אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים ✔איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, שיטת nlp, שתילת מחשבות, שינוי הרגלים nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP טיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, השפעה על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע את המנהל, איך למכור נכון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP ספר, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, זיהוי מסרים תת הכרתיים, NLP הנחות יסוד, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך להשפיע על התת מודע, nlp חינם, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול nlp, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את הלקוח, NLP ומכירות, טיפים למכירה, NLP קשב וריכוז, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני?

כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף פעולה, בעיקר כי הם מרגישים שאינם מרוויחים מכך דבר. הסיבה המרכזית היא שנוצר מצב שבו הסוקר מבקש מהנשאל לתת לו משהו, כגון "כמה דקות מזמנו", מבלי שהנשאל מרגיש שהוא מקבל משהו בתמורה.

אליעד מדגיש כי יש להפוך את הדינמיקה של השיחה ולהציג את הדברים כך שהנשאל ירגיש שהוא זה שמקבל משהו, ולא רק זה שנותן. אחת הדוגמאות לכך היא שבמקום לומר לנשאל "אני רוצה שתיתן לי כמה דקות מזמנך", יש לומר לו "אני נותן לך הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב".

מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני?

הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה שגורמת לנשאל להרגיש שמנסים "לקחת" ממנו זמן, במקום לתת לו ערך. כאשר הסוקר אומר "אנחנו עורכים מחקר בנושא מסוים", הוא בעצם מדבר על עצמו ולא על הנשאל. כאשר הוא שואל "יש לך כמה דקות בשבילי?", הוא שם את עצמו בעמדה של זה שמבקש עזרה, כאילו הוא פונה לקבל תרומה או צדקה. זה גורם לרוב האנשים לסרב לשיתוף פעולה כי התחושה היא של חוסר תועלת עבורם.

הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את המסר כבר בתחילת השיחה, כך שהנשאל יחוש מיד שהוא מקבל משהו ייחודי שלא יקבל במקום אחר.

מה הערך שהנשאל יכול לקבל מלהשתתף בסקר?

אליעד מציג מספר רעיונות לערכים שניתן לתת לנשאל:
  • לתת תחושת חשיבות - לומר לנשאל שהוא חשוב ושהדעה שלו משפיעה.
  • לתת הזדמנות להשפיע על תהליך החלטות - להבהיר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא הסקר באופן ישיר, למשל בתחום רפואה, כלכלה או מוצרים שונים.
  • הרגשת שותפות - להציג את הנשאל כשותף פעיל בתהליך המחקר, וכך לגרום לו להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.
  • להדגיש ייחודיות - להסביר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא ספציפי שלא מתאפשרת במקומות אחרים.
כיצד נכון להציג את עצמך בתחילת השיחה?

אליעד נותן דוגמה לאופן שבו כדאי להציג את הדברים:

במקום לומר "שלום, מדבר X ממכון Y, יש לך חמש דקות לתת לי?", יש לומר: "שלום, מדבר X ממכון Y, אני רוצה לתת לך את ההזדמנות להשפיע על המחקר שאנחנו עורכים בנושא מסוים. חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתך." באופן כזה הנשאל מרגיש שהוא לא נותן משהו בחינם, אלא מקבל הזדמנות ייחודית ובעלת ערך עבורו.

בנוסף, מומלץ להחליף בין הביטויים "אני" ו - "אנחנו" לפי הצורך. "אני" נותן תחושה של שיחה אישית יותר, בעוד ש"אנחנו" עשוי לתת תחושה של רצינות וסמכותיות גדולה יותר.

האם כדאי להציג את עצמך כמומחה או כנציג של מומחה?

אליעד מסביר שיש אפשרות להציג את עצמך כעוזר של מומחה או כחלק מצוות מחקר. לדוגמה, להגיד "אנחנו עושים מחקר בנושא חשוב בהנחיית פרופסור X" עשוי להעלות את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע אנשים, דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לשכנע? לשכנע מטופלים להמליץ עליך לגרום ללקוח להרגיש טוב מניפולציה רגשית כמה חומרי שיווק ליצור? מנהל שיווק גרוע אמון עם לקוח תכנון תהליכי שיווק לקוח מכחיש פניה לבקש בקשה משכנעת להשקיע בלקוחות לקוח לא מרוצה מהמתחרים לשכנע את הלקוח לסגור עסקה טוב במכירות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית איך לגרום למישהו להסכים להיפרד ממך? התנגדויות בשיחת מכירות עובדים ולקוחות לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך לקוח שאכפת לו רק מהמחיר לגרום למישהו לאהוב אותך פחות תחושת הזדהות לגרום למישהו להתחתן למכור יעוץ למשכנתאות איתור צרכים של לקוח מאוכזב מוצר לדוגמה לגרום לקונה למכור את עצמו תמחור מוצר יקר לייצר ביקוש למוצר כושר שכנוע לבנות אמון עם האקס מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? לקבל הנחה על מוצר זכותו של לקוח ליצור התניה משכנעת התאמת שיטת המכירה למוצר שכר איש מכירות לא יכול לשכנע לבחור יועץ שיווקי לשלוט בתת מודע לשכנע ילד לעשות שיעורים להכיר לקוח איך להשפיע? מה הכאבים של הלקוח? לגרום למישהו להתרחק לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר לקוחות שרוצים מחיר זול להשפיע על תת המודע רעיונות לחומרי שיווק לגרום ללקוח לא לעזוב אותך מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? טקסט שכנוע לשכנע אנשים להאמין בך לא לגרום ללקוח להרגיש רע ליצור לקוחות מרוצים שיווק ויראלי מניפולציות של מחזירים בתשובה חוק סימון מוצרי מזון לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו אפיון צרכי הלקוח שיווק קורסים באינטרנט ראיון עבודה לאנשי מכירות לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות לאתר את צרכי הלקוח אמצעי שכנוע בטקסט תיעדוף לקוחות מומחה לשכנוע איך להתייחס ללקוח? להטריל לקוחות בחירת חברת שיווק למכור מטבח למצוא לקוחות אחרים לקוח שואל בשיחת הטלפון עזרי מכירה ללקוחות קיימים השפעה על אחרים לגרום למישהו לא לחזר אחריך לשכנע מישהו לקנות לשכנע אנשים בפייסבוק מודל תמחור מוצר להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח מה הכי חשוב להסביר ללקוח? לשכנע מישהו להסיק שכנוע אחרים לא לדפוק לקוח לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם יצירת חוסר אמון להרוויח ממכירת מוצרים זולים לשכנע מישהו לקנא למה הלקוח אומר יקר לי? לשכנע מצביעים להצביע לך לשכנע מישהו להפסיק לקוח אקראי טעויות בתהליך שכנוע לקוח סדנת מכירות איך להתחיל להכין חומרי שיווק? זיהוי מניפולציות מי הלקוח רוצה שימכור לו? לשכנע מישהו להביא ילדים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, NLP, שינוי עמדות בתחום לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 05:05:32 - wesi28