אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP לימוד באינטרנט, מומחה במכירות, אומנות המכירה, איך אפשר לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ללמוד לשכנע, התמודדות עם התנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות קניה, אומנות הנאום, יועץ תקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP ספר, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע אשה לחזור, להגדיל מכירות, לימודי רטוריקה, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדות במכירה, פסיכולוגיה הפוכה, השפעה על התת מודע, להתראיין נכון, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע את הבוס, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מיומנות רטורית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר.
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש אם הוא חושד במוכר שהוא יודע עליו יותר מדי. ברגע שמוכר אומר ללקוח בדיוק מה הוא רוצה, וזה תואם לציפיותיו, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח "לקרוא את המחשבות" של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו.

ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך.

ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את זה? מה אתה ישר מנסה למכור לו לפני שהבנת מה הוא רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה.

בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'.

עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'.

יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות.

עכשיו, הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. כשלקוח נכנס לחנות, מי עוד חוץ מהלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות? בעולם כולו? אז התשובה תהיה שאוקי, אז הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות, בהנחה שהוא יודע מה הוא רוצה לקנות. אולי אשתו של הלקוח יודעת מה הוא רוצה לקנות, אולי חברים שלו יודעים מה הוא רוצה לקנות כי הוא סיפר להם "אני רוצה לקנות ככה וככה".

מי לא יודע מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא סיפר לו? למה הלקוח לא סיפר למוכר מה הוא רוצה לקנות? כי הוא לא מכיר אותו. למה שהוא יספר לו? מאיפה הוא אמור לדעת את זה? הבנתם? זאת אומרת שככל שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה הבנאדם לא יודע, אני לא יודע מה הוא רוצה לקנות? מאיפה אני יודע מה הוא רוצה לקנות?

מזה בעצם אומר? זה בעצם אומר שבתהליך של איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה, כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?"

עכשיו, שימו לב לשאלה הבאה: לא יצויר שלקוח היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: "אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות" נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: "טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה".

אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: "מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי?" יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: "נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי?" והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה.

אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: "אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש", "את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי", אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: "מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק" אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה.

אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות מתחברת לראש של הלקוח.

ולכן באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של הלקוח, לייצר אתו אחדות דעים, חשיבה זהה, אבל מהיבט אחר גם בכל איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה זה שני אנשים שונים, כי אני לא מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?".

מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה זאת אומרת לא לשאול את השאלות הלא הכרחיות? לזכור שכששואלים אותו יותר מדי שאלות, לפני שנותנים לו מידע, שואלים אותו עוד שאלה ועוד שאלה, מצד אחד זה מגניב, זה טוב, זה יפה, מצד שני זה גם גורם ללקוח לזכור שיש פה תהליך של מכירה.

כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי.

לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי..."

תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: "שלום, מה אתה רוצה?", "רוצה טלוויזיה", אומר לו: "בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש", "וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי".

מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה".

שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: "כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה" או "אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה?" אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: "אנחנו שני אנשים שונים, אנחנו לא בהכרח באותו ראש". יכול להיות שגם מה שאמרת לי ואתה חושב שהבנתי אותך, לא הבנתי אותך, כי עובדה שאני פתאום אומר לך: 'אתה רוצה גם ככה וככה', שבכלל לא רצית את זה.

יחד עם זאת, אם המוכר יצליח להגיד ללקוח, אם יש למוכר מספיק שכל והוא יודע לקרא בין השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: "כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה?" מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: "אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש".

וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: "אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך". הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר".

לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה, משהו פה חשוד".

ולכן, צריך לזכור את העיקרון שאומר ככה: הישות שהכי קרובה ללקוח, היא עצמו. והלקוח יודע הכי טוב על עצמו, מה הוא רוצה, לפחות ברוב המקרים, לפחות ככה זה אמור להיות.

ולכן, אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: "מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני", אז תהיה בעיה.

אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: "וואלה, הבנאדם הזה חבר שלי, הוא יודע עלי, הוא מבין אותי, הוא בראש שלי" ודווקא אם שואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח אומר: "מה הוא שואל כל כך הרבה שאלות, מה הוא לא מבין מה אני רוצה?"

הלקוח מצפה שיקלטו אותו. הלקוח רוצה להרגיש שלא דופקים אותו, רוצה להרגיש אמינות. הוא רוצה להרגיש שהבינו אותו. והרבה פעמים כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, אז הלקוח בתת מודע שלו אומר: "אם הוא היה מבין מה אני מחפש, או מה אני באמת צריך, למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה? הוא הבין, אמרתי לו כבר קודם, הוא היה אמור להבין ממה שאמרתי לו, כאילו אם הוא היה מבין את המהות של מה שרציתי להגיד לו, לא הייתי צריך להגיד לו את זה בכל כך הרבה צורות, בכל כך הרבה אופנים".

זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: "או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?".

ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות שלו, צריך לשדר לו קצת זרות. למה? כדי שלא יראה לו לא אמין.

יחד עם זאת, בהנחה שזה נראה לו אמין, אפשר גם לשדר לו בהחלט שיודעים מה הוא רוצה, בהנחה שיודעים מה הוא רוצה. משדרים לו: "כן, אני יודע, אתה גם רוצה ככה וככה".

וגם זה כמובן מיומנות שאיש מכירות צריך ללמוד אותה ולדעת אותה. איך כשלקוח בא אליך. איך אתה יכול לפי שני פרטים שהוא נתן לך, לדעת מה הפרט השלישי והרביעי והחמישי שהוא רוצה? איך עושים את זה?

בגדול ע"י שכשלקוחות מספרים לך סיפורים, מנתחים את המידע שהם סיפרו, מנסים למצוא מכנים משותפים בין סיפורים שונים, ואז באופן סטטיסטי, בדרך כלל כשיש מישהו נגיד שרוצה את שלושת הפרמטרים האלה, בדרך כלל הוא גם רוצה את הפרמטר הרביעי הזה, בדרך כלל. האם זה תמיד נכון? זה לא תמיד נכון. האם הלקוח יודע את זה בכלל? גם הלקוח לא תמיד יודע את זה אבל הרבה פעמים, אם אנחנו יודעים סטטיסטית שמישהו שרוצה את שלושת אלה, רוצה גם את הרביעי, אנחנו יכולים להגיד ללקוח: "אוקי, אבל אתה כנראה רוצה גם את הרביעי, נכון? ועכשיו אתה מחפש גם את זה ואת זה, נכון?" ואז הלקוח אומר "אהה וואלה, הוא הבין אותי, הוא קלט אותי, קלט את הראש שלי". ואז, גם אח"כ הלקוח ייתן אמון בדברים אחרים.

אז, עכשיו מהצד של הלקוחות: אם מישהו משדר לכם שהוא, הוא שואל אתכם מלא שאלות וכו' וכו' והוא כאילו משדר לכם שהוא לא יודע מה אתם רוצים, זה לא בהכרח אומר שהוא לא יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסה"כ בדק לפי סטטיסטיקה, או בסה"כ ניחש איזה ניחוש, או בכלל לא מכיר אתכם ולא כלום.

כמו לדוגמה מתקשרים או כל מיני מיסטיקאים וכאלה שהרבה פעמים אומרים מילים שיש להם תרתי משמע כמו כל מיני תחזיות אסטרולוגיות שיש להם תרתי משמע ובחלק מהמקרים הם תופסים, חלק לא תופסים, הבנאדם שרוצה לחשוב שמבינים אותו אומר "אהה, מצאתי אלוהים, הנה מצאתי למי להתפלל".

