אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו לרצות משהו ✔סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו לרצות משהו, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את הבוס, מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את הבנק, טיפול בהתנגדויות לקוח, לימודי nlp, זיהוי מניפולציות בטקסט, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP מה זה, איך לכתוב טקסט משכנע, nlp לימודי, NLP תת מודע, להתמודד עם התנגדויות לקוח, NLP לימוד, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שאלות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ניתוח טיעונים, שיפור יכולת הדיבור, איך לשכנע אשה להתחתן, NLP פיקאפ, אימון אישי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, הזדהות רגשית, אסטרטגיות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע לקנות, לשכנע, מניפולציה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
האם יש הבדל בין שכנוע אדם שרוצה עזרה לאדם שמתנגד לעזרה?

כאשר רוצים לעזור לאדם להתמודד עם בעיה כלשהי, בין אם מדובר בהפסקת עישון או טיפול בהפרעות אכילה, השאלה שעולה היא האם יש הבדל בשיטות השכנוע ובאסטרטגיות הטיפוליות בין מצב שבו האדם מעוניין בשינוי ומבקש עזרה, לבין מצב שבו האדם כלל אינו מעוניין בשינוי ואף מתנגד לעזרה המוצעת לו.

מהן שיטות השכנוע במצב שבו האדם מעוניין בטיפול?

לדברי אליעד כהן, אדם שמגיע ומביע רצון ברור בשינוי, למשל, מישהו שאומר "אני רוצה להפסיק לעשן", כבר מכיל בתוכו רכיב מסוים של רצון לשינוי. כלומר, כבר קיימת בתוכו ההכרה כי עישון הוא פעולה שלילית עבורו. למרות הרצון שלו, הוא עדיין ממשיך לעשן בפועל, כנראה משום שהרצון לעשן חזק יותר מהרצון להפסיק לעשן. למשל, ייתכן שיש לו 80% רצון להמשיך לעשן ורק 20% רצון להפסיק.

כדי לעזור לאדם כזה, השיטה של אליעד היא להחליש את הרצון הדומיננטי, במקרה הזה את ה - 80% שרוצים להמשיך לעשן. עושים זאת באמצעות הטלת ספק ברצון לעשן עצמו - שואלים את האדם שאלות כמו: "למה אתה באמת רוצה לעשן? האם זה באמת משנה לך? האם אתה בטוח שזה חשוב לך?" כשהאדם מתחיל לפקפק בסיבות שלו להמשיך לעשן, הרצון לעשן נחלש. מכיוון שהרצון להפסיק לעשן כבר קיים אצלו, ברגע שמחלישים את הרצון הנגדי, הוא באופן טבעי נוטה להפסיק.

איך משכנעים אדם שלא רוצה להשתנות ואינו מעוניין בטיפול?

במקרה השני, כאשר אדם לא מביע שום רצון להשתנות ואינו רואה בעיה בהתנהגות שלו - למשל, הוא מעשן ואין לו רצון כלל להפסיק לעשן - האסטרטגיה של אליעד היא שונה ומורכבת יותר. במקרה כזה, לא מספיק רק להחליש את הסיבות שמניעות אותו לעשן, משום שגם אם הוא יפסיק להאמין בסיבות האלה, עדיין אין לו סיבה אמיתית להפסיק לעשן, מכיוון שלא היה לו מלכתחילה רצון כזה.

במקרה כזה, אליעד מסביר שצריך לבצע שני תהליכים במקביל:
  • ראשית, להטיל ספק בסיבות של האדם להמשיך בהתנהגות הנוכחית שלו (למשל, לעשן).
  • שנית, לייצר ולהעצים אצלו את הרצון האלטרנטיבי - למשל, לרצות להפסיק לעשן - ולגרום לו להרגיש שזה רצון מחויב ואמיתי.
לדוגמה, אדם שמרעיב את עצמו מרצונו, אם הוא אומר שאין לו שום בעיה עם ההרעבה, אז אפילו אם מטילים ספק ברצון שלו להרעיב את עצמו, עדיין לא נוצר בו רצון לאכול. לכן, חייבים לבנות אצלו רצון חדש לאכול ולשכנע אותו שהרצון הזה חשוב, נחוץ ומחויב, אחרת לא ייווצר השינוי הרצוי.

מה הקושי בשכנוע אדם שלא מעוניין בעזרה לעומת מי שמעוניין?

