אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מכירות? ✔טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מכירות?, ללמוד לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, דמיון מודרך, לשכנע טוב, לשכנע את האקסית לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטת ה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע לקוחות, שכנוע ושינוי עמדות, שפת גוף, טריקים לשכנוע בטקסט, עבודה ב nlp, ללמוד דיבייטינג, טיפים למכירות, אומנות הראיון, איך לשכנע אשה לחזור, nlp להצלחה במכירות, nlp דוגמא, NLP הפסקת עישון, NLP פיתוי, איך להשפיע על התת מודע, NLP שתילת מחשבות, שיטת טיפול nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ללמוד nlp בחינם, NLP תקשורת, שידול, טיפול בהתנגדויות, שתילת מחשבה, nlp טכניקה, שיווק ומכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

אליעד כהן מסביר כי כחלק מעקרונות המכירה, לפני שמתחילים להציע מוצר ללקוח, חשוב מאוד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוח. לעיתים, אנשי מכירות עשויים להציע מוצר מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו איש מכירות מציע ללקוח וידאו טייפ מבלי להבין מה הצרכים האמיתיים שלו. הוידאו טייפ עצמו הוא המענה לשאלה או הרצון של הלקוח, אך אם איש המכירות לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון.

מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח?

הגישה הנכונה היא להתחיל בשיחה עם הלקוח, להבין את צרכיו ורצונותיו, ורק לאחר מכן להציע את המוצר בצורה שמתאימה לצרכים האישיים שלו. לכל מוצר יש אינסוף דרכים למכור אותו, אך הדרך המוצלחת ביותר היא זו שמתאימה ללקוח. במקרה שבו לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר.

מה גורם למכירה להרגיש קשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, בעיקר מכיוון שהם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. זה קורה כשמטרת אנשי המכירות היא רק למכור, מבלי להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם הוא באמת זקוק לו, ולא ממהרים להציע את המוצר מיד.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה, איש המכירות צריך להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד כהן מסביר שיש אינסוף דרכים למכור, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן...
איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה?

כחלק מעקרונות המכירה, חשוב להבין את השאלה לפני שמספקים תשובה. אליעד מסביר שלפני שאנחנו פונים ללקוח ומציעים לו מוצר, עלינו להבין מה בדיוק הוא מחפש או זקוק לו. אם לא מבינים את הצרכים של הלקוח, ניתן להציע לו תשובה שלא תענה על הצרכים האמיתיים שלו.

לדוגמה, אם אתה מנסה למכור וידאו טייפ ללקוח מבלי להבין מה הוא באמת מחפש, תוכל לשלב מוצר שלא תואם לרצונו האמיתי, מה שיכול להוביל לכישלון במכירה. אם אתה מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה לשאלה, כאשר השאלה היא רצון הלקוח.

למה מכירה הופכת לקשה?

רבים מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, שכן הם מרגישים שהם "מרמים" את הלקוח. תופעה זו נובעת מהגישה של אנשי המכירות שנכנסים לתהליך עם המטרה רק למכור, מבלי להבין את הצרכים של הלקוח. כאשר לא אכפת להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה.

אליעד מציע שבמקום זאת, על אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו.

איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח?

שאלה נוספת שעולה היא כיצד אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. גם אם לא היית קונה את המוצר, עליך להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח.

למשל, אם אתה מוכר תרופות, יכול להיות שאתה לא תשתמש בהן בעצמך, אך עבור אדם חולה, התרופה היא פתרון חשוב. זו השקפת עולם שיכולה להקל על אנשי המכירות, כי הם מבינים שהם לא "מרמים" את הלקוח, אלא מספקים לו מוצר שיכול להועיל לו.

איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח?

יש מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ויהיה פתאום רעב למשהו, אך לא ידע מה בדיוק הוא רוצה לאכול. במקרה כזה, אנשי המכירות צריכים להפעיל יצירתיות ולמצוא דרך להציע לו פתרון.

זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע להגדיר אותם במדויק.

האם יש דרכים לא הגיוניות למכור?

