אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, שאלות בראיון, דיבייטינג, איך לגרום לבחור, הדרכת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP לימוד באינטרנט, גישת NLP, NLP טיפול בחרדה, לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP לימוד עצמי, התנגדות לקוח, שיטת ה nlp, מאמן אישי, שאלות קשות בראיון, nlp למתקדמים, לשלוט בתת מודע, התמודדות עם התנגדויות קניה, קורס מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך למכור יותר, איך לשכנע את הילד, השפעה על אנשים, לשכנע, אומנות התקשורת, להשפיע על התת מודע, ייעוץ מנהלים, התמודדות עם התנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע לקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות איש מכירות תותח איך לשכנע עובד? איך להתראיין למשרת איש מכירות? לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ערך אמיתי של מוצר למה המשפך השיווקי לא עובד? לשכנע את עצמי מניפולציות של מנהיגי כתות ללמוד שיווק ומכירות לגרום למישהו לקנא למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שווי אמיתי של מוצר ליצור אמון עם האקסית לאתר את הצרכים של הלקוח טיימינג של שכנוע ללכלך על מוצרים מתחרים הרצון הפנימי של הלקוח לגרום למישהו לחזור אליך מערכת יחסים עם לקוחות היצע וביקוש ושיווק השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מיומנויות שכנוע להיות חבר של הלקוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו לאהוב אותך ליצור השפעה על אנשים להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע תכנון מסע לקוח ניתוח ראיון ביבי נתניהו להכניס עיזים במשא ומתן איך לגרום למישהו לעשות? לשכנע מוכר למכור את עצמך לעובדים שלך סודות השכנוע לדבר עם לקוח בשפה שלו למכור ללקוח את שיחת המכירה איך ניתן לשכנע? לשכנע מישהו אחר לאהוב על חשבון הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח האם למכור רכב? מה לענות ללקוח? למכור גם את המתחרים תמחור הגיוני ללקוח שיווק לטווח מיידי לקוחות מרוצים היצע וביקוש מול לקוחות טיפול בהתנגדות לקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? התנגדויות מכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות? היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו שאלות של לקוח בתהליך רכישה לתת ללקוח הצעת מחיר לעשות כסף מלקוחות טובים הצגת המחיר ללקוח ניתוח שיטת שכנוע לעזור למכור לכדורגל ביקורות שליליות של לקוחות יצירת חומרי שיווק איכותיים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? התמודדות עם לקוחות קשים להיות איש מכירות מצליח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים משפך מכירות איך לפנות ללקוח? האפשרויות האחרות של הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו לכתוב הסכם עם לקוח לאהוב לעבוד במכירות בשביל מה להכין חומר שיווקי התנגדויות לקוח קשות כמות לקוחות פוטנציאלים איך להסביר ללקוח? לא מאמין במוצר להגיע מוכן לפגישת מכירות לקוח לא רוצה לשלם מראש מה הלקוח רוצה לדעת? איך לשכנע משוגע? כמה חומרי שיווק להכין? פרסום חומר שיווקי מגוון מוצרים להחזיק במלאי שכנוע לא נכון לגרום למישהו ללכת לטיפול שיטות השכנוע של ביבי נתניהו הפקת חומרי שיווק פגישות פיזיות עם לקוחות לנסח מכתב משכנע לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו משבר אמון הפרת אמון לענות ללקוח ששואל שאלה לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים קל לשכנע יעוץ שיווקי למכור ביעילות לגרום למישהו להיקשר לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, רטוריקה, סוגסטיה בנושא לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:17:54 - wesi28