אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סדנת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טקסט שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שכנוע ושינוי עמדות, NLP דיכאון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, איך למכור רעיון, לשכנע בנים, דרכים לשכנע, לשכנע ללכת לרופא, ניתוח טקסט טיעוני, NLP לעסקים, התמודדות עם התנגדויות לקוח, לשכנע גבר, ניהול משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע סבתא, הרצאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף?

אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים.

לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו בסגנון של, יש כל מיני טווחי מחירים שונים ויש מחירים שונים לכל מיני דגמים שונים, אבל המחיר הממוצע הוא X. או לדוגמה, המחיר לרכב שלך מה שאנחנו מדברים עליו כרגע בטלפון, הוא X, אבל יש עוד הרבה דגמים נוספים שאולי יוכלו להתאים לך במחירים אחרים. או לדוגמה, הרכב עולה X, אבל יש כל מיני אפשרויות תשלום שונות שאפשרי להתאים ספציפית אליך.

נניח לדוגמה שהלקוח שואל, באיזה צבע הרכב? אפשרי לענות, הרכב מגיע באחד מהגוונים של השחור. יש הרבה גוונים של שחור, וזה אחד הגוונים של השחור, אבל רק במציאות תוכל לראות איך זה באמת נראה.

ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר / צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף.

הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע.

וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית?

והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר.

נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון "כמה עולה המוצר". ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו.

ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון.

אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח.

לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה כל מיני חישובים שהם אינם נוגעים אך ורק למספר הספציפי שאנחנו אמרנו לו אותו בטלפון. לדוגמה הלקוח מניח שאם המוצר עולה X, אז כנראה שהוא צריך ממש בקרוב לשלם את הX. והלקוח לא בהכרח לוקח בחשבון שישנם כל מיני תנאי תשלום וצורות תשלום שונות ומורכבות כאלו ואחרות.

כמו כן בחלק גדול מהמקרים, הלקוח מניח שהמוצר עולה X. ונניח שבאמת המוצר עולה X. אבל האם ועד כמה הלקוח באמת מבין בטלפון, מה המוצר? האם הלקוח באמת מבין באופן מלא מה המוצר? האם הלקוח יכול לקבל עוד מידע במציאות ולא רק בטלפון? האם ההסבר הטלפוני שלנו לגבי המוצר, הוא מספיק טוב? האם הוא מעביר באופן מלא את חוויית השימוש במוצר בעולם האמיתי? בדרך כלל, התשובה תהיה שלא...

אז כאשר הלקוח שואל, כמה עולה המוצר שלנו? ואנחנו עונים לו כמה עולה המוצר שלנו, אז אומנם אנחנו מדברים לכאורה על המוצר שלנו, אבל אנחנו מדברים על מוצר אחד והלקוח מדמיין בראש מוצר אחר. כי תפישת המוצר של הלקוח, שונה כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון.

ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
...בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות / חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח תשובות מלאות מפורטות ומדויקות לכל השאלה שלו, כדי שהלקוח יבין שהוא מדבר עם אנשי מקצוע שלא מסתירים ממנו כל מידע ושלא מנסים למכור לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של חומרים שיווקיים להבין לקוח איך לנהל משא ומתן על המחיר? יחסי מוכר לקוח מה הצורך של הלקוח? עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לשקם אמון למה קשה לשכנע מישהו? איתור התקציב של הלקוח למכור פגישה בטלפון שיטות שכנוע פוליטיות ליצור הזדהות רגשית אמפתיה כלפי לקוח למכור מכירות יצירת אמון להתמקד בכאב של הלקוח חיסרון של הלקוח לשכנע מוכר לתת לך הנחה לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר לגרום ללקוח לקנות מוצר תהליך מכירות נאומים של איש המכירות תזמון הצגת המחיר ללקוח החדרת מוצר אומן מכירות הצבת יעדים לאנשים מכירות לגרום ללקוחות לא רוצה עוד לקוחות שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה האם ללמוד nlp? לקוחות פוטנציאלים איך למכור את המוצר ולא את עצמך? בתהליך שכנוע לקוח לקוח מקבל הנחה שיפור תהליכי השיווק שכנוע באופן יחסי לענות ללקוח שאומר הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? האם המוצר יקר ללקוח? להתיידד עם לקוח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים כמה מוצרים להחזיק במלאי? לשכנע אותו לחשוב התלבטות של לקוח לקוחות שלא מכירים אותך לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה תיאום פגישה עם לקוח להציג ללקוח דירה לגרום למישהו לא להיות תלותי בך האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? מוצר בחנות לראיין לתפקיד של איש מכירות לתכנן הכנת חומרי שיווק למה חשוב לעשות שיווק? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לתכנן מסע לקוח אנשי מכירות אחרים לקוחות פוטנציאליים נכונים בלי לדבר עם הלקוח לגרום ללקוחות לרצות לקנות למכור רכב למכור ביותר יקר טיפול בהתנגדויות מכירות חומר מקצועי בצורה שיווקית לשכנע מישהו להתאהב בך לתת ללקוח מחיר לשכנע לקוח לקנות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לשכנע מישהו לספר את האמת שיווק בשכנוע עקיף סרטון שיווקי יצירת תוכן שיווקי סודות השכנוע למתקדמים הצגת היתרונות ללקוח למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך ממי לא ללמוד למכור? איך לא להזדהות? לגרום למישהו לשכנע לשכנע אותה לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח תשובה ללקוח הגדלת מכירות בעסק לנצח במשא ומתן טכניקת nlp לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן להיות החבר הכי טוב של הלקוח מכירות ללקוח איזה עיזים להכניס במשא ומתן? באיזה מילים להשתמש בפרסומות? מתנגד למכור לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר מושגים של לקוח לגרום למישהו לחשוק בך לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, דמיון מודרך, להשפיע בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7344 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 18:06:49 - wesi28