אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהלי מכירות ✔איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהלי מכירות, nlp הדרכה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, אימון עסקי, ללמוד nlp בחינם, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שתילת מחשבות, דמיון מודרך ו nlp, זיהוי מניפולציות בטקסט, אימון מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בשיטת nlp, איך לשכנע אשה להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ראפור, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מכירות, לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP תקשורת, לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP תת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקת nlp, תשובות בראיון, NLP הגדרה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp שינוי, מטפל nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש להסביר את היתרון הזה ללקוח. עם זאת, חשוב לדעת שהלקוח לא תמיד יהיה מעוניין בשירותים נוספים, ויתכן שהוא מעוניין במוצר בלבד.

אליעד מציין כי יש לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה.

הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר.

במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך.

במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי הצעד הראשון הוא תמיד לבדוק את האמת ולא להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע.

מה המשמעות של המחיר הגבוה?

אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו "האם המוצר שלי באמת יקר?" לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה...
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח.

בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין יש יתרונות שמשתמשים בהם הלקוחות. לדוגמה, אם המוצר מגיע עם שירותים נוספים, כמו משלוחים או שירותים נלווים שלא מוצעים במקום אחר, חשוב להסביר את הערך המוסף הזה ללקוח. יחד עם זאת, אליעד מציין כי תשובה כזו עשויה לא להיות מספקת אם הלקוח לא מעוניין בשירותים הנלווים אלא רק במוצר עצמו.

לגבי התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: "האם המוצר שלי באמת יקר?" אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית למחיר הגבוה (כגון עלויות ייצור גבוהות או צורך לרווח גדול יותר), אז על המוכר להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם, מצד שני, המוצר לא יקר מבחינת ערכו, יש לשכנע את הלקוח על ידי הצגת היתרונות המובילים של המוצר ואילו יתרונות נוספים הלקוח יקבל אם יבחר במוצר במחיר הנוכחי.

כאשר הלקוח אומר שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, אליעד מציין כי יש לבדוק אם מדובר באותו המוצר. אם מדובר במוצר זהה עם תועלות דומות, יש להסביר ללקוח את היתרונות של המוצר הנמכר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר.

החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, אז יש להסביר את היתרונות של המוצר באופן כנה. אליעד מציין גם שכאשר המוכר משדר חוסר ביטחון בתשובתו, הלקוח עשוי להרגיש שהוא לא מקבל את כל האמת, ולכן יש להימנע מלתת תשובות חלקיות או לא אמיתיות.

אם נמצא כי המוצר אכן יקר, השלב הבא הוא לשקול אם כדאי להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר במחיר הקיים. לעיתים, ייתכן שהמוצר לא שווה את המחיר אם אין לו יתרונות שמצדיקים את עלות הלקוח. במקרה כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה.

מהו הצעד הבא אם המוצר יקר ללקוח?

כאשר הלקוח מציין שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק...
עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים.

ש: עוד פעם מה השאלה?

אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד יקר לי" מה אתה עושה?

ש: אני שואל אותו למה יקר לך.

אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמה מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה מוצר?

ש: עגבניות.

אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך יקר זה מאוד יקר העגבניות מאוד יקר" ואז אתה אומר לו, הוא אומר לך "אבל שם זה יותר זול" אתה אומר לו "כן אבל פה אתה מקבל יותר פה אתה מקבל שירות משלוחים ואתה מקבל זה ואתה מקבל זה מקבל זה, שם אתה לא מקבל את זה לכן בסך הכל הסופי אם אתה תראה זה בכלל יוצא לך הרבה יותר זול". קודם כל התשובה הזאתי טובה או לא טובה?

ש: אם כן צריך היא טובה יכול להיות שהוא יגיד "אני לא צריך את כל הדברים האלה אותי מעניין העגבנייה".

אליעד: יפה ולכן התשובה הזאת היא לא טובה כ - default היא לא טובה זאת תשובה עקומה יכול להיות שיש מקרים שהתשובה הזאת תהיה טובה אבל כ - default היא תשובה לא טובה.

ש: אז אפשר לשאול אותו למה זה יקר לך או למה אתה חושב שזה יקר לך.

אליעד: הוא יגיד לך כי שמה זה, בהנחה נגיד שאתה נותן שירות יותר מאחרים נגיד שהוא יגיד לך "כי שמה זה עולה יותר זול אותה עגבנייה שמה עולה יותר זול".

