אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציה על התת מודע ✔NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מניפולציה על התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, למכור יותר, לשכנע עובדת, nlp למומחים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדות של לקוח, מיומנויות מכירה, nlp תרגול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מניפולציה, NLP לעסקים, NLP טראומה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, גישת NLP, התניה קלאסית, NLP טיפול אישי, לדעת לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp קורס, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד בראיון, איך לשכנע את, לשכנע בטיעון, איך לשכנע את בעלי, NLP טיפול בחרדה, טיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע לקוחות לקנות, ללמוד nlp, דמיון מודרך nlp, אנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ולחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

והדרך לכך היא, על ידי זה שמנצלים את נקודת התורפה של האדם במערכת הדימויים שלו, ויוצרים אצלו הקבלה שגויה ואנלוגיה שגויה, בין מושגים שהוא בטוח לגביהם, לבין מושגים שהוא לא בטוח לגביהם ושהוא צריך לקבל החלטה בקשר אליהם.

לדוגמה: נניח שיש לאדם ספק האם לעשות דבר כלשהו, כגון לדוגמה האם לחסוך כסף או לבזבז כסף. ונניח שברצונך לשכנע את האדם לחסוך את הכסף. עכשיו, הדרך הרגילה לעשות זאת, היא על ידי זה שמנהלים עם האדם דו שיח רגיל, שבו מנסים להסביר לו כמה זה טוב לחסוך כסף וכמה זה רע לבזבז כסף וכולי.

אבל, יש כאן רמת תחכום עמוקה יותר, שבה אתה לא סתם משכנע את האדם השני, לחשוב כך או אחרת, כגון לדוגמה אתה לא סתם משכנע אותו לחסוך כסף, אלא אתה עושה את זה בדרך מניפולטיבית. שבה, אתה לוקח מושגים מעולם המושגים שלו, מושגים שלגביהם יש לו רמת וודאות גדולה יותר, לגבי זה שהם טובים או רעים.

וכאשר אתה משכנע את האדם ומסביר לו כמה זה טוב לחסוך כסף, אתה משתמש שם בהקבלה ובאנלוגיה למושגים מעולם המושגים של השומע, שאתה יודע שהוא מתייחס אליהם בצורה חיובית בוודאות. וכאשר אתה מסביר לו כמה זה גרוע לבזבז כסף, אתה משתמש במושגים שאתה יודע שבוודאות שהשומע יתייחס אליהם בצורה שלילית.

לדוגמה: נניח שאתה יודע שבסולם הערכים של השומע, הערך של כבוד עצמי, הוא ערך שמבחינתו של האדם השומע, זה מחויב המציאות שהוא ירצה שיהיה לו כבוד עצמי. ואתה יודע גם, שמבחינתו של האדם השומע, הערך של חוסר כבוד עצמי, בוודאות שהאדם השומע לא ירצה להזדהות איתו.

במקרה כזה לדוגמה, לפני שאתה מנסה לשכנע את האדם לחסוך את הכסף או לחשוב בצורה כלשהי / לרצות דבר כלשהו, עליך לשבת עם עצמך ולנסות לחשוב, איך זה שהוא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, איך זה בעצם מחזק את הכבוד העצמי שלו. ואיך זה שהוא לא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, איך זה הורס לו את הכבוד העצמי שלו.

או במילים אחרות, תנסה לחשוב עם עצמך, איך אתה יכול ליצור הקבלה ואנלוגיה של משל ונמשל, בין הדבר שנתפש כמאוד טוב עבור השומע, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יעשה. ובין הדבר שנתפש בעיניו כמאוד רע, לבין הדבר שאתה לא רוצה שהוא יעשה.

וכאשר אתה משכנע אדם אחר בדבר כלשהו, אם ברצונך לשכנע אותו בקלות, עליך להשתדל כמה שיותר ליצור אצל השומע התניה מחשבתית ודימוי מחשבתי, בין האפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר מתוך האפשרויות שיש לו, לבין הערך שאתה יודע שהוא מאוד רוצה אותו. ועליך ליצור גם הקבלה ודימוי מחשבתי, בין הדבר שאתה לא רוצה שהוא יעשה, לבין הדבר שאתה יודע שהוא לא היה רוצה להזדהות איתו.

