אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, NLP טיפול בחרדות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP טכניקות, אימון אישי למנהלים, שאלה איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע אשה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להשפיע, לשלוט בתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שליטה בתת מודע, לשכנע את אשתי, מטפל אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להגדיל את המכירות, nlp הדרכה, איך לכתוב טקסט, מכירות ושיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אומנות התקשורת, להתמודד בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שינוי עמדות, לשכנע גבר להביא ילד, אומנות השכנוע, NLP אומנות הפיתוי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני?

כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף פעולה, בעיקר כי הם מרגישים שאינם מרוויחים מכך דבר. הסיבה המרכזית היא שנוצר מצב שבו הסוקר מבקש מהנשאל לתת לו משהו, כגון "כמה דקות מזמנו", מבלי שהנשאל מרגיש שהוא מקבל משהו בתמורה.

אליעד מדגיש כי יש להפוך את הדינמיקה של השיחה ולהציג את הדברים כך שהנשאל ירגיש שהוא זה שמקבל משהו, ולא רק זה שנותן. אחת הדוגמאות לכך היא שבמקום לומר לנשאל "אני רוצה שתיתן לי כמה דקות מזמנך", יש לומר לו "אני נותן לך הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב".

מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני?

הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה שגורמת לנשאל להרגיש שמנסים "לקחת" ממנו זמן, במקום לתת לו ערך. כאשר הסוקר אומר "אנחנו עורכים מחקר בנושא מסוים", הוא בעצם מדבר על עצמו ולא על הנשאל. כאשר הוא שואל "יש לך כמה דקות בשבילי?", הוא שם את עצמו בעמדה של זה שמבקש עזרה, כאילו הוא פונה לקבל תרומה או צדקה. זה גורם לרוב האנשים לסרב לשיתוף פעולה כי התחושה היא של חוסר תועלת עבורם.

הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את המסר כבר בתחילת השיחה, כך שהנשאל יחוש מיד שהוא מקבל משהו ייחודי שלא יקבל במקום אחר.

מה הערך שהנשאל יכול לקבל מלהשתתף בסקר?

אליעד מציג מספר רעיונות לערכים שניתן לתת לנשאל:
  • לתת תחושת חשיבות - לומר לנשאל שהוא חשוב ושהדעה שלו משפיעה.
  • לתת הזדמנות להשפיע על תהליך החלטות - להבהיר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא הסקר באופן ישיר, למשל בתחום רפואה, כלכלה או מוצרים שונים.
  • הרגשת שותפות - להציג את הנשאל כשותף פעיל בתהליך המחקר, וכך לגרום לו להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.
  • להדגיש ייחודיות - להסביר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא ספציפי שלא מתאפשרת במקומות אחרים.
כיצד נכון להציג את עצמך בתחילת השיחה?

אליעד נותן דוגמה לאופן שבו כדאי להציג את הדברים:

במקום לומר "שלום, מדבר X ממכון Y, יש לך חמש דקות לתת לי?", יש לומר: "שלום, מדבר X ממכון Y, אני רוצה לתת לך את ההזדמנות להשפיע על המחקר שאנחנו עורכים בנושא מסוים. חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתך." באופן כזה הנשאל מרגיש שהוא לא נותן משהו בחינם, אלא מקבל הזדמנות ייחודית ובעלת ערך עבורו.

בנוסף, מומלץ להחליף בין הביטויים "אני" ו - "אנחנו" לפי הצורך. "אני" נותן תחושה של שיחה אישית יותר, בעוד ש"אנחנו" עשוי לתת תחושה של רצינות וסמכותיות גדולה יותר.

האם כדאי להציג את עצמך כמומחה או כנציג של מומחה?

אליעד מסביר שיש אפשרות להציג את עצמך כעוזר של מומחה או כחלק מצוות מחקר. לדוגמה, להגיד "אנחנו עושים מחקר בנושא חשוב בהנחיית פרופסור X" עשוי להעלות את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניפולציות של רבנים לשכנע מישהו לשנוא משהו להכיל התנגדות של לקוח לגרום ללקוח לשתף אותך הדרכת איש מכירות מתחיל צורך אמיתי של לקוח איך לעשות שכנוע? לשתול מחשבה לעצמך מרגיש לא בנוח למכור מוצר שיש לו הרבה ביקוש מבוי סתום עם לקוח הבעת הזדהות להתנגד לבקשה של לקוח לגרום למישהו לספר מניפולציות של מאמנים להציג ללקוח הנחה התנגדויות לקוח בגלל המוכר למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך אמון עם אנשים טכניקות שכנוע מתקדמות בקשה לא סבירה של לקוח מיתוג מוצר יקר שכנוע בבת אחת לשכנע למכור אופי גרוע של איש מכירות ליצור התניה משכנעת לגרום למישהו להימשך אלי לקנות מוצר חוסר שכנוע גיוס מנהל מכירות איך למכור את המוצר? לגרום למישהו לא לאהוב מישהו איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק למכור באינטרנט שתילת מחשבות בדייט איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? לגרום למישהו להשתכנע ברעיון בניית תהליך שיווקי להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לגרום למישהו להרגיש טוב מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? שיווק טבעי לא מאמין במוצר לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי להיות איש מכירות מצליח מילים משכנעות לגרום למישהו להודות בבגידה שכנוע שתמיד עובד להתכונן לשיחת מכירות מניפולציה על לקוחות מכירות ושירות לשתול מחשבות מתי לעצור שיווק? לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה התנגדויות מכירות בטלפון לגרום למישהו לעזור לך קושי במחלקת המכירות סודות השכנוע וההשפעה של אובמה לגרום למישהו לשכוח אותך שיווק מוצרי מידע הפקת חומרי שיווק לגרום לאנשים להשתכנע לשכנע את אבא שתילת מחשבות לאקסית לא רוצה לעבוד במכירות לקוח שחשוב לו פרובוקציה שיווקית ממי לא ללמוד למכור? מה השאלות של הלקוח? להתמודד עם מניפולציות לקרוא ללקוח בשם פרטי למכור את הרכב לגרום למישהו לאהוב רק אותך לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו לא להזדהות הטמעת מסרים בתת מודע שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לתת ללקוח לבחור צריכת מוצרי יוקרה איך להתחבר עם לקוח? שיווק לקהל היעד לשכנע בחור לא לאהוב לומר ללקוח רק את האמת לפרסם את המחיר ללקוח התקציב של הלקוח תכנון יעדים לאנשים מכירות שיווק בשוק תחרותי באיזה מילים להשתמש בפרסומות? למכור ללקוח מוצר ליצור לקוחות מרוצים לימוד מכירות בטלפון לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה לשכנע מישהו לרצות ללמוד האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לגרום למישהו לשכוח מישהו לחשוב כמו הלקוח התנגדות של הלקוח לקוח לא רוצה לקנות לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מומחה בשיווק, השפעה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 20:30:12 - wesi28