אליעד מדגיש שיש אינסוף דרכים למכור מוצרים, אך לא כל הדרכים הגיוניות. הרבה פעמים ניתן למצוא דרכים לא הגיוניות למכור, אבל בדרך כלל הדרך הגיונית תוביל לתוצאה טובה יותר. לדוגמה, אם תנסה להמציא שיטות מכירה אקראיות שלא מתאימות למוצר או ללקוח...
פעם במקרה אם מישהו זוכר יש את הנושא שהסברתי הרבה מאוד פעמים לא לתת תשובה לפני שמבינים את השאלה, נכון בפרט אם אתה מחפש תשובה ואתה לא מוצא את התשובה אז תעשה סטופ רגע אחד תחזור לשאלה תבין את השאלה ואז תחפש תשובה, נכון ובחצי משפט אני אגיד שבסופו של דבר אם אתה מחפש תשובה מוחלטת לכל שאלה בעולם אין תשובה מוחלטת והדרך היחידה למצוא תשובה מוחלטת לשאלה זה על ידי זה שאתה נפטר מהשאלה כי אין תשובה מוחלטת אבל צריך להיפטר מהשאלה.

בכל מקרה הנושא הזה מתחבר גם לעניין של מכירות, אוקי ואני אגיד בעוד משפט שכל מה שאני יודע בעניין של מכירות זה כמובן בגלל שאני יודע את החוקים הבסיסיים יותר שמכירות זה נגזר מהם, כן ולדוגמה כאן הנה לדוגמה בא נגיד ניקח את החוק הזה שאומר אל תיתן תשובה עד שתבין את השאלה איך החוק הזה נגיד קשור למכירות בצורה מאוד פשוטה כי הרבה מאוד פעמים אנשים מוכרים מוצר ללקוח בלי שהם יודעים מה הלקוח צריך. נגיד שאתה נגיד רוצה למכור ללקוח מה אתה רוצה למכור לו?

ש: וידאו טייפ.

אליעד: וידאו טייפ זה מה שהוא רוצה וידאו טייפ, עכשיו אז אפשרות אחת אומרת בוא נפנה ללקוח נגיד מכירה פרונטלית בא נגיד לו "שלום אדוני אני רוצה להציע לך וידאו טייפ" ולבלבל לו את המוח על הוידאו טייפ בעצם אתה נותן תשובה לשאלה בלי שהבנת את השאלה, מה זה אומר תשובה לשאלה כל רצון זה שאלה המוצר שלך הוא התשובה לשאלה שלו שאלה משאלה רצון יש לך שאלה התשובה ממלאת את השאלה, יש לו רצון הוידאו טייפ שלך אמור למלא לו את הרצון.

עכשיו אם אתה מתחיל ישר לעשות לו פרזנטציה על המוצר בלי שאתה יודע מה הוא רוצה בכלל מה הרצונות שלו מה המטרות שלו, מה הוא מחפש מה פה ומה שם אז אתה סתם מדבר לרוח.

ש: יש גישה כזאת יש גישות שאומרים לך "שלום אדוני מה אתה מחפש איזה מוצר אתה מחפש".

אליעד: ברור שיש גישה כזאת זה רק מסביר את המהות של הגישה הרעיון הוא לפני שאתה מתחיל את התהליך של המכירה קודם כל תדבר עם הבן אדם תראה מה הרצונות שלו מה הצרכים שלו מה הוא מחפש ולפי זה גם תדע איך למכור לו כי יש אינסוף דרכים למכור כל מוצר, יש הרבה מאוד דרכים למכור לו אמרתי אינסוף עכשיו החלפתי עם הרבה מאוד אבל יש הרבה מאוד דרכים למכור כל מוצר. מה האמת שיש אינסוף דרכים או הרבה מאוד דרכים?

ש: הרבה מאוד.

אליעד: בטוח שיש הרבה מאוד אולי יש אינסוף האמת היא שיש אינסוף דרכים למכור כל מוצר.

ש: השאלה מה ההגדרה שלך למכירה.

אליעד: השאלה מה ההגדרה של דרכים רק אלא מה שרוב הדרכים לא יהיו הגיוניות אז ביחס לדרכים ההגיוניות יש הרבה דרכים, אובייקטיבית יש אינסוף דרכים בפועל יש הרבה דרכים כי רוב הדרכים הן לא הגיוניות נניח נכון.

