אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהלי מכירות ✔הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהלי מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בראיון, קורס מכירות, לשכנע אשה להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע אנשים בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP אומנות הפיתוי, מטפל אישי, טיפול ב nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP שפת גוף, nlp למומחים, nlp השפעה על אחרים, להגדיל את המכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מיומנויות מכירה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, NLP הרצאה, ראיון בתקשורת, NLP שתילת מחשבות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ראיון קשה, לכתוב טקסט משכנע, NLP וסוגסטיה, יועץ פוליטי, סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות nlp, יועץ תקשורת, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשלוט בתת מודע, nlp וידאו, איך לשכנע את הילד, טיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
מה הבעיה המרכזית של שיטת "הסוד" במכירות ובחיים?

אליעד כהן דן בהרצאתו בשיטת "הסוד", המוכרת גם בשם "חוק המשיכה" או "חוק ההימשכות", שעיקרה האמונה שאם תאמין חזק במשהו ותדמיין את עצמך משיג אותו, בסוף הוא יתגשם במציאות. הוא מדגיש ש"הסוד" אכן עשוי לעבוד בחלק מהמקרים, אבל הוא מתמקד בעיקר בבעיות ובחסרונות של השיטה הזו.

הבעיה המרכזית שאליעד מצביע עליה היא, ששיטת "הסוד" גורמת לאדם להאמין בעצמו יתר על המידה, באופן שמונע ממנו לבדוק בצורה רציונלית ומסודרת מה האמת ואיך הוא באמת יכול להשיג את מטרותיו. הוא נותן דוגמה לכך שאדם שרוצה להצליח למכור מוצר או להצליח עם בחורה, יכול לדמיין ולהאמין בעוצמה שהוא יצליח, אבל בפועל, אם אובייקטיבית הוא לא יודע כיצד למכור או איך לגשת בצורה נכונה לבחורה, הוא לא יצליח רק על בסיס האמונה שלו.

כיצד האמונה ב"סוד" יכולה לגרום לך להיכשל?

אליעד מציג דוגמה מהסרט "בולט", שבו כלב תוכנת להאמין שהוא יכול לעבור דרך קירות, אך כשבאמת ניסה לעשות זאת, הוא פשוט נתקל בקיר. באותה צורה, אדם שמאמין חזק מאוד ביכולת שלו למכור, אך לא בודק האם יש לו בפועל את הכישורים לכך, עלול להתאכזב כשהוא נכשל במכירה. במקרה כזה, הוא לא יבדוק האם נכשל כי הוא פשוט לא ידע למכור, אלא יחשוב שהבעיה היא באמונה שלו, שהוא "איבד את הקסם" או שהסוד פשוט לא עובד לו.

בעיה נוספת היא שאם אדם מנסה להשיג מטרות בדרך זו ולא מצליח פעם אחר פעם, הביטחון העצמי שלו ייפגע בצורה קשה. כל כישלון נוסף יערער את האמונה שלו ביכולותיו, עד שיגיע למצב שבו הוא בכלל לא ינסה יותר. אדם כזה יחשוב, "אם הסוד לא עובד לי, כנראה משהו דפוק בי", וזה יוביל אותו לייאוש ולפגיעה בערך העצמי.

מה ההבדל בין להאמין לבין לבדוק את האמת?

אליעד מדגיש שהפתרון הנכון הוא תמיד לבדוק את האמת. כאשר אדם לא בטוח שהוא יכול להצליח במכירה או בכל תחום אחר, הדרך הנכונה היא לבדוק את המציאות בצורה מדויקת ואובייקטיבית: מה האפשרויות שלי, מה המיומנויות שחסרות לי ואיך אני יכול להשתפר בפועל. כאשר אתה בודק את האמת, אין סיכון שתאבד את המוטיבציה שלך, משום שהפעולה שלך לא מבוססת על אמונה דמיונית אלא על בדיקת האפשרויות האמיתיות העומדות בפניך.

לדוגמה, אם איש מכירות לא בטוח שיצליח לסגור עסקה עם לקוח מסוים, הוא לא צריך להאמין באופן עיוור שהוא יצליח. במקום זאת, עליו לשאול את עצמו: "האם אני בטוח ב - 100% שאני לא אצליח?" אם התשובה היא לא, אז כדאי לו לנסות בכל זאת, פשוט כי קיימת האפשרות שהוא כן יצליח. הגישה הזו מונעת אכזבה קשה, משום שהמטרה שלו אינה "להצליח כי אני מאמין בעצמי" אלא "לנסות כי אני לא בטוח שלא אצליח".

