אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, NLP טיפול, לשכנע בחורה לצאת איתך, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע בוויכוח, הכנה לראיון, NLP מאמרים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד בראיון, לשכנע את המנהל, ללמוד nlp באינטרנט, התמודדות עם התנגדות מכירה, טיפול בהתנגדויות, סוגסטיה עצמית, לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP פירוש, ללמוד לשכנע, קורס דמיון מודרך, לשכנע בעל, איך לשכנע אנשים להגיד כן, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך למכור יותר, NLP לימוד עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע סבא, איך ליצור הזדהות, איך למכור יותר טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ייעוץ לאנשי מכירות, סודות ה nlp, להתמודד עם התנגדות במכירות, מהו nlp, התמודדות עם התנגדויות במכירה, NLP טיפול בחרדות, לשכנע את המורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות?

הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים "למכור" להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה.

מהו תהליך המכירה לעובדים שלך?

תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה דרך, גם לעובדים צריך להסביר למה משתלם להם לבצע את המשימות המוטלות עליהם. עובד שלא מבין את הערך או את הסיבה למה הוא עושה את המשימה, לא יבצע אותה כמו שצריך, או יבצע אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו.

איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות?

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה:
  • הצגת ערך לעובד

    - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת למה כדאי לו לקנות את המוצר שלכם, כך העובד צריך להבין למה כדאי לו להשקיע ולהתאמץ במשימה שאתם נותנים לו.
  • יצירת מוטיבציה

    - כמו שלקוחות קונים מוצרים מתוך צורך, עליכם להראות לעובד איך ביצוע המשימה עונה על הצרכים האישיים שלו. ככל שהעובד יראה את הקשר בין ההשקעה שלו לתועלת האישית שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע המשימה.
  • תקשורת טובה וברורה

    - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה מצפים מהם, באילו תנאים, ומה הם יכולים לעשות כדי להצליח. תקשורת טובה מונעת חוסר הבנות ומגבירה את האמון והמחויבות של העובדים.
  • בניית מערכת יחסים חיובית

    - לקוחות נוטים להיות נאמנים למותגים שנותנים להם תחושה טובה וחוויה חיובית. כך גם עובדים יהיו נאמנים יותר למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים, מכובדים ומוערצים. יצירת מערכת יחסים טובה עם העובד תגרום לו להישאר לאורך זמן ולתת מעצמו את המקסימום.
מה החשיבות של לראות את העובדים כלקוחות?

אליעד כהן מדגיש שכאשר תתייחסו לעובדים שלכם כמו ללקוחות, תצליחו לנהל אותם בצורה מוצלחת ויעילה יותר. המחשבה של "העובד הוא לקוח" תגרום לכם להתייחס ברצינות לצרכים של העובדים, להבין את המניעים שלהם, את הרצונות שלהם ואת מה שמניע אותם באמת. ברגע שהעובד ירגיש שאתם באמת מתייחסים אליו ו"מוכרים" לו את הערך של העבודה, הוא יהיה הרבה יותר מחויב ומעורב, וכתוצאה מכך יפיק תוצאות טובות יותר.

דוגמאות להמחשת הגישה המכירתית לעובדים

אליעד נותן מספר דוגמאות שממחישות את החשיבות של הגישה הזאת:
  • אם תבוא לעובד ותגיד לו פשוט "תעשה את המשימה הזאת כי ככה החלטתי", העובד אולי יעשה זאת אבל בלי חשק ומוטיבציה. אבל אם תסביר לו בדיוק איך זה יתרום לו, איך זה יקדם אותו מבחינה אישית, כלכלית או מקצועית - העובד ישקיע ויעשה את המשימה עם הרבה יותר מוטיבציה ואנרגיה.
  • אם לקוח יקנה ממך מוצר בלי להבין מה היתרון שלו, הוא אולי לא יחזור לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של המשימה, הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב את מקום העבודה במהרה.
  • הגישה של "למכור לעובד" עוזרת לבנות סביבת עבודה בריאה וחיובית. העובד מרגיש שמכבדים אותו, מתחשבים בו, ומעריכים אותו - ולכן הוא נשאר ומצליח לאורך זמן.
מהי השורה התחתונה?

השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם.
ניהול עובדים - גישה מכירתית

כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם.

למה העובדים הם הלקוחות שלך?

רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו שמתייחסים ללקוחות. בדיוק כפי שעליכם לדעת כיצד למכור ללקוחות שלכם את המוצר או השירות שאתם מספקים, כך עליכם לדעת כיצד "למכור" לעובדים שלכם את הרעיונות והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע.

תהליך המכירה לעובדים

כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, בסביבה תומכת או בכל דבר אחר שמניע אותו. זהו למעשה תהליך של יצירת אינטרס, שבו אתה גורם לעובד לרצות לקחת חלק במשימה ולהיות מחויב לה.

איך מוכרים משימה לעובד?
  • הצגת ערך - כמו שלקוח רוצה להבין למה משתלם לו לקנות מוצר, כך העובד רוצה להבין למה משתלם לו לבצע את המשימה.
  • יצירת מוטיבציה - בדיוק כמו שלקוחות קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה.
  • ניהול תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח.
  • בניית מערכת יחסים - לקוחות נאמנים למותגים שמכבדים אותם ומספקים להם חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים.
השורה התחתונה

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למכור, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבנות אמון עם הלקוח איך לשתול מחשבות בתת מודע? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לשכנע מישהו להשתכנע ברעיון למכור nlp להתמודד עם לקוח לקוח שואל כמה זה עולה למכור רק מוצרים איכותיים מהן 3 המטרות של השיווק? איך להשיג לקוחות? להרגיש בנוח למכור מומחה לתת מודע לעשות מניפולציות על הלקוח איך להכיר את הלקוח? הלקוח לא צודק אנשי מכירות עושים מניפולציות איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות ליצור אמון אחרי בגידה איך להשפיע על לקוח? הלקוח מחליט אימון למכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה סודות השכנוע של ביבי מוצר מוכן לשכנע בעל סמכות איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה יצירת ערך ללקוח לשכנע מישהו לחשוב עליך לגרום למישהו אחר לאהוב לכתוב מסרים שיווקיים לקוח עקשן לשכנע בחורה לשכב סינון ללקוח מתי להיות רע ללקוח? איך להכיר לקוח? בחירת מילים מול לקוח להפעיל לחץ על לקוח לחשוף ללקוח את המחיר הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות שיווק גלוי או שיווק סמוי צריכת מוצרי יוקרה התאמה של המוצר ללקוח לנסח טקסט משכנע מניפולציה רעה איך להציג מחיר ללקוח? שיווק ממומן בתשלום למכור לכל אחד שיווק למתחילים לומר ללקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לשכנע לא להביא ילדים מניפולציה סיבתית לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק לגרום למישהו לקבל את ההצעה לשכנע גולשים בניית מסע לקוח איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך מודדים קמפיין שיווקי? לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח מוצר בינוני איך לבקש בצורה משכנעת? לשכנע מישהו להחליף מחשבות לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון למכור כשאתה בלחץ לתת ללקוח הנחה איש מכירות כמו רובוט הדגמת ראפור לגרום למישהו לא לעשות משהו הזדהות עם מקום העבודה הלקוח מוכר לאיש המכירות להגדיל מכירות שיווק דיגיטאלי לשכנע גבר לחשוב עליך איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לענות ללקוח תשובה למכור בצורה אישית מה הלקוח חושב? לשכנע מישהו לאהוב רק אותך לבקש בקשה משכנעת לגרום ללקוח להחליט לקנות לעבור ראיון עבודה במכירות לענות לשאלה של לקוח משפך שיווקי באונליפנאס להתמודד עם מצב של קושי למכור להגיב ללקוח לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך לשכנע מהר מידי למכור עגבניות העלאת מחירים ללקוחות ראפור בצורה נכונה שיטת שכנוע טכניקת מכירות שיווק קורסים באינטרנט לגרום למישהו להרגיש ייחודי חוק סימון מוצרים שיטת מכירות איך לשפר כושר שכנוע? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות לחץ על לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, אימון אישי, לשכנע בנושאי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:24:31 - wesi28