אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, מסרים תת הכרתיים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, גישת NLP, הבסיס למכירות nlp, איך לשכנע, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את המפקד, לשכנע ללכת לפסיכולוג, NLP טיפול בדיכאון, איך לגרום לאנשים, לשכנע שוטר, איך למכור, לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיווק, לשכנע לקוחות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע את אבא, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, ייעוץ מנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לגרום לבחור, NLP טכניקות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, הדרכה אישית, אנשי מכירות, אומנות המכירה, איך לשכנע את החברים, לשכנע פירוש, תעמולה, תורת המשחקים, לשכנע לקוח, nlp עוגנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...האדם יבין את ההשפעה השלילית של ההתנהגות שלו, יהיה לו קל יותר לקבל עצות ולהשתנות. מתי אדם מתנהג ביהירות מתוך הגנה עצמית? אליעד מדגיש שבמרבית המקרים התנהגות שנתפסת כיהירה היא תוצאה של הגנה עצמית, שבה האדם מנסה להסתיר תחושות של חוסר ערך או חוסר ביטחון עצמי. למשל, אדם שנכשל בעסק שלו ואינו מוכן להקשיב לעצות של אחרים, לא בהכרח חושב שהוא טוב יותר מהם, אלא פשוט מנסה לשכנע את עצמו שהוא לא כישלון. אם רוצים לעזור לו, צריך לדבר איתו ברמה הכללית על תפיסת החיים שלו, לאו דווקא לתקוף את ההתנהגות הספציפית שנחשבת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להאמין במוצר של עצמי לגרום למישהו להרגיש רע עבורך מוצרים גרועים אין ללקוח כסף הכאב של הלקוח הפוטנציאלי להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח פרופיל הלקוח הבא שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לקוח פוטנציאלי לטפל ב nlp מנהל צריך להיות איש מכירות קריירה במכירות לשפר את יכולת השכנוע להצליח בתפקיד איש מכירות איתור צרכים של הלקוח לעשות מבצע מכירות יצירת אמון באמצעות חומרי שיווק של המתחרים לגרום לאנשי מכירות ללמוד רטוריקה למכור קרח למכור בשוק רווי תחרות איך לשכנע מישהו שיש סיבה? למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר הזדהות רגשית בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח ללקוח למכור לעצמו דרישות במשא ומתן מומחה ל nlp איתור צרכי לקוח לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לקנות לשכנע משקיע להשקיע בך שקרים ומכירות המוח משתכנע למכור את המוצר הכי גרוע לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני מניפולציות של בנימין נתניהו מוצרים פשוטים לפתח מוצר לשכנע בוס למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור משכנע הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף חיסרון של לקוח איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? לגרום למישהו לרצות רק אותך לתכנת את התת מודע לשכנע מישהו לא למות מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? לא לשאול את הלקוח שאלות לשכנע מישהו לקנות מכירות מדלת לדלת הכאב החדש של הלקוח למה לא לעשות מניפולציה? למה ללמוד לשכנע? לרכוש מוצר יקר לשכנע מישהו להרגיש קירבה לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך איך לנהל משא ומתן על המחיר? צורך אמיתי של הלקוח לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח האם כדאי לייצר את המוצר? האם אפשרי לשכנע? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות איך לבקש כסף מלקוח? מנהל כאיש מכירות רטוריקה ניהולית בונה אמון איך לא להזדהות? לגרום ללקוח לרצות לקנות באיזו התנגדות לקוח להתמקד? התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל לשכנע ילד לעשות שיעורי בית הצלחה במשא ומתן לעזור למכור לכדורגל איך לנתח משפך שיווקי? רצון לשכנע לקוח חושש לקבל החלטה לתת ללקוח להשתמש במוצר כריזמה במכירות תסריט שיחה של איש מכירות טעויות בניהול במשא ומתן nlp מומלץ מניפולציות בשתילת מחשבות ראפור נתינה ללקוח בעיות עם לקוחות משרת איש מכירות האם להביא לקוחות חדשים? למכור נדלן הצבת יעדי מכירות סודות ה nlp מה רע באיתור צרכי לקוח? איזה צרכי לקוח לא לאתר? חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, תורת המשחקים, מכירות בנושא לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.7656 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 08:49:26 - wesi28