אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התנגדות במכירה, להתראיין נכון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, ייעוץ פוליטי, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע שכנה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, סדנת nlp, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, מיומנויות מכירה, nlp הצלחה במכירות, ייעוץ לאישי ציבור, איך לשכנע את הבוס, איך למכור יותר, תשובות לשאלות בראיון, יכולת לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להצליח במכירות, שתילת מחשבות, איך לשכנע את המפקד, יצירת עוגנים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, הדרכת מכירות, איך לגרום לבחורה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצגת המחיר ללקוח למכור ללקוחות להסביר ללקוח את התמחור אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך מניפולציות של מאמנים יכולת שכנוע סודות השכנוע של ביבי נתניהו לקוח ששואל הרבה שאלות הדרכה למנהלי אנשי מכירות ביטול ברגע האחרון של לקוח לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני ליצור לקוחות מרוצים איזה חומרי שיווק ליצור? לחשוף את התקציב של הלקוח איך לעשות דמיון מודרך? פחד ממכירות להתמודד עם לקוח ששואל לגרום למישהו להבין דברים שכנוע באמצעות הקצנה תיעדוף הכנת חומרי שיווק להשתמש במוצר בחינם איך להציג הנחה על מוצר? לתת ערך ללקוח אין פתרון ללקוח להתקבל למנהל מכירות שכנוע בטקסט הוצאת הצעת מחיר ללקוח למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? החזר ההשקעה של השיווק לשכנע מישהו לומר לך צורך אמיתי של הלקוח לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה מתי לנסות למכור ללקוח? איך לדבר עם הלקוח? מוצר יקר מידי לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לעבוד עם לקוח שעושה צרות לגרום למישהו לא לבגוד דפוסי חשיבה של אנשי מכירות הלקוח צריך או רוצה איך לשכנע מישהו לענות? לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לרכוש לקוחות לגרום ללקוח להבין את המחיר וודאות של לקוח בעסקה להציג ללקוח מחיר מוצר ראיון עבודה לאיש מכירות לא רוצה לשקר ללקוח לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח לשכנע בחורה להתאהב חוק סימון מוצרי מזון איך להצליח בשכנוע? מוטיבציה למכור למה חשוב ללקוח? איך להיות בטוח במוצר שלי? למכור את המוצר הכי יקר שיש שיווק עסקים באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? אווירה של אמון שכנוע תת סיפי מה לא מלמדים אנשי מכירות? האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? שכנוע להצליח התנגדויות במכירות בטלפון מנהלי מכירות לשתול מסרים בתת מודע איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? איש המכירות רוצה למכור מחיר שונה ללקוחות חדשים שימוש בשם הפרטי של הלקוח לשכנע מישהי אמון באנשים להגדיל מכירות של מוצר משפך שיווקי להפעיל לחץ על לקוח להיות היועץ של הלקוח איך לשכנע מישהי? תכונות של איש מכירות לשקר ולהצליח למכור מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לעשות קמפיין שיווקי לגרום למישהו לא להסתיר מה התפקיד של השיווק? איך לשכנע את הלקוח לקנות? לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה להפיץ חומרי שיווק למכור ללקוח ולא לעצמך שיפור מכירות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר הלקוח תמיד צודק טעויות של אנשי מכירות לשכנע מישהו להחליף מחשבות לגרום למישהו לפתח את השכל להכיר את עולם המושגים של הלקוח לעשות שטיפת מוח ללקוח דימויים של לקוח לחשוב כמו הלקוח לגרום למישהו לענות איך לא לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, שיפור מכירות, קואצינג בנושא לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 18:06:57 - wesi28