אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, NLP לעסקים, שיטות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את הבעל, NLP טיפול בחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, פסיכוקיברנטיקה, להגדיל מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, להעביר מסר תת הכרתי, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לימודי דמיון מודרך, איך לשכנע את החברה, NLP דיאטה, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע בנים, NLP פיתוי, ללמוד לשכנע, דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את הבעל, לשכנע מישהו לקנות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטה לשכנוע ההמון, להתראיין נכון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP דימוי עצמי, NLP שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך לשכנע מישהו ולגרום למישהו להאמין לך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את הפירוש כעובדה.

ואסביר, כי כל דבר בעולם שלנו, או שהוא עובדה שקרתה ממש בפועל, או שהוא רק פירוש ופרשנות של אותה העובדה שקרתה בפועל. ויש כמובן גם שקרים ברורים, שהם לא רק שהם לא קרו, אלא שהם אפילו לא פירוש של משהו שקרו, אלא הם מומצאים כולם מתחילתם ועד סופם.

ומי שיתבונן יראה, כי טבע האדם הוא שהוא מציג בצורה שונה עובדות, מאשר איך שהוא מציג פירושים של עובדות. דהיינו, כאשר האדם מציג מספר לדוגמה על איזה דבר שקרה, בד"כ כאשר הוא מספר על מה שבאמת קרה בפועל, הוא מציג את הדברים בצורה עובדתית / אובייקטיבית / מחויבת. וכאשר האדם מספר על הפירוש שהוא נותן למה שקרה, שם האדם מתייחס אל הדבר כאל פירוש סובייקטיבי אפשרי בלבד.

והרעיון הוא, שטבע האדם הוא לא להיכנס למריבות כאשר הוא לא חייב לעשות אותן. כי המריבה גורמת לאדם להרגיש רע. וכאשר מספרים לאדם איזה סיפור וכאשר מציגים לאדם איזה רעיון כלשהו, אז האדם מטבעו מנסה לבדוק האם מישהו מנסה לרמות אותו ולשקר אותו, או שאכן אומרים לו את האמת.

והבדיקה הזאת שהאדם עושה, כדי לברר האם מישהו מנסה לרמות אותו ולשקר אותו, היא גורמת לאדם למאמץ ולתחושה לא נעימה מול המציאות. כי האדם בעצם שומע סיפור כלשהו, והוא מנסה להיאבק איתו ברמה הפנימית שבתוכו, כדי לבדוק האם הסיפור הזה הוא נכון או לא נכון. והאדם היה מעדיף להימנע מלהתעמת ולבדוק את הסיפור, כדי לחסוך לעצמו את החוויה של ההתנגדות למה שסיפרו לו. אבל אעפ"כ האדם לא רוצה שירמו אותו, ולכן הוא כן בודק מה האמת.

ואעפ"כ ולמרות שהאדם בודק מה האמת, אעפ"כ אפשר להקשות על האדם לבצע את הבדיקה הזאת. ואת זה עושים על ידי זה שיוצרים רמת קושי גדולה יותר, לבדיקת אמיתות של הדברים. וככל שיותר קשה לאדם לבדוק את אמיתות הסיפור, כך זה יוצר אצלו יותר מאמץ, שהוא ינסה להימנע ממנו, ואז ממילא זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יאמין למה שאומרים לו.

ואיך אפשר להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה שאתה אומר "לדעתי צריך לעשות כך או אחרת", או לדוגמה "אני חושב שצריך לעשות כך או אחרת", או לדוגמה "זכור לי / אני זוכר שקרה כך או אחרת" או לדוגמה "אני מבין שכך או אחרת" וכיו"ב, כל מיני מילים וביטויים, שגורמים לאינפורמציה שעוברת, לעבור בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית.

כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו "אני זוכר / חושב / מרגיש" וכיו"ב, כי הוא באמת קרה. אבל על פירושים ומשמעויות שהאדם נותן לדבר, הוא מוסיף מילים שגורמות לדברים שלו להיות סובייקטיביים ולא אובייקטיביים. ולמה האדם עצמו מדבר כך? כי הוא מרגיש יותר בנוח לבטא את הספק שלו, בכך שהוא לא בטוח שבאמת המציאות היא כך ולא אחרת. וכבר ביארתי את זה במקומות אחרים.

וכאשר אתה מעביר למישהו רעיון כלשהו, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה אובייקטיבית כעובדה ממשית, כאילו שאתה רואה קיר, ואומר שיש כאן קיר, שזה נקרא בצורה עובדתית, שהיא צורה שבה אתה מתאר עובדות ממשיות, שאין לך בהן ספק, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה כזאת, אז בעצם בכך אתה משדר לתת המודע של השומע, שהדברים הם עובדה ממשית, ושאסור לו להטיל בהם ספק כלשהו.

ואז, כאשר השומע בודק בתוכו את מה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא להציב יעדי מכירות איך לרמוז ללקוח? דעה ייחודית של לקוח שכנוע פוליטי שכנוע ישיר או שכנוע עקיף איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? נשים בפרסומות להבין לקוח לא שלם עם המוצר איך לדעת לשכנע? לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה להתיש את הלקוח למה לא רק לאהוב את המוצר? לשכנע אקסית לחזור איך לשכנע אנשים לחשוב? שכנוע בעבודה לקוח שרוצה לבטל עסקה למתג מוצר יקר לשכנע את התת מודע לשכנע פקיד לתמחר מוצר ללקוח איך להסביר ללקוח? להציג ללקוח הטבת מחיר מה לא לבקש במשא ומתן? ליצור ללקוח רצון חדש כנסי מכירות לשכנע מישהו לשכוח אותך לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה מודלים לתגמול אנשי מכירות מתי חשוב ללקוח מי המוכר? לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע מישהו לא לשקר להתמקד בכאב של הלקוח מניפולציות של נותני שירות טיפים לשיווק לשכנע את הבוס הטמעת מסרים בתת מודע מידת התאמה של מוצר לגרום למישהו לא להרגיש רע להשקיע במכירות על חשבון הלקוח מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור מחיר יקר? למה הלקוח מפחד להחליט? לא לשאול את הלקוח שאלות עלויות השיווק איך להתייחס ללקוח? לגרום למישהו לא לאהוב משהו לחפש לקוחות אחרים מתי לא לשכנע? המוח משתכנע לגרום למישהו לאהוב אותך פחות ממי ללמוד מכירות? לגרום למישהו להודות שניצחת לעבוד במכירות למכור חוסר ידיעה כידיעה לגרום למישהו להאמין לשכנע מישהו לרצות להקשיב למה קשה למכור? חוק סימון מוצרים לגרום למישהו להיות יותר חכם סלבריטאים בפרסומות פגישה עם לקוח סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה כמה לתת ללקוח הנחה? ניתוח שיטת שכנוע איזה מוצר לייצר? לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך שיווק ישיר או שיווק עקיף טעויות של אנשי מכירות לעבור ראיון לאיש מכירות איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך לגרום למישהו לשכנע שמשהו ללמוד לשתול מחשבות לגרום למישהו אחר לאהוב משא ומתן בעבודה מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? להימנע משתילת מחשבות לשכנע לקוח להיות מרוצה אמון עם שותפים מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לבנות אמון אחרי בגידה לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך לתת הצעת מחיר ללקוח איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לשכנע מישהו לא לאהוב מכנה משותף עם הלקוח לקוח שהשאיר פרטים באתר להיות מומחה לשכנוע איש מכירות מצליח להשתכנע אמון באמצעות השלמת מילים לגרום ללקוח להיות מרוצה שכנוע ובחירה חופשית משא ומתן ביעילות טקסט שכנוע לפטר את הלקוח שכנוע למתקדמים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, שכנוע, אימון אישי בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 14:57:44 - wesi28