אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להצליח למכור ✔טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להצליח למכור, ללמוד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טקסט שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורה, אומנות הראיון, עקרונות ה nlp, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע אנשים, חומר על nlp, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, ייעוץ פוליטי, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את האשה, להתראיין לטלוויזיה, NLP שיטות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, יועץ אסטרטגי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, שידול, אומנות התקשורת, התמודדות עם התנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך למכור מוצר, ראפור, טיפול זוגי nlp, רטוריקה, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע את ההורים, טיפול nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:52טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, השאלה המרכזית היא כיצד לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה זו אינה תמיד מצליחה. כל מוצר כולל יתרונות וגם חסרונות, ואין מוצר שמכיל רק יתרונות או חסרונות בלבד. לכן, על השואל להבין כיצד להציג את המוצר כך שהלקוח ירגיש שהיתרונות עולים על החסרונות, אפילו אם יש גם חסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

על מנת לשכנע מישהו לבצע פעולה, לא צריך לגרום לו להאמין שאין שום חיסרון או שהפעולה היא מושלמת, אלא פשוט להראות שהפעולה היא טובה יותר מהאפשרויות האחרות, גם אם רק במעט. כלומר, השכנוע לא צריך להיות מוחלט, אלא יחסי. אם הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם אם ישנם חסרונות מסוימים.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר יש התנגדויות מצד הלקוח, אין צורך להילחם בהן על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להציג את היתרונות של המוצר באופן ברור ולשלול את המשמעות של החסרונות בהשוואה ליתרונותיו. לדוגמה, אם למוצר יש חסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים של המוצר.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע לא תושג על ידי הצגת המוצר ככזה שאין לו חסרונות, אלא על ידי הצגת המוצר כמשתלם יותר בהשוואה לאופציות אחרות. לקוח שקונה מוצר לא שואל את עצמו אם המוצר הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות שיש לו בשוק.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

העקרונות שמוזכרים נכונים גם בהקשר של ראיון עבודה. אין צורך להסתיר את החסרונות האישיים ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, חשוב להראות שהיתרונות האישיים שלך גוברים על החסרונות. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יהיה לטובתך.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים קשה לאנשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. אנשים נוטים לחשוב שהשינוי חייב להיות מושלם, כלומר, בלי שום חסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לשכנע מישהו במאה אחוז שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק לשכנע אותו שהיא עדיפה ביחס לאפשרויות אחרות. זה לא מחייב שהמוצר יהיה מושלם, או שהלקוח יהיה בטוח לחלוטין שהעסקה היא הטובה ביותר. כשמראים שהמוצר טוב יותר מהאלטרנטיבות, העסקה תתבצע בהצלחה.

לסיכום

הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות מוחלטת. היא נובעת מיכולת להציג את היתרונות כך שיבלטו ביחס לחסרונות, תוך הצגת המוצר או הרעיון כמשתלם יותר מהאלטרנטיבות. בעזרת הצגת יתרונות באופן ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת.
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

כדי לגרום למישהו לבצע פעולה, אין צורך לגרום לו לחשוב שאין שום חיסרון בכך או שהפעולה היא 100% טובה ונכונה. מה שבאמת צריך לקרות הוא שהאדם יחשוב שהפעולה הזו טובה יותר מרעה, גם אם בפער קטן של 1%. במילים אחרות, השכנוע לא חייב להיות מוחלט, אלא יחסי.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר מנסים לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון מסוים, אין צורך להילחם בהתנגדויות שלו על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להראות שהיתרונות עולים על החסרונות. לדוגמה, אם למוצר יש חסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים שלו, או אפילו להציג את החיסרון כיתרון במקרים מסוימים.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע תלויה בהצגת הרעיון כמשתלם יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. לדוגמה, כאשר אדם שוקל לקנות מוצר, הוא לא שואל את עצמו אם המוצר הזה הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות האחרות הקיימות עבורו.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

