אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לימוד nlp, לשכנע שכן, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בראיון, סוגסטיה, NLP הגדרה, NLP דוגמאות, איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, להתמודד עם התנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ניתוח טיעונים, להתראיין נכון, איך לשכנע את המנהל, דרכים לשכנע אנשים, התנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP מדריך, הגדלת המכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שפת גוף, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP תוצאות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוחות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבחור את הלקוחות טכניקת nlp המלצות של לקוחות הדרכת איש מכירות מתחיל הצלחה עסקית בלי מכירות לתעדף לקוחות לא רוצה לרמות את הלקוח איך לבקש בצורה משכנעת? מעצב מוצר מה הלקוח חושב על העסק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לשכנע מצביעים לקוח לא רוצה לשלם מראש משפך שיווקי אורגני לקוחות מאוכזבים אופי של איש מכירות הכי טוב שיש להשפיע על תת המודע לשכנע מישהו לענות למכור בלי מצב רוח שכנוע בבת אחת לא רוצה לעבוד במכירות לשתול מחשבות ללקוח לשכנע לקוח להגיע פרצה בתת מודע לגרום למישהו להפליל לנסות לשכנע את הלקוח שיקולים בנתינת הנחה ללקוח אינטרס של לקוח בקשה לא סבירה של לקוח מיומנות רטורית לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב למכור למישהו דירה תוכנית להכנת חומרי שיווק אין פתרון ללקוח לנצח במשא ומתן למכור למישהו מוצר למה ללמוד למכור? הדרכת אנשי מכירות לשכנע לקוח לרכוש מוצר איזה מוצר למכור? זיהוי צרכי הלקוח כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? ארגון המידע של מחלקת המכירות עלויות השיווק והמכירה לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לא לעשות בשתילת מחשבה האינטרס של הלקוח לקוחות מתלוננים באינטרנט איך לשכנע מישהו לא להתאבד? להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך ללמוד מכירות? מניפולציות פרסומיות למכור את המוצר שיווק מצליח לא יכול למכור קורס מכירות התנצלות משכנעת האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח איש מכירות מתחיל בלי איש מכירות להתנגד לבקשה של לקוח nlp בשאלה איך להסביר מוצר יקר? לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בקשה משכנעת איך למכור מוצר בהנחה? לפעמים לקוח מוצר לא מתאים ללקוח חוויית לקוח התנגדויות לקוח בגלל המוכר כמות לקוחות פוטנציאלים משכנעים אנשים שיווק לפי המכירות מוצר במתנה איש מכירות טלפוני לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה שיווק אסטרטגי איך לשקר לקוח? זיהוי שיטות שכנוע לקוח שמח לקוחות ממליצים באינטרנט מניפולציות בהתנצלות לגרום לאנשים לטעום מהמוצר שכנוע רגשי איכות של מוצר קבלת החלטות של לקוח שפה של לקוח שימוש בשם הפרטי של הלקוח שאלות הכאב של לקוח לשכנע מישהו ליהנות לקוח שלא רוצה לקנות הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר שיווק ויראלי לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך שיווק שותפים חסרונות ללמוד nlp באיזה סדר להכין חומרי שיווק? להתקבל למנהל מכירות בקשה מוזרה של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, הדרכת מכירות, לשכנע בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 21:49:06 - wesi28