אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, איך לשכנע גבר לחזור, איך לשכנע לקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדויות לקוח, יחסי ציבור, להשפיע על אנשים, nlp קורס, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp הצלחה במכירות, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע את הילד, איך לנתח טקסטים, NLP סדנא, התמודדות עם התנגדות במכירה, מאמן אישי, NLP למטפלים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע אשה להתחתן, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע, לשכנע בראיון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP תבניות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע מישהו לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, אמנות הנאום, להתמודד עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך להצליח למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
והפעם ננתח את המקרה הבא, שבו אתה רוצה לספר ללקוח שלך מידע חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה הזאת.

ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם רצית לומר משהו ללקוח והוא אומר לך שאין בכך צורך.

אז לכאורה התגובה הפשוטה ביותר, היא לחזק את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו הצאט גי פי טי יודע ואומר את מה שאתה רוצה לומר ובכך לסגור את העניין. אבל האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת?

אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה?

כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך שתגיד לי על עצמך דברים חיוביים, כי גם קוף כלשהו / טיפש כלשהו אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש בצאט גי פי טי כמקור סמכות לומר אם אתה טוב או לא. ומה יקרה אם מחר הצאט גי פי טי יגיד עליך משהו שלילי? מה תעשה אז?

אז נתבונן על העניין מעוד נקודת מבט. נניח שאתה מדבר עם רופא על בעיה רפואית מורכבת שיש לך. והוא מנסה להציע לך פתרון. ואז אתה תגיד לו, שאין צורך במידע שלו, כי הצאט גי פי טי כבר נתן לך את המידע המפורט. ונניח שהרופא ישאל אותך, מה המידע שהצאט גי פי טי נתן לך? ואתה תשיב בדיוק את המידע שהרופא רצה לתת לך. איך לדעתך הרופא יגיב במקרה הזה? האם לדעתך הרופא יהיה מרוצה ויגיד, טוב מאוד, כל הכבוד שמצאת את המידע בצאט גי פי טי? או שהוא ינסה להסביר לך שאתה לא צריך לסמוך על הצאט גי פי טי, אלא לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך?

ומכאן נעבור נקודה שניה שצריך להתבונן בה, והיא שכאשר הלקוח אומר לך, אין צורך שתספר לי על עצמך, אני כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח מצפה ומאמין שאתה תהיה מרוצה מכך. כי זאת התגובה הטבעית שמישהו מגיב כאשר אומרים לו שמישהו אחר צד ג אחר, אמר עליו משהו חיובי. ובפרט אם אתה איש מכירות שאתה רוצה למכור. והרי שאתה תרצה שהלקוח יחשוב עליך דברים חיוביים. ואם כן, אתה תהיה מרוצה מכך שהלקוח אומר לך שהוא ראה עליך דברים חיוביים בצאט גי פי טי.

אבל יש כאן עוד נקודת מבט מעניינת שאומרת כך: הלקוח מצפה שתגיב בצורה X, בצורה שאתה מרוצה ממה שהוא אמר לך. והלקוח מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא כנ"ל, שחשוב לו שהמידע יהיה אמיתי, שבמקרה כזה איש מקצוע לא יסתפק במה שהמחשב אומר, אלא הוא יגיד שהוא עצמו צריך לאמת את המידע כגורם אנושי.

במילים אחרות, אם אתה תגיב בצורה X, כמו שהלקוח מצפה שאתה תתנהג, מעצם זה שאתה איש מכירות שרוצה שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה לא איש מקצוע, אלא שאתה איש מכירות. וזה גורם ללקוח לא להאמין לך.

ולכן, תגובה אפשרית נוספת ללקוח שאומר לך, שאין צורך שתספר על עצמך ועל המוצר וכולי, כי הצאט גי פי טי כבר נתן לו את המידע החיובי עליך, תגובה נוספת יכולה להיות שאתה דווקא תגיד ללקוח, שכדאי לא לסמוך רק על הצאט גי פי טי ושכדאי שגם אתה כגורם אנושי תעביר לו את המידע עליך.

ואני לא אומר כאן איך בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. אבל אני כן אומר, שכן הגיוני להגיב ללקוח דווקא בדיוק ההפך ממה שהוא מצפה שאתה תגיב כאיש מכירות. במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, שכנראה יגיד לך לא לסמוך על הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר את מקור הסמכות אליך ואל תישען על הצאט גי פי טי כמקור סמכות לכך שאתה טוב או לא טוב.