כאשר אדם מגיע לראיון עבודה, אין צורך להסתיר את החסרונות שלו ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, עליו להראות שלמרות חסרונות מסוימים, היתרונות שלו עולים עליהם. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יטה לטובתו.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים, אנשים מתקשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. יש נטייה לחשוב שהפסקת העישון חייבת להיות מושלמת - שאסור להרגיש שום חיסרון בהחלטה. אבל בפועל, מספיק שהאדם ירגיש שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בחזרה אליו. חשוב להבין שהשיקולים הם יחסיים ולא מוחלטים.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לגרום למישהו להיות בטוח לחלוטין שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק שהוא יחשוב שהיא עדיפה באופן יחסי על האלטרנטיבות. לא צריך לשכנע את הלקוח שהמוצר מושלם, אלא שהוא טוב יותר מהאפשרויות האחרות שיש לו. כאשר הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר ערך מחסרונות, העסקה תתבצע.

לסיכום, הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות, אלא הצגת מצב שבו היתרונות עולים על החסרונות. על ידי הצגת היתרונות באופן ברור תוך הבנה שגם חסרונות קיימים, ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של מכירות ושכנוע והטיפ הולך ככה הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו "איך אני יכול לשכנע את הבן אדם השני במוצר שלי יש יתרונות ואין חסרונות", הרבה פעמים מוכרים מוצר ובמוצר יש גם חסרונות לא רק יתרונות, אין מוצר רק עם יתרונות כל מוצר יש לו גם חסרונות ומצד שני גם אין מוצר בלי יתרונות כי מוצר יש לו איזה יתרון כלשהו. בין כך ובין כך הרבה פעמים המוכר שבא למכור את המוצר שואל את עצמו "איך אני יכול להראות ללקוח רק את היתרונות ולא להראות לו את החסרונות?" והדבר הזה לא תמיד מצליח, לא תמיד יש אפשרות כזאת.

לפעמים רוצים לשכנע מישהו לעשות משהו ושואלים את עצמנו "איך אנחנו לגרום לכך שהוא לא יתנגד לדבר ושהוא יסכים עם הדבר?", לכאורה טריוויאלי הוא צריך אם יש לו סיבות למה הוא לא רוצה לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לנטרל ואם יש סיבות למה שהוא כן יכול לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לפתח ולהגדיל ולהקצין אותן. ומה שאני רוצה לחדד פה שבעיקרון כדי לשכנע מישהו במשהו לא צריך, שימו לב לא צריך לגרום לו כאילו אין צורך לא במובן שזה לא בסדר אלא במובן שאין צורך להסתיר ממנו את החסרונות ואת ההתנגדויות ולהראות לו רק את היתרונות והתועלות וההיגיון בזה שהוא יעשה או יסכים עם מה שאנחנו רוצים.

כדי שבן אדם יעשה משהו הוא לא צריך לחשוב שזה רק טוב אם הוא יעשה את זה ושאם הוא יעשה את זה אין בזה שום דבר רע בן אדם לא צריך לחשוב ככה, מה בן אדם כן צריך לחשוב? בן אדם צריך לחשוב, כדי שהבן אדם יבצע פעולה הוא צריך לחשוב שהפעולה הזאת בסך הכל תעשה לו ב1% יותר, אפילו ב1% יותר של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא גם לא צריך לחשוב שהמוצר הזה יש בו רק יתרונות בלקנות אותו, הוא צריך לחשוב שבסך הכל הסופי יש בו יותר יתרונות מחסרונות. כדי שהבן אדם יסכים לאיזה רעיון הוא לא צריך לחשוב שהרעיון הזה רק נכון ושההפך של הרעיון הזה רק לא נכון, הוא צריך לחשוב שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון עם דגש על המילה "יותר", יותר טוב מאשר רע, יותר נכון מאשר לא נכון.

