אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה לשכנע? ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה לשכנע?, לשכנע את, NLP ביקורת, יועץ פוליטי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדים, NLP למטפלים, התמודדות עם התנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, הכנה לראיון, יחסי ציבור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אסטרטגיות מכירה, להשפיע, לשכנע לקוח לקנות, הכוח לשכנע, nlp תרגול, איך למכור יותר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, הדרכה אישית, פסיכוקיברנטיקה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP שיטת, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP עובד, ייעוץ פוליטי, NLP ודמיון מודרך, לימוד nlp בחינם, איך לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, הצלחה במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע / חוקי שכנוע / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם.

הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן ע"פ סדר החשיבות שלהם, אלא הם מוצגים ע"פ הסדר שלהם במהלך השיחה שנותחה. השיחה המקורית לא מוצגת כאן, מסיבות ברורות.

כמו כן, בכל אחד מהטיפים שיוצגו כאן, ניתן להרחיב ולהעמיק בו ולהבהיר לעומק את העיקרון שעומד מאחוריו ולפרט תתי מקרים של שימוש נכון בטיפ ובחוק השכנוע. ובכל מקרה, הטיפים נכתבו עבור המתבונן, כחומר למחשבה ולצורך העמקה נוספת.

ומי שיהיה יותר חכם וילמד את הדברים לעומקם / יעמיק בהם וכולי, הוא יוכל לעשות את כל הטריקים האלו, אפילו תוך כדי שיחה בזמן אמת (-:

להלן רשימת טיפים לשכנוע ואיך לשכנע אנשים:


בתהליכים של שכנוע, יש המון אפשרויות כיצד לשכנע את השומע. ולכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. והחוכמה האמיתית היא, לדעת את האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. ולדעת מה האפשרות הטובה ביותר, בכל רגע נתון של השיחה. ולשכנע את השומע, בהתאם לאפשרות שהכי נכונה לאותו הרגע.

ולכן, צריך להכיר כמה שיותר דרכים. וצריך לדעת גם, מה היתרונות אבל גם מה החסרונות של כל שיטה. כדי לדעת להיות גמיש במהלך השיחה. וצריך לדעת לזהות אצל השומע, את המצב שבו הוא נמצא. ולדעת לצפות מראש את התגובה שלו, ולשכנע אותו בהתאם.


נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, ואתה יודע שהוא יביע התנגדות, ואז אתה תגיד לו אח"כ, תראה אולי בכל זאת אתה טועה, תחשוב שנית. במקרה כזה לדוגמה באפשרותך מראש כאשר אתה מציג את עמדתך, מראש אתה כבר יכול לומר לו, תחשוב על האפשרות שאולי כך או אחרת... כאשר המילה אולי, בעצם היא התשובה לתגובה המיידית שלו, לחוסר ההסכמה איתך. ובכך בעצם חסכת מראש קונפליקט מעל פני השטח.


כאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, נסה ליצור אווירה טובה בינך לבינו במהלך השיחה. כגון לדוגמה על ידי שימוש בביטויים שיצרו ביניכם תחושת קרבה. זה יגרום לו להרגיש קרוב אליך, ולרצות יותר להסכים איתך.

ויש כמובן גם את ההפך, שלפעמים דווקא אם תהיה פורמאלי, דווקא אז יסכימו איתך יותר. והכל לפי הנסיבות.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה רואה שהוא לא מאמין לך / מתקשה לקבל את דבריך, באפשרותך להסתייג / לצמצם את הסיפור שאתה מספר, לגירסה שתשדר לשומע יותר אמינות ושתקטין את הקונפליקט שלך מולו בשיחה.


אם אתה רוצה לגרום למישהו להרגיש קירבה ותחושה של קשר אישי, תשאל אותו שאלות אישיות ותתעניין ותביע עניין גם בחיים האישיים שלו, הן באופן יזום והן כתגובה לדברים שהוא משתף או כדרך אגב בהקשרים שקשורים לחיים האישיים שלו.

