אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, NLP טיפול, nlp לחינוך ילדים, ספר nlp, איך לשכנע את, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות nlp, ניתוח תוכן של טקסטים, התנגדות במכירה, nlp techniques, לשכנע חברה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, ייעוץ תקשורתי, nlp דוגמא, nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סדנאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP שפת גוף, טיפול זוגי nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקת nlp, סודות הרטוריקה, טיפים למכירות, לשכנע בעל לעוד ילד, טקסט טיעוני, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירות, nlp בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את עצמי ללמוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על מה שיש לו, שזה בעצם הכסף שלו, אז המציאות שלו, תהיה טובה יותר.

כי האדם פועל, לפי מה שהוא חושב בתת המודע שלו, שיעשה לו הכי טוב. או יותר נכון לומר, שהאדם מאמין וחושב, שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר.

ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה כלשהי. וכל צד יוצא מנקודת הנחה אחרת, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה כזו או בצורה אחרת. וכל אחת מהדעות של כל אחד מהצדדים, מנסה להתגבר על הדעה של האדם האחר. כדי שהלקוח יחשוב, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם הוא ירכוש את המוצר. שאז ממילא הוא ירצה לרכוש וירכוש את המוצר.

ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, שאין שום רעיון בעולם, שהוא נכון באופן מוחלט, מנקודת מבט אובייקטיבית. אלא, כל נקודות המבט השונות, הן כולן אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן.

ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול.

והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו.

כי כנ"ל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה.

וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים.

וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים.

כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר.

ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח.

וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים.

ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע.

ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיו"ב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר והשירות, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את הכסף של הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים.

והמסר העולה מכל הנ"ל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה.

וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על היתרונות...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? ... שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש ... מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, יוצרת אצלם רצון לבצע את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם כדאי לייצר את המוצר? לגרום ללקוח לא לשקר אותך ניתוח nlp לעטוף מוצר להצליח בתפקיד איש מכירות למכור את המספרים של הלוטו איך לא להישחק במכירות? איך המחיר משפיע על הלקוח? לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? שיטות שכנוע גלויות חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי לשקר את הלקוח מניפולציה על התת מודע טכניקות של nlp למתחילים לגרום למישהו לא להיפגע מוצר לא מתאים ללקוח לשכנע מישהו לא לנסות איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? למכור גם את המתחרים לשכנע מישהו לרצות להקשיב יכולת ללמד מישהו למכור למכור מוצר זול אינטרס של לקוח לגרום ללקוח לומר כן מתנגד למוצר מה הלקוח מחפש? נקבע מחיר של מוצר לשכנע מישהו לקבל ביקורת מרגיש רע למכור סוגסטיות לתת ללקוחות שירות לשכנע בחורה אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל לשכנע בכל דבר איך לעשות המון כסף במכירות? קביעת יעדי מכירות הלקוח רוכש את המוצר לגרום ללקוח להחליט לקנות ניתוח השיווק למה המוצר יקר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? מוצר שלא כדאי למכור אותו מעצב מוצר לגרום למישהו להצביע מומחה מכירות לגרום לאנשים nlp לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? באפשרותך להשפיע על אנשים להתכונן לראיון עבודה במכירות לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח המלצות של לקוחות תותח במכירות הנחות ללקוחות לפגוש את הלקוח לשכנע ילד לרצות למשהו להתיש לקוח איך לא לדפוק את הלקוח? לשפר את כושר השכנוע חוקי ההזדהות התנגדויות מכירות בטלפון לגרום למישהו לאהוב אותך עמלות מקובלות לאנשי מכירות שיווק כשיש המון ביקוש מוצר בהתנגדות סודות השכנוע התנגדות מצד הלקוח לרכוש את אמון הלקוח לא להציב יעדי מכירות nlp master לחזור על השאלה של הלקוח לשבח מוצר לשכנע מישהו להרגיש בנוח איזה ניסוח יותר משכנע? התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק לגרום למישהו להתחייב למכור מנייה בהפסד לראות את הבוס כלקוח למכור את הרכב שיטות לנהל משא ומתן איך לשכנע מישהו לעשות? המוצר יקר לי לשכנע מישהו לא לפחד להשפיע על מישהו להכיר לקוח לתמחר מוצר משפך מכירות לתת הנחה ללקוחות לקוח שקודם כל שואל מה המחיר כמה המוצר באמת שווה? לענות ללקוח ששואל בידול שיווקי לעשות מבצע מכירות לבנות אמון עם האקס יעוץ למנהלי שיווק הכנסת עיזים למשא ומתן למה הלקוח לא קונה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, דמיון מודרך, תורת המשחקים בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6875 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 16:17:36 - wesi28