אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהי ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהי, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, NLP פירוש, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, הצלחה בשכנוע, nlp תרגול, להגדיל את המכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, טיפול ב nlp, סודות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, הזדהות רגשית, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp טכניקה, חומר על nlp, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP לימוד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, תשובות לשאלות בראיון, ספר nlp, NLP המלצות, טיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp גישת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לשכנע מישהי, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח שלך לקנות לתאר מוצר מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? איכות השיווק טיימינג של שכנוע לקוח שמח תודה משכנעת לשכנע מישהו לקנא ליצור אמון אחרי בגידה איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? הנחה על מוצרים מטרות למסע לקוח השכנוע של ברק אובמה לבנות שיטה למכירות מניפולציות של נותני שירות איך לרכוש מוצר יקר? nlp למכור להשקיע במכירות איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח דמיון מודרך ליצור לקוחות חוזרים להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה לגרום למישהו להיות נחמד איך לשכנע פקיד? איך לסרב ללקוח? ליצור משפך שיווקי אורגני לבקש הנחה על מוצר לקנות ולמכור לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח לשכנע מישהו בתור חבר איזו הנחה לתת ללקוח? לא לנסות לשכנע יותר מידי לנהל שיחה משכנעת הלקוח הוא לא אתה עבודה במכירות שוחקת למה חשוב ללמוד מכירות? להכשיר איש מכירות האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע מישהו לשתף אותך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לקוחות לא טובים לכתוב הצעת מחיר ללקוח לתת ללקוח את המחיר להתמודד עם סירוב של לקוח לקוחות שרוצים מחיר יקר התמודדות עם לקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה אמון עם האקס לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? להיות היועץ של הלקוח האם nlp עובד? וודאות של לקוח בעסקה אווירה של אמון משאבים להכנת חומרי שיווק התנגדויות הלקוח בראיון עבודה אמון ואמפתיה רמות מניפולציה לגרום לאנשי מכירות שיטת ראפור ליצור ללקוח תחושת fomo לגרום למישהו לעשות משהו לשנות מחיר של מוצר יצירת השפעה מניעי הרכישה של לקוח סוגים של שכנוע שיווק יעיל איתור לקוחות לגרום למישהו להיות מכור אליך למכור בלי ביטחון עצמי ערך ללקוח איך להתייחס ללקוח? לשכנע בחורה להיזכר לגרום ללקוח להבין את התמחור ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות חסרונות ללמוד nlp לשווק את המוצר להתמודד עם לקוח עצבני למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה לגרום למישהו לרצות להאמין לך לגרום למישהו לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן nlp טיפולי לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע חוסר תום לב במשא ומתן למכור כשאתה בחרדה מהי המחלה של אנשי המכירות? להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור לאיזה לקוחות לשווק? לגרום למישהו להרגיש רע לעבור ראיון לאיש מכירות ממי ללמוד מכירות? לבנות מחדש אמון מה הוא התת מודע? לקוחות לא רלוונטיים שיווק לפי תוכנית אמפתיה ושכנוע הפצת תכנים שיווקיים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, שיפור מכירות, דיבייטינג בנושא לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:49:36 - wesi28