אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, ייעוץ אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP סדנא, NLP ביקורת, שאלות בראיון, איך לנצח בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, ללמוד רטוריקה, טכניקות שכנוע, השפעה על אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי, איך לשכנע לקוח לקנות, nlp וידאו, NLP שיווק, nlp ביטחון עצמי, איך לשכנע את אשתי, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, אימון אישי למנהלים, טיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מומחה מכירות, אומנות הראיון, להתמודד עם התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, ניתוח רטורי, NLP איך זה עובד, לימודי שכנוע, NLP הרזיה, לשכנע הורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו.

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות?

אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות.

לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: "מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?". אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה.

מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון?

המונחים "מהות" ו"צורה" הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שה"מהות" היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. ה"צורה" היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי.

כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא.

איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות הזאת ולמכור טוב יותר?

כדי להימנע מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה.

אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך:
  • לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
  • לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית.
  • לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום.
כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי.

איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של "מהות מול צורה" בעת רכישה?

גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר יכול להיראות "מגניב", אבל אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי.

אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים.
מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון?

הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את המוצר שלהם מבלי להבין את צרכי הלקוח. זה לא מספיק למכור מוצר - המוכר צריך להבין את הצרכים הפנימיים של הלקוח ולמלא אותם. המוכר צריך להסתכל על תהליך המכירה מנקודת המבט של הלקוח ולשאול את עצמו: "מה הלקוח באמת רוצה?". הלקוח לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו.

המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה.

מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא היכולת להבין את הרצון הפנימי של הלקוח, לא רק את הבקשה הגלויה שלו. המוכר שלא מבין את המהות, עלול להסתפק בהסברים על המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה.

המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה.

לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ולא מצליחים למכור והטעות של איש המכירות, אחת הטעויות של איש המכירות שהוא לא מצליח למכור היא משום שהוא יותר מדי רוצה למכור את המוצר שלו יותר מאשר הוא רוצה למלא ללקוח את החיסרון שבשבילו אולי הוא יקנה את המוצר. מה זאת אומרת בתהליך של מכירה מה זה בעצם מכירה? יש מוצר יש לקוח, יש מוכר המוכר רוצה למכור ללקוח את המוצר, למה הוא רוצה למכור את המוצר ללקוח? כי הוא יקבל מזה תועלת כזו או אחרת זה מהצד של המוכר, מה המוכר מנסה? למכור את המוצר ללקוח.

יחד עם זאת מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את המוצר של המוכר? גם לא בהכרח. מה הלקוח רוצה? הלקוח יש לו חסרונות מסוימים רצונות מסוימים שהוא רוצה למלא אותם והלקוח שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר שהוא יכול למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו'.

הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו המוצר שלך, אתה שמנסה למכור תבין הלקוח לא אכפת לו מהמוצר שלך המוצר שלך לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שמישהו / משהו ימלא לו את החסרונות שלו. כאשר אתה המוכר, כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו "מה המהות של העסקה מול הלקוח". מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא "מהות" ומושג שנקרא "צורה", המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה.

המהות זה מה שהלקוח "באמת רוצה" מה "הסיבה הפנימית", מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר "אני רוצה לברר פרטים על הרכב" זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו.

עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את המוצר "תקנה את המוצר יש לי מוצר כזה בוא אני אספר לך על המוצר אני אדריך אותך על המוצר" אבל אדוני המוכר מה אתה מוכר בכלל אתה מוכר בכלל, אתה בדקת מה הלקוח רוצה? אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס שלו וגם אם הלקוח אומר לך "אני רוצה את זה ואת זה" זה לא מה שהוא רוצה יש משהו אחר שהוא רוצה יותר, למה הוא רוצה את זה. עכשיו כמובן פה אפשר כבר להיכנס לעומק שהלקוח גם יש לו רצונות פנימיים יותר שהוא רוצה ערך, הוא רוצה כבוד הוא רוצה תחושה כזאת כל מיני כאלה.

