אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, לשכנע בחורה לצאת איתי, NLP הסבר, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים, nlp להצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע פירוש, לשכנע בעל, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אשה, איך לשכנע את חברה שלי, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע בעל לעוד ילד, ייעוץ תקשורתי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, nlp בעברית, סדנאות nlp, לשכנע שכן, nlp גישת, ראיון קשה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקנות, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע את המפקד, קורס מכירות, לשכנע ילדים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע את בעלי, זיהוי מסרים תת הכרתיים, לשלוט בתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לדבר בשפה של הלקוח לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח שיטות לניהול משא ומתן לעבור ראיון לאיש מכירות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות להגדיל מכירות לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר להכיר את דרך החשיבה של הלקוח החזר ההשקעה של השיווק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לקוחות יציבים לרכוש אופי של איש מכירות לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו nlp לימוד עצמי תמחור של מוצר להתעקש מול לקוח שכנוע פנימי עמוק למכור עט בראיון איך לחשוב כמו הלקוח? התנגדויות לקוח משא ומתן ביעילות לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה למדוד את ביצועי מנהל השיווק ניתוח ראיון פוליטי לגרום ללקוח לאהוב תרגיל בראפור יעוץ לאנשי מכירות לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה למלא את הרצון של הלקוח האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר משא ומתן על מחיר מוצרים פגומים למה מוצר זול? לשכנע את שופטי בגץ לגרום למישהו להגיע איך יוצרים אמון אישי? סמנכל שיווק מניפולציות רכישה להשפיע על לקוחות לבקש תשלום מלקוח ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות שכנוע מכירות לעשות את הלקוח מאושר מה הלקוח רוצה? לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? לזהות מניפולציות בשכנוע מה התת מודע חושב? לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך להתאים את התשובה ללקוח ליצור אמון בשיחה לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר מוצר ברמה גבוה לשכנע כל אחד בכל דבר ליצור אמון עם האקס חומרי שיווק עקיף אנשי מכירות שקרנים לפטר לקוחות ממי לא ללמוד nlp? מה הספקות של הלקוח? להצליח להיות איש מכירות בעיות רגשיות של אנשי מכירות מטרות למסע לקוח איך לשכנע מישהו שיש סיבה? לגרום למישהו להבין דברים שיווק מוצר להביע הזדהות איך לשכנע מישהו לענות לסקר? מכירות בטלפון התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק מה רע באיתור צרכי הלקוח? לעשות מבצע ללקוח סוגים של עסקאות עם לקוחות אסטרטגיות ניהול משא ומתן לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה לגרום לאנשים לתת בך אמון לדבר עם הלקוח בשפה שלו תורת שכנוע צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק אמון של לקוח לשכנע עקשנים לשכנע מישהו להביא ילדים לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לא ליצור תחושת זרות מהלקוח איך לדעת לשכנע? לא להזדהות עם מישהו לשאול את הלקוח שאלות לשכנע לא להתחתן אי הסכמה עם לקוח לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לשכנע בחורה לשכנע אנשים לתת בך אמון ליצור ללקוח כאב איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? לגרום למישהו להחליף איך להוביל לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח מראש nlp דמיון מודרך לבנות אמון עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, שכנוע, תורת המשחקים בנושא לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 14:58:09 - wesi28