למה להיצמד לאמת ולא להסתמך על אמונה עיוורת?

אליעד מדגיש את היתרון הגדול של השימוש בבדיקת האמת לעומת אמונה עיוורת. כאשר אתה נצמד לאמת, אתה פועל באופן רציונלי ומתוכנן. פעולה כזו מבטיחה שכשאתה נתקל בכישלון, אתה לא תאבד מוטיבציה כי אתה לא מסתמך על אמונה שמתנפצת, אלא על בחינה מדויקת של מה שבאמת אפשרי עבורך.

כדי להמחיש את זה, אליעד נותן דוגמה של בניית בניין. אדם אחד מתחיל מיד לבנות קומות בלי לבדוק האם היסודות מספיק חזקים, כי הוא מאמין שהוא יכול. אדם אחר, לעומת זאת, לוקח זמן רב לחפור יסודות עמוקים ולתכנן...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? ... מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם ... נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמא, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי ... האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת ... ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. ... עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי ... שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמא יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמא, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים חומרי שיווק ויזואליים וכיוב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה. אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות. כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה ... אלא בעיקר באמצעות הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ... מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. ... בעיקר כאשר הפעולה שיש לבצע היא קשה או מצריכה מאמץ משמעותי. כאשר אנשי המכירות מיומנים ומכירים היטב את טכניקות המכירה, תהליך המכירה נעשה פשוט וקל יותר עבורם, ... למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם התנגדות נפוצה של לקוחות כמו יקר לי או אני לא צריך את ... קשה ומצריך יותר אנרגיה ומוטיבציה. למה כדאי להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? אליעד מציג את ההקבלה הזאת: כשם שמנהל טוב דואג למוטיבציה ... כדי ליישם את העקרונות שאליעד כהן מסביר, הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף באינטרנט בנושאים כמו: איך ... מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה נמוכה. אליעד מסכם ומדגיש שוב ושוב ... איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים למנהלים, איך לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? למה חשוב ללמוד למכור? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה מוטיבציה לא מספיקה? האם מוטיבציה מספיקה להשגת מטרות? האם אפשרי להשיג מטרות ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם ... חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם ... פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ... גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור צרכי הלקוח, גדול יותר. וכך לא נוכל באמת להכיר ... שאלה יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמא מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח כשהוא שואל לגבי המהירות. כי לשאלה של מהי ... כי המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך גם להעלות התנגדויות מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר מלהיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק ... את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו הוצאות ייצור, הוצאות שיווק ומכירה והוצאות ... העסק עצמו. ככה שבהחלט אפשרי שאיש המכירות יעשה יותר כסף מאשר הבעלים של העסק עצמו. למה? כי ככה העולם עובד. וזה כמובן נושא שלם בפני עצמו. ובכל מקרה, כאן נדבר על המיינדסט שאתה צריך כדי לעשות כסף ממכירות. ... שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר מלהיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ולגדול. דהיינו, אם אתה רוצה להתעשר מתחום המכירות, אתה צריך לעשות כמה דברים באפיקים שונים. שיפור יכולות המכירה שלך . ... יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים. דהיינו, להתמקצע ביכולת שלך למכור משהו מסוים. כי לפעמים צריך ידע ספציפי ויכולת ספציפית, כדי (למכור מוצרים ספציפיים). וזה עוד עניין בפני ... מהם עסקאות עבורו. כי אם אתה איש מכירות טוב, אתה תצליח לשכנע את בעל העסק, לסמוך עליך ולשים את גורלו בידך. אתה תשכנע אותו שייתן לך להיות אחראי על כל המכירות של החברה. ותשכנע אותו לשים כסף על תהליכי ... אתה צריך לדעת למכור את עצמך כאיש מכירות, לבעלי עסקים, שיסכימו לאפשר לך למכור את המוצרים שלהם, שיסכימו לתת תקציב שיווקי עבור תהליכי המכירה שלך, שיסכימו לתת לך יותר אחוזים, שיסכימו לתת