אוקי זה כבר פנימי יותר אבל כרגע אני לא מדבר על מה הלקוח באמת רוצה כי כל לקוח רוצה דברים אחרים וזה כבר דיון שלם בפני עצמו, מה שאני כן מנסה לעשות זה למקד את המוכר במהות של הרצון של הקונה. הקונה בא לקנות משהו אל תנסה למכור לו עד שלא הבנת מה הוא באמת רוצה לקנות, מה המהות של מה שהוא מחפש. הרבה פעמים המוכר עושה טעות, "בוא אני אספר לך על המוצר, בוא ככה וככה" מה אתה מספר לי על המוצר אם עוד לא הבנת מה אני מחפש בכלל? ואז המוכר שאין לו שכל אומר "מה זאת אומרת אבל הוא אמר לי שהוא מחפש את המוצר הזה והזה אני מספר לו על המוצר" אבל מצד שני אתה לא הבנת עדיין מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך "אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?", מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - "אני רוצה לקבל פרטים על זה".

אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל זה לא עונה למהות של מה שאתה מחפש, אותו דבר גם הפוך יכול להיות שהמוכר לא יודע למכור את המוצר אבל המוצר הזה מתאים למה שאתה מחפש. אוקי תמיד צריך לזכור מה המהות, מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מכירות?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עמלת מכירות של המוכר איך לדבר עם הלקוח? מניפולציות של מנטור מכירות למכור את עצמך לעובדים שלך לשכנע אנשים לתת בך אמון איך להטעות לקוח? לידים של לקוחות מוצר לא מתאים למכור את עצמך בראיון nlp שיטת לחץ על הלקוח לשכנע טרנסגנדר מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? תשתית שכנוע זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי חוויית לקוח למכור בלי חשק יכולת שכנוע לגרום למישהו לענות לך להודעה עקרונות שירות לקוחות ניהול מכירות בטלפון לגרום למישהו להפסיק לאהוב לקוחות ממליצים באינטרנט שיווק לשוק חדש מניפולציות של מורים רוחניים שכנוע ורצון חופשי לגרום למישהו להיות בטוח איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? תרתי משמע בשכנוע איך להדריך אנשי מכירות? לגרום למישהו להעריך אותך איך להגיב ללקוח? איתור צרכים של לקוח לגרום למישהו להקשיב לך למכור כשאתה בלחץ לקוח לא סוגר עסקה לקוחות מלחיצים לעשות איתור צרכים עם הלקוח איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לגרום ללקוח להיות נאמן יועצי שיווק איך לגרום למישהו לא לעשות? לגלות אמפתיה כלפי הלקוח איתור צרכי לקוח של המתחרים הדרכה לאנשי מכירות לרכוש לקוחות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה מי לא יעשה עליך מניפולציות? איך לשכנע בחורות? לגרום למישהו להיות מכור אליך מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לטפל בהתנגדויות לקוח להציב יעדי מכירות כן רוצה את המוצר שאלה סגורה של לקוח לשתול מחשבות בתת המודע לקוח מתעקש לקבל מחיר להתאים מוצר איתור צרכים של הלקוח לגרום למישהו לעזוב אותך זיהוי מניפולציות בטקסט לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב זיהוי הכאב של הלקוח איך לענות ללקוח שמבקש משהו? צרכי הלקוח לתת ללקוחות לשכנע מישהו להרגיש קירבה איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? למכור לאנשים קורסים לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לגרום למישהו לתת לך הנחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לשכנע מישהו להגיד לך בעיני הלקוח חומרי שיווק מפודקאסט לשכנע בוחרים לשכנע אישה לחשוב עליך לגרום למישהו למכור מוצר איך לשכנע שופט? לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה לעשות מבצע ללקוח פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק איתור הצרכים של הלקוח לשכנע מישהו לדבר מוצר תקין למכור מוצר אוטומטי להיות תוקפן כלפי הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? לגרום למישהו להסכים להיפרד לחפש לקוחות חדשים לגרום למישהו להבין מה זה פחד הפצת חומרים שיווקיים לקוח עוין האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? תחושה של אמון שכנוע בעסקים לשכנע ילד להירגע פודקאסט כחומר שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, להשפיע, קואצ'ר בתחום מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 28_12_2025 השעה 11:56:18 - wesi28