ואחדד: כי לכאורה, כל תהליך של שכנוע שבו אתה רוצה לשכנע מישהו על משהו שהוא טוב ועל דבר אחר שהוא רע, הרי תמיד השכנוע הוא באמצעות זה שלוקחים את סולם הערכים הקיים של האדם, ומסבירים לאדם, כיצד הדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא טוב, כיצד הוא תואם את הערכים הטובים שלו, ולהפך. אז מה כאן מהות החידוד של העניין?!

והעניין הוא, שברמה העקרונית, אכן כל תהליך של שכנוע, לוקח את סולם הערכים הקיים של האדם, ומנסה לגרום לאדם ליצור התאמה ודימוי פנימי, בין הדבר שרוצים שהוא יחשוב, לבין הדברים שהוא כבר רוצה לחשוב והדברים שבהם הוא מאמין. לדוגמה, אל תעשה X, כי זה יגרום לך לנזק Y. שבעצם יוצרים אצל האדם חיבור, בין ה X, לבין הדבר שהוא כבר חושב שהוא רע, בלי קשר לניסיון השכנוע עצמו.

אבל כאן יש חידוש עמוק יותר, והוא שאם רוצים שהשכנוע יצליח, לשם כך יש להשתמש בשכנוע של האדם, בדברים שלגביהם יש לאדם את רמת הוודאות הגדולה ביותר לטוב ולרע.

שזה אומר, שלפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, שלב ראשון עליך לזהות את סולם הערכים שלו ולדעת מהי מערכת האמונות שלו. ואיזה דברים בעיניו נתפשים כרעים ושקריים ואיזה דברים נתפשים בעיניו כטובים וכאמיתיים. ואיך עושים את זה? תשובה: באמצעות דו שיח כללי עם האדם, לגבי הרצונות / אמונות / מטרות / ערכים שלו וכיו"ב.

ואחרי שאתה יודע מהו סולם הערכים של האדם השני, עכשיו עליך למיין את סולם הערכים של האדם, לפי רמת הוודאות שיש לאדם השומע, לגבי כל אחד מהערכים שלו. שזה אומר, שבפועל נניח שהאדם חושב על 3 דברים שהם דברים טובים. עכשיו, ברמה העקרונית, עליך לגרום לאדם לחשוב על דבר רביעי, שהוא דומה מאוד לאותם 3 דברים שהוא חושב שהם טובים.

אבל, כדי שהשכנוע יהיה יותר בקלות, לשם כך עליך לקחת את אותם 3 ערכים שאתה חושב שהאדם השני חושב שהם טובים, ועליך לנסות להבין, מתוך 3 הערכים האלו, מהו הדבר שבעיני האדם השומע, הוא הדבר שלגביו יש לו את רמת הוודאות הגדולה ביותר, שהוא באמת טוב.

או ברמה המופשטת יותר, תאתר את המחויב החיובי ביותר עבור האדם, בתוך סולם הערכים שלו, ואת המחויב השלילי ביותר עבור האדם השומע, בתוך סולם הערכים שלו.

מחויב = דבר שהאדם בטוח בו ברמת וודאות גדולה ביותר. אפשרי = דבר שהאדם לא בטוח בו ברמת וודאות גדולה ושיש לו ספקות לגביו. מחויב חיובי = דבר שהאדם בטוח ברמת וודאות גדולה ביותר, שהוא אכן חיובי וטוב. ומחויב שלילי = דבר שבעיני האדם נתפש כדבר רע, ברמת וודאות גדולה ביותר ללא ספק.

כי אם ניקח את סולם הערכים של האדם, ונבקש מהאדם לרשום 10 דברים שנראים לו כדברים טובים / רעים. ואח"כ נבקש ממנו לדרג כמה טובים / רעים הערכים האלו, בוודאי שהאדם לפחות בתת המודע שלו, יראה שלמרות שהוא חושב על הרבה דברים שהם טובים, עדיין יש דברים שהוא יותר חושב שהם טובים, ביחס לדברים אחרים שהוא חושב שהם טובים. וכיו"ב לגבי הדברים הרעים, שיש דברים שהאדם יותר בטוח שהם רעים, מאשר דברים אחרים. וכפי שביארתי את זה במקומות אחרים.

