אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp למומחים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, אימון מכירות, איך לשכנע את בעלי, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להשפיע על תת המודע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע הורים, איך לשכנע את הבעל, לכתוב טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, nlp למתחילים, אומנות הסוגסטיה, לשכנע בחורה להתאהב בך, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, לשכנע בת זוג, סדנת מכירות, ללמוד למכור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ראיון קשה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע סבא, NLP עיגון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, שיפור יכולת הדיבור, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...חכם ממה שהוא באמת. זהו מצב שבו אדם לא שומע לאחרים, לא מתייעץ, לא פתוח להקשיב לעצתם או לעזרה שלהם, מתוך הנחה שהוא כבר יודע טוב יותר. עם זאת, הוא מחדד שהקביעה שמישהו יהיר היא תמיד סובייקטיבית, משום שהמושג עצמו תלוי בפירוש ובהקשר. לדוגמה, אדם יכול להיראות יהיר כשהוא מתעקש לפעול בדרך מסוימת למרות עצות שקיבל, אך אולי הוא עושה זאת כי באמת יש לו ניסיון או הבנה טובה יותר. אליעד מבהיר שהכרחי לברר תחילה את העובדות המדויקות - מה בדיוק נאמר או נעשה, לפני שמגיעים למסקנה שמדובר ביהירות. לפעמים אדם יוצר רושם של...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע מישהו, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להגיד מניפולציות אמיתיות איך לשכנע? לשכנע מישהי לשכב להצליח בתפקיד איש מכירות טריקים לשכנוע להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות שיטות שכנוע סמויות להעביר מסרים שיווקיים לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך שיווק בחינם איך לעבוד בתור איש מכירות? לתאר ללקוח את המוצר להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט תכנים שיווקיים מקצועיים לשמר לקוחות אמון אחרי בגידה להיות איש מכירות טוב מנהל מכירות איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למה ללמוד nlp? למכור בלי התנגדויות להשפיע על הרצון למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? לקוח אומר שהוא לא מעוניין לגרום למישהו לכבד למכור כשאתה בלי מצב רוח מה היתרונות של מוצר? לקרוא ללקוח בשם חיבה שימור לקוחות מכירות בטלפון לטפל בהתנגדות של הלקוח למה לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לרצות להיות כמוך תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לקוח שחשוב לו מניפולציות של אנשי מכירות לגרום למישהו להיפרד לקוח משקר איך להציג ללקוח מחיר? כמה להקשיב ללקוח? שכנוע בפרסום יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק למכור את העסק שלך לנסות לשכנע לקוח הדרכת אנשי מכירות שטח למכור גם מוצרים לכל כיס ראיון עבודה לאיש מכירות איך לגרום למישהו לא לעשות? איך לשתול מחשבות בתת מודע? לאיזה לקוח למכור קודם? שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לשכנע מישהו לאהוב לקוח שלא מרוצה מהמתחרים אין תשובה לשאלה של לקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח איך למכור סדנא? איך ליצור לקוח חוזר? לייעץ ללקוח לשמור על אווירה טובה עם לקוח לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית הצורך שלך כלקוח אימון מכירות למתקדמים להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים בניית אמון איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? ליצור אמון בשיחה האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? זיהוי טכניקות שכנוע השפעה צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק אווירה של אמון לענות ללקוח שרוצה הנחה ללמד אנשי מכירות מתי לקוח מבקש הנחה? לגרום למישהו לומר לך כן לקוחות מתעניינים למה הוא לא רוצה למכור? איך לבקש כסף מלקוח? למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? ציפיות של לקוח מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? מה הצורך של הלקוח? להביע הזדהות לגרום למישהו להביא ילדים האם להתחמק משאלה של לקוח? איך ליצור סוגסטיה? לקוח חושש לקבל החלטה להתכונן לראיון עבודה במכירות מומחה לשכנוע חסרונות המוצר של המתחרים לדייק בדיבור עם לקוח למה חשוב ללקוח מי המוכר? טכניקת מניפולציה לוותר על הלקוח חוסר שכנוע לשכנע אדם איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? למכור ללקוח מוצר גרוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, טיפים, שיווק בתחום לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5332 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:19:00 - wesi28