ש: איזה דרכים לא הגיוניות?

אליעד: לכשף אותו סתם לא משנה יש מלא דברים שאפשר לנסות למכור אבל זה דרכים לא הגיוניות יש אומנם אינסוף דרכים אבל רובן לא הגיוניות.

ש: איך יודעים גם אם נניח שאתה אומר לדוגמה אינסוף גם ההגיוניות כמה תספור כמה?

אליעד: לא משנה הרבה זה כבר יותר קטן אבל מה שאני בא להגיד שנייה, מה שאני בא להגיד אבל יש לך מוצר וידאו טייפ עכשיו איך נגיד אתה יכול למכור את הוידאו טייפ הזה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר להנאה אתה יכול למכור אותו בתור מוצר לתיעוד, אתה יכול למכור אותו בתור מוצר שאם נגיד הוא ישתמש בו זה יוכל להעסיק את הילדים שלו אתה יכול למכור את המוצר הזה בכל מיני דרכים.

עכשיו איך אתה אמור לעשות פרזנטציה למוצר, תשובה לפי הצרכים של הבן אדם עכשיו אם אתה נותן תשובה לפני שהבנת את השאלה אתה מאלה שישר דחוף לך למכור אז אתה בדרך כלל דופק את המכירה אבל אם אתה אומר "אני לא רוצה למכור אני רוצה להבין את הבן אדם" יש בזה עוד פרספקטיבה בדרך כלל אנשים לא אוהבים למכור ואחת הסיבות המרכזיות שאנשים לא אוהבים למכור זה גם בגלל שהם מרגישים שזה קשה ולמה זה קשה זה קשה מכמה סיבות.

סיבה ראשונה אחת הסיבות הכי נפוצות כי הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח ולמה הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח כי הלקוח לא מעניין אותם מה שמעניין אותם זה למכור הלקוח בכלל כאילו אם הוא היה יכול לתת להם את הכסף וללכת זה היה עדיף, זאת אומרת הלקוח לא מעניין אותם מלכתחילה ואז הם מרגישים שהם מרמים אותו ולא בא להם להרגיש שהם רמאים ולכן הם לא אוהבים למכור אבל זה הכל מתחיל מזה שהם ישר מנסים למכור לו הם לא מנסים להבין אותו.

אם לדוגמה נגיד היית מנסה למכור את הוידאו טייפ הזה לחבר שלך ואתה לא רוצה ממנו כסף אתה רוצה שיהיה לו טוב ואתה רוצה להציע לו מה היית אומר לו היית אומר לו "תגיד לי אתה צריך וידאו טייפ" הוא אומר לך "מה זה וידאו טייפ" אתה אומר לו "תגיד לי מה קורה איתך פה ופה" מנסה לדובב לראות אם זה באמת מתאים לו או לא מתאים לו, בסוף לוקח על זה איזה מחיר נניח אבל אם נגיד היית מוכר לחבר שלך את המוצר אין מצב שהיית ישר עושה לו פרזנטציה קודם כל היית מברר מה הוא צריך ואז מוכר לו.

הבעיה היא שיש פה עוד בעיה שמסתעפת מהעניין שאנשים מוכרים מוצר ובכלל לא מבינים במה המוצר שלהם טוב אם בן אדם בודק את האמת והוא רואה שמצד האמת המוצר שלו מביא תועלת לבן אדם אז יותר קל לו למכור את המוצר ויש בזה עוד פרספקטיבה שהרבה פעמים בן אדם אומר "כן אבל אני לא הייתי קונה את המוצר הזה למה שאני אמכור אותו", עכשיו אתה לא היית קונה את המוצר הזה זה כמו שרופא יגיד "למה שאני" סליחה רופא זאת דוגמה לא טובה כמו שבן אדם בריא לא ימכור תרופות כי הוא יגיד "אני לא הייתי קונה תרופות" נכון אבל אם היית חולה גם אתה היית קונה תרופות.