וכדי ששכנוע יהיה אפקטיבי ויותר קל, לשם כך, כאשר אתה מנסה לגרום לאדם השני להתייחס אל דבר כלשהו בצורה חיובית וטובה, עליך לא סתם לנסות להסביר לו כמה הדבר הזה הוא טוב, אלא עליך לנסות לשכנע את האדם השני, שהדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתו, הוא דומה כמה שיותר, לאותו הדבר שהוא כבר בטוח בו כמה שיותר שהוא טוב.

וכאשר אתה רוצה לגרום למישהו לא לעשות איזה דבר, עליך לדוגמה לקחת את רשימת הדברים הרעים שאתה חושב שהוא מתייחס אליהם כרעים. ועליך לגרום לאדם השני לחשוב, שהדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא רע, שהוא קשור לדבר הרע ביותר בסולם הערכים ובסדרי העדיפויות של האדם השני.

כי אפשר סתם לנסות לשכנע מישהו במשהו, ואפשר גם לנסות לחשוב לפני מעשה, ולנסות לחשוב איך גורמים לתת המודע של האדם השני, ליצור התניה סמויה בתת ההכרה שלו, בין הדברים שהוא מאוד אוהב, לבין הדברים שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. ועליך להיות יצירתי ובעל רמת תחכום גבוהה, כדי לדעת לחבר אצל האדם השני, את הדבר שאתה רוצה שהוא לא יעשה, לבין הדבר שאתה יודע שהאדם השני הכי לא רוצה שיקרה לו.

ועוד אחדד, כי לכל אדם, יש מילים דוחות ויש מילים מושכות. ומילים דוחות, הן מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן סוג של דחייה. ומילים מושכות, הן מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של משיכה. וכאשר אתה משכנע את האדם השני, עליך להשתמש כמה שיותר במילים מושכות, כאשר אתה מדבר על מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב, וכמה שיותר במילים דוחות, כאשר אתה מדבר איתו על מה שאתה רוצה שהוא לא יעשה / יחשוב.

דהיינו, ליצור אצל האדם התניה תת הכרתית, בין המילים שדוחות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יתרחק ממנו. ובין המילים שמושכות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יעשה אותו.

ויש כאן עוד עומק של מניפולציה על התת מודע, והוא שכאשר אתה מדבר עם אדם, ומשתמש במילים שמושכות אותו ומדבר איתו על דברים שהוא חושב שהם מאוד טובים, אוטומטית המוח של האדם עובר למצב של תחושת נוחות, שבה הוא מרגיש בנוח ומרגיש טוב עם מה שאומרים לו, והוא פחות חשדן לגבי מה שאומרים לו.

וכאשר אתה משתמש בשיחה במילים שדוחות את האדם, אוטומטית בתת המודע שלו הוא חש תחושה של דחייה. שהיא מושלכת גם לגבי הדבר הנוסף שאתה מדבר איתו עליו. שזה בעצם אומר, שתת המודע של האדם, לוקח את התחושה הטובה שיש לו, כאשר הוא שומע מילים מושכות, ומרחיב אותה בהתייחסות שלו, גם לגבי הדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתו. ותת המודע של האדם, לוקח את התחושה הרעה שהוא מרגיש כאשר הוא שומע דברים מסוימים, והוא מקשר ומחבר אותם בצורה לא מודעת, לשאר הדברים האחרים שאמרת לו באותו הרגע, דברים שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהם בצורה שלילית.

ואתה בעצם יוצר התניה אסוציאטיבית בתת ההכרה של השומע, בין התחושות הרעות / טובות שאתה מציף בו באופן יזום, לבין שאר האינפורמציה שאתה חושף בפני האדם, כאשר הוא במצב של אותן התחושות.