בקיצור, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור? איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה? הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם פחד ... קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם ... תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם ... במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא הגישה האישית שלך ... יהפוך לקשה. ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור , זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. חיבור אישי למוצר יכול ... אם אתה מאמין במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע ... שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, ... במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך ... דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם את הסכום הזה, הוא יתקשה למכור, כיוון שבתוכו הוא מאמין שהעסקה אינה משתלמת ללקוח. ... בתהליך הזדמנות להעניק ערך לאחרים. איך ליהנות מתהליך המכירה? פחד למכור איך למכור מוצר יקר? איך לא לפחד למכור? איך להתמודד עם שחיקה במכירות? למה קשה לאנשים למכור? מה לעשות אם לא שלמים עם המוצר? איך לעבוד במכירות? איך ליהנות למכור? רצון לתת ורצון לקבל בתהליך מכירה, רצון לתת ללקוח, רצון לקבל מהלקוח, למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות, לעזור ללקוח, נתינה ...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. והשאלה היא, מה האמת, האם באמת אפשרי ללמוד למכור, האם יש מישהו שבאמת לא מתאים לעבוד במכירות? ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי מכירות ... שמנסה להיראות טוב בעיני מישהו, או גבר שמחזר אחרי בחורה, גם זה תהליך של מכירות. ואפילו בן אדם שמנסה להיגמל מעישון, גם זה תהליך של מכירות, שבו האדם מנסה למכור לעצמו את הפסקת העישון. לכן במובן מסוים כולם אנשי מכירות. אבל השאלה היא, האם כל אחד יכול ללמוד למכור מכירות אמיתיות בעולם האמיתי, ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, האם באמת אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק שני הוא חלק של ... נכנסת לפעולה, בעיקר כאשר יש סוג של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. שהמוכר צריך לשכנע את הקונה לקנות, למרות שהקונה לא תמיד רוצה לקנות. כמה לשכנע? האם למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. וכל מוצר וכל שירות וכל לקוח, יש לו את שיטת המכירה שלו. ויש מוצרים שיותר קשה למכור ומוצרים שיותר קל למכור. וזה תלוי בהרבה גורמים. אבל ברמת העיקרון, תהליך של מכירה, יש בו סוג של תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. המוכר רוצה למכור בכמה שיותר והקונה רוצה לקנות בכמה שפחות. והתשלום של הקונה, הוא העמלת מכירות של המוכר וכולי. ולכן הרבה מאוד אנשים לא אוהבים למכור, כי הם לא אוהבים להיות במאבק של המכירות וכולי. וכמו שאמרתי, היכולת למכור תלויה ב 2 גורמים. 1 בידע וביכולת מקצועית לגבי איך למכור. לדוגמה, מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לי, או מה לענות ללקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, או איך להציג את המוצר ללקוח, או איך ... ואפשרי לתרגל ואפשרי להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא מנסה למכור ללקוח. כי לא תמיד קל למכור ולא תמיד הלקוח רוצה לקנות. ואם הלקוח לא רוצה לקנות ואתה כאיש מכירות כן רוצה למכור, אז אתה סוג של צריך להיאבק ולריב עם הלקוח. איך לריב? זה נושא אחר. אבל בהחלט יש סוג של קונפליקט בין הצדדים. הלקוח אומר שהוא לא ... במוצר, הלקוח אומר שאין לו זמן, הלקוח אומר שאין לו כסף, ואתה כאיש מכירות צריך להיאבק בלקוח לשכנע אותו, שיש לו רצון, זמן, כסף ויכולת וכולי. האם אתה צריך למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר ... צריך יכולת רגשית של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא נאבק בלקוח. ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. כי יש אנשי מכירות רעים ונוכלים, שלא קשה להם למכור ללקוח בכל מחיר ולא קשה להם לשקר את הלקוח ולא קשה להם לרמות את הלקוח. אבל בהנחה שאתה לא בן אדם רמאי ונוכל ואתה רוצה למכור רק אם המוצר באמת מתאים ללקוח ולא רוצה לעשות רע ללקוח, אז מה תעשה אם הלקוח אומר לך שאין לו זמן או שאין לו כסף או שאין לו עניין, כמה ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי? תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל ... שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר ... כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי. למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי ... בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ... שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות ... מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה לא מומלץ ... סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. אם ... במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם. כיצד למתג נכון מוצרים סוג ... אחר שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא ... אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים. אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות. לסיכום מכירת ... איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל ... במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר כלשהו שאתה לא מכיר אותו ונותנים לך שעה אחת ללמוד על המוצר הזה מה שאתה רוצה. ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח ... אנשי המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ללמוד מיומנויות מכירה כלשהן באופן כללי, כי זה עניין בפני עצמו. ואני כן מדבר על ללמוד את המוצר הספציפי שאותו אתה צריך למכור בעוד שעה. אז איך לגשת לעניין הזה. אז ... לנסות להבין, אולי יש עוד איזה מידע על המוצר, שאם הלקוחות יכירו את המידע הזה, הם ירצו לרכוש את המוצר. גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של המוצר. ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך ... השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות ... של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר ... וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא ... יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את כל השאלות הנל, עליך ... המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך. ... עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור סעיף סעיף, התנגדות ... השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה יודע ומבין ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, ... לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות שמצליחים למכור בלי לנסות למכור לרוב עושים זאת על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. ... לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? בהרצאה זו, אליעד הסביר את אחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, ... אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? לאנשים שמצליחים למכור בלי לנסות למכור , אליעד מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין ... יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ... שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח ... אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך ... כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב. אבל אם לדעתך ...
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
... למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה לעשות כאשר אתה איש המכירות מרגיש בלחץ ומרגיש שאתה לא במיטבך. כגון ... חוסר אנרגיה וחוסר חשק לעבוד. והשאלה היא, איך למכור גם במצב הזה? והתשובה לכך היא די פשוטה, והיא שיש משהו אחד שאתה צריך לעשות, כדי להצליח למכור, גם אם אתה לא בפוקוס ולא במיטבך. והדבר הוא, להיצמד לאמת. דהיינו, עליך לשים אל מול העיניים שלך, את האמת, ... הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש המכירות מנסה להעמיד פנים... מנסה לשחק משחק... מנסה לדבר לפי תבניות ... קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק להיות שחקן ולשחק דמות כלשהי. ומה שעל איש המכירות כן לעשות, זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מומחה שיווק, שכנוע בנושאי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 02:47:49 - wesi28