אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, התמודדות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע טוב, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, סדנאות nlp, NLP הרזיה, איך לשכנע אשה להיות איתך, ייעוץ פוליטי, NLP פירוש, שיטת ה nlp, סודות התת מודע, NLP מה זה, לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, קורס nlp, כישורי שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מכירות ושיווק, לשכנע את האשה, nlp להצלחה במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP טיפולים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את החברים, איך לשכנע את המורה, NLP הנחות יסוד, שיטה לשכנוע ההמון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו.

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות?

אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות.

לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: "מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?". אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה.

מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון?

המונחים "מהות" ו"צורה" הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שה"מהות" היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. ה"צורה" היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי.

כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא.

איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר?

כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה.

אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך:
  • לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
  • לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית.
  • לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום.
כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי.

איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של "מהות מול צורה" בעת רכישה?

גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות "מגניב", אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי.

אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים.
מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון?

הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: "מה הלקוח באמת רוצה?". הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו.

המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה.

מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה.

המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה.

לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח.

יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'.

הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה.

המהות זה מה שהלקוח "באמת רוצה" מה "הסיבה הפנימית", מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו.

עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים יותר שהוא רוצה ערך, הוא רוצה כבוד הוא רוצה תחושה כזאת כל מיני כאלה.

אוקי זה כבר פנימי יותר אבל כרגע אני לא מדבר על מה הלקוח באמת רוצה כי כל לקוח רוצה דברים אחרים וזה כבר דיון שלם בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה".

אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל זה לא עונה למהות של מה שאתה מחפש, אותו דבר גם הפוך יכול להיות שהמוכר לא יודע למכור את המוצר אבל המוצר הזה מתאים למה שאתה מחפש. אוקי תמיד צריך לזכור מה המהות, מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ליצור הזדהות רגשית חזקה מתי חשוב ללקוח מי המוכר? להתמודד עם לקוח שמתלבט ביצועי קמפיין שיווקי מחזור המכירות לתת ללקוח אפשרות בחירה לשכנע אקסית להתגעגע אליך לשכנע מישהו להתאהב לשכנע עובד בקשה מוזרה של לקוח לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם לגרום ללקוח לשנות את דעתו הפצת תוכן שיווקי לבחור את הלקוחות שלך טכניקות שכנוע בפרסומות הרחבת המשפך השיווקי שיפור המוצר ותהליך מכירה שכנוע חזותי תכנון מיתוג שיווקי לאהוב להתווכח עם לקוח חומרי שיווק לטווח קצר התנגדויות מכירה של מוצר קונפליקט עם לקוח ליצור חוסר אמון חוויית לקוח בעיית תקשורת עם הלקוח יכולת רטורית לשכנע מישהו לאהוב אותך פחות איך לענות ללקוח? מסע לקוח תשובה שלילית ללקוח האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לשכנע אחרים להסכים מניפולציה על אנשים הוצאות שיווק ניתוח השיווק ללקוח אין אמון בעצמו ליצור ראפור טריקים לשכנוע אנשים החדרת מוצר איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? תפישת העובד כלקוח ניתוח משפך שיווקי מתי לומר ללקוח את המחיר? לשכנע אקס להתגעגע אליך איך לענות ללקוח שמבקש משהו? איך לנסח משפט משכנע? ליצור קמפיין שיווקי לשכנע עובדים לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לגרום למישהו לדבר איתך לגרום למישהו להסכים למכור מוצר בעייתי לקוח שמבטל פגישה ראפור שיחת משא ומתן סרטונים שיווקיים אימון לשיווק עסקים לשכנע מישהו להרגיש איתך לגרום ללקוח לרצות לרכוש למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? מניפולציות שיווק להצליח בעסק אם אני שונא למכור המוצר הכי יקר שיש למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר טובת הלקוח להסביר את התמחור ללקוח ביבי נתניהו כאיש מכירות לשכנע מישהו להגיע יוצר אמון להכין חומר שיווקי שימוש בבחורות בפרסומות שכנוע מוקדם מידי יתרונות של מוצר תהליך מכירה ללקוח תכנון יעדים לאנשים מכירות שיווק מוצרי יוקרה לגרום ללקוחות לחזר אחריך העלאת מחיר ללקוחות המלצות של לקוחות פרסומות בטלוויזיה האם להתעקש עם הלקוח? לגרום למישהו לחשוב בהיגיון לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך לקוח ששואל מה המחיר לשכנע מישהו לעשות משהו המוצר הכי זול איש מכירות טוב תורת המכירות איזה חומרי שיווק ליצור קודם? אנשי מכירות עושים מניפולציות לשקר את הלקוח דיוק במכירות ראפור של מנטורים לשכנע מישהי מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? להחזיר אמון בזוגיות תחושת אמון מוצרים לכל כיס עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, דמיון מודרך, אימון מכירות בנושאי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.4375 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:24:00 - wesi28