אותו דבר הפוך כדי לשכנע מישהו לא לעשות משהו אנחנו לא צריכים לגרום לו לא לראות שום יתרון בזה ולראות רק חסרונות בלעשות את הדבר ואז לשכנע אותו לא לעשות לא, לא צריך את זה מספיק שנשכנע אותו שיש עבורו יותר חסרונות מיתרונות הוא לא יעשה את הדבר הזה. החידוד פה והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ממנו את החסרונות לא צריך לפחד מזה שיש חסרונות במוצר, לא צריך לפחד מזה שמה שאתה אומר יעשה לו גם רע לא לפחד מזה שאתה גם לא צודק, לא צריך לפחד מזה שאתה גם אולי אפילו טועה במה שאתה אומר לא צריך לפחד מזה וגם לא צריך להתמקד ב - "אני חייב להראות לו שזה רק טוב שזה רק נכון, שאני רק צודק".

בן אדם בא לראיון עבודה הוא מפחד שיש לו חסרונות והוא חושב שצריך שיהיה לו רק יתרונות ואת החסרונות להסתיר זה לא נכון זה לא המחויב, המחויב הוא שבאופן יחסי יהיה לך יותר יתרונות מחסרונות. אתה רואה הרבה חסרונות אין בעיה תוסיף עוד יתרונות, תקטין קצת את החסרונות תגדיל את היתרונות, את היתרונות תנפח את החסרונות תקטין, על החסרונות תגיד שזה לא משנה שזה בכלל טוב על היתרונות תגיד שזה מאוד משנה היתרונות. בגדול החידוד של הרעיון הוא אתה לא צריך לשכנע מישהו שזה טוב ולא רע אתה צריך לשכנע שזה יותר טוב מרע, כל בן אדם שיבדוק עם עצמו כשהוא עושה פעולה האם בסופו של דבר אתה עושה רק פעולות שאתה חושב שהן רק טובות ולא רעות בכלל או שאתה עושה פעולות שאתה חושב שהן בסך הכל הסופי יותר טובות מרעות.

וצריך לזכור שיותר טוב מרע זה גם ביחס לשאר האפשרויות, זאת אומרת אם יש לדוגמא בן אדם קונה איזה מוצר והמוצר הזה שווה לו את הכסף, זאת אומרת שהמוצר הזה מביא לו יותר תועלת מאשר נזק מאשר העלות של הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמא אז זה אומר בעצם שהתועלת שלו קטנה והנזק שלו גדל. זאת אומרת הרעיון של יתרון וחיסרון הוא לא רק ביחס למוצר עצמו אלא ביחס למוצר עצמו ביחס לשאר האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר טוב מאשר רע, הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות.

אז עוד פעם אתה רוצה למכור את עצמך אתה רוצה לשכנע את עצמך, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו באיזה רעיון הרבה פעמים בן אדם לא לא מצליח לעשות משהו, נגיד בן אדם נגיד לדוגמא רוצה להפסיק לעשן ואז הוא חושב שבשביל להפסיק לעשן הוא צריך שכל הדברים הטובים שהעישון נותן לו לוותר עליהם נגיד או כל מיני תיאוריות כאלה ואחרות, בגדול אתה רוצה לדוגמא להפסיק לעשן זה בסדר שתחשוב שבעישון יש דברים טובים וזה בסדר שתחשוב שבלא לעשן יש דברים רעים זה בסדר, השאלה היא מה שמחויב זה בסך הכל הסופי איפה אתה חושב שיש יותר דברים טובים בלעשן או בלא לעשן. וזה גם לאו דווקא באופן כללי אלא באופן פרטי לאותו רגע שאתה רוצה לעשן כי בן אדם יכול שיותר טוב לא לעשן אבל כשהוא רוצה לעשן אז הוא חושב שיותר טוב כן לעשן ולכן מדובר באופן פרטי.

