אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה תת מודע? ✔שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה תת מודע?, NLP תרגילים, התנגדות לקוח, אימון אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את אבא, לשכנע ללכת לטיפול, איך לשכנע לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לאנשי מכירות, לנתח טקסטים, תכנות התת מודע, לשכנע את אמא, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע עובדים, מה זה לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, לשכנע אנשים לתרום, לשכנע אשה להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP שתילת מחשבות, מניפולציות בטקסט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
47:58שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
איך משפיעות המילים "רק" ו"גם" על יכולת השכנוע?

בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים "רק" ו"גם" משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: "יש" ו"אין". לדבריו, המילים "רק" ו"גם" הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של האדם כלפי רעיון מסוים. המילה "רק" יוצרת תחושת מחויבות חזקה, כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה "גם" מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות.

לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה "גם". למשל, במקום לומר לאדם "רק תעבוד", משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר "גם תעבוד". לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה "רק".

כיצד להשתמש במילים "רק" ו"גם" לשכנוע?

אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו "תאכל גם בריא" מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות רעיון מסוים, כדאי להשתמש ב"רק", משום שזה גורם לו להרגיש שאין לו ברירה אחרת, ובכך מגדילים את ההתנגדות שלו לרעיון.

לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: "אתה באמת רוצה להיות רק דתי?", בכך נוצר לחץ פנימי ותחושה של צמצום האפשרויות, מה שיכול לגרום לאדם לסגת מהרעיון.

איך יוצרים מוטיבציה חזקה לפעולה?

כאשר מעוניינים להניע אנשים לפעולה, צריך לקחת את הרעיון שהם מציגים כאפשרות (גם), ולהפוך אותו למחויבות (רק). לדוגמה, אם אדם אומר שהוא "רוצה לעבוד", מחליפים את המשפט ל"צריך לעבוד", ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר "אני רוצה זוגיות", הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו ש"היעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות", כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע.

מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות?

אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות "מחייבות" או "אפשריות". למשל, המילים "צריך", "חייב", "מוכרח" הן מחייבות, בעוד ש"רוצה", "יכול", "מאמין" הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות.

לדוגמה, כשמישהו אומר "אני מאמין באלוהים", ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו "אתה רק מאמין, זה לא שאתה יודע בוודאות". כך, המילה "מאמין" שהיתה מחייבת עבורו הופכת לפתע להיות אפשרית בלבד, והוודאות הפנימית שלו מתערערת.

איך להפוך אפשרות למחויבות ולהפך?

אליעד מלמד טכניקות מתקדמות שבהן ניתן להפוך רעיון מאפשרות למחויבות ולהפך. אם רוצים להרגיע מישהו שמדבר על בעיה, ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר "אני כועס עליו עכשיו", אפשר לשאול אותו "האם אתה באמת כועס עכשיו, או שאתה רק זוכר שכעסת בעבר?" בכך מכניסים לו בראש אפשרות חדשה, מרגיעים את הרגש השלילי, ומאפשרים לו להשתחרר מאותה התחושה.

כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים?

אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע.

לדוגמה, כאשר אדם אומר "אני יכול להצליח", הוא משאיר את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר "אני מצליח", ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה.

איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה?

ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים "אנחנו", נוצרת הזדהות, לעומת "אתה" שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר "אנחנו רוצים משהו", במקום "אתה רוצה משהו". בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת.

מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה?

אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה תת מודע?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה תת מודע?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מבטל ברגע האחרון איך לשכנע בחור? לגרום ללקוחות לחזור לתת ללקוח אפשרויות מודל תמחור מוצר לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות משרת איש מכירות יעוץ רטורי טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח לקוחות מתלוננים בגוגל שכנוע מוקדם מידי שיווק לא טוב מניפולציות של מנהיגים לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איש המכירות רוצה למכור לשתול לעצמך אמונה בתת מודע יצירת חומרי שיווק איכותיים לסגור פגישה עם לקוח דמיון מודרך תרתי משמע בשתילת מחשבות איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? האם לתת אמון? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח היצע וביקוש ושיווק לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול עזרי מכירה לאיש מכירות אמפתיה ושכנוע לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה מניפולציות של נותני שירות לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לשכנע מטופלים להמליץ עליך להגדיל את כמות הלקוחות שכנוע אנשים עלויות שיווק לגרום למישהו להימשך למראה שלך לגרום למישהו לא לסרב האם כדאי לעבוד במכירות? חומר שיווקי דיגיטאלי לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט צורה משכנעת לשכנע מישהו שיש לו בחירה לשכנע מישהו לשנוא משהו איך למכור מוצר בינוני? לשכנע שאתה מומחה טכניקות שכנוע בפרסומות משא ומתן על שכר לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לא כל אחד יכול למכור מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק הכנת חומרי שיווק לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני משפך מכירות לתת ללקוח למכור לך איך לשכנע לקוח לרכוש? לגרום למישהו להעריץ לשכנע בחורה להתאהב בך איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... אני לא מצליח לשכנע לשכנע אנשים להשתכנע לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון מכירות מדלת לדלת להיות איש מכירות מצליח להפעיל לחץ על לקוח לגרום למישהו לכעוס על עצמו לתאר ללקוח את המוצר לשכנע ילד להכין שיעורים איך לשכנע ילד לסדר? nlp טכניקות למכור כל מוצר זיהוי הצורך של הלקוח למה חשוב ללמוד מכירות? לדבר אל האמונה של הלקוח לגרום למישהו להתרגל פרסום למוצרי יוקרה עובד במכירות מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? לתת אמון מחדש אחרי בגידה לגרום למישהו לא להתגונן התאמת המכירה ללקוח איש מכירות שטח להשתמש בראפור ליצירת כימיה תועלת של לקוח לתת הנחה ללקוחות שליטה בתת מודע לקוח עם בקשות מוזרות איזה מוצרים לא למכור? שכנוע להגדיל מכירות ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות ייחודיות שיווקית ליצור אוטוסוגסטיה לקוח מכחיש לשכנע מישהו לא להיקשר יכולת ניהול משא ומתן עלות ייצור של מוצר התמודדות עם בוס כלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, אימון אישי, מכירות בנושא מה זה תת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 27_12_2025 השעה 07:55:54 - wesi28