ועוד אוסיף ואומר, שצריך כמובן לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת ולא בצורה שקופה מידי. דהיינו, עליך לקחת את הדבר שהאדם חושב שהוא הכי טוב, ולגרום לו לחשוב שהוא תלוי בדבר שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. אבל עליך לעשות זאת בצורה שתיראה טבעית לשומע. ושהוא לא ירגיש / יחשוד, שמנסים לעשות עליו כאן מניפולציה.

והוא יכול להרגיש שעושים עליו מניפולציה, אם הוא לא יראה מספיק טוב, את הדימוי שיש בין סולם הערכים שלו, לבין הדבר שאתה מנסה לשכנע אותו. כמו לדוגמה "אם לא תאכל, יבוא שוטר". שהילד מפחד מהשוטר. ומנסים לגרום לו לחשוב, שאם הוא לא יאכל, אז זה יעניש אותו עם המפגש עם השוטר. אבל הילד מבין שזאת מניפולציה, כי הוא לא רואה את הקשר שיש בין השוטר לבין זה שהוא לא יאכל.

וכאשר האדם מרגיש שעושים עליו מניפולציה, אז אח"כ קשה לו עוד יותר להשתכנע, גם אם מביאים לו טיעונים חזקים יותר וכולי.

ולכן המסר הוא, שצריך לדעת איך לעשות את זה בצורה מאוד משכנעת, שבה לוקחים את הדברים שהכי חשובים לאדם, ומצליחים לשכנע אותו, שהם תלויים וקשורים בדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב / יעשה וכולי. שאז האדם לא רואה את המניפולציה שעושים עליו.

ועכשיו אסביר עוד יותר לעומק את המניפולציה הנ"ל. מה בדיוק עומד מאחוריה, ואיך לעשות אותה בצורה עוד יותר טובה.

והרעיון הוא, שמי שהוא מספיק חכם ויש לו מספיק שכל, הוא יודע את הקשר שיש בין כל שני רעיונות בעולם. כי כל הדברים שיש בעולם, תלויים אחד בשני. וכל פעולה שהאדם עושה וכל מחשבה שהאדם חושב וכל רעיון שהאדם מזדהה איתו, זה בעצם גורם בצורה עקיפה גם לכל דבר אחר שיכול לקרות וזה בעצם אומר על האדם, כל דבר שיכול להיאמר.