הרבה פעמים בן אדם אומר "אני לא הייתי קונה את המוצר הזה כי אני חושב נגיד שהוא מיותר" נכון אבל עבורו זה טוב השאלה אם אתה היית הוא האם היית חושב שהמוצר הזה טוב זאת השאלה האם אתה חושב שהוא מביא תועלת לבן אדם הקונה. עכשיו אם אתה מתמקד בזה אז אתה מברר את הצרכים של הבן אדם הקונה וביחס לזה אתה מוכר לו את המוצר ולכן אני חוזר ואומר לא לתת תשובה עד שלא מבינים את השאלה תבדוק מה הוא צריך לפי זה תמכור לו לא ישר למכור לו, לפעמים אתה לא יכול להבין מה הוא צריך אתה ישר צריך להתחיל למכור לו אז תתחיל למכור לו ותנסה תוך כדי להבין מה הוא צריך או לדוגמה נדבר באופן גנרי שיכול להתאים להרבה סיטואציות נגיד.

או לדוגמה אתה בטוח שהוא בכלל צריך את המוצר ואז עדיף שתתחיל למכור לו את זה כי אם אתה תשאל אותו מה הוא צריך אתה בטוח שהוא לא צריך, המטרה שלך זה למכור לו ולרמות אותו כי הוא לא צריך אבל בהנחה שהמטרה שלך זה לא לרמות אותו תשאל אותו מה הוא צריך. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אם לדבר להרבה אנשים.

אליעד: אז אתה תדבר באופן גנרי כללי.

ש: אז אני אבין מה הם רוצים?

אליעד: אתה שואל אותם לדוגמה תחשוב שזה לקוח אחד ואתה צריך למכור לו את זה עדיין זה אותו דבר. הבנו כי בפועל כן מה אתה אומר?

ש: רציתי להגיד גם שלפעמים יש את האזור נניח שבן אדם נמצא שהוא יודע הוא בא והוא סגור על מה הוא רוצה לפחות ברמה הבסיסית ויש כאלה לדוגמה שלא יודעים מה הם רוצים ולפעמים דווקא אפילו להסתכל על העניין הזה של האוכל לדוגמה בן אדם לא יודע מה הוא רוצה לאכול בא לו הוא מרגיש שהוא רעב באופן אתה יודע פחות מוגדר ואז מישהו בא ודוחף לו את המוגדר הזה וזה דווקא לא מסתדר יותר טוב.

אליעד: עוד פעם.

ש: אני אומר שלפעמים אם בן אדם באמת סגור ככל שהבן אדם יותר סגור ומוגדר לו יותר מה הוא רוצה אז פחות הכפייה שתבוא עם איזה משהו מבחוץ היא תהיה בעייתית יותר ואולי זה לא ימכור טוב.

אליעד: אם היא לא תתאים להגדרה שלו.

ש: כן כמובן אבל אם לדוגמה הבן אדם נכנס לדוגמה לאיזה מקום והוא בא לו אפילו סתם לקנות או משהו כזה אז לפעמים הדחיפה הזאתי של המצגת הזאתי דווקא היא זה מה שהוא מחפש באותו רגע שמישהו ימכור לו איזה משהו שלא יחפש, כאילו בגלל שהוא לא במוגדר אז דווקא המצגת הזאתי תחזק לו "כן את זה אני רוצה".

אליעד: כן זה מה שאמרתי אם בן אדם נגיד אין לו שום רצון אז אם תשאל אותו מה אתה רוצה הוא לא יביא שום output אז הוא רוצה שתיצור לו נגיד איזה רצון נניח אבל למרות שזה נראה פשוט זה לא יאומן כי יסופר אבל זה לא ככה יש אנשים שלא עושים את זה, יש אנשי מכירות שהם נגיד באים למכור מוצר והם מתחילים לספר לך על המוצר לפני שהם הבינו מה אתה מחפש, בא נגיד הם פחות הם אפילו נגיד שהם ישאלו אותך מה אתה מחפש אבל הם "טוב הנה שאלתי אותו מה הוא מחפש בוא נמכור לו" מה בוא נמכור לו אתה יכול למכור את זה במאה דרכים אם תבין עוד קצת מה אני מחפש או מה הלקוח מחפש אתה יכול למכור את זה פי מאה יותר טוב.

