אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו ✔יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מיומנות רטורית, NLP קשב וריכוז, לשכנע ילד, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע בחורות, איך לשכנע מישהו, nlp קורס, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp שיטת טיפול, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP הסבר, NLP איך זה עובד, חומר על nlp, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP דיאטה, NLP לימוד עצמי, טיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדות מכירות, nlp פסיכולוגיה, השפעה סמויה, NLP שכנוע, nlp לחינוך ילדים, איך למכור, אנשי מכירות, איך לשכנע עובדת, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טכניקות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
איך לגרום למטופל להקשיב לך בצורה אפקטיבית?

כאשר אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב לעצות ולייעוץ שהוא מקבל, הוא מתייחס לשלוש גישות עיקריות: סמכות, כימיה אישית, והבנת ההיגיון. תחילה הוא מפריך את הטענה כי סמכות לבדה יכולה להוות בסיס טוב לטיפול אפקטיבי. כאשר המטופל מקשיב למטפל מתוך סמכות, הוא למעשה מקשיב לו מתוך אמונה בלבד. הוא אינו מבין באמת את מהות העצות שהוא מקבל, אלא פשוט סומך על סמכותו של המטפל. לדוגמה, מטופל יכול לראות תעודות תלויות על קיר משרד המטפל, ולחשוב שהמטפל הוא דמות סמכותית בגלל התעודות האלה, ולהאמין לו בצורה עיוורת, מבלי להבין את ההיגיון מאחורי הדברים שנאמרים לו. לפי אליעד, מצב כזה הוא גרוע, כיוון שהמטופל לא באמת לומד, לא מתפתח, ורק נשען על אמונתו בסמכות של המטפל.

בנוסף לכך, אליעד גם מבקר את הרעיון שכימיה אישית, חברות או אווירה נעימה מדי יכולות להוות בסיס איתן להקשבה אמיתית. הוא מסביר שאם המטופל מקשיב למטפל רק מפני שהוא מרגיש חבר שלו, או כי לא נעים לו לסרב או להתווכח עם המטפל, אז ההקשבה הזו אינה מועילה באמת. לדוגמה, אם מטפל מתנהג בצורה ידידותית מאוד ומנסה להתחבב על המטופל, המטופל עשוי לקבל את העצות כדי לא לפגוע ביחסים, אך לא בהכרח מתוך הבנה אמיתית ועמוקה של הייעוץ עצמו. גם במצב זה, המטופל לא מפנים ולא מבין לעומק את מה שנאמר לו.

מדוע סמכות וכימיה אישית אינן פתרון מספיק?

הסיבה לכך שסמכות או כימיה אינן מספיקות, לפי אליעד, היא פשוטה - בשני המקרים הללו המטופל לא באמת מבין את ההיגיון והסיבות שמאחורי הייעוץ. ההקשבה שלו נובעת מגורמים חיצוניים - אמונה בדמות סמכותית או רגש של חיבה וחברות - ולא מהבנה אמיתית של הבעיה, הפתרון, והסיבות לכך שהפתרון מתאים עבורו.

לדוגמה, אם המטפל אומר למטופל "תעשה כך או אחרת, " והמטופל מציית כי הוא סומך על המטפל, אבל אינו מבין למה עליו לעשות זאת, ייתכן שהוא יעשה זאת לזמן קצר ואז יפסיק. המטופל לא יוכל להיות עקבי, משום שהוא לא מבין את ההיגיון של הפעולות שהוא נוקט בהן. אותו הדבר קורה כשהמטפל מנסה להשתמש בכימיה אישית - המטופל עשוי להקשיב, אך אם יחליט יום אחד שהיחסים לא חשובים לו מספיק, הוא יפסיק להקשיב.

מהי הדרך האידיאלית לגרום למטופל להקשיב לך באמת?