לדוגמה: אם תצליח במבחן, זה אומר...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, איך באפשרותך לעשות מניפולציה על תת המודע של אדם אחר, ולשכנע אותו לחשוב / לעשות מה שאתה רוצה. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מנתב ...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
... לחשוב שזה אפשרי או טבעי לעשות את מה שנאמר. במהלך ההסבר, הוא מציין את הדוגמה של המשפט: איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם?. המילה איך כאן משדרת מסר סמוי שאומר שלבצע את הפעולה הוא לא רק אפשרי, אלא מובן מאליו. ...
איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך ליצור התניה סמויה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור לחץ פסיכולוגי? איך לעשות מניפולציה רגשית? איך לשכנע אנשים? איך לשלוט בתת מודע?
...לוודא, שהרצון שלו שלא לחשוב על עצמו מחשבה כלשהי, גדול מהרצון שלו לחשוב בצורה כלשהי ולעשות דבר כלשהו. כי אם לא, ואם הרצון לעשות את הפעולה, גדול מהרצון שלו שלא לחשוב על עצמו שהוא אדם רע וכיוב, הרי שבעצם נגרם כאן נזק, שהאדם בעצם מתחיל לתת לעצמו לגיטימציה להיות אדם רע, כדי לאפשר לעצמו להמשיך לעשות את מה שהוא רוצה לעשות, בגלל ההתניה הסמויה שנוצרה אצלו במוח, שאם הוא עושה את הדבר, אז הוא אדם רע וכיוב כנל. ולפעמים, כאשר האדם יהיה מוכן לחשוב על עצמו דברים רעים, כדי להרגיש בנוח עם כך שהוא עושה דבר כלשהו,...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...מאמין לסיבה האמיתית, התהליך יכול לא לעבוד או אף לגרום לאפקט שלילי. לדוגמה, אם ילד לא אוהב להכין שיעורים, אפשר לשאול איך הילד היה מתנהג אם הוא היה אוהב להכין שיעורים. אולי היה לו שולחן מסודר או מחברות מאורגנות. אם הוא מתחיל לסדר את המחברות והשולחן, המוח שלו עשוי להסיק שהוא אוהב שיעורים. אך אם הילד מודע לכך שמנסים לשכנע אותו בעזרת השיטה הזו, זה עלול שלא לעבוד, כי המוח מודע לכך שמדובר במניפולציה. איך לשתול מחשבות או רגשות באנשים אחרים באמצעות פעולות? אליעד גם מראה כיצד ניתן להשתמש בשיטה על אנשים אחרים...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...או סבל לבין חוויות שונות, יכול לשמש ככלי חינוכי יעיל, אך הוא איננו מוחלט אלא פועל באופן יחסי. כלומר, אדם יכול להתרגל למשהו אם הוא יחזור עליו מספר רב של פעמים, עד שיבין שאין לו ברירה אלא לאהוב אותו או לפחות לא לסבול ממנו. למשל, אדם ששונא לנקות את הבית, אבל מתפרנס מזה, עשוי להתחיל להרגיש שזה לא כל כך נורא, ואפילו יחווה סיפוק מכך, כי הוא מקשר בין הפעולה לבין התוצאה החיובית שהיא הכסף שהוא מרוויח. איך אפשר לשכנע ילד לא לעשות משהו שלילי? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להפסיק לעשות פעולה שלילית (למשל, אלימות...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
...או מחלה). כך האדם מתחיל להאמין שעדיף לו להפסיק לעשן, כי הוא יקבל יותר טוב ופחות רע. מה ההבדל בין שימוש ברצונות ופחדים קיימים לבין יצירת רצונות חדשים? גישה ראשונה היא לקחת את הרצונות והפחדים שכבר קיימים אצל האדם. למשל, אם אדם רוצה אהבה ולא רוצה להיות לבד, אפשר ליצור אצלו התניה שהפעולה הרצויה תוביל לאהבה והפעולה הלא - רצויה תוביל לבדידות. גישה שנייה היא ליצור רצונות חדשים ופחדים חדשים. אם אדם אינו מעריך מספיק את בריאותו, אפשר ליצור אצלו תפיסה חדשה שבריאות היא הדבר הכי חשוב (טוב חדש), ומוות הוא הדבר...
איך נוצרת התמכרות? איך לא להתמכר? איך ליצור עוגן? איך ליצור התמכרות? איך ליצור לעצמך התניה? איך לגרום לעצמך להתמכר? איך להיקשר רגשית? איך לא להיקשר רגשית? איך ליצור התניה? אורגזמה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך, הפסקת עישון, יצירת עוגן, יצירת התניה
...שהאדם מקבל מדבר כלשהו, כאשר התחושה הזאת מאוד מאוד חזקה, וכאשר תחושת הטוב המאוד מאוד חזקה הזו, קורית וחוזרת על עצמה, פעם אחרי פעם, כך נוצרת אצל האדם, התמכרות כלפי אותו הדבר, שעושה לו מאוד טוב, פעם אחרי פעם. וכאן כמובן ההתייחסות היא להתמכרות במובן הרגשי ומההיבט הרגשי. ולא מההיבט הפיזי, של חומרים ממכרים וכולי. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי התמכרות היא בעצם ביטוי ועוצמה מאוד חזקה של התאהבות. זא אהבה מאוד חזקה כלפי משהו. ונכון שבדכ בהתמכרות יש תחושת תלות רגשית ובדכ התמכרות עושה רע לבן אדם, ונכון שהתמכרות...
