אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, לשכנע לקוחות לקנות, סודות התת מודע, לשכנע עובדת, שיטת nlp, לשכנע לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקת nlp, איך לשכנע את הבוס, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP טיפים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כישורי שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התנגדויות במכירה, סודות הסוגסטיה, כושר שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בחורה לצאת איתי, להתראיין בטלוויזיה, פרסומות, אימון אישי לפוליטיקאים, NLP תקשורת, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, ללמוד nlp בחינם, שליטה בתת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו רק אפשרות בחירה אחת של לרכוש או לא לרכוש את הרכב. אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה.

ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמה להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה.

יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה.

ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה.

כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות.

אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו.

לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג ללקוח אפשרויות בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח.

בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשבח את המוצר איתור צרכי לקוח למכור שירות גרוע ביצועים של משפך שיווקי המוצר יקר לעבוד במכירות להזדהות עם מישהו צורך של לקוח הנחה ללקוח במשא ומתן לחשוב כמו הלקוח לגרום למישהו לא לעשן לגרום ללקוח שלך הזדהות מוחלטת לקוח לא רוצה לקנות התמודדות עם לקוח לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב סדנת מכירות התנגדויות של לקוחות אסטרטגיית ניהול משא ומתן למה הלקוח עוזב את המתחרים? איך ללמד אנשי מכירות למכור? פרסום חומר שיווקי איך ליצור חומרי שיווק? השקעה בשיווק איך להכין חומרי שיווק? טכניקת שכנוע איך להפוך ליד ללקוח? לקוח שהכי חשוב לו המחיר לאהוב להתווכח עם לקוח התמודדות עם בוס כלקוח לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות איך להצליח במכירות? איך למכור מוצר יקר? לגרום למישהו להרגיש רע לקוח שלא רוצה חוקי ההזדהות ליצור הזדהות לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לקבל אנרגיה למכור למכור ספק כוודאות האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? שאלה משכנעת צורכי לקוח עלות ייצור של מוצר לקוחות מהאלפיון העליון ליהנות לעבוד במכירות אסור לאתר את צרכי הלקוח איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? שקרים במכירות משכנעים לקוחות התאמת המוצר לרצון מקצועיות בעיני לקוח לשכנע לקוחות לאהוב אותך לקוח ממש לא מבין את התמחור מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? להתעקש עם הלקוח סוגים של עסקאות עם לקוחות ללקוחות שהגיעו לעסק הצלחה בשכנוע עקיף מה לא לדרוש במשא ומתן? חומר שיווקי מודפס לענות ללקוח תשובה שלילית יצירת הזדהות מי הלקוחות שלך? מבוא לשכנוע לשכנע מישהו לא להציק יעוץ מכירות לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק טוב במכירות איך להציג הנחה על מוצר? טעויות במשא ומתן לשווק מוצר יקר שיטות שכנוע למתקדמים למכור ללקוח יותר טוב לקוח מכחיש פניה שיטות nlp סודות השכנוע וההשפעה של אובמה הגדלת מכירות למה באמת הלקוח לא רוכש? מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? איש מכירות כמו רובוט לקוח מבטל ברגע האחרון מנהלי שיווק לקוח מקבל הנחה מוצר עם תקלות ראפור בצורה נכונה זיהוי צרכים של לקוח לגרום למישהו להגיע איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? למכור את הרכב רצון לקבל מהלקוח האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לשכנע עובד לקבל איך לענות ללקוח שמבקש משהו? בניית משפך שיווקי שיווק אורגני בחינם ליצור השפעה בניית אמון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, שינוי עמדות, משא ומתן בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:50:00 - wesi28