כאשר אתה מתעניין באדם שמולך ברמה האישית, הוא מרגיש בתת המודע שלו שאתה אדם קרוב אליו, שמתעניין בו גם ברמה האישית ולא רק ברמה הטכנית של נושא השיחה שלכם. ובנוסף, המוח של האדם חושב, שרק אדם קרוב באמת, רק הוא מביע עניין אישי בחיים האישיים שלך.

וכמובן, שצריך לדעת לעשות את זה בצורה מאוד עדינה ורגישה, שהשומע לא ירגיש מאויים, שלא ירגיש שאתה חטטן ושאתה דוחף את האף שלך למקומות לא רצויים ושלא ירגיש כלפיך דווקא תחושה של זרות.

אבל באידיאל, עליך להגיע למצב של פתיחות מול האדם השני, כדי שהוא ירגיש כמה שיותר קרבה רגשית אליך. במידה וזו אכן אסטרטגיית השכנוע המתאימה לסיטואציה, לשכנע באמצעות יצירת קרבה רגשית (ראפור).

וניתן לעשות כאן גם את הטריק הבא (ראפור), שאומר שאתה יכול לספר לו על דברים אישיים שלך, ובכך לשדר לו שאתה רואה בו דמות קרובה אליך ברמה האישית. וזה בעצמו גם עוזר בפני עצמו + זה גם יכול לגרום גם לו להיפתח מולך ברמה הרגשית האישית וליצור תחושה קרבה גדולה עוד יותר.


לכל בן אדם יש תפישת מציאות כלשהי. וכל בן אדם, יש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא אוהב אותם ויש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא לא אוהב אותם. החוכמה היא לדעת לזהות את החלקים שאותם האדם אוהב / לא אוהב, ולדעת להתאים את עצמך אליו לפי החלקים האלו. וזה כדי ליצור מולו אמון.

ואחדד, שלפעמים האדם לא אוהב רעיון מסוים שהוא חושב על המציאות, אבל עדיין הוא אוהב היבטים מסוימים מהרעיון הזה. או להיפך, שלפעמים האדם אוהב רעיון מסוים שהוא חושב אותו, אבל עדיין הוא לא אוהב היבטים מסוימים של הרעיון הזה. והחוכמה היא לדעת לזהות את החלקים האלו, ולהתאים את עצמך בהתאם.


כשאדם מספר על עצמו, מתוך הסיפור שלו אם אתה מקשיב היטב לסיפור שלו, אתה יכול לדעת מה הוא חושב על עצמו, מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ומה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו. ובהתאם, לתמרן אותו לפי הרצונות שלו ע"פ הצורך.


לפעמים האדם רוצה משהו והוא לא מבטא את זה, כי הוא חושב שאין אפשרות להשיג את זה. ולכן, כדי לדעת מה האדם השני רוצה, תן לו את התחושה שהכל אפשרי להשגה, ואז יהיה לו יותר קל לבטא את הרצון הפנימי שלו, בלי להגביל את עצמו רק לרצונות שהוא חושב שהוא יכול להשיג אותם.

לדוגמה: "אם היית יכול להשיג הכל / אם היית סופרמן / אם הכל היה יכול להשתנות / אם היה לך כוח בלתי מוגבל, מה אז היית רוצה לשנות / היית רוצה שישתנה". וכיו"ב, ניסוחים שמכניסים את האדם לאווירה שהכל אפשרי, ואז קל לו יותר לבטא את הרצון שלו.


לפעמים, כדי לנהל שיחה עם מישהו, צריך לדעת לשדר לו שמסכימים עם השטויות הלא הגיוניות שהוא אומר, כדי שיהיה אפשר להמשיך לשוחח איתו.

ז"א לפעמים השומע אומר איזה שטות ואיזה דבר לא הגיוני, שהוא חושב שהוא יודע שאתה לא תסכים איתו, ובכך בעצם הוא יצור מולך קונפליקט ויצליח לברוח מהשיחה ולהפסיק את השיחה. כי אחת הדרכים להתחמק משיחה, היא לפעמים על ידי זה שמעלים לשיחה איזה נושא, שאתה יודע מראש שלא תהיה עליו הסכמה מסיבה כלשהי, ובכך בעצם אתה גורם לפיצוץ של השיחה.

