו להימשך אליך?

אליעד מציין שאנשים רבים מתעניינים בשאלה איך לגרום לאחרים להימשך אליהם, והוא מדגיש שהמראה החיצוני הוא לא תמיד הגורם העיקרי במשיכה. אנשים עשויים להימשך אליך בזכות האופן שבו אתה מתנהג, בזכות האישיות שלך, ובזכות הדרך שבה אתה מציג את עצמך לסביבה. לדוגמה, מישהו שנחשב למצחיק או אינטליגנטי יכול להפוך להיות מושך יותר פיזית בעיני אחרים, פשוט כי המוח מתחיל להעריך אותו בצורה חיובית כוללת, מה שמגדיל את האטרקטיביות הפיזית שלו.

איך המוח שלנו מתמודד עם חוסר התאמה בין הרצונות למציאות?

תופעה נוספת שאליעד מתאר היא שהמוח מנסה לפתור את חוסר ההתאמה בין מה שאנחנו רוצים (מישהו יפה) לבין מה שאנחנו מקבלים בפועל (מישהו שלא תואם באופן מלא לרצונות). במקרה כזה, המוח מפעיל מנגנוני "איום פנימי" כדי לשכנע אותנו לראות את האדם בצורה חיובית יותר או שלילית יותר, בהתאם למצב.

לסיכום - כיצד המוח משפיע על התפיסה שלנו לגבי יופי ומשיכה?

ההרצאה מבהירה שמשיכה למראה חיצוני היא תהליך דינמי ומורכב. לעיתים המשיכה ליופי היא מיידית וברורה, ולעיתים היא מתפתחת דווקא לאחר שהכרנו והתחברנו לאדם מסיבות אחרות. המוח שלנו מתערב בתהליך ההערכה ויכול להגביר או להפחית את התחושה שלנו לגבי היופי הפיזי בהתאם לרגשות, לצרכים ולרצונות הפנימיים שלנו. לכן, כאשר אנחנו מנסים לגרום לאחרים להימשך אלינו, חשוב לזכור שהיופי אינו תמיד פיזי בלבד, אלא קשור באופן עמוק לתפיסות פנימיות, להתנהגות ולתכונות אישיות.
איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? מה קדם למה?

האם אנחנו נמשכים לאדם כי הוא יפה, או האם אנחנו חושבים שהוא יפה כי אנחנו נמשכים אליו? שאלות אלו מצביעות על תהליכים מנטליים מורכבים המתרחשים במוחנו כאשר אנחנו חווים משיכה למראה חיצוני של אדם אחר. המענה לשאלה הזו אינו חד משמעי, שכן שני התהליכים יכולים לקרות בו זמנית.

מה קדם למה - המשיכה או ההערכה ליופי?

המוח שלנו עשוי להרגיש משיכה לאדם מסיבות שונות. אחת מהן עשויה להיות המראה החיצוני של אותו אדם - כלומר, אנחנו עשויים להימשך אל מישהו כי אנחנו תופסים אותו כיפה או יפה. מצד שני, ישנם מקרים שבהם אחרי שנמשכים למישהו, אנחנו מתחילים לראות אותו כיפה או יפה יותר. לדוגמה, אם אדם נמשך לאדם אחר בגלל תכונות כמו חביבות, אינטליגנציה או הומור, יתכן והערכה זו למראה החיצוני תתפתח רק לאחר מכן.

המוח שלנו נוטה להרגיש משיכה למי שאנחנו נמשכים אליו, וזה יכול להשפיע על איך אנחנו תופסים את המראה של אותו אדם. כלומר, לפעמים אנחנו מתחילים לחשוב שמישהו הוא יפה או יפה יותר ככל שאנחנו נמשכים אליו יותר. המוח שלנו עשוי להילחם במחשבות שליליות על המראה החיצוני כדי לא להרגיש אי נוחות מהמחשבה שאין לנו את מה שאנחנו רוצים.

המוח ו"האיום הפנימי" בהערכת היופי

המוח שלנו עשוי להפעיל מנגנוני הגנה כאשר יש סוג של איום פנימי - אם אנחנו לא מעריכים את המראה של אדם שנמשכים אליו מסיבות אחרות, יתכן שנחוש שיש סיכון שלא נוכל לקיים קשר עם אותו אדם. לכן, המוח משכנע אותנו לראות את אותו אדם כיפה או יפה, כדי שנוכל לשמור על הרצון והמשיכה. זהו מנגנון המגן עלינו מהתחושות הלא נוחות שיכולות להיגרם אם המראה החיצוני לא תואם את המשיכה שלנו.

