אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות, להתמודד עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, להתמודד בראיון, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, סודות ה nlp, NLP הרצאה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, לכתוב טקסט משכנע, שליטה בתת מודע, לשכנע אנשים לתרום, לימודי nlp, nlp עבודה, nlp להורדה, להתראיין בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP הנחות יסוד, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP תוצאות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, התניה קלאסית, NLP תרגילים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע שופט, ללמוד רטוריקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו "המוצר יקר לי", "הוא לא מתאים לי", "אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר" ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר "המוצר יקר לי", עלינו לברר מה המשמעות של "יקר" עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר.

דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים". במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה.

השלב השני: לבדוק מה האמת

לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר "לא בא לי להכין שיעורים", עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?

לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר למצוא פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר.

סיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב.
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד להתמודד איתן בצורה נכונה.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר.

אם לקוח אומר "זה יקר לי", עלינו לברר:
  • מה המשמעות של "יקר" עבורו?
  • מה התקציב שלו?
  • מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר?
  • לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר?
אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • למה לא בא לו?
  • האם יש לו סיבה מוצדקת?
  • האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים?
בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק.

השלב השני: לבדוק מה האמת

אחרי שהבנו את ההתנגדות, עלינו לבדוק עד כמה היא מבוססת על אמת.

אם לקוח אומר שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, אפשר לבדוק:
  • האם באמת הוא לא יכול להחליט לבד?
  • האם זו דרך מנומסת לסרב בלי להתעמת?
  • האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר?
כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך?
  • האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?
  • מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו?
רק כאשר נבין את האמת שמאחורי ההתנגדות, נוכל לגשת לטיפול בה.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר להתמודד עם המצב.

הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו.

אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק.

רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק.
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שכנוע חזותי שכנוע השפעה פרזנטציה משכנעת לשכנע ילד לא להתלהב מכסף יצירת הסכמה עם לקוח הכנת חומר שיווקי שקר לטובת הלקוח למכור לעצמי לתת ללקוח אפשרויות לעטוף מוצר להוביל לקוח סודות השיווק באינטרנט איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לגייס מנהל מכירות nlp זו תרמית לשכנע את שופטי בגץ איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איתור צרכי לקוח של המתחרים חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק כמות לקוחות פוטנציאלים ניתוח ראיון פוליטי לשכנע ילד לאהוב משהו איזה מידע להציג ללקוח קודם? מניפולציות באהבה מנטור מכירות משכנע מכירות מדלת לדלת למכור לאנשים שכנוע איטי לתת ללקוח אפשרויות בחירה שיווק מצליח לתת ללקוח הנחה לשכנע מישהו ללכת לטיפול למה קשה למכור? לגרום לאקס לתת בך אמון אמון באנשים לקוח לא רוכש מוצר יקר סודות שכנוע לשפר מוצר לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן הנחה על מוצר לקנות ולמכור להתיש לקוח להתאים את התשובה ללקוח ליצור חומרים למשפך שיווקי מה התת מודע חושב? לגרום למישהו לעזוב אותך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה למה חשוב ללמוד מכירות? באיזה שלב הלקוח נמצא? עיצוב באנר שיווקי ניתוח שיחת מכירות שיווק עסקים לשכנע בבית המשפט לגרום למישהו להרגיש לא בנוח כוונת שכנוע תותח במכירות לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך לטפל בהתנגדות לקוח מוצר שיש לו הרבה ביקוש משפך שיווקי לגרום ללקוחות להתחבר אליך איך לשכנע בבית המשפט? מנהל מחלקת מכירות איך ליצור לקוח חוזר? מתי למכור ללקוח? לשכנע אנשים לאהוב ללמד אנשי מכירות למכור לגרום למישהו לחשוב לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך איך לשכנע עובד? למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... חומר שיווקי מודפס מי הלקוח רוצה שימכור לו? לשתול מחשבות אהבה לבחור יועץ שיווקי nlp טכניקות ליצור ללקוח צורך חדש לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... פיתוי לתת מודע התנגדויות בזמן מכירות לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לשכנע טרנסגנדר טיפול בהתנגדויות הלקוח לקבל לא מלקוחות לשכנע את האקסית הפקת חומר שיווקי להציג ללקוח הטבת מחיר איך ליצור הזדהות? מיתוג מוצרים זולים איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? לשכנע ילד לסדר את החדר לעצור לקוחות נאמנות של לקוחות לשכנע אנשים להשתכנע להתייחס לבוס כאל לקוח שיווק חכם למצוא עבודה כאיש מכירות לשכנע מישהו להסיק מיתוג מוצרי יוקרה בניית תהליך שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מומחה בשיווק, מומחה מכירות בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 20:30:07 - wesi28