ולפעמים מישהו מכניס מוקש לשיחה, והוא בטוח שלא תסכים איתו, כדי שהוא יוכל לפוצץ את השיחה. ולפעמים החוכמה היא לדעת לזהות את המצבים האלו, ולדעת האם באמת אתה מוכרח להתעקש על האמת לגבי המוקש הזה, או שמא ניתן לבלוע את הצפרדע ובאפשרותך להתמקד בעיקר ולא לתת תוקף לפעולת ההסחה שמבצע הצד השני.

ולפעמים זה כרוך בכך, שאתה צריך גם לשדר שאתה מסכים עם דברים לא הגיוניים ושאינם יכולים להיות אפילו לא ברמה הלוגית. כגון כל מיני רעיונות פרדוקסאליים או רעיונות עם סתירות פנימיות. ועליך לדעת לזהות את המהות של השיחה, ולדעת לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה.


כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר.

ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק לחשוב על מה שאמרת לו קודם.

רק שצריך לשים לב גם לכך, שכאשר אתה מדבר לאט יותר, יש לשומע יותר הזדמנות לעבד את המידע שאתה מוסר לו, לטוב ולרע.


לפעמים אתה מציע למישהו לעשות משהו, כדי להשיג מטרה כלשהי. ולפעמים השומע יכול להביע התנגדות, להשגת המטרה שאתה אומר שהוא ישיג כאשר הוא יבצע את מה שאתה מציע. ואז באפשרותך להבהיר לפני / אחרי מה שאתה אומר, שמדובר על לתת לו אפשרות שאינה מחייבת אותו לממש אותה. ובד"כ אנשים מוכנים / רוצים שתהיה להם עוד אפשרות.

לדוגמה, נניח שהמוכר אומר ללקוח: "כשתקנה את הטלביזיה הזאת, אתה תחבר אותה גם לאינטרנט ותראה דרכה סרטים". ואז הלקוח יכול / עלול להביע התנגדות של "אבל אני לא רוצה / לא צריך / לא מעוניין לחבר את הטלביזיה לאינטרנט". או "אני בכלל לא רואה סרטים באינטרנט" וכיו"ב.