ש: כן אבל זאת לא אותה סחורה.

אליעד: נניח שזאת אותה סחורה הוא אומר לך "אבל זאת אותה סחורה".

ש: אני גם פגשתי מישהו שאמר שמה זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו.

אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך "זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי המוצר יקר" מה אתה צריך לעשות?

ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר.

אליעד: לשאול אותו?

ש: להבין לשאול אותו.

אליעד: זה מה שאתה חושב שצריך לעשות?

ש: יכול להיות שיש אופציות אחרות שזה יקר לו שאין לו מספיק כסף והוא מביא לך נגיד את הכסף שיש לו.

אליעד: מה זה אין לו מספיק כסף הוא יכול לקחת הלוואה אבל.

ש: לא בא לו הלוואה הוא לא רוצה ללוות.

אליעד: אם נגיד הוא היה צריך תרופה נגיד הוא היה לוקח הלוואה נכון?

ש: לא בטוח יש אנשים שגם אם אין להם אז אין להם.

אליעד: הוא יכול לשדוד בנק, לא משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר?

ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה.

אליעד: מה אתה אומר?

ש: השאלה שאפשר לשאול אותו זה למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר.

אליעד: אתה צודק מה אתה אומר הוא אומר לך "יקר לי", שנייה אני מצפה לתשובה אחרת.

ש: השאלה היא אם אותו אחד רוצה לקנות את זה.

אליעד: רוצה לקנות את זה.

ש: אם הוא רוצה לקנות את זה השאלה שלו אם הוא רוצה לקנות אצלך או בחנות אחרת.

אליעד: רוצה לקנות אצלך.

ש: אם הוא כבר ראה את התועלת של המוצר והחליט שהוא קונה.

אליעד: אצלך.

ש: אוקי אני מראה לו שמה שהוא, אם הטיעון שלו אז הוא אומר "אני שם יכול לקנות את זה נגיד בחמישים שקלים פחות" אז אני צריך להראות לו שהמוצר אצלי והמוצר שם הם לא אותו מוצר.

אליעד: אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק?

ש: את הנחות היסוד.

אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת.

ש: זה אותו דבר אבל.

אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ "האם באמת המוצר שלי יקר" קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל מה הסיפורים תגיד לו אל תגיד לו תשאל אותו לא יודע קודם כל תבדוק האם המוצר שלך יקר האם אתה חושב שהמוצר שלך יקר.

ש: אפשר לשאול אותו למה אתה חושב למה זה יקר לך לפי זה התשובה.

אליעד: רגע לא אני מחפש משהו אחר אני מחפש שאתה תברר קודם כל, לא נכון אולי אסור לך לשאול אותו אולי עדיף שלא תשאל אותו אולי אם תשאל אותו ביחס למה זה יקר ואתה תעשה את הטעות הכי גרועה ואסור לך דווקא להציף לו את, זאת כבר תשובה לשאלה אחרת זאת תשובה איך להעביר לו x אבל אני עכשיו לא אומר מה המסר שצריך להעביר לו ולא אמרתי מה לענות לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך "המוצר שלך יקר" קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "האם המוצר שלי יקר" אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו לא לשקר אותו, להגיד לו את האמת להגיד לו את זה לא יודע מה זה אחר כך זה לא מעניין.

ש: אבל כשאני עונה אני בראש לפני זה חושב אם אני חושב שהוא יקר אם אני חושב שהוא לא יקר.

אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך "המוצר שלך יקר", שנייה אתה קודם כל צריך לבדוק האם המוצר שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל מהמוצר ביחס לדברים האחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף הזה הוא היה קונה את המוצר זה וודאי לנו במאה אחוז.

ש: לדעתי גם לא.

אליעד: אתה צודק גם לא מה?

ש: גם לא וודאי שהוא היה קונה אצלך.

אליעד: לא וודאי שמה אם באיזה מקרה לא וודאי?

ש1: במקרה שהוא אפילו רואה את התועלת הוא החליט שווה לו לשלם אלף שקל אבל אם השכן שלך בשמונה מאות אותו הדבר יקנה שם.

ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת.

ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך "אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות".

אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ביד מאה שקלים וודאי במאה אחוז שאם הוא יחשוב שאם הוא ייתן לך את המאה שקלים יהיה לו יותר טוב מרע הוא ייתן לך אותם, יותר טוב מרע זה אומר שהוא יחשוב שהתועלת שהוא לא יכול להשיג יותר תועלת במאה השקלים האלה דהיינו, אם אצל מישהו אחר זה עולה שמונים אז הוא חושב שהוא יכול להשיג יותר תועלת כי יש לו את השמונים ונשאר לו עודף עשרים ואז בעשרים הוא יכול לקנות עוד משהו אחר ולכן הוא יכול להשיג יותר תועלת במאה וזה גם שווה לו את המעבר של הכביש.

עכשיו כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות שהמוצר שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן אז זה לא בהכרח שהוא כי יש יתרונות שהוא מקבל מלקנות את זה אצלך כלשהו אפילו יתרון כחוט השערה אז לא מחויב שהוא יקר כי אפשר להגיד שהמחיר הוא על היתרון הזה.

אוקי ואם אין לו שום יתרון בלקנות את זה ממך והמוצר שלך יקר והוא לא רוצה לקנות את זה ממך אז או שאתה משקר לו או שתוריד את המחיר אין מה לעשות. עכשיו בהנחה שאתה חושב שהמוצר שלך לא יקר ואז אתה צריך לשאול את עצמך אם הייתי הוא האם הייתי קונה את המוצר הזה נגיד, נגיד שאתה אומר שכן למה היית קונה את המוצר הזה למה אתה היית קונה את המוצר הזה עכשיו תשכנע אותו למה לקנות את המוצר הזה, אם אתה חושב שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש ושאתה היית קונה את המוצר שלך בכסף שאתה מבקש למרות שאצל השכן זה עולה חצי אז תשכנע אותו בבקשה למה שהוא יחשוב ככה. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אני רוצה להגיד שיש פה איזה משהו תשובה שהיא פחות טובה ותשובה יותר טובה לגבי הסיבות, אתה יכול להגיד לו סיבות לדוגמה אופרטיביות שלו בעסק לדוגמה שכירות והעסק שלו עולה יותר יקר.

אליעד: לא הבנתי מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר?

ש: אתה יכול להגיד לדוגמה להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל שהשכירות שלו היא מאוד יקרה אבל זה האמת לא מעניין את הלקוח.

אליעד: ברור מה אכפת ללקוח מה ברור.

ש: כן אז התשובה הזאת היא לא תשובה טובה מצד אחד לתת תשובה אפילו שהיא שקרית.

אליעד: מה קשור שקרית לא נכון אתה לא התרכזת במה אמרתי, אמרתי תמצא איזה יתרון אתה נותן אבל מי אמר את זה בכלל מלכתחילה.

ש: בסדר אבל בן אדם יכול למצוא תשובה למה זה יקר כי אני משלם שכירות יקרה.

אליעד: אבל זה ברור שזאת לא תשובה לקוח אומר "למה זה יקר" אז הוא שואל אותך "למה שאני אקנה כשזה יקר" מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך "המוצר יקר" אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה באמת יקר, עכשיו אתה רוצה תשקר אותו רוצה מה שאתה רוצה אבל קודם כל תבדוק מה האמת ואם אתה חושב שהמוצר שלך לא יקר אז תסביר לו למה זה לא יקר במקום להסתבך וסיבוכים.

ש: נכון לא בדיוק אבל.

אליעד: למה לא בדיוק?

ש: אני אגיד לך למה כי לדוגמה אם המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב להסביר לו "תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה".

אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו השכירות שלך.

ש: בסדר אבל אם אתה בא ואומר לו תשמע זה יקר לי מאוד כי שכללתי את ההוצאות הכלליות שלי במחיר של המוצר.

אליעד: השאלה האם אתה חושב שניתן להשיג שכירות ביותר זול אם לא אז המוצר לא יקר כי אין אפשרות לייצר אותו בפחות עלות.

ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא תסביר לו "תשמע אני לא יכול אי אפשר זה מצאתי...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי ... עסקית, צריך לשאוף לכך שיהיו אנשי מכירות רובוטיים, שיעזרו לאנשי המכירות האנושיים. ואוסיף: מי עשוי להתנגד לכל מה שכתבתי? מנהלי מכירות, שחוששים שחומרי השיווק יחליפו אותם. מי עוד עשוי להתנגד למה שכתבתי? מנהלי שיווק שלא ירצו לריב עם אנשי המכירות ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך ...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
...איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא איש מכירות טיפש, אז הוא יגיד ללקוח אין כסף. דהיינו, הלקוח...
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
...אין עסק. בפרט שכירים שהחליטו להפוך לעצמאים, שאז פתאום הם מגלים, שהם צריכים לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה לעבוד במכירות? מה לעשות אם קשה לך למכור? מה לעשות אם אתה שונא למכור? ואיך להצליח למכור בכל זאת? ולשאלה הזאת, יש כל מיני תשובות שגויות. יש כאלו שיספרו לך כמה הם אנשי מכירות מופלאים ומקסימים, למרות גם הם בעבר לא נולדו אנשי מכירות. והם ינסו...
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
...שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח. ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים...
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
...ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא...
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
...לנטרל את ההתנגדויות ולהמשיך בתהליך המכירה עד לסגירת עסקה. אם הוא מצליח, הוא מועמד טוב, ואם הוא נכשל בהתמודדות, כנראה שאינו מתאים למשרה. למה מבחן התנגדויות הוא המבחן הטוב ביותר לאנשי מכירות? המבחן המעשי שמציגים בפני המועמד מאפשר להבחין באופן ברור בין איש מכירות שמכיר את העבודה ומנוסה בתחום, לבין מועמד שרק מספר סיפורים על הניסיון שלו או על הצלחות עבר. אדם יכול לספר על עצמו שהוא אלוף במכירות, שהוא עבד בחברות מובילות או שיש לו כישורים יוצאי דופן, אך בפועל, המדד היחיד החשוב הוא האם הוא מסוגל להתמודד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהלי מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מנהלי מכירות, דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות השכנוע של מנטורים לייבא מוצר להביא לקוחות חדשים להסביר את התמחור ללקוח הקמת מערכת מכירות מה השאלות של הלקוח? אני שונא למכור להציג ללקוח הנחה שיטה לשכנוע שאלות להתנגדויות לקוחות אין לי לקוחות הצעת מחיר ללקוח איך לבקש בקשה משכנעת? איך לשכנע את עצמי? למה ללקוח קשה להחליט? לקוחות ממליצים עליך לקוח מבקש בקשה לא סבירה המוצר שלי לא מספיק טוב מוצר בחינם לשתול מחשבות בתת מודע nlp תת מודע ניהול משא ומתן למתקדמים למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה עלות השיווק לשכנע מישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו לבקש? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לבנות עם הלקוח מערכת יחסים איך ליצור קמפיין שיווקי? שכנוע בדרך השלילה שיפור מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה אפשרויות ללקוח למה הלקוח צריך לחשוב על זה... איזה חומרי שיווק חייבים להכין? תת מודע או מודע משא ומתן עם החמאס לשכנע בעל סמכות מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך להציג את המוצר ללקוח? מתי לשחרר לקוח? איש מכירות מתחיל איך לשכנע שופטים בבית משפט? ניהול משא ומתן עם עובדים לימוד סודות השכנוע איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה שימוש בשם של הלקוח להציג ללקוח איך לגרום לאקס לתת בך אמון? מניפולציות בקריאת מחשבות שיווק באינטרנט מוצר עם המון ביקוש יצירת לחץ על הלקוח שכנוע סמוי לשכנע את האקס בשביל מה להכין חומר שיווקי שאלות ראיון עבודה מכירות איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך לשדר אמון ללקוח? ביצועים של משפך שיווקי מול לקוחות ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל מניפולציות של יועצי משכנתאות ראפור לשכנע מישהו להימשך איך לשכנע את הפקיד? לבקש בקשה משכנעת איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? ביטול פגישה על ידי לקוח לשכנע את הלקוח שהמוצר איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? הלקוח הפוטנציאלי איך לשכנע שאתה איש מקצוע? מאפיינים טכניים של מוצר למכור קורסים לא ניתן לשכנע לדבר על המוצר לתכנן מצגת ללקוחות איך למכור עט בראיון עבודה? אובדן אמון למכור גם מוצרים פגומים מניפולציות של הקורונה חומרי שיווק לטווח קצר האם אפשר ללמוד למכור? איך למכור מוצר בעייתי? להגדיל לקוחות איך לעמוד בעומס מכירות? להבין נכון את הלקוח התנגדות של לקוח טעויות ביצירת הזדהות שכנוע להצליח במכירות תחושת קרבה עם לקוח משא ומתן על השכר להמליץ ללקוח על המתחרים לגרום למישהו לסגור עסקה להיות נחמד ללקוח למכור ללקוח את שיחת המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, אוטוסוגסטיה, מאמן אישי בתחום מנהלי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4063 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 10:19:06 - wesi28