אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, אימון מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שידול, לשכנע אנשים לקנות מוצר, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, שאלות בראיון, ייעוץ לאישי ציבור, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טיפול בהתנגדויות, השפעה על התת מודע, NLP טכניקות, חוקים בשכנוע והשפעה, nlp מדריכים, התנגדויות מכירות, NLP למטפלים, NLP מכירות, NLP סדנא, לשכנע את האקס לחזור, שאלות קשות בראיון, איך לגרום למישהו, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע גבר לחזור, nlp וידאו, איך לשכנע את הבעל, איך לשכנע את הלקוח, NLP מטרות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, להשפיע על אנשים, מה זה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע את המנהל, לשכנע את, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך?

אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי.

אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך.

כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך.

וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם:

הַתָּם הַנַּ"ל לָמַד מְלֶאכֶת סנדלרות, וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, לָמַד הַרְבֵּה עַד שֶׁקִּבֵּל. וְלא הָיָה בָּקִי בְּהָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. וְנָשָׂא אִשָּׁה, וְהָיָה מִתְפַּרְנֵס מִן הַמְּלָאכָה. וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, וְלא הָיָה בָּקִי בְּהַמְּלָאכָה כָּל כָּךְ, עַל כֵּן הָיָה פַּרְנָסָתוֹ בְּדחַק גָּדוֹל וּבְצִמְצוּם וְלא הָיָה לוֹ פְּנַאי אֲפִילּוּ לֶאֱכל, כִּי הָיָה צָרִיךְ תָּמִיד לַעֲסֹק בַּמְּלָאכָה מֵחֲמַת שֶׁלּא הָיָה יָכוֹל הָאֻמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. רַק בִּשְׁעַת הַמְּלָאכָה, בְּשָׁעָה שֶׁהָיָה נוֹקֵב בַּמַּרְצֵעַ וְהָיָה מַכְנִיס וּמוֹצִיא הַחוּט הָעָב שֶׁל הַתְּפִירָה כְּדֶרֶךְ הָסנדלרים, אָז הָיָה נוֹשֵׁךְ חֲתִיכַת לֶחֶם וְאוֹכֵל. וּמִנְהָגוֹ הָיָה, שֶׁהָיָה תָּמִיד בְּשִׂמְחָה גְדוֹלָה מְאד...

כְּשֶׁהָיָה גּוֹמֵר הַמִּנְעָל וּמִן הַסְּתָם הָיָה לוֹ שָׁלשׁ קְצָווֹת, כִּי לא הָיָה יָכוֹל הָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת כַּנַּ"ל, הָיָה לוֹקֵחַ הַמִּנְעָל בְּיָדוֹ וְהָיָה מְשַׁבֵּחַ אוֹתוֹ מְאד. וְהָיָה מִתְעַנֵּג מְאד מִמֶּנּוּ וְהָיָה אוֹמֵר: אִשְׁתִּי כַּמָּה יָפֶה וְנִפְלָא הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מָתוֹק הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מִנְעָל שֶׁל דְּבַשׁ וְצוּקִיר [סוכר] הַמִּנְעָל הַזֶּה!

וְהָיְתָה שׁוֹאֶלֶת אוֹתוֹ, אִם כֵּן מִפְּנֵי מָה שְׁאָרֵי סנדלרים נוֹטְלִים שְׁלשָׁה זְהוּבִים בְּעַד זוּג מִנְעָלִים וְאַתָּה לוֹקֵח רַק חֲצִי טָאלֶער [הַיְנוּ זָהוּב וָחֵצִי] ? הֵשִׁיב לָהּ: מַה לִּי בָּזֶה? זֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלּוֹ, וְזֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלִּי! וְעוֹד: לָמָּה לָנוּ לְדַבֵּר מֵאֲחֵרִים? הֲלא נַתְחִיל לַחֲשׁב כַּמָּה וְכַמָּה אֲנִי מַרְוִיחַ בְּמִנְעָל זֶה מִיָּד לְיָד. הָעוֹר הוּא בְּכָךְ, הַזֶּפֶת וְהַחוּטִים וְכוּ' בְּכָךְ וּשְׁאָרֵי דְּבָרִים כַּיּוֹצֵא בָּזֶה בְּכָךְ, לַאפְּקִיס [המילוי שבין העורות] בְּכָךְ, וְעַתָּה אֲנִי מַרְוִיחַ מִיָּד לְיָד עֲשָׂרָה מטבעות, וּמָה אִכְפַּת לִי רֶוַח כָּזֶה מִיָּד לְיָד?! וְהָיָה רַק מָלֵא שִׂמְחָה וְחֶדְוָה תָּמִיד...

ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת.

ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך.

אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון שהם פגשו, גם זה יתרון. כי זה חוסך לאדם לחפש מישהו אחר. במידה והוא חושב שאתה מספיק טוב.

לדוגמה, נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון.

אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם.

וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי.

ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה תהיה, אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו.

לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אנשים עקשנים תשובה ללקוח לגרום למישהו לתת לך הנחה לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי מטרת השיווק לקוח רוצה רק להתכתב לגרום למישהו ללכת לטיפול להסביר את עצמך ללקוח למכור מוצר בעייתי חוסר ראפור לא רוצה לרמות את הלקוח לטפל בהתנגדות של הלקוח באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? התנגדויות במכירות בטלפון לגרום לקונה למכור את עצמו לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו יכול לשכנע בכל דבר לעודד עובדים למכור פרסומות של חברות forex איך ללמוד למכור? תמחור הגיוני ללקוח לשכנע מישהו להימשך אליך לשכנע למכור להתמודד עם מניפולציה טיפול בהתנגדות לקוח הקמת מערכת מכירות לרכוש את אמון הלקוחות טעויות בשכנוע לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך שכנוע באופן יחסי הגדלת כמות מוצרים מניפולציות של מנטורים לשיווק לאהוב את הלקוחות שלך מטרות במכירות לייצר מודעות למוצר לשכנע את האדם למכור את עצמך כאיש מכירות האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע נשים שאני רוצה ללקוח קשה להחליט לשכנע מישהו לרצות ללמוד להכיר את שפת הלקוח לשכנע מישהי להתאהב בך שכנוע חזותי עלויות של מוצר אופי של אנשי מכירות מה אתה מוכר ללקוח? שיחה עם הלקוח סלבריטאים בפרסומות להגיע מוכן לפגישת מכירות להיות תוקפן כלפי הלקוח לימוד סודות השכנוע בשביל מה להכין חומר שיווקי להציב יעדי מכירות איך למכור פריט? יצירת לחץ על הלקוח להסכים עם לקוח בצורה נכונה יצירת אמון עם הלקוח לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו לקוח קשה לדבר עם לקוח בצורה נכונה למדוד את איכות מנהל השיווק כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה לא להזדהות מנהיג משכנע ליצור את חומרי השיווק המתאימים התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה העלאת מחיר ללקוחות חדשים nlp מומלץ למכור מוצרים זולים להיות נחמד ללקוח לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע באמצעות הומור לקוח אומר שהמוצר יקר תורת המכירות שביעות רצון הלקוח תכונות של איש מכירות פגישה עם לקוחות פוטנציאלים איך לשדר אמון? קביעת יעדי מכירות איזה שיטת שכנוע עדיפה? לקוח שרוצה לקבל הנחה ניתוח משפך מכירות שיווק והעלאת מחירים להתאים את הצעת המחיר למוצר לשכנע מישהו לחשוב לגרום למישהו לעשות משהו מוצר חדש לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך ללמוד על שתילת מחשבות מוצרים ברמה גבוה איך ליצור ראפור? לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש משבר אמון לשכנע שאתה מנומס מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? השכנוע של ביבי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, אימון מכירות, השפעה בתחום למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:38:18 - wesi28