בסופו של דבר זה לא שחור ולבן או לא תמיד זה שחור ולבן, או לא חייבים שזה יהיה שחור ולבן אם רוצים שמישהו יהיה בטוח במאה אחוז שהעסקה טובה אז צריך לגרום לו לא לראות שום חיסרון ולראות רק יתרון ואז אנחנו מקרבים אותו לתחושה שבמאה אחוז הוא חושב שהעסקה טובה אבל בשביל שהעסקה תתבצע לא צריך לשכנע אותו במאה אחוז שהעסקה טובה מספיק שתשכנע אותו שהיא יותר טובה מאשר רעה, המוצר לא צריך להיות מושלם ואתה לא צריך להיות מושלם ולא צריך להיות מושלם מספיק שהוא יותר טוב מאשר רע והוא יתבצע. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה.
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
... רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, ... הזאת תהרוס לו את תהליך המכירה. והמחשבה הראשונה היא, המחשבה שאומרת לאיש המכירות שהוא רוצה להצליח למכור חייב למכור. והמחשבה השנייה היא, המחשבה שאומרת, שלא אכפת לו לא למכור, שלא מעניין אותו לא להצליח למכור. ואיש מכירות שיותר מידי יחשוב שהוא רוצה למכור, הוא לא יצליח למכור. כי הרצון של איש המכירות למכור, עלול לשתק אותו ולהכניס אותו ... מול הלקוח. כי מרוב הרצון למכור, נוצרת חרדת מכירות וחרדת כישלון. שאיש המכירות מפחד להיכשל ולא להצליח למכור, ואז איש המכירות לא מצליח למכור, כי הוא לא מצליח להתרכז במכירה ללקוח. וכל שכן, אם איש המכירות כבר נכשל היום ולא הצליח למכור אחרים מוכרים יותר ממנו. שזה יגרום לאיש המכירות לא להצליח להתרכז בתהליך המכירה. והמחשבה הנגדית היא, המחשבה שאומרת, לא אכפת לי אם אצליח למכור או לא. לא אכפת לי אם לא אמכור בכלל. לא אכפת לי אם לא ארוויח ... להביא את עצמו לאיזון? ואיך יכול איש המכירות למכור לעצמו את הרעיון, שהוא לא חייב כן חייב להצליח למכור, זה כבר ביארתי במקומות אחרים, לגבי איך משנים מחשבות. אבל ... מידי רוצים להצליח, גם אם קשה לא מצליחים למכור וכולי. ורק כשלומדים את זה, רק ככה באמת אפשרי להצליח למכור.
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל ... מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, ... שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל ... ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. ... עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות שמצליחים למכור בלי לנסות למכור לרוב עושים זאת על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם ... אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? לאנשים שמצליחים למכור בלי לנסות למכור, אליעד מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו ... את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת אותן בשביל להצליח למכור יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל שיטות השכנוע יש מצבים שבהן ...
איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
... מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור , מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר? האם איש מכירות חייב לשקר כדי להצליח למכור? אליעד כהן מסביר שכדי להבין האם איש ... בין שני מצבים: מצב שבו המטרה היא להטעות ולרמות את הלקוח במודע, לבין מצב שבו מדובר במכירה אמיתית ואיש המכירות מעוניין להציג את המוצר בצורה ישרה, אך עדיין מצליח למכור. במצב הראשון, בו המוכר מעוניין לרמות את ... היתרונות כדי למכור? אליעד כהן מדגים את הרעיון של מכירה על ידי דימוי של מטבע: כל מטבע הוא חצי שחור וחצי לבן. אם המוכר יתעקש לראות תמיד את שני הצדדים, הוא לא יצליח למכור. כדי להצליח, עליו לבחור צד אחד בלבד ... עוזר ללקוח לקבל החלטה. אם היה מציג את כל המידע באובייקטיביות מוחלטת, הלקוח היה מתקשה לקבל החלטה, שכן כל עסקה היא שוות ערך בין חיובי לשלילי. לסיכום, האם כדי להצליח למכור צריך לשקר? בהיבט מסוים, כן. לא במובן של ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר ... השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום ...
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות ... המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות ...
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? ההרצאה מתחילה בהסבר על האופן שבו המוח מנתח מידע. המוח לא מקבל מידע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להצליח למכור, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להצליח למכור, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, אימון מכירות, שיפור מכירות בתחום להצליח למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:23:49 - wesi28