ש: זה נכון זה יותר אינפורמציה יש איזה משהו שאולי קשור אני לדוגמה לאחרונה הייתי בחנויות והרגשתי שהמוכרת כשהיא באה אלי היא שואלת אותי שאלות זה כאילו גורם לי יותר רצון לברוח מהחנות.

אליעד: השאלה מה האמת.

ש: האמת היא שזה לא תמיד יהיה ככה.

אליעד: באת לחנות כדי לקנות או סתם להסתכל?

ש: באתי לחנות כי אם אני אמצא משהו שמוצא חן בעיני אני אקנה כן אין לי בעיה אבל לפעמים הנוכחות שלהם.

אליעד: אבל מה האמת כי כנראה היה שלב שאתה הרגשת שאתה מעדיף לחפש לבד ואחר כך לשאול.

ש: נכון.

אליעד: אוקי סבבה.

ש: לפעמים אני אומר ההיצמדות.

אליעד: אני אסביר לך למה זה מסיבה אחרת לדעתי כי אתה מניח, נגיד שנכנסת איזו חנות זאת הייתה?

ש: בגדים אני יודע.

אליעד: לא הגיוני שזה בגדים.

ש: למה?

אליעד:...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מכירות?, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה מכירות?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? לגרום למישהו לסלוח לעצמו לבנות שיטה למכירות איך ליצור צורך ללקוח? יצירת אמון עם שותפים עסקיים לתאר ללקוח מוצר עומס מכירות המוצר הכי יקר שיש לשתול מחשבה לגרום למישהו להסיק להתקבל לסמנכל מכירות לעבוד במכירות בקלות שירות לקוחות איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לשכנע מישהו לשמור על התזונה לקוחות בפייסבוק לשכנע מישהו לא לשכוח אותך לשכנע עובד לקבל איך למכור בלי ביטחון עצמי? להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום לקוח שעושה בעיות למכור מנייה בהפסד מיומנויות שכנוע הוצאת הצעת מחיר ללקוח לתגמל אנשי מכירות חומרי שיווק לטווח קצר לבחור מנהל שיווק מניעת מניפולציות אין ללקוח כסף ליצור הזדהות רגשית חזקה איך לעשות שיווק סמוי? תועלת מרכישת מוצר לא להסתיר מידע מהלקוח לקוח מתנגד להצעת מחיר איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איזה מוצרים להחזיק במלאי? לקוחות אקראיים איך לענות ללקוח כמה זה עולה? קמפיין שיווקי ביבי נתניהו כאיש מכירות איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך להטעות לקוח? לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות שכנוע להצליח במכירות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? להציג את המחיר ללקוח להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח שיטות שכנוע גלויות טיפול בתלונות של לקוחות לשכנע גבר לאהוב הערך האובייקטיבי של מוצר תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה לעשות מניפולציה על אנשים סמנכל שיווק לתת ללקוח אפשרות לבחור הצורך של הלקוח הפוטנציאלי לגרום ללקוחות שכנוע הפוך המסע שהלקוח עובר יצירת הזדהות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה לנמק את ההנחה ללקוח לדבר ללקוח בשפה שלו לידים של לקוחות מכירה של מוצר עובד במכירות התנגדויות לקוח בגלל המוכר להתכונן לשיחת מכירות כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק ללמוד לשתול מחשבות הדרכת אנשי מכירות מוצרים גרועים מי ישכנע את מי? לגרום למישהו לשמוח להכניס עיזים במשא ומתן למכור בלי חשק בניית משפך שיווקי חומר שיווקי דיגיטאלי מניפולציות בטקסט פחד מהעתקת חומרי שיווק החלטת הלקוח איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? מחיר ממש לא הגיוני ללקוח להיכנס לתת מודע לפרט בהצעת המחיר ללקוח לפרסם את המחיר ללקוח לגרום למישהו לתת בך אמון ליהנות לעבוד במכירות לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך להציג ללקוח טווח מחירים לגרום למישהו לא להתלונן עליך כימיה עם הלקוח מניפולציות של מנטור מכירות לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך למכור ללקוח את המוצר לקוח חושש מתגובה החזר כספי ללקוח טכניקות שכנוע מתקדמות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מאמן עיסקי, NLP בנושאי מה זה מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9824 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 05:33:59 - wesi28