אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, דיאטת nlp, הזדהות רגשית, לשכנע את הבעל, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, NLP שכנוע, NLP שתילת מחשבות, nlp גישת, לשכנע את אבא, NLP ספר, לשכנע פירוש, טיפים למכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, מומחה מכירות, NLP התניה, עבודה ב nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP הרצאה, טכניקות שכנוע, לשכנע לקוח, שכנוע ושינוי עמדות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, לימודי nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע ומכירות, לשכנע שכנה, איך לגרום לאנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להצליח במכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, השפעה על התת מודע, להעביר מסר תת הכרתי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוחות לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך עובדים מבצעי מכירות? מפורסמים בפרסומות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים לקנות את המוצר מוצר ממשי לשכנע הורים לשכנע מישהו להבדיל איך למכור עט? האינטרס של הלקוח חיסרון של לקוח שיטות מניפולציה למתקדמים נסיגה במשא ומתן לשכנע ילד להכין שיעורים שיווק עצמי מאפיינים טכניים של מוצר להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות לגרום למישהו לחשוב שהשתנית להרוויח כסף בלי למכור כמה הנחה לתת ללקוח? לגרום למישהו לחשוב מהן 3 המטרות של השיווק? לעשות יותר כסף ממכירות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך משכנעים לקוח? מוטיבציה לאנשי מכירות לפרסם תכנים שיווקיים לשכנע גולשים לתת בך אמון איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק למה קשה לעבוד במכירות? איך למכור בית? מוצר דומה תגמול איש מכירות לשדר ללקוחות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? חוסר הבנה של לקוח את המחיר לידים של לקוחות לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לא להיראות כמו איש מכירות? להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לומר את האמת ללקוח רצון הלקוחות לא מוכן למכור המוצר יותר יקר תמחור מוצרים לגרום למישהו לסלוח על בגידה ליצור אמון עם הלקוח לבנות יעדי מכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו השיווק של ביבי איך לשכנע את הלקוח? למכור מוצר בזול שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח האלטרנטיבות של הלקוח ביטול ברגע האחרון של לקוח לגרום למישהו להסכים להיפרד איך למכור נכון ולהרוויח יותר... תכנון הכנת חומר שיווק יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה מה גורם למוצר להיות יקר? לשכנע ילד סוגים של לקוחות דוגמה לטקסט שכנוע לתאר ללקוח את המוצר איך לבחור את הלקוח? התמודדות עם התנגדויות לקוח להתעשר מעבודה במכירות לקוח מבקש בקשה מניפולציה עצמית איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה לקוח לא רוצה לשלם מראש איך מנהלים משא ומתן? להדחיק בתת מודע להפר אמון לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה לגרום למישהו להתאהב בך בדייט החזר השקעה שיווקית קושי למכור מוצר לא מושלם תגמול מהמכירות השפעה על אנשים שיווק רוחני לתת ללקוח את המחיר בטלפון עולם המושגים של הלקוח לנהל משא ומתן לקוח שלא רוצה איך לשכנע לקוח לרכוש? גישות לשכנוע אנשים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים למכור ללקוחות מוצר צורך אמיתי של הלקוח מה זה מוצר? מוצרים מתחרים איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך למכור מוצר לא מוגמר לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות איך עובד התת מודע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קואצינג, אימון מכירות בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 14:58:18 - wesi28