הקושי בשכנוע אדם שאינו מעוניין בעזרה גדול בהרבה, כיוון שהוא מצריך יצירת רכיב שלא היה קיים כלל - הרצון להשתנות. הדבר הופך לקשה עוד יותר משום שלעתים צריך להשתמש בשני סוגים מנוגדים של חשיבה במקביל: מצד אחד להטיל ספק עמוק ברצון הנוכחי, ומצד שני ליצור תחושה חזקה של מחויבות כלפי הרצון החדש. כלומר, על הסיבות שבגללן הוא מעשן או מרעיב את עצמו, אליעד מציע להטיל ספק, אבל על הסיבות שיגרמו לו לרצות להפסיק לעשן או לאכול - חייבים לחזק ולבנות לו אמונה מלאה, אפילו אם היא מלאכותית בהתחלה.

לפי...
עכשיו השאלה היא כזאת נניח נגיד שרוצים לעזור למישהו בקטע טיפולי, אוקי נגיד לדוגמה נגיד מישהו עם הפרעת אכילה נניח ונגיד רוצים לעזור לו לאכול, נגיד בהנחה שהוא לא אוכל רוצים לגרום לו לאכול ובהנחה שהוא אוכל מדי רוצים לגרום לו לאכול פחות נניח, עכשיו בעצם לצורך העניין זה כמו כל תהליך של שכנוע, נכון כמו כל תהליך של שכנוע. עכשיו השאלה היא ברמת האסטרטגיה האם יש הבדל או שאין הבדל ואם אכן האם יש הבדל אז מה ההבדל, האם יש הבדל בין לנסות לעזור למישהו שרוצה שיעזרו לו לבין לנסות לעזור למישהו שלא רוצה שיעזרו לו. מה זאת אומרת? שני אנשים באים אחד אומר "תקשיב יש לי הפרעה אני רוצה לטפל בה" ואחד יש לו הפרעה והוא לא רוצה לטפל בה, השאלה היא האם הדרך לטפל בהם היא זהה או שהיא שונה אם כן במה.

ש: בפשט זה נראה שזה מאוד שונה.

אליעד: אוקי למה מה זה שונה?

ש: יותר קל לעזור למי שרוצה שיעזרו לו.

אליעד: אני לא שאלתי אם זה יותר קל או קשה שאלתי אם זה שונה מבחינת הנוסחה, אתה צודק שאם מישהו נמצא על הרצפה והוא רוצה לקום או מישהו על הרצפה והוא לא רוצה לקום יותר קל להרים את ההוא שעל הרצפה שהוא רוצה לקום אבל רצף הפעולות שאתה עושה כדי להרים מהרצפה את הבן אדם זה אותו דבר כאילו אם אתה מרים משקולת או בן אדם זאת אומרת לתפוס ולהרים.

השאלה האם ברמת הנוסחה האם לשכנע מישהו נגיד בוא ניתן דוגמה נגיד הוא מרעיב את עצמו בסדר ורוצים לשכנע אותו לאכול, האם השיטה לשכנע אותו לאכול תהיה שונה מהמצב שבו הוא אומר "שלום יש לי בעיה שאני מרעיב את עצמי ואני רוצה לשכנע את עצמי לאכול" או במצב שהוא אומר "אין לי בעיה שאני מרעיב את עצמי אני לא אכפת לי שאני מרעיב את עצמי". השאלה אם בנוסחה זאת תהיה אותה נוסחה או לא אותה נוסחה לא ברמת הקושי נניח שברמת הקושי יותר קשה זה ברור, גם לא ברור אבל נניח שזה ברור השאלה אם בדרך זאת תהיה אותה דרך או שונה.

ש: באחד אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו נגד רצונו ובשני מה שכפי רצונו.

אליעד: לא בשני גם נגד רצונו נגד חצי רצונו.

ש: זהו יש לו יותר רצון אז זה ההבדלים ביניהם בעצם?

אליעד: כן זה ההבדל.

ש: זה ההבדלים אחד רוצה יותר שם הוא פחות רוצה.

אליעד: בוא ניתן דוגמה נגיד הפסקת עישון, אחד אומר "שלום תעזור לי להפסיק לעשן" והשני אתה צריך לגרום לו לרצות להפסיק לעשן למרות שהוא לא רוצה להפסיק לעשן, האם זה יהיה אותו תהליך?

ש: כן אני אומר שכן.

אליעד: אותו דבר אין הבדל?

ש: רק בעוצמה רק במינונים בעוצמה בכמויות.

אליעד: תראה בא נניח שלא משנה מה נשאל במהות זה תמיד יהיה אותו דבר, בסדר נניח ולכן כאילו בסופו של דבר זה אותו דבר אבל אף על פי כן ברמת האסטרטגיה מבחינת השלבים שאתה צריך לעבור עם הבן אדם.

ש: אחד מכיר בזה שיש לו חיסרון.

