אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציה ✔דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה, להשפיע על אנשים, להתראיין בתקשורת, NLP לימודים, לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע שופט, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, מסר שיווקי, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע את אשתי, להתראיין בטלוויזיה, לימודי דמיון מודרך, ללמוד איך לשכנע, לשכנע את החברים, לשכנע לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שיפור יכולת הדיבור, טיפים לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, יכולת לשכנע, שינוי עמדות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp בחינם, nlp מזה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את האשה, תורת המשחקים, לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע לקוחות, nlp לאנשי מכירות, nlp ביטחון עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מניפולציה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר שלקוח אחר לא רצה לנהל לקוחות לגרום למישהו לא להרגיש רע למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בירור צרכי הלקוח שיטות תמחור מוצר לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לשכנע מישהו להביא לקוח מתנגד להצעת מחיר לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? למכור זה כיף לעמוד בפני מניפולציות להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט זוגיות אחרי משבר אמון לשכנע ילדים לעשות משימות בבית לשכנע בחורות שאני רוצה לשכנע מישהו להצביע לשכנע ולמכור לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לגרום למישהו להיות מיני טכניקות שכנוע לקוחות התאמת מוצר לשכנע בחורה לרצות אותך טיפול בהתנגדויות מכירות לטפל בהתנגדויות לקוח מראש שכנוע אקראי להכניס עיזים במשא ומתן הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע אקס להתגעגע אליך לתת ללקוח להתנסות במוצר לשכנע לקוח לרכוש את המוצר חומרי שיווק אורגני שאלות סינון צרכי הלקוח לשכנע ילד להאמין ליצור אמון אישי לגרום למישהו לסלוח טעויות ביצירת ראפור חשק למכור משכנעים לקוחות לגרום למישהו להקשיב להערות שלך איך לשכנע מישהו להסכים איתך? פגישה עם לקוח שיווק כשיש המון ביקוש איזה מסרים להעביר ללקוחות? מה צריך להסביר ללקוח? לשכנע מצביעים להצביע לשכנע ילד ללמוד תמחור מוצר ללקוח למה לא לרמות את הלקוח? איך למכור? nlp לימוד עצמי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ניתוח השיווק לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לשכנע מישהו להבין אותך איך לשפר את המשפך השיווקי? יצירת הזדהות האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? להציג את המחיר ללקוח איך לשכנע אותו? לשכנע מישהו להפליל את עצמו מתי ראפור רע? דרך החשיבה של הלקוח שימוש בשם של הלקוח מוצר טעים התמדה לאנשי מכירות למכור מוצר שקשה למכור אותו מניפולציות חברתיות מאמצי שכנוע לשכנע בעל מקצוע לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר יכולת לשכנע ליצור השפעה על אנשים איך הלקוח שלך חושב? רטוריקה ליצור ללקוח כאב חדש לגרום למישהו להגיד לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לגרום למישהו להחליף הזדהות עצמית לשכנע בן אדם לחשוב למכור גם מוצרים סוג ב... איזה חומרי שיווק ליצור קודם? איך לא לשכנע מהר מידי? רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים התנגדות במכירות לגרום למישהו להסכים להיפרד לקרוא מחשבות במשא ומתן להגיב ללקוח מניפולציות של נותני שירות הדעה של הלקוח על המתחרים מה התקציב של הלקוח? שכנוע למנהלים כוונות שכנוע לעשות את הלקוח מאושר צורכי לקוח אובדן לקוחות והעלאת מחירים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מומחה בשיווק, קאוצינג בתחום מניפולציה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 09:08:49 - wesi28