אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, התנגדויות מכירה, איך לשכנע אנשים, לשכנע לקוח לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP הסבר, טכניקות מכירות, nlp טריקים, סוגסטיה עצמית, ייעוץ אסטרטגי, nlp לימוד בחינם, איך לשכנע את המפקד, לשכנע ילד, לשכנע את האקס לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, סדנאות nlp, nlp למומחים, לשכנע בחור, nlp בעברית, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפולים, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, פרסומות, nlp להורדה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP דיכאון, איך לשכנע את בן הזוג, טיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע אשה, NLP לימוד, להתמודד עם התנגדות מכירה, טקטיקת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע מישהו, מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להבין דברים לגרום למישהו לא לשכוח לשכנע לקוח להסכים ניתוח ראיון לשכנע מישהו להתמכר לפנות ללקוח בשיחת טלפון לשכנע שאתה צודק אסטרטגיית ניהול משא ומתן שתילת מחשבה הזדהות לקוחות יבואו דווקא אלי איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? לגרום למישהו להצביע שכנוע בדרך השלילה תהליכי שכנוע דרכי שכנוע שיטות מיתוג מוצרי יוקרה יסודות ההשפעה לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה לפרט את הצעת המחיר ללקוח nlp למכור לגרום למישהו לסלוח לעצמו שיטות לשכנוע לקוחות לשכנע אנשים לעשות כרצונך fomo של לקוח קביעת יעדי מכירות איך לשכנע אישה? טעויות של nlp המלצות של לקוחות בפייסבוק מוח של איש מכירות להדחיק בתת מודע לגרום למישהו ללכת לחפש לקוחות יצירת אמון עם לקוח לשכנע מישהו להגיד שתילת מחשבות עצמית לבחור משרד שיווק שיטה לשכנוע לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח מניפולציות של גורואים לכסף שיטת שיווק איך להביא לקוחות לעסק? מנהל כאיש מכירות טקסט שכנוע איך לשכנע את עצמך? לגרום למישהו לחשוב משהו עיצוב חומר שיווקי איך למכור מוצר בהנחה? לקבל סירוב של לקוח בונה אמון שיחה עם הלקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום למישהו לשתף אותך איפה ללמוד שכנוע? לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר להוריד עומס מאיש המכירות איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? לרכוש אמון למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו השפעה חיצונית אין למוצר שלי מתחרים האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? ליצור ראפור שיווק והעלאת מחירים יעוץ מכירות דימויים של לקוח מניפולציות בהתנצלות מוצר סוג א אין מכירות מה לעשות לשכנע מישהו להגיב שכר איש מכירות לנהל משא ומתן על המחיר צרכי הלקוח יצירת אמון עם שותפים עסקיים מתי להיות רע ללקוח? למכור סמים לקוח לא רוכש להגיב ללקוח לגרום למישהו לא להתאהב אפשרויות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות לתת? למכור טיפים לשכנוע לקוחות שיטות תגמול לסוכני מכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? רעיונות לחומרי שיווק שינוי עמדות זיהוי הכאב של הלקוח ליצור קשר עם לקוח אפשרויות אחרות של הלקוח עזרה לאנשי מכירות לא יודע לשכנע שיטות משא ומתן האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע אקסית לאהוב אותך מה הצורך של הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי, מומחה מכירות בנושאי לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2637 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:14:48 - wesi28