הפתרון שאליעד מציע הוא פשוט וברור: המטפל חייב לוודא שהמטופל מבין לעומק את ההיגיון והסיבות שמאחורי כל עצה. כאשר המטופל באמת מבין את הסיבה מדוע פעולה מסוימת טובה או רעה עבורו, הוא אינו זקוק יותר לאמונה עיוורת במטפל או לחברות עמו. הוא מקשיב למטפל כי הוא באמת מבין שהעצה מועילה ומשרתת את טובתו.

לדוגמה, במקום שהמטפל יגיד למטופל "אתה צריך לעשות ספורט, " מבלי להסביר למה, הוא צריך להסביר בצורה ברורה: "אם תעשה ספורט, זה יעזור לך לשפר את הבריאות, להרגיש טוב יותר, להפחית סטרס, ולהאריך את תוחלת החיים שלך." המטפל צריך לפרט ולהסביר מדוע פעולה מסוימת מועילה, כך שהמטופל יוכל לקבל החלטה מודעת, מושכלת ומבוססת על הבנה אמיתית ולא רק על אמונה במטפל.

הגישה הזו, לפיה המטופל חייב להבין את ההיגיון מאחורי הייעוץ, היא הדרך היחידה שתבטיח שהמטופל יקשיב ויישם את ההמלצות לטווח הארוך.

מדוע גישה זו עדיפה לטווח הארוך?

גישה זו עדיפה משום שהיא מאפשרת למטופל להיות עצמאי ולפתח יכולת שיפוט והחלטה עצמאית. במקום להיות תלוי במטפל, המטופל רוכש את הכלים להבין לבד מדוע דברים מסוימים טובים או לא טובים עבורו. אליעד משתמש בדימוי: "אל תיתן לו דגים - תלמד אותו לדוג." כלומר, המטפל לא אמור לגרום למטופל להאמין בו בצורה עיוורת, אלא ללמד את המטופל איך להבין בעצמו את ההיגיון והסיבות של מה שהוא עושה.

לדוגמה, אם המטופל מבין לעומק מדוע נכון להתמודד עם פחד מסוים בדרך מסוימת, הוא יוכל להתמודד גם עם פחדים חדשים בעצמו, מבלי להיות תלוי שוב במטפל. ההקשבה שלו תהפוך להיות פנימית ומבוססת על ההבנה שלו, מה שמבטיח שינוי עמוק ויציב יותר.

לסיכום: מה צריך לעשות מטפל כדי שהמטופל יקשיב לו?

המטפל צריך לוודא שכל עצה וכל המלצה שהוא נותן מבוססת על הסבר ברור והיגיון מובן למטופל. עליו להימנע מיצירת קשר שמבוסס על סמכות עיוורת או חברות מוגזמת. המטרה של המטפל צריכה להיות שהמטופל יקשיב מתוך הבנה פנימית עמוקה, מה שיבטיח שהעצות ייושמו לאורך זמן ובצורה עקבית.
איך לגרום למטופל להקשיב לך? האם סמכות או כימיה אישית עוזרים יותר?

בהרצאה זו נשאלת השאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב למטפל ולייעוץ שהוא נותן. האם עדיף להסתמך על סמכות, כימיה אישית או על שילוב של השניים? התשובה המפתיעה היא שכל אחת מהאפשרויות לא אידיאלית בפני עצמה.

המטפל מתחיל בכך שהוא מפריך את הרעיון של סמכות. סמכות היא למעשה אמונה של המטופל ביכולת של המטפל, כך שהוא מקשיב לו מתוך כבוד לדמות הסמכותית ולא מתוך הבנה אמיתית של הייעוץ. אם המטופל מקשיב למטפל רק כי הוא רואה בו דמות סמכותית, הוא לא מבין את ההיגיון מאחורי העצות, אלא פשוט סומך על המטפל. זה לא משרת את טובת המטופל, ולכן הבעיה היא שהמטופל לא מבין את ההיגיון, אלא סומך על הידע של המטפל מבלי לשאול שאלות.

בנוסף, גם הצגת כימיה אישית או חברות לא תספיק כדי לגרום למטופל להקשיב. המטרה אינה לגרום למטופל להקשיב כי הוא מרגיש חבר שלך או לא נעים לו ממך. אם המטפל מנסה לשדר יחס חברי מדי, הוא עלול למצוא את עצמו במצב שבו המטופל מקשיב מתוך חיבה או רצון לרצות אותו, ולא מתוך הבנת היתרונות הגלומים בייעוץ.