האם המשיכה למראה החיצוני יוצרת אשליה של יופי?

יש גם מצב שבו אנחנו רואים אדם כמעניין או מושך מסיבות אחרות, כמו חביבות או הומור, ואז המוח מתחיל "לפרסם" את יופיו או יופיה. דמיינו מצב שבו אנחנו נמשכים למישהו משום שהוא מצחיק או חביב, והדבר גורם לנו לראות אותו כיפה או יפה יותר ממה שהיינו רואים אותו קודם. במילים אחרות, המשיכה יכולה להעצים את התפיסה שלנו על המראה החיצוני.

המשיכה ההפוכה: למה אנחנו רואים מישהו מכוער?

אדם שגוף או אופי מסוים אינם מייצרים אצלנו משיכה, ייתכן שנראה אותו גם כלא יפה או מכוער. כשאנחנו לא אוהבים מישהו או לא מרגישים איתו בנוח, יתכן שהמוח יתחיל להחמיר את המראה החיצוני שלו ולהפוך אותו לפחות מושך. אם אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים מאדם כלשהו, המוח ימצא דרכים להוריד את האטרקטיביות הפיזית שלו כדי להתמודד עם תחושת האכזבה.

איך לגרום למישהו להימשך אליך?

יש לא מעט אנשים שמחפשים דרכים לגרום למישהו להימשך אליהם. הדרך להפוך למושכים יותר בעיני אחרים אינה בהכרח קשורה רק במראה החיצוני - היא גם כוללת את הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו, את איך שאנחנו מתנהגים וכיצד אנחנו מקיימים אינטרקציות חברתיות. כדאי לזכור שלפעמים, ככל שמישהו נמשך אליך יותר בגלל תכונות אחרות (כמו הומור, חביבות או אינטליגנציה), כך ייתכן שהוא גם יראה אותך כמעניין ומושך יותר, מה שיגדיל את הסיכוי למשיכה פיזית.