ואז לדוגמה ניתן לנסח את המשפט למשהו כגון", כשתקנה את הטלביזיה הזאת, תוכל / תהיה לך האפשרות / אם תרצה יתאפשר לך לחבר אותה לאינטרנט כדי לראות בה סרטים און ליין". וזה בעצם אומר ללקוח, שאתה...
חלק 2
...וכיוב, שגורם לשומע לחשוב שמדובר כאן על עיקרון ולא על מסר ארוך שאינו מוגדר מספיק ושיהיה קשה לו להבין אותו ולזכור אותו. עיקרון / חוקיות וכיוב, זה מייצג מסר מוגדר שיש לו מבנה שאפשר להבין ולזכור אותו יותר בקלות, מאשר מסר מופשט, שהשומע צריך לנתח אותו, להבין אותו, ואחכ לזכור אותו. יש לשים לב לכך, שלפעמים אם תאמר למישהו שיש כאן עיקרון / חוקיות כלשהי, זה עלול להעלות אצלו אסוציאציה של גבול ושל הגבלה, שהוא ירגיש שמגבילים אותו, ושמשום כך הוא לא ירצה להקשיב לך. כי לפעמים האדם מעדיף לשמוע משהו מוגדר, ולפעמים...
חלק 3
...שהדבר כן בשליטתו. ולכן, אם ברצונך לגרום לשומע לדוגמה לא לכעוס על מה שקרה לו, אז כאשר הוא מספר הכעיסו אותי, אז לדוגמה באפשרותך תוך כדי שאתה חוזר על דבריו... כדי לראות אם הבנת אותו נכון, תוך כדי זה להחליף את ההכעיסו אותך / גרמו לך לכעוס, עליך להחליף את זה לכעסת על X, שזה בעצם מעביר את האחריות האישית לשומע ולא לכוח חיצוני לו. וזה בעצם אומר גם את ההפך. דהיינו, אם ברצונך לגרום למישהו לא לעשות משהו, עליך לגרום לו לחשוב שהדבר לא בשליטתו ושהוא אינו תלוי בו. ולכן, אם אתה רואה לדוגמה שהוא מעביר מסר שהדבר...
חלק 4
...סיבובית, על ידי זה שתדבר על מישהו אחר שעשה כך וקיבל כך. ובכך תעביר לשומע את המסר הסמוי. אם אתה רוצה שמישהו יקשיב למה שיש לך לומר, תזכיר לו את החיסרון שלו, שבגללו כדאי לו להקשיב לך. זא תיצור ותגדיל אצלו תחושה של חיסרון, לפני שאתה הולך לומר לו את מה שאתה רוצה לומר לו, כדי שהוא ירצה יותר להקשיב לך. אם ברצונך לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי ולשתול לו מחשבה כלשהי ודרך חשיבה כלשהי, באפשרותך לנסות לעשות את זה, עם כמה שפחות קונפליקטים מול מה שהוא חושב כרגע. זא שלפעמים מישהו חושב משהו ואתה רוצה שהוא יחשוב...
חלק 5
...שאתה לא מצליח לשכנע אותו בדעתך הנגדית. לכן תבדוק ותוודא, שאתה לא מאויים מהדעה שהציגו לך, כי כאשר אתה מרגיש מאויים, זה משפיע על היכולת שלך לשכנע שאתה צודק. כי לדוגמה אתה לא יכול לגלות אמפתיה, כי אתה לא יכול להכיל את הדעה הנגדית וכיוב. ובקיצור, אל תהיה מאויים מהדעה הנגדית שאמרו לך. כשמישהו אומר דעה שנראית לך שגויה, נסה להבין למה הוא אומר אותה. כי אולי ניתן להסכים איתו על הסיבה למרות שאתה לא מסכים איתו על התוצאה. זא שלפעמים מישהו מביע דעה כלשהי, ואתה רוצה לשנות את דעתו. אז נסה להבין למה הוא חושב כך...
חלק 6
...בהנחה שרוצים ליצור תחושה כזאת. אם אתה אומר בשיחה מסר תת הכרתי כלשהו, ואתה חושש שהשומע שם אליו לב יותר מידי, או אם אתה אומר מסר כלשהו שאתה לא רוצה שהשומע יתמקד בו מסיבה כלשהי, בצע פעולת הסחה, של העברת נושא. או אמור משפט הבהרה שקרי, לגבי הסיבה שבגללה אמרת את המשפט הקודם. זא תוסיף עוד משפט, שכאילו מבהיר את הסיבה שבגללה אמרת את המשפט הקודם, כדי שהשומע לא יחשוב יותר מידי על הסיבה שבגללה אמרת את המשפט הקודם. אם אתה רואה שהאדם השני מסתבך בדו שיח שלו מולך, זרוק לו גלגל הצלה ותעזור לו להסביר את עצמו יותר...
חלק 7
...המבקש. כי הוא כאילו העבד, שעושה את מה שהמלך אומר לו לעשות. ואז אוטומטית, המוח של השומע, מעדיף דווקא לסרב ולא לעשות את מה שאתה מבקש ממנו לעשות, כי הוא מרגיש סוג של השפלה, שאומרים לו מה לעשות. כי החזק, אומר לחלש מה לעשות. לעומת זאת, אם תשדר לשומע, שכאילו אתה צריך אותו, ושהוא כאילו עושה לך טובה שהוא יעשה כך או אחרת, זה בעצם מפרגן לאגו של השומע, ואז קודם כל הוא מרגיש יותר בנוח לעשות את מה שאתה מבקש ממנו. כי זה מעיד על חוזקה ולא על חולשה. ובנוסף, זה סוג של לשתול מחשבה של פיתוי לתת מודע, שכאילו אומר לשומע...
חלק 8