לך בלעדיות וכולי. כי אם אתה איש מכירות לא כך כל טוב, אז גם לפעמים יש מותגים שלא ירצו לתת לך להיות איש המכירות שלהם. כדי שלא תפגע במותג שלהם. כי יש מוצרים שצריכים לדעת למכור אותם, במובן שצריכים לדעת איך לשמור על איכות המותג שאתה מוכר. כי איש מכירות לא טוב, יכול לגרום נזק למותג שאותו הוא מוכר, גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמא ... לקחת בחשבון, זה את המתחרים שלך כאיש מכירות. שהם בעצם האלטרנטיבות של הלקוח שלך. דהיינו, יתכן שבעל העסק עושה המון רווח מכל מכירה. אבל הוא לא יסכים לשלם לך הרבה כסף מהרווח שלו, כי הוא חושב שיש לו ... במילים אחרות, המתחרים שלך, הם אנשי מכירות אחרים, שגם הם יודעים למכור את המוצר שאתה רוצה למכור. ואולי הם מוכנים לקבל פחות כסף על שירותי המכירה שלהם. וכאן נכנס עוד עניין, של מורכבות המכירה. דהיינו, שיש ... מידע, יותר מאשר כמות המידע שאיש המכירות צריך כדי למכור חולצה. וזה בעצם אומר, שככל שהמכירה יותר מורכבת, ככה כנראה שיהיו פחות אנשי מכירות טובים שיוכלו להתחרות בך כאיש מכירות. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות כסף ממכירות, אז תחפש עסקים שעושים כסף, עסקים שיש בהם רווחיות שאפשרי לשלם לך ממנה. תחפש גם עסקים שבהם בעל העסק חושב בהיגיון ... עסקים טיפשים, שחושבים שאסור שאיש המכירות ירוויח יותר מידי, למרות שהוא עושה להם יותר כסף (יעדי מכירות). כמו כן תחפש עסקאות שבהן יהיה לך יתרון תחרותי על המתחרים שלך. דהיינו, מוצרים ושירותים, שפחות ... המכירה של המוצר. דהיינו, שכל איש מכירות אפילו חמור, יכול למכור כל מוצר, השאלה היא באיזה מחיר. דהיינו, תחפש את המוצר שאתה יכול למכור אותו, במחיר יותר יקר מאשר אנשי מכירות אחרים יכולים למכור אותו. וככה בעצם יש לך יתרון על המתחרים שלך וככה תוכל לעשות יותר כסף ממכירות. וכל מה שאמרתי לעיל, יכול להוביל אותך מתישהו גם לניהול עסק שעוסק בהדרכת מכירות, הדרכת אנשי מכירות, ניהול צוותי מכירות, ניהול מנהלי מכירות, יעוץ מכירות וכולי. אבל צריכים לדעת, שהיכולת למכור בעצמך והיכולת לנהל אנשי מכירות אחרים, היא לא בהכרח באה ביחד. היכולת לרוץ מהר, לא דומה ליכולת ללמד מישהו לרוץ מהר. והיכולת למכור משהו, לא בהכרח באה עם היכולת ללמד מישהו למכור כמוך. ואם אתה איש מכירות טוב, לא בהכרח שתדע לנהל
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... הסופית. שזה החלק שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... הוא יכול להתבלבל, ולפעול בדרך הלא נכונה, ולהצליח פחות להשיג את המטרה שלו, ביחס למי שנצמד לשיטה מוגדרת. ויש כאלו, שהם נצמדים לשיטה אחת מוגדרת, ומצליחים באופן יחסי להשיג את המטרות והיעדים שלהם. אבל מי שהוא איש מכירות אמיתי, ומי שהוא מקצוען אמיתי ומומחה אמיתי, הוא לא מתפשר על שום דבר, שהוא פחות מהטוב ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ... העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ... ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. זא שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו שמיעה טובה, אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע לשמוע, שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו. וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות ... שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע ... כלשהי, ובכך הוא חושף עם איזה משפט של עצמו הוא יותר מזדהה ועם איזה משפט הוא פחות מזדהה. ואיש מכירות טוב, יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע לזהות, עד ... עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה סובייקטיבית יחסית וכפירוש בלבד. ואיש מכירות טוב, יודע גם להקשיב לא רק למילים של הלקוח, אלא גם לאינטונציה ... דהיינו, לקצב הדיבור שלו לטון הדיבור שלו לצורת הדיבור שלו. גם בלי קשר לשימוש במילים עצמן. ואיש מכירות טוב, יודע לנתח גם את שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות היכן ... מזדהה עם מה שהוא עצמו אומר, ומתי הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא ככ מאמין לעצמו. וככל שאתה כאיש מכירות, ככל שאתה יודע להבין טוב יותר את משמעות המילים האמיתית של ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה ... שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה ... גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על אותו חיסרון. לדוגמה, אם לקוחה אומרת שהמחליק שורף את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהלי מכירות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מנהלי מכירות, איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, קואצינג, מאמן עיסקי בנושא מנהלי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:48:22 - wesi28