אליעד: מה זאת אומרת שיש לו חיסרון?

ש: שהוא מעשן והוא רוצה להפסיק לעשן.

אליעד: לא חיסרון הוא רוצה להפסיק לעשן, אחד אומר "שלום אני רוצה להפסיק לעשן" אחד אומר "שלום אני מעשן ואני לא רוצה להפסיק לעשן".

ש: אני אומר שזה אותו דבר.

אליעד: אני אומר שזה שונה, עוד פעם במהות זה תמיד יהיה אותו דבר אבל בצורה זה שונה. יש הבדל יש ברכיבים נגיד אם זה יהיה אם נגיד צריך לשים תרופות צריך להוסיף לו לרכיבים לאחד מהם לשים רכיב אחר לשים רכיבים אחרים.

ש: בא נראה לפי הדוגמה הזאת נגיד מישהו רוצה להפסיק לעשן אז איך עוזרים לו.

אליעד: אז איך עוזרים לו?

ש: תראה אבל אם מישהו רוצה להפסיק לעשן הוא מבין שזה רע איפשהו שזה לא טוב.

אליעד: בסדר נכון אז מה אבל הוא עדיין ממשיך לעשן כן, הוא אומר "אני רוצה להפסיק לעשן" והוא עדיין מעשן.

ש: הוא מבין.

אליעד: אבל הוא עדיין מעשן בפועל הוא מעשן, הוא אומר שהוא רוצה להפסיק אבל הוא בא לטיפול הפסקת עישון אבל הוא לא מסוגל בלי לעשן הוא חייב לעשן, הוא מעשן כבד למרות שהוא מבין שזה גרוע והשני גם מעשן למרות שהוא מבין שזה גרוע מה ההבדל?

ש: השני טוב לו עם זה.

אליעד: נכון אז השאלה יש הבדל בתהליך או אין הבדל?

ש: מה אתה חושב?

אליעד: אני אומר שיש הבדל אני אסביר למה, אוקי בשביל לגרום למישהו לעשות משהו צריך להסביר לו שמה שרוצים שהוא יעשה שזה יותר טוב מרע עבורו, עד כאן זה הגיוני שהוא יחשוב שנגיד להפסיק לעשן זה יותר טוב מרע עבורו. עכשיו אם בן אדם בא עם קונפליקט ברצונות שלו שהוא גם לדוגמה רוצה לעשן וגם רוצה להפסיק לעשן יש בתוכו כבר שני רצונות יש לו "רוצה להפסיק לעשן" ויש לו "רוצה לעשן", עכשיו בא נניח נגיד שיש לו 20% "רוצה להפסיק לעשן" ו - 80% "רוצה לעשן", עוד פעם 20% הוא רוצה לא לעשן 80% הוא רוצה כן לעשן מה הוא יעשה בפועל יעשן כי הוא 80% רוצה לעשן.

עכשיו מה אנחנו צריכים לעשות כדי לגרום לו להפסיק לעשן מספיק שניקח את ה - 80% האלה ונטיל בהם ספק "למה אתה רוצה לעשן? כי ככה וככה, מי אמר מה זה משנה תמצא דרך אחרת" אז החלק של ה - "רוצה להמשיך לעשן" או "רוצה לעשן" החלשנו אותו ואז נשאר החלק של "רוצה להפסיק לעשן רוצה לא לעשן". לעומת זאת הבן אדם שלא רוצה להפסיק לעשן אז אצלו תיאורטית זה 100% "רוצה לעשן" אז אם אנחנו נטיל לו ספק בלמה לעשן זה לא אומר שהוא יפסיק, אז יכול להיות שהוא יגיד "אוקי לכן זה לא משנה אבל בא לי לעשן בכל זאת".

ש: הדרך זאת אותה דרך.

אליעד: רגע לא שנייה, לכן יש הבדל אם מישהו בא עם רצון יש מישהו שאומר "שלום יש לי רצון לא לעשן קשה לי" זאת אומרת שאם נחליש לו את הסיבות שקשה לו הרצון לא לעשן כבר קיים אצלו, לעומת זאת אם מישהו אומר "אני מעשן ואני רוצה לעשן ולא אכפת לי מזה שאני מעשן" אז צריך לעשות שני דברים גם צריך להחליש את הסיבות שהוא מעשן אבל גם צריך לבנות לו את הסיבות לא לעשן, זה עוד רכיב זה לא אותו רכיב.

ש: למרות שאתה יכול גם לעשות את זה לבן אדם עם ה - 20% להגדיל לו את ה - 20%, איך אתה מגדיל לו את ה - 20% האלה את הצמצום ה - 80%.