...לא מסכים / רוצה שהוא יחשוב - אל תשתמש בה כטענה - אאכ אתה בטוח שהיא תפיל את עצמה כאשר אתה מציג את עמדתך למישהו שאתה רוצה לשכנע אותו, יש שתי אפשרויות כיצד הוא יתפוש את העמדה שלך. אפשרות אחת היא, שהוא יחשוב לעצמו, שאתה באמת מחפש את האמת, ושהכי חשוב לך זאת האמת, ושהיית מוכן לחשוב אחרת מהעמדה שאתה מציג, ושאתה נוקט בעמדה שלך, משום שאתה אכן חושב שזאת האמת. ואפשרות שניה היא, שהוא יחשוב שאתה נוקט בעמדה שלך, לא משום שזו אכן האמת, אלא משום שאתה מאויים מהדעה הנגדית, ושאתה מעדיף ובעל אינטרס לנקוט דווקא בעמדה...
חלק 9
...משאיר את זכות הבחירה אצל השומע. ואתה לא משדר לו שהוא חייב לעשות משהו, אלא שרק יש אפשרות לעשות משהו. ואז יותר קל לו להסכים איתך. עד כאן רשימת הטיפים הנוכחית, נכון לעכשיו. ומי שרוצה להיות מסוגל ליישם את כל הטיפים והעצות האלו בזמן אמת תוך כדי שיחה, צריך להעמיק כמה שיותר בהבנת כל הנושא של השכנוע לעומקו, כפי מה שאני מבאר במקומות נוספים. והאדם צריך למצוא כמה שיותר דוגמאות מעשיות, לכל אחת מהעצות האלו. ואז, על ידי לימוד לעומק לאורך זמן והתמדה... יכול האדם להגיע למצב, שבו הוא בלי להתאמץ, תוך כדי שיחה, משתמש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה לשכנע?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה לשכנע?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תחושת הזדהות שכנוע ורצון חופשי יצירת תוכן שיווקי למה לגרום ללקוח? לשנות את המוצר מניפולציות של מנטור מה הלקוח באמת צריך? מתי לומר ללקוח את המחיר? מה הכי כדאי למכור? לשכנע לקוח למכור את עצמו לשכנע את שופטי בגץ תחושת ריחוק מול לקוח בעקבות תהליכי השיווק לשכנע לקוח לרכוש להתאים את המכירה לצרכי הלקוח איך לא ליצור ראפור? ללמוד למכור המוח משתכנע nlp לימוד עצמי לקוח שקודם כל רוצה איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? סודות שכנוע לתכנן את השיווק לתת סיבה להנחה ללקוח לשבח מוצר לגרום למישהו להחליף יעוץ רטורי לגרום למישהו להיות מחויב לשכנע אקסים לקנא לשכנע אנשים לבחור בך טיפול בהתנגדויות לקוח מראש למכור ידע האם להכין חומרי שיווק? להוזיל מוצר לגרום למישהו לרגשות אשמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לשכנע מישהי לשכב לגרום למישהו להגיד איך עובד שכנוע? טיפול בהתנגדויות הלקוח להציע מחיר ללקוח לשפר את היכולת שלך למכור להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה למנוע שתילת מחשבות מה צריך כדי לדעת למכור? איך להסביר ללקוח? לקוחות של העסק שלך לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות לשכנע בעל סמכות איתור צרכי לקוח של המתחרים למכור כשאתה לא במיטבך איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לקוח מתלבט החסרונות שיש במוצר כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? לשכנע שופטים תת מודע איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? להסביר את זה ללקוח עבודה לאיש מכירות לגרום ללקוחות לשכנע ילד לעשות למכור רכב ללקוח למה אין מכירות? מוצרים זולים לשכנע אקס לרצות אותך אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן שיווק חנויות שיווק טוב שיווק גלוי לגרום למישהו לא להיקשר איך להעלות את המחיר ללקוחות? מה זה שיווק? יש ללקוח ספק רציונאלי לשכנע עובדים להקשיב לך לפרוץ לתת מודע ליהנות למכור לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה לקוחות באינטרנט לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה אמון עם שותפים לקוח מתלונן על המחיר לגרום למישהו להצביע לך nlp מומלץ שיווק בחינם לתכנן משפך שיווקי למכור כשאתה מרגיש רע לעשות מניפולציה לקוח אחר לא היה מעוניין מניפולציית שכנוע האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? התמדה לאנשי מכירות מה הוא התת מודע? למכור ביותר יקר למכור מוצר יקר ללקוח לשכנע מישהו למכור מוצר לקוח מאוכזב סודות ההשפעה של מנטורים לתת ללקוחות שירות לקבל את ההצעה של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, למכור, לקוחות בתחום מה זה לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8594 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 10:16:56 - wesi28