מוסיף גם, כי אני גם לא אומר כאן מתי כן לזרום עם המחמאה של הלקוח ומתי לא לזרום אלא להגיב כנ"ל וכל מקרה לגופו.

לסיכום: יש כאן נקודת מבט שאומרת, שאם הלקוח משבח אותך דרך צד ג, בפרט דרך הצאט גי פי טי, הרי שבמובן מסוים זה מקטין אותך, ובנוסף אם תגיב בשמחה, הרי שזה מחזק את המחשבה של הלקוח, שאתה לא איש מקצוע אלא איש מכירות. לכן יש היגיון להגיב דווקא את ההפך, להקטין את השבחים של הצאט גי פי טי שאז הלקוח חווה אותך כאיש מקצוע ולא כאיש מכירות. ובנוסף אתה מגדיל את עצמך על פני הצאט גי פי טי.

ובמהות, כשאתה פועל בניגוד לציפיות של הלקוח, שמאמין שאתה אמור לעשות X בתור איש מכירות, הרי שאתה מחזק את האמונה של הלקוח בך. אפילו אם אתה תקטין את השבח של הצאט גי פי טי עליך, שזה מצד אחד מקטין אותך, אבל מצד שני מחזק אותך כאיש מקצוע וגם כמקור סמכות מעל הצאט גי פי טי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מכירות?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקבל סירוב מלקוח מה הדרך למכור משהו? זיהוי הכאב של הלקוח לשכנע מישהו להיזכר עקרונות שירות לקוחות לקרוא ללקוח בכינוי בחירת מלאי מוצרים איך נבנה אמון? למכור למישהו רעיון מתי לקוח מבקש הנחה? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר להגדיל סיכוי לשכנע למה אני לא מאמין במוצר שלי? כמה מוצרים להחזיק במלאי? לקוחות ממליצים בפייסבוק לגרום למישהו לשנות את דעתו לגרום ללקוח לעבוד איתך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר להניע עובדים למכור לשכנע לקוח להגיע לפעמים לקוח לגרום ללקוח להיות נאמן לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר שיטת שכנוע שיווק לשוק חדש לתת ללקוח למכור לך הלקוח לא תמיד צודק טקסט משכנע לגרום למישהו להיות בעדך לשכנע אישה לחשוב עליך למכור עם חשק איך למכור ביותר כסף? מוצרי יוקרה לחסכנים לאיים על לקוח לשדר מקצועיות מול לקוח האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? למכור רק מוצרי יוקרה להציב יעדי מכירות התועלת של הלקוח מוטיבציה למכירות איך לשכנע בעל סמכות? קרבה עם לקוח מענה ללקוח להביע הזדהות עם ההתנגדות להשפיע על הבוס איתור צרכים של לקוח מאוכזב בלי לדבר עם הלקוח לשכנע את הפקיד לשכנע מישהו לשמוח מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? למכור את הרכב האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? לאיזה לקוח למכור קודם? לעבור ראיון לאיש מכירות לגרום למישהו לא לקנא שיווק סטרטאפ למכור תפקיד לשכנע מישהו לא לסרב למכור בלי לתת הנחה תכנון חומרי שיווק איך המוח משתכנע? זוגיות אחרי משבר אמון ללמוד לעשות מניפולציות למכור רכב אסור לאתר את צרכי הלקוח מניפולציות שיווק מיומנות רטורית ביטויים משכנעים יצירת כימיה עם לקוח לשכנע מישהו להתמכר לשמר לקוחות איך לשפר כושר שכנוע? פרסום חומרי שיווק מה הלקוח חושב על המתחרים? מניפולציות של ביבי נתניהו שכנוע יחסי האם כל אחד יכול ללמוד למכור? ליצור אמון עם לקוח כמה חומרי שיווק ליצור? שאלה סגורה של לקוח לשכנע מישהו לספר לך איך לשכנע אנשים שיש לך? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לשכנע ילדים לאכול בריא הזדהות אישית מסרים שכנועים למה המוצר יקר? למכור מוצר לא רווחי איזה ניסוח יותר משכנע? לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך תהליך חיפוש לקוחות fomo של לקוח כימיה עם לקוח לגרום למישהו להתאהב בי פרסומות של חברות forex האם להתנגד ללקוח? טראומות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, משא ומתן, לקוחות בתחום מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 05:30:51 - wesi28