אליעד: לא רגע שנייה, עוד פעם לא משנה בא נניח שבמהות בסופו של דבר שניהם צריכים לחשוב שיותר טוב זה מאשר זה, יותר טוב לא לעשן מאשר כן לעשן נניח שהם שניהם בסופו של דבר צריכים את האופציה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שהיא נכונה שהוא יחשוב שזה טוב ושהאופציה השנייה רעה, נניח שזאת האמת וזה נכון לגבי שניהם אבל הקטע הוא שבאחד מהאנשים הרכיב...
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
...יעשה טעות ויחשוף את עצמו, או דרך אמצעים אחרים, כמו אירועים בלתי צפויים, שיעלו אותו על פני השטח. איך משפרים את תהליך החיפוש אחר אנשים? אליעד מדגיש שבנוסף לשימוש באסטרטגיות המוכרות, אפשר לשפר את החיפוש באמצעות איסוף מידע מוקדם ואינטנסיבי. מידע זה כולל איסוף מודיעיני על הרגליו, צרכיו ופעולותיו של האדם. ככל שיש יותר מידע, כך אפשר לנבא טוב יותר היכן הוא יהיה או מה תהיה הפעולה הבאה שלו, ולהגביר את הסיכוי לאתר אותו במהירות. לדוגמה, אם ידוע על אדם מסוים שהוא אוהב לבקר במקומות ספציפיים או שיש לו הרגלים קבועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו לרצות משהו, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום למישהו לרצות משהו, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לתמחר מוצר יותר יקר? בעיות עם לקוחות לקוח שרוצה לבטל עסקה להרחיב את המשפך השיווקי איך לרכוש לקוחות? אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לחזור בך במשא ומתן לשכנע מישהו לקנא האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לדבר ללקוח מטרות במכירות לקוח רווחי למכור לעצמי שיטות רטוריקה זיהוי הצורך של הלקוח רמות מניפולציה לשכנע מישהו לכבד הפללת לקוחות זנות הלקוח לא קונה הכוח של ההתנגדות של הלקוח מוצר לא מספיק טוב כמה שהלקוח מוכן לשלם? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח עלויות של מוצר לגרום למישהו להצדיק אותך מתי לחשוף את המחיר ללקוח? למכור פריט בראיון עבודה מריבה עם לקוח איש שיווק לשכנע גולשים נגד nlp ליצור הזדהות רגשית חזקה לקוח שלא עומד בהסכמים למכור מותגי על... האם לתת הנחה ללקוח? לשכנע מישהו לשכוח אותך דינאמיקה במשא ומתן מבוי סתום עם לקוח לשכנע מישהו לא להתאהב במישהו לגרום למישהו לבחור בך לשכנע ילדים לאכול בריא הקשר שבין מכירות לשיווק תקשורת בין אישית עם לקוח מה זה שיווק יעיל? למכור כשאתה בלי מצב רוח להתכונן לראיון עבודה במכירות סודות השכנוע למתקדמים לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות לשכנע מישהו להרגיש ייחודי מיתוג מוצרי יוקרה לעמוד בעומס לקוחות טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי להפסיק לספק מוצר ללקוחות כיף למכור איך לעשות הרבה כסף במכירות? איך להסביר ללקוח את התמחור? לטפל בלידים של לקוחות לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך לגרום ללקוח שמח מוצר שלא שווה למכור אותו טיפים לשיווק עסקים לגרום למישהו לרצות להיות כמוך לעשות אוטומציה ללקוח מניפולציות בפרסום איך להציג ללקוח? למכור למישהו דירה האם לשקר ללקוח? לקוח שמבטל פגישה תמחור מוצר זול ביטול עסקה על ידי לקוח לשכנע ילד לאכול ירקות לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך מומחה ל nlp טיפים למכירות באינטרנט לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה שאלה פתוחה של לקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? משרת איש מכירות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? לא מספיק לקוחות מכירים אותך איך לסגור עסקה עם לקוח? לעשות כסף ממכירות רעיון למוצר חדש מוצר של המתחרים איזה צרכי לקוח לא לאתר? לבחור את הלקוח האידיאלי לקוח שממש לא מבין את המחיר יצירת אמון באמצעות למכור ללקוח עצוב לקוח עושה השוואה איך לשכנע מישהו לא להאמין? הסיבה של הלקוח לשכנע את עצמי איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? לשכנע אישה להתאהב מניפולציות במערכות יחסים לקוחות שרוצים מחיר יקר מה התקציב של הלקוח? לייצר מודעות למוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, פרסומות, מכירות בנושאי לגרום למישהו לרצות משהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8281 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:45:12 - wesi28