אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בת זוג, nlp וחרדות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP תרגילים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP תת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp וידאו, אומנות השכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול אישי, לשכנע את עצמך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את הילד, מדריך אישי, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע חברה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp בעברית, לשכנע את האקסית לחזור, לשכנע אנשים בכל דבר, דיאטת nlp, לשכנע מישהו לעשות משהו, ייעוץ לאישי ציבור, NLP אימון אישי, NLP לימוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ואבאר כאן, גם איך ליצור רצף של הסכמות, וגם איך לגרום לשומע לרצות להסכים איתך? ז"א לא רק איך להכניס אותו למצב תודעתי שהוא מסכים איתך, אלא להכניס אותו למצב תודעתי שבו הוא רוצה להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך?

ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, שהוא חושב שהוא נכון. ז"א אם תתחיל להעביר לו מידע שהוא לא בטוח שהוא נכון, אז מיד הוא יתחיל להטיל ספק במידע שאתה מעביר לו. ולכן עליך להתחיל להעביר ללקוח, מידע שללקוח עצמו אין ספק לגבי הנכונות של אותו המידע. ורק אח"כ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא כ"כ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם הוא לא בטוח.

והדרך הזאת אפשר לשדרג אותה, כי יש בה חיסרון. והחיסרון הוא, שברגע שאתה מעביר מידע ללקוח, הוא בתת המודע שלו על כל מידע שהוא שומע ממך, הוא שואל את עצמו, האם אני כבר יודע את המידע הזה? האם זה מידע חדש? האם זה מידע שכבר ידוע לי? וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים.

ז"א ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר.

וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון.

ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואח"כ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך.

ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא כ"כ היה בטוח בו קודם לכן.

וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית של מה שאתה הולך לשכנע אותו, זה כמובן מסוכן. כי זה יכול לגרום לו דווקא לא להאמין לך, ואפילו להטיל ספק במה שאתה אומר. ואעפ"כ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפ"כ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו.

והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח.

שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע.

ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך "לשחד" את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר?

והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו / על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו.

דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ולחשוב, אבל הוא מפחד לחשוב אותם, למרות שהוא מאוד רוצה לחשוב אותם. איזה דברים האדם השני מחכה שמישהו יגיד לו אותם, כדי לגרום לעצמו לחשוב אותם, אלא שהוא רק מחכה לחיזוק חיצוני לאותם הרעיונות. ועכשיו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע מישהו, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם אוטוסוגסטיה הצגת פרזנטציה ללקוח כולנו אנשי מכירות מנטורים למכירות להתווכח עם לקוח לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח להסביר ללקוח מניפולציה של כוח לגרום ללקוחות לקנות חוק סימון מוצרי מזון כושר שכנוע לאהוב את המוצר לשכנע מישהו לא לאהוב לקוחות שסומכים עליך שיווק לקהל היעד לגרום למישהו לא להאמין מיינדסט של איש מכירות מומחה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? לקוח שלא רוצה לקנות בקשה חצופה של לקוח להיות כנה עם הלקוח הצלחה במשא ומתן טעויות בניהול במשא ומתן לקוחות בתהליך מכירה נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לבטל עסקה עם לקוח לשכנע מישהו להתייחס רשימת חומרי שיווק שיווק חומרים מקצועיים איך לדעת לשכנע? מתנגד למוצר למה לא לשקר לקוחות? לגרום לאיש מכירות מניפולציות בפרסום להחליף את איש המכירות לשכנע מישהו לחזור לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לא מוכן למכור קורס למכירות לגרום למישהו להגיד תהליך איתור צרכי הלקוח מתי להעלות מחיר ללקוחות? לשכנע בחורה לשכב לקוחות לא מרוצים ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות למכור מוצר יקר ללקוח להכיר את הלקוחות שלך למכור בלי מצב רוח ליצור משפך שיווקי חשיפה ללקוחות פוטנציאלים לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לשכנע מישהו להתרגל לעשות כמה הנחה לתת ללקוח? למכור שטחי פרסום לשבח את המוצר לגרום למישהו להתאהב בך כוונות שכנוע לגרום למישהו לסגור עסקה לשכנע מישהו לאהוב אותך סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה איך לעשות הרבה כסף במכירות? לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע סימולציות משא ומתן nlp בשאלה לקוח שונא אותך שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע מחיר ללקוח בתהליך מכירה ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל להטריל לקוחות מוצר לא מתאים ללקוח להציע ללקוח מחיר בטלפון לגרום למישהו לחשוב בהיגיון לשכנע אותו לחשוב לתת ללקוח את המחיר בטלפון איך לעודד עובדים למכור יותר... כל אחד יכול להיות איש מכירות איך לשכנע ילד? נאום משכנע לשתול מחשבות בשיחת מכירה לא לפחד למכור לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה מוצרי מדף לדבר עם לקוח מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לגרום למישהו לרצות לגור איתך לקוח לא בטוח בעצמו מי הלקוחות שלי? זיהוי צרכי הלקוח קמפיינים שיווקיים לגייס מנהל שיווק הנחה משפיעה על הלקוח לתאם בטלפון פגישה עם לקוח מה המוצר נותן ללקוח? אי הסכמה עם לקוח בקשה לא הגיונית של לקוח הלקוח מחליט פודקאסט כחומר שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, אימון אישי, מומחה במכירות בתחום לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:14:52 - wesi28