אז מה כן עובד? התשובה היא פשוטה - המטפל צריך לוודא שהמטופל מבין את ההיגיון מאחורי כל עצה או ייעוץ. אם המטופל מבין את הסיבות שמאחורי ההמלצות, הוא ינקוט בהן גם מבלי להרגיש צורך להאמין באופן עיוור במטפל או לפתח כימיה חברית עם המטפל. החובה של המטפל היא להסביר את ההיגיון בצורה ברורה כך שהמטופל יוכל להבין מדוע זה טוב עבורו.

לסיכום, אם אתה מטפל שרוצה שהמטופל שלך יקשיב לך, עליך להסביר את ההיגיון של העצות שלך. אל תבנה את הקשר על סמכות, ותמנע מלהסתמך על כימיה אישית. במקום זאת, נסה לבסס את הקשר על הבנה הדדית של העצות וההיגיון שמאחוריהן.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לזהות מניפולציה טעויות של מנהלי שיווק ומכירות להציק ללקוחות מוצר שלא כדאי למכור אותו שכנוע של מנהיגי כתות איך לגרום למישהו להרגיש... באז שיווקי איך למכור את מוצר גרוע? ליצור חומרי שיווק לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... שיטות לשיווק עצמי לשכנע ילד לעשות שיעורי בית למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? להביא לקוחות חדשים לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם מתי לא להתעקש עם הלקוח? ביצועים של משפך שיווקי שכנוע יחסי שכנוע סובייקטיבי ביקוש למוצר הצורך של הלקוח הפוטנציאלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות התמודדות עם לקוח עקשן חוסר הבנה של לקוח את המחיר יכול לשכנע בכל דבר חשיבות האיכות עבור הלקוח מסר לתת מודע לגרום למישהו לא להתלונן עליך לשכנע שופט שחיקה בעבודת מכירות לשכנע לקוח עצוב למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? עקרונות שכנוע חומרי שיווק טובים רצון לתת ללקוח להתאים את התשובה ללקוח מה הלקוח חושב על התמחור? ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לגרום למישהו לרצות להתאמן לקוח מאוכזב לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... תגמול לאנשי מכירות לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך שיווק ישיר או שיווק עקיף מניפולציה על התת מודע להתמודד עם התנגדות לקוח להיות כנה עם לקוח איך להגדיל מכירות? לשכנע חולה נפש משפך שיווקי ממומן מניפולציות שכנוע ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות מניפולציות של גורואים לתמחר מוצר חדש לגרום למישהו להקשיב יכולות השכנוע וההשפעה איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מה לענות ללקוח שאומר? אנשי שיווק לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה התנגדויות מכירות בטלפון מוצר לא רווחי איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לגרום ללקוח להרגיש בנוח חומרי שיווק נכונים לנהל משא ומתן על המחיר למנוע שתילת מחשבות הסרטון השיווקי הראשון שלך לגרום למישהו בתור חבר למכור מוצר יקר ללקוח המחיר יקר ללקוח האם להכין סתם חומרי שיווק? כמה לקוחות יש לך? למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? איש מכירות מצליח בקשות של לקוח למכור מוצר מאוד יקר למכור לעובדים שיטות תמחור מוצר פרזנטציה ללקוח לגרום למישהו לא לחזור על טעויות להשקיע בלקוחות לגרום ללקוח להחליט לקנות מוצרים לכל כיס למה חשוב ללמוד למכור? לגרום למישהו להיות בטוח שתילת מחשבה שלילית לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות לשכנע מישהו לומר לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לבחור משרד שיווק להתעקש עם לקוח קונפליקט עם לקוח לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו איך לתת אמון מחדש? איך לסרב ללקוח? לא רוצה למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, תת מודע, מניפולציות בתחום לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:09:53 - wesi28