אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע הורים, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, משא ומתן, סודות המשא ומתן, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP למאמנים, איך לשכנע את הבנק, טיפול בהתנגדויות, גישת ה nlp, מומחה שיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע בנות, אנשי מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע חברים לצאת, NLP הרזיה, טיפול nlp, טקסט טיעוני, לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע אישה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, nlp מטפל, ללמוד למכור, איך לכתוב טקסט, סודות ה nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדים, איך לשכנע את האשה, איך לשכנע את עצמך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות.

ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו.

לדוגמה: "יש לי בבית שולחן יפה". זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: "אשתי הכינה עוגה טעימה". אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות.

ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אא"כ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון.

וזה בעצם אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד.

ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות.

דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד.

כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר "אתה טוען שקרה כך וכך". דהיינו, אל תסכים איתו שאכן קרה כך, אלא תציג את הדברים כאילו זה רק הוא חושב כך, וכאילו זאת רק טענה בלבד. דהיינו, לא מדובר על אירוע שאכן התרחש בפועל, אלא מדובר רק על טענה אישית שאכן קרה כך או אחרת.

או לדוגמה במקום לומר "אתה מספר לנו שקרה X", אמור "אז הסיפור שאתה מספר לנו, הוא שלטענתך קרה X". וכך לדוגמה אתה הופך את הדברים של האומר, לסיפור בלבד, ולטענה בלבד. או לדוגמה במקום לומר "אז לפי מה שאתה אומר" עליך לומר "אז לפי מה שאתה מספר". דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים.

ואם נדייק יותר, אז במקום לומר "לפי מה שאתה מספר" יש לומר "לפי מה שסיפרת". כאשר סיפרת זה בלשון עבר, ואתה מספר זה בלשון הווה וזה חזק יותר מאשר בלשון עבר. ואם נרצה לדייק עוד יותר, אז יש לומר "לפי הסיפור שסיפרת, קרה X". דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש.

והשימוש לדוגמה במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת העובדות, גם זה מחליש את החוזק של הצגת העובדות.

והרעיון הוא, שכאשר האדם מציג לך עובדות כלשהן, עליך להציג את הדברים כאילו אלו היו רק סיפורים ורק פירושים שהוא נותן למציאות, אך אלו לא עובדות בפועל. ועליך לנסות עד כמה שאתה יכול, להתייחס אל העובדות שהוצגו לך, כאילו אלו רק פירושים אישיים וסובייקטיביים של המתבונן בלבד. ועליך להפוך את העובדות לפירושים, על ידי זה שבכל פעם שאתה מתייחס לעובדות שנאמרו, אתה מוסיף אל העובדה מילים שיגרמו לעובדה להיראות כאילו זה רק פירוש.

לדוגמה במקום לומר "ביום זה וזה קרה כך וכך" עליך לומר "לפי הטענה של X, אז ביום זה וזה קרה כך וכך". וכיו"ב כל הזמן להתייחס אל עובדות, כאילו אלו רק פירושים בלבד.

ואת הנשק הזה עליך להפעיל עוד יותר חזק, על הפירושים עצמם. דהיינו, כל דבר שהוצג לך, שהוא לא עובדה ממשית בפועל, אלא שהוא רק פירוש בלבד, עליך לטרוח ולהדגיש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שאלו רק פירושים בלבד של הדובר, אך זו אינה האמת.

ועליך לשים לב, שלא בטעות תגרום לכך שהדגשה והפרדה ברורה בין העובדות לבין הפירושים, תעביר את תשומת הלב, אל העובדות שאליהן כן יש הוכחות ברורות. דהיינו, לפעמים כאשר אתה לוקח את הפירוש ומדגיש שהוא רק פירוש, אז זה גורם לעובדות להיראות עוד יותר חזקות מאשר קודם לכן.

ז"א אם תחליש את הפירושים, בצורה הרבה יותר קיצונית מאשר אתה מחליש את העובדות, זה בעצם עלול לחזק את העובדות. על ידי זה שאתה בעצם יוצר הפרדה בין העובדות לבין הפירושים.

ויש עוד טריק ומניפולציה, והוא, להחליש את העובדות, באמצעות החלשת הפירושים. דהיינו, תיקח את הדברים שכולם מסכימים שזה רק פירוש, ותדגיש שזה רק פירוש, ובאמצע תערבב גם עובדה. ואז גם העובדה נחלשה ומתייחסים אליה כאילו היא רק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה מכירות?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שכנוע מהיר תורת המשחקים במשא ומתן הפחדה של לקוח לגרום לתת מודע לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לשכנע מישהו להימשך אליך לקוחות קיימים הזדהות עם הרצון איך לגרום למישהו לא לעשות? הזדהות עם הלקוח לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לשכנע בחורות לגרום למישהו להאמין למשהו ביטחון עצמי למכור לשכנע אנשים בקלות לקוחות בתהליך מכירה שימוש בבחורות בפרסומות נקודת המבט של הלקוח לשכנע אקסית לחזור אליך למכור את המוצר הכי גרוע שיטות לשיווק לשכנע מישהו להבין תגמול מהמכירות לשכנע מצביעים להצביע שיטות ליצירת ראפור בניית אמון מחדש nlp למומחים ביקורת על nlp להרחיב את סל המוצרים שיחת חולין עם הלקוח טעויות בשיווק להתעלם משאלה של לקוח תהליך איתור צרכי הלקוח למכור מוצרים של אחרים להצליח למכור בלי לשקר מוצר מתכלה הדרכת אנשי מכירות מתחילים ניתוח סיבתיות ומכירות תוכן קידום מכירות לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך בעיית תקציב שיווקי להסביר ללקוח את התמחור תכנון מסע לקוח למכור את עצמך בזוגיות מתי לומר ללקוח את המחיר? זיהוי מסרים לתת מודע מיינדסט של איש מכירות מומחה איך לשכנע אותה? שיקולי מכירה ללקוח הזדהות רגשית חזקה איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? שיווק תכנים מקצועיים שכנוע למנהלים איך בונים אמון מחדש? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לכתוב טקסט שיווקי לגרום למישהו להחליף מחשבות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים פחד לא למכור להצליח למכור ללקוחות בקשה בצורה משכנעת לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה המלצות של לקוחות לבחור את הלקוח האידיאלי דימויים של לקוח למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה הלקוח שונא אותך? לשכנע מהר מידי מכירות לאנשי מכירות למכור עם חשק נקודות הכאב של הלקוח לקוח מבטל ברגע האחרון הנחה משפיעה על החלטת הלקוח לשקר את הלקוח להפסיק לספק מוצר ללקוחות איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? שכנוע בעסקים לגרום למישהו לא לבגוד בך רצון לקבל מהלקוח האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? לשכנע מישהו לחזור להתגונן משתילת מחשבות למה חשוב ללקוח מי המוכר? לגרום למישהו לא לקנא האם להשקיע בלקוחות? שכנוע אקראי איך לעשות שיווק? לענות ללקוח תשובה שלילית מניפולציות בזוגיות להציג ללקוח מידע מקצועי צורכי הלקוח אלטרנטיבות של לקוח לגרום למישהו להתייחס ניהול משא ומתן עם עובדים ללמוד רטוריקה כמה שהלקוח מוכן לשלם? לוגיקה של ניהול משא ומתן לשכנע מישהו להצביע למפלגה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, קואצינג, מאמן אישי בנושאי מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 05:30:50 - wesi28