אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, איך אפשר לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את בן הזוג, לשכנע ילדים, שיטת טיפול nlp, איך לשכנע את, הכוח לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך למכור רעיון, איך לשכנע את ההורים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע עובדים, איך להשפיע על אנשים, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לשכנע אנשים לתרום, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שליטה בתת מודע, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מיומנויות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, שכנוע ומכירות, ניתוח תוכן, איך לשכנע את האשה, לשכנע את אבא, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP הגדרה, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא "הסיבה לא מחייבת את התוצאה ". שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך:

בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין הסיבה לתוצאה. ואחת הניתוחים הוא, השאלה, האם הסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה.

ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות / מוצר. וזה הולך כך:

איש המכירות ישכנע אותך ש:

1 - שיש לך איזו בעיה כלשהי, כמה שתחשוב שהיא יותר גדולה יותר טוב.

2 - הוא גם ישכנע אותך שאתה רוצה, מאוד רוצה לפתור את הבעיה הזאת.

3 - הוא גם ישכנע אותך שאם תפתור את הבעיה הזאת החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים, מאוד מאוד יותר טובים.

4 - איש המכירות יגרום לך להסכים איתו, שמאחר שיש לך בעיה כנ"ל ומאחר שאתה רוצה לפתור אותה כנ"ל ומאחר שהחיים שלך יהיו מאוד טובים אם תפתור את הבעיה שלך כנ"ל, הרי שזה מוביל לתוצאה שאומרת שכדאי לך לשלם המון כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה הזאת.

ועד כאן, כל ההנחות היסוד האלו, הן אולי נכונות ואולי לא, במידה כזו או אחרת. כי באמת יתכן שהחיים שלך דפוקים ויתכן שאתה מאוד רוצה לשפר אותם ויתכן גם שאם תשפר אותם השמש תתחיל לזרוח עליך שזה בעצם אומר שכדאי לך לשלם הרבה מאוד כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה שלך. עד כאן, הכל אולי נכון ברמה כלשהי.

אלא מה? שהסיבה לא מחייבת את התוצאה. דהיינו, כל הנ"ל שהוא הסיבה, זה לא מחייב את התוצאה שאתה תרכוש את הפתרון לבעיה שלך דווקא ממנו.

כי גם אם יש לך לדוגמה מחלת סרטן סופני, וגם אם אתה ממש לא רוצה למות. וגם אם יהיה מאוד טוב שתחייה. וגם אם מכך ניתן להסיק ששווה לך לשלם את כל מה שיש לך בתמורה לזה שתחייה, עדיין זה לא אומר שאותו מוכר שרלטן ונוכל, שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך.

וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?!

כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור אותה, שאם תפתור אותה החיים שלך יהיו יותר טובים ושזה אומר שכדאי לך לשלם המון כסף בתמורה לפתרון הבעיה. אבל כמובן שזה לא אומר שכדאי לך לשלם לו המון כסף. כי מי אמר שהוא יפתור לך את הבעיה? ומי אמר שהוא הפתרון הכי טוב לבעיה שלך? ומי אמר שהוא לא יגרום לך לנזקים נוספים על הדרך?

שאל את עצמך, האם אותו איש המכירות מוכן להתחייב על התוצאה? אם כן, שהוא מוכן להתחייב על התוצאה, אז האם הוא מוכן לקבל את הכסף ואפילו יותר ממנו, רק אחרי שתהיה תוצאה? וכן, אפילו תהיה מוכן לשים ערבות בנקאית על הכסף מראש, אפילו כפול. אבל את הכסף שהוא יקבל רק אם ורק אחרי שהוא יפתור לך את הבעיה לשביעות רצונך. האם הוא מוכן לזה הנוכל הזה?

למה בעצם שהוא לא יהיה מוכן לזה? למה הוא מתנגד לזה? הרי אם הוא בטוח בתוצאה, למה שלא יסכים לקבל כפול או יותר כסף, אבל רק על התוצאות בלבד?! האם הוא חייב לממן מראש את העלויות שלו? מה האמת? האם ואולי זה אומר שהוא לא באמת בטוח שהוא יביא לך את התוצאות?

מוסיף: כי מי שכמעט ואין לו עלויות, יתכן שיסכים שתשלם יותר על התוצאה בלבד. הוא גם יסכים להחזיר לך כסף אם לא תהיה מרוצה. לא בטוח כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה מכניס לו יותר כסף, כמו שכבר הסברתי גם כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה.

בכל מקרה, איש המכירות ירמה אותך שיש לך בעיה קשה כנ"ל ושאתה מוכן לשלם הרבה כסף כדי לפתור אותה כנ"ל, אבל אז יעשה דילוג לוגי עם כשל לוגי ועם מניפולציה, שאומרת, שאתה אמור להסיק מכך שאתה רוצה לרכוש ממנו את השירות שלו.

