אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל מכירות ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מנהל מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, שיטות nlp, לשכנע ללכת לרופא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, יחסי ציבור, שיטה לשכנוע ההמון, NLP ערכים, לשכנע ילד, שינוי הרגלים nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע אשה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את אבא, nlp לאנשי מכירות, מיומנויות שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP התניה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לימוד nlp בחינם, מניפולציות בטקסט, ללמוד nlp, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע בן אדם, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שכנוע עצמי, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע את עצמי, לשכנע אישה, לשכנע את האקסית לחזור, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע למכור, לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
  1. חלק 1
  2. חלק 2
  3. חלק 3
  4. חלק נוכחי 👈4
חלק 1
...רכב או שאולי כדאי בכלל לנסוע בתחבורה ציבורית? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהצורך של רוב האנשים בעצם זה שיש להם רכב, הוא בכך שהם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל שאר האפשרויות שהם מכירים. וכאן לדוגמה בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמה בן אדם שרוכש רכב חדש מדגם מסויים, האם הוא באמת רוכש את הרכב הספציפי הזה אך ורק בגלל שהוא רוצה להגיע ממקום למקום? או אולי גם בגלל סיבות נוספות כאלו ואחרות? כמובן שרוב האנשים שרוכשים רכב ספציפי, זה...
חלק 2
...בראש ובראשונה כדי לעזור להתאים את המוצר אל הלקוח. דהיינו, אם לאיש המכירות יש מגוון של מוצרים שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה...
חלק 3
...בגלל שהוא חושש מכך שאיש המכירות ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים שלו כלקוח. אז איך לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מנהל מכירות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע משוגעים איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? לגרום למישהו דתי איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? זיהוי צרכי לקוח לשכנע מישהו בתור חבר ליצור ביקושים למוצר שלך לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו תלונות של לקוחות בפייסבוק איך לשכנע מישהו לעשות משהו? תותח במכירות איתור הצרכים של הלקוח לקוח קודם ביטל בקשת רכישה יכולת לשכנע איך להזדהות? לגרום למישהו לרגשות אשמה איזה צרכי לקוח לאתר? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט פחד לא להצליח למכור טכניקות מכירות למה המוצר כל כך יקר? לשכנע בחור להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף מנהל מכירות לשכנע מישהו לסלוח איך להציג ללקוח מחיר מוצר? מניפולציות רגשיות תלונות של לקוח מכירות טלפוניות לשכנע מישהו להודות בבגידה חיסכון כספי ללקוח הלקוח צריך או רוצה ביצועים של משפך שיווקי למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לשכנע ילדים לאכול בריא מה לקוחות שואלים? לתמרץ את אנשי המכירות שלך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לתמחר מוצר ללקוח זיהוי הכאב של הלקוח התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? לאבד את האמון להיות החבר של הלקוח לקוח חושש לקבל החלטה פרובוקציה שיווקית שיווק מצוין איך לקוח מבין? לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להציג ללקוח הטבת הנחה ליצור ללקוח כאב חדש להמליץ ללקוח על המתחרים השפעה לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך איזה מוצרים להחזיק במלאי? למצוא לקוחות טובים לא להזדהות עם לקוח לשכנע מישהו לא להציק סדר לאתר את צרכי הלקוח לגרום למישהו לא לאהוב מישהו איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לקוח שהכי חשוב לו המחיר מהות וצורה בשכנוע לשתול מחשבה למוכר שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לגרום ללקוח להחליט לקנות שכנוע ישיר לקוח שלא רוצה לשלם לשדר אמון לשכנע מישהו להשיב ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם איך למכור בזול? ללמד אנשי מכירות למכור לנהל מנהל מכירות לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך איפה ללמוד nlp ושכנוע? קבלת החלטות של לקוח שכנוע בפרסום ניהול משא ומתן עם אויב להתמודד עם התנגדויות לקוח איך לא להשתכנע? לגרום למישהו לרצות דווקא אותך מניפולציות אמיתיות לאהוב למכור האם להכאיב ללקוח? לגרום ללקוח להאמין בך שיווק ממומן בתשלום לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס מתי לשחרר את הלקוח? אפשרויות של לקוח לשכנע אנשים אחרים איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? כל אחד יכול להשתכנע לחץ על לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מניפולציות, פרסומות בנושאי מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6875 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:33:10 - wesi28