איך לשתול לעצמך מחשבות? איך ליצור התניה? יצירת התניה עצמית, אוטוסוגסטיה, השאה עצמית, שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך? תכנות עצמי, תכנות התת מודע, שליטה בתת מודע, דמיון מודרך, היפנוט עצמי, היפנוזה עצמית
איך לשתול לעצמך מחשבות? איך ליצור התניה? יצירת התניה עצמית, אוטוסוגסטיה, השאה עצמית, שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך? תכנות עצמי, תכנות התת מודע, שליטה בתת מודע, דמיון מודרך, היפנוט עצמי, היפנוזה עצמית
...להתמודדות עם פחדים דמיון מודרך לתכנות המוח כלים להיגמל מהרגלים לא רצויים הקשר בין היגיון לאמונה בחיי היומיום כיצד להתמודד עם פיתויים בהצלחה מהו הרעיון המרכזי של היפנוט עצמי וכיצד הוא קשור לפחד? היפנוט עצמי הוא מצב שבו אפשר להשפיע על התודעה של האדם ללא מטפל חיצוני. יש טענה שלפיה קיימים חוקים שאוסרים על טיפול בהיפנוט, אך אם אדם מהפנט את עצמו, למעשה אין מי שיעצור אותו. ההסבר הוא שאפשר לנצל את הרעיון של היפנוט עצמי כדי לשכנע את עצמך לבצע או להימנע מביצוע פעולות, גם כשקיימים חששות או פחדים. כיצד ניתן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מניפולציה על התת מודע, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מניפולציה על התת מודע, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד לדבר עם לקוח איזה מוצר לא למכור? לגרום למישהו לרצות לעזור לך למכור מוצר לא רווחי לקוחות שרוצים מחיר יקר לשכנע מישהו לא לעשות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? לגרום למישהו לרצות לעבוד זיהוי הצרכים של הלקוח לקוח ממש לא מבין את המחיר לשכנע אישה שמנה לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה למכור ללקוח בעולם המושגים שלו להשפיע על לקוח מיומנויות שכנוע האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לתמחר מוצר יותר יקר? לשכנע מישהי להתאהב דיבייטינג להתייחס ללקוח כמו לחבר למה חשוב ללקוח מי המוכר? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? למכור לעצמך משבר אמון איך לענות ללקוח ששואל? שיווק ועודף ביקוש מניפולציה על מישהו ליצור אמון אחרי בגידה איך להגיע ליותר לקוחות? שינוי עמדות ושכנוע בחירת חברת שיווק איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? כמה לאתר את צרכי הלקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? האם לומר ללקוח רק את האמת? מיינדסט של איש מכירות פיתוי לתת מודע מה הכאבים של הלקוח? איך לכתוב נאום משכנע? להציג ללקוח הטבת הנחה ליצור חומרי שיווק האם למכור כמה מוצרים? איך להציג ללקוח הנחה? הלקוח אומר שיווק למכירות שכנוע טכניקות ויכוח מיתוג מוצר יקר איך למכור כשאתה בדיכאון? איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? איך לשכנע אקס? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה לקוחות ממוצעים לעבוד במכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך למכור סמים? הדרכת אנשי מכירות גרועה לשאול את הלקוח שאלות לתת ללקוח אפשרויות בחירה למכור בלי מצב רוח איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? תכנון מסע לקוח איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו לגרום למישהו להתאהב בי פוטנציאל שיווקי שיטת ראפור למכור את הרכב לקוח לא רוצה לענות לטלפון לברר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לקוח שרוצה לקבל הנחה שכנוע בטקסט אתה איש מכירות להשפיע על צרכנים מוצר באיכות בינונית מה הלקוח חושב? תקשורת שכנועית להדריך אנשי מכירות לקוח בעייתי הכנת חומרים שיווקיים הלקוח מתכוון איך לבחור את הלקוח האידיאלי? לגרום למישהו לריב עם מישהו אחר מניפולציות פרסומיות לקוחות בעייתיים לקוח לא טוב יכולת למכור משהו איך לדעת לשכנע? יחס ההמרה ללקוחות משלמים איך לשכנע את עצמך? איך להעלות מחיר ללקוחות? להציק ללקוחות מוצר בחינם איזה לקוחות כדאי לך לבחור? למכור ללקוחות לנהל משא ומתן על המחיר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מניפולציות, שיווק בתחום מניפולציה על התת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4492 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 15:45:35 - wesi28