סיכום

משיכה למראה החיצוני היא תהליך מורכב, שבו המראה הפיזי לא תמיד קובע את כל המשמעות. לעיתים אנחנו נמשכים למישהו בגלל תכונות אחרות, ואז מתחילים לראות אותו כיפה או יפה יותר. מצד שני, כשאנחנו לא נמשכים למישהו, התפיסה שלנו על המראה החיצוני של אותו אדם עשויה להחמיר. בנוסף, כאשר אנחנו רוצים לגרום למישהו להימשך אלינו, חשוב לדעת שמה שגורם למשיכה יכול להיות גם לא רק המראה הפיזי, אלא גם הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו ואת תכונותינו הפנימיות.
למה אנשים נמשכים למראה חיצוני מסוים? מה קדם למה? אנשים יפים, למה אני חושב שהיא מכוערת? למה המוח נמשך למשהו?
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה...
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
...אותה והבעת הזדהות. במידה ואינו מוכן לדבר כלל, צריך להכיר במציאות שלפעמים יש אנשים שלא מוכנים להתמודד עם הבעיה שלהם ומעדיפים להישאר במצבם, גם אם הוא כואב. כיצד אפשר לעזור גם בלי להתמקד ישירות במשקל? יש שיטה סיבובית לעזור לאדם לפתח מוטיבציה ואמונה בעצמו בנושאים אחרים, לדוגמה בתחום העבודה. כאשר הוא לומד לקחת אחריות ולהתאמץ למען תוצאה כלשהי, הוא מתחיל להאמין ביכולתו להשיג מטרות. הדבר עשוי להשפיע גם על הרצון והמוכנות שלו לטפל בבעיית המשקל. אם הוא למשל...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...התועלת שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים. אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי הדרך הנכונה לפתוח את הפרזנטציה הקצרה. הוא מסביר שאנשים רבים מתחילים את דבריהם בצורה טכנית או חלשה, לדוגמה: אני מאמינה ש.... לדבריו, הביטוי אני מאמינה הוא ביטוי חלש ולא מומלץ, משום שהוא מעביר מסר לא בטוח. במקום זאת, מומלץ להשתמש במשפטים חזקים וברורים כמו: כולנו יודעים ש..., אשר מייצרים ביטחון ואמון אצל המאזין. דוגמה נוספת לכך היא להימנע מהצגה של מידע שאינו נחוץ בשלב זה, כגון שם משפחה...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
...שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי משמע ומראש לשים בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים שיכולים להתפרש אחר כך ויש לזה עוד הרבה דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות...
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
...האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים. איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי...
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
...בתודעה באמצעות שאלות? אליעד מסביר כיצד הניסוח של השאלה האם אני לא רוצה את זה, ואם כן, אז למה? הוא בעצם סוג של שתילת מחשבה בתודעה. כשאדם אומר לעצמו אם אני באמת לא רוצה את זה, אז חייבת להיות לכך סיבה, הוא למעשה שותל במוחו מחשבה שתהיה לו חובה למצוא סיבה לרצונו. וכאשר האדם אינו מצליח למצוא סיבה, זה מערער אוטומטית את הרצון המקורי ומחליש אותו. כלומר, הוא מתחיל לחשוב שאם אין סיבה, אולי הוא כלל לא באמת רוצה את הדבר הזה. למה חשוב להמתין בין השאלות כדי להטיל...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
...יותר להצליח. כיצד להתמודד עם בעיית המוטיבציה של העובדים? בעיות מוטיבציה בעובדים מקורן לעיתים בניגוד אינטרסים בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם שותפים להצלחה הזאת. האם כל עובד יכול...
התאהבות נשלטת, האם ניתן לשלוט בהתאהבות? איך נוצרת התאהבות? האם ניתן לא להתאהב? איך לא להתאהב? מהו תהליך התאהבות? תלות רגשית והתאהבות, התמכרות והתאהבות, איך לגרום למישהו לא להתאהב בך? איך למנוע התאהבות? איך להפסיק התאהבות?
התאהבות נשלטת, האם ניתן לשלוט בהתאהבות? איך נוצרת התאהבות? האם ניתן לא להתאהב? איך לא להתאהב? מהו תהליך התאהבות? תלות רגשית והתאהבות, התמכרות והתאהבות, איך לגרום למישהו לא להתאהב בך? איך למנוע התאהבות? איך להפסיק התאהבות?
...התאהבות, ניתן לעצור ולבטל אותה על ידי כך שהאדם מחפש מקורות אחרים לתחושה הטובה, וכך מפסיק לראות בדבר אחד את המקור הבלעדי להרגשה הזו. הוא חייב להבין ולהפנים שאפשר לקבל את הטוב הזה במקומות נוספים. אליעד מדגיש את החשיבות של יצירת אלטרנטיבות: ככל שהאדם יהיה מודע ליכולת שלו להשיג את התחושה הטובה גם במקומות אחרים, כך הוא ימנע מעצמו התאהבות, תלות והתמכרות. כאשר האדם יוצר לעצמו אלטרנטיבות ולא נשאב לדבר אחד בלבד, הוא למעשה שולט בתהליך ההתאהבות ומונע את התפתחותה...
איך למכור למישהו רעיון? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לשכנע מישהו? איך ליצור הסכמה? איך ליצור אינטרס? איך ליצור רצון? איך להשפיע על מישהו? שיטות שכנוע, איך לשתול מחשבה?
איך למכור למישהו רעיון? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לשכנע מישהו? איך ליצור הסכמה? איך ליצור אינטרס? איך ליצור רצון? איך להשפיע על מישהו? שיטות שכנוע, איך לשתול מחשבה?
...באילו מצבים או סיטואציות הרעיון הזה משרת בצורה ברורה אינטרס אישי של אותו אדם. לאחר מכן, יש לנסות להציג את הרעיון בסיטואציה המדויקת הזו. הדגש הוא על כך שהאדם משתכנע כאשר הוא רואה בבירור שיש לו אינטרס אישי לאמץ את הרעיון. הרעיון הופך לקליט במיוחד כאשר האדם כבר מלכתחילה רוצה להסכים איתו, מאחר וזה נותן לו פתרון לבעיה או אי נוחות אחרת שהוא חווה. כך, בעזרת הבנת האינטרס האישי של האדם, אפשר להוביל אותו להסכמה גם לגבי רעיונות עמוקים ומורכבים, כמו שינוי תפיסות...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משיכה למראה חיצוני, אני נמשך אליה כי היא יפה, אני חושב שהיא יפה כי אני נמשך אליה, למה אני חושב שהיא יפה? למה אני נמשך אליה? איך נוצרת משיכה למראה חיצוני? איך לגרום למישהו להימשך אליך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להימשך, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום למישהו להימשך, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, מומחה שיווק, מכירות בתחום לגרום למישהו להימשך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3047 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 10:18:20 - wesi28