כי צריך לעשות הפרדה, בין זה שאתה אכן מוכן לשלם הרבה כסף תמורת פתרון, לבין זה שהוא יהיה זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב / להצליח / להיות מאושר וכיו"ב, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי בו ורק בו, מה שאתה תרגיש ואם אתה תצליח.

אא"כ יש לו סעיף בחוזה שאומר, שאם אתה תעשה X, אז הוא מתחייב לך שיקרה Y. שזה אכן הגיוני ויכול להיות, כמו שאני הרבה פעמים מתחייב, שאם אתה תעשה משהו כלשהו, אז אתה תרגיש כך או אחרת וכיו"ב. אבל זה כמובן תלוי בך ובבחירה החופשית שיש לך. ואני לדוגמה מעולם לא התחייבתי למישהו שאני אגרום לו להשיג תוצאה כלשהי, במשהו שלא תלוי בי ורק בי. כן אפשרי להתחייב לנסות לעזור לך, שזה משהו שתלוי במי שמנסה לעזור לך. אבל לא ניתן להתחייב לך שמשהו יצליח, רק באמצעות גורם חיצוני. ואפשרי להעמיק בזה גם בהקשר של כמה טיפולים צריך ועוד.

ולכן באופן כללי, כשמישהו מתחייב לך על תוצאות, שאינן תלויות בו ורק בו, הרי שהוא נוכל או טיפש. וזה שיש לך בעיה שאתה מוכן לשלם המון כדי לפתור אותה, לא אומר שאותו נוכל יהיה זה שיפתור לך אותה. וזה שמישהו מסביר לך מצוין את הבעיה שלך ודורך לך על נקודות הכאב שלך וכיו"ב, זה לא אומר שהוא זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה.

כי הנוכלים, עושים המון כדי לספר לך כמה רע לך וכמה המצב שלך רע וגרוע. הם גם יספרו לך שגם הם פעם היו כמוך ושהם מבינים אותך. הם גם יסבירו לך כמה שאתה צריך להאמין בעצמך שגם אתה יכול להצליח. הם גם יאשימו אותך בכך שיש לך ספקות / הססנות / קושי לקבל החלטות / חוסר ביטחון עצמי וכיו"ב. שאלו דברים שהם כנראה נכונים אצל רוב האנשים שלא מצליחים בחיים. הם יגרמו לך להאמין שאם תצליח, החיים שלך יהיו מאושרים.

ומכאן הם יקפצו לכשל הלוגי שאומר, שהם אלו שיפתרו לך את הבעיה שלך. ושזה שאתה מהסס ולא סומך עליהם, זאת חלק מהבעיה שלך. כי כבר אמרנו, שהבעיה שלך היא דחיינות, לדחות דברים, הססנות, ספקנות וכולי. שמצד האמת, אלו תכונות שהן לא בהכרח רעות. אבל רוב האנשים מאמינים שהן תכונות רעות. ואז הם ישתמשו בקלף הזה נגדך, שאתה צריך לסגור איתם עסקה כאן ועכשיו, כחלק מהשינוי שלך, שאתה לוקח אחריות על החיים שלך ומפסיק להסס וכיו"ב. כל מיני שקרים משקרים שונים.

כאשר דבר אחד ויחיד הם מסתירים ממך, והוא, שהם לא באמת יכולים לפתור לך את הבעיות שלך, למרות שאתה מאוד רוצה לפתור את הבעיות שלך. ושזה שאתה לא סומך עליהם, זה לא בהכרח אומר משהו רע עליך, אלא זה אומר אולי דברים רעים עליהם.

לסיכום: מומלץ ביותר ללמוד את העניין של ניתוח סיבה ותוצאה ושל ניתוח סיבתיות וכולי. וככה תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שלא יעבדו עליך ושלא ירמו אותך. בהצלחה.
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו? האם בעלי עסקים ... להרוויח עוד כסף? קודם כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס. האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה? יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם מספיק לקוחות ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות . לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה. איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות? אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 שח, הוא מרוויח 1,000 שח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח . כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי ... נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע. איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות? כאשר בעל עסק אומר יש לי מספיק לקוחות, אפשר להציג לו את העובדות הבאות: עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות ... את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק? בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם? אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך. למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים? כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך. כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות? אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר ...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע? לקוחות משוגעים הם לקוחות שיש להם דרישות מוזרות, בקשות לא שגרתיות והתנהלות חריגה. בדרך כלל לקוח סטנדרטי מגיע, רוכש מוצר או שירות, משלם והולך. לעומתו, לקוח משוגע הוא כזה שמעלה דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא מתחיל להגיד תביא לי את זה ככה, אני רוצה ככה, שכחתי משהו, יש לי בעיה, פספסתי, לא הבנתי, ... אם הוא זה שמבולבל או שאנחנו, אך התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה. האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים? יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור לעבוד רק עם לקוחות נוחים יותר. לכן, ככל שהעסק יהיה מוצלח יותר, הוא יוכל להרשות לעצמו לוותר מראש על לקוחות משוגעים בלי להינזק כלכלית. מה היתרונות בעבודה עם לקוחות משוגעים? לעומת הגישה הראשונה שאומרת לא לעבוד עם לקוחות כאלה בכלל, הגישה השנייה מדברת על כך שאפשר וכדאי לעבוד עם לקוחות משוגעים, ואפילו להרוויח מכך. מדוע? מפני שלקוחות משוגעים הם לקוחות שכמעט אף אחד לא רוצה לעבוד איתם. המצב הזה יוצר יתרון עסקי ברור, שכן יש כאן שוק שמעט מאוד מתחרים נמצאים בו. לקוחות כאלה הם הזדמנות גדולה מאוד לעסקים שיודעים לעבוד איתם נכון ובצורה יצירתית. איך להיות יצירתיים עם לקוחות עם דרישות מוזרות? כאשר מגיע לקוח עם בקשות מיוחדות, יצירתיות או מוזרות במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או דוגמאות מיוחדות על הרכב הלבן שלו - זו בקשה משונה, נכון, אבל גם הזדמנות גדולה לרווח. ניתן ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז ... כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם ... לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ל
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה ...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות ... כאלו מוטלת בספק גדול מאוד. לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה ... שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין. עדויות של לקוחות מרוצים: רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ... ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד. המלצות מפה לאוזן: זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם. הלקוח ממליץ לעצמו עליך: זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך. איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך? השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך ... מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר? לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח ... למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית. הלקוח הופך ללקוח חוזר: אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית. הלקוח הופך למשווק שלך:
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, עגבניות קסם הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות. השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן. מדוע חברות מייצרות מוצרים עם תקלות ... מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם ... לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת. איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים? הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם. לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. ה
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף מה ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי? כאשר משווים בין חיפוש עבודה כשכיר לבין חיפוש לקוחות כעצמאי, ישנן נקודות דמיון רבות אך גם הבדלים משמעותיים. אליעד כהן מסביר כיצד שתי הסיטואציות ... העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח. הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, אך מיד לאחר מכן הוא חופשי לקבוע מחיר חדש ולקבל לקוחות נוספים. ההבדל המרכזי הוא ברמת ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר ... הוא נותן דוגמה של מוכר בשוק: אם לקוח מבקש לקנות עגבניות בזול, והמוכר מוכר לו קילו אחד במחיר נמוך, זה לא משפיע מהותית על הרווח העתידי ... הבא במחיר גבוה יותר. לעומת זאת, אם לקוח דורש לקנות את כל הסחורה במחיר נמוך, המוכר מוגבל ואינו יכול להמשיך להרוויח מלקוחות אחרים. במצב כזה הרווחיות חשובה פי כמה, כי הוא מחויב לעסקה זו לאורך זמן. דוגמה נוספת שניתנת היא ... הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ... אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר ... נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק ... המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה התחתונה, אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה הן כשכיר והן כעצמאי הוא: להגדיל את הביקוש: ככל שיהיו יותר לקוחות פוטנציאליים או יותר הצעות עבודה, כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות ... יכולים להתאים את עצמם יותר בקלות ללקוחות חדשים או להחליף עסקאות בתדירות גבוהה, בעוד ששכירים נוטים להישאר במקום העבודה לאורך זמן ארוך ... ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי כאשר מדברים על חיפוש עבודה כשכיר או חיפוש לקוחות כעצמאי, עולה השאלה: האם זה אותו תהליך? האם הכללים שחלים על חיפוש עבודה כשכיר תקפים גם למציאת לקוחות כעצמאי? ננסה להבין את ההבדלים והמשותף בין שני התהליכים. עצמאי שמחפש לקוחות - סוגי עסקאות עצמאי שמנהל עסק מחפש לקוחות כדי למכור להם את השירותים או המוצרים שלו. קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות עם לקוחות: לקוח שמגביל את העצמאי מלעבוד עם לקוחות אחרים - למשל, עסקה ארוכת טווח שמחייבת את העצמאי להקדיש את זמנו רק ללקוח אחד.
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה ... אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן ... כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי ... כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות. כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות? ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר ... חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה ... של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי. מי ממליץ ומי מתלונן? עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות ... האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות , צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי הבינוני ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך להרוויח באמצעות גיוס לקוחות חדשים. ואולי העלאת המחיר תפגע בגיוס לקוחות חדשים. אבל זה עוד עניין. בכל מקרה, אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל מה אם יתכן שהרבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, אימון אישי, אימון עיסקי בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 08:28:09 - wesi28