אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהי ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהי, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את הבוס, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ראיון קשה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, NLP ומכירות, התמודדות עם התנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע לקוחות לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טכניקות, לימודי שכנוע, להתמודד עם התנגדויות מכירה, לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע לקנות, לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, זיהוי מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע אנשים לתרום, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מאמן עסקי, לשכנע גבר, ללמוד לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP וסוגסטיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...מושגים בשיחות, ומבהיר מתי צריך לבקש מהצד השני להגדיר את המונח בו הוא משתמש. הוא טוען שלא תמיד נכון לבקש הגדרות, אלא רק במקרים שבהם ההגדרה משפיעה באופן ישיר על התשובה לשאלה שנשאלה. למשל, אם מישהו מבקש לקנות לו חלב, מיד עולה השאלה כמה אחוזי שומן, כיוון שהתשובה תלויה בהגדרה הספציפית (חלב עם אחוז שומן מסוים). לעומת זאת, אם התשובה לא משתנה בהתאם להגדרה, אין צורך לבקש אותה. אליעד מדגיש את העיקרון שצריך לשאול שאלות רק כאשר התשובה תלויה באמת בהגדרה. הוא מדגיש ששאלות לא צריכות להישאל מתוך רצון לבלבל או לדחות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע מישהי, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להתחמק משאלה של לקוח? למה הלקוח לא קונה? לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה למכור למישהו מוצר ליצור התניה לצורך שכנוע לשפר יכולות שכנוע בקשות לא הגיוניות של לקוחות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לשכנע שופטים הוצאות השיווק והמכירה לשכנע אקס לחזור אליך מנהל מכירות יתרונות של מוצר לתת אמון באנשים לתכנן קמפיין שיווקי איך חבילות משפיעות על הלקוח? בניגוד לציפיות של הלקוח שכנוע בפרסום לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים הצבת יעדים לאנשים מכירות למה קשה לי למכור? טעויות של מכירות להציע ללקוחות יעד של מכירות למכור פטנט לשכנע ילד לאכול מחיר שונה ללקוחות חדשים יכולת ללמד מישהו למכור כוונת שכנוע להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב למכור יעוץ למשכנתאות לקוח שואל שאלות מתי לחשוף ללקוח את המחיר? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח איך לתכנן שיווק? סודות השכנוע למתקדמים לשכנע מישהו לא לריב איש מכירות מוצלח בקשה לא סבירה של לקוח לשכנע את שופטי בגץ מניפולציה בשאלה לגרום למישהו להיפרד בצורה יפה לקוח שואל משהו הנחה ללקוח במשא ומתן הדרכת אנשי מכירות שטח לשכנע מישהו להפסיק לעשן טיפים למכירות תכנים שיווקיים לגלות אמפתיה ללקוח להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר אמון עם האקס לשכנע מישהו לעשות כרצונך לקוחות מתלוננים עליך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הנחה ללקוחות הזמן הנכון לשכנע שינוי עמדות לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים אסטרטגיה שיווקית לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית להשקיע במכירות או בשיווק איך לראיין איש מכירות? איך ללמוד nlp? האם להיות כנה עם הלקוח? איך לשכנע מישהו? התאמת רצונות במשא ומתן לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן למכור שירות חדש לשתול מחשבות לעצמך לא רוצה לעבוד במכירות למה קשה לעבוד במכירות? ניהול השיווק לגרום למישהו להבין שהוא יהיר מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? לשכנע אנשים לבחור בך למכור רק מוצרי פרימיום מניפולציות של מוכרים המתחרים שלך כאיש מכירות מניפולציה חשיבות האיכות עבור הלקוח לקוח שמפר חוזה להסביר את המחיר ללקוח התנגדויות במכירות אימון ב nlp לרכוש אופי של איש מכירות לשכנע את המראיין דימויים של הלקוח איך ליצור הזדהות? המוצר עוזר ללקוח התאמת המכירה ללקוח איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? עולם המכירות איפה ללמוד שיווק? המוצר יותר יקר בחירת מנהל שיווק לבנות אמון עם הלקוח כימיה עם לקוח לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מאמן אישי, הדרכת מכירות